-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz bitpork #23431 üzenetére
csak ismételni tudom magam, az, hogy te nem tudsz realitás és lenézés (sőt most már le is hülyézek, LOL) között különbséget tenni, ez a te saját porblémád, nem az enyém. de rugózhatsz ezen estig, nem fogod megoldani magadban ezt a kérdést ahogy látom, nagy a baj
bullshitelés és személyeskedés helyett inkább arra figyelnél oda, amit írsz.... mert eddig csak ennyit sikerült összehoznod.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz SyntaxeError #23430 üzenetére
eurotax... kereskedők bibilája ha le akarják nyomni az árakat, ha valamit be akarsz számíttatni, illetve a vásárlóké akik nagy arccal lobogtatják ha meg akarják venni a kiszemelt autót, de nem tudnak annyit fizetni érte
nézd. van azonos évből 2 azonos típus. az egyik lelakott a másik nem. amíg lelakott is van a piacon, addig a nem lelakottat nem fogod megkapni eurotaxon, te verheted magad a földhöz akárhogy, meg hogy te vagy a vevő, a király etc.. az eladó meg megrántja a vállát és azt mondja, hogy mehetsz isten hírével. tudja, hogy milyen autója van, milyen állapotban, ismeri a kínálatot, még szép, hogy nem roncsáron adja a jó autóját, pont leszarja az eurotaxot szóval kár eurotaxra hivatkozni, minden annyit ér, amennyiért megveszik. kereslet-kínálat. a jó állapotúakat sosem fogod akciósan megkapni amíg ipari mennyiségű hulladékkal van tele a piac, hacsak nincsen valami iszonyú sürgős körülmény ami miatt az illető meg akar válni tőle. audiból annyi van mint a szemét, ez eddig ok. az átlag állapota olyan is. elég beállni a forgalomba és nézni az előtted haladó gyárkéményeket, már a legújabb 10e kmt futott audiból is dől a korom, mit vársz egy 3 millás darabtól? azt sosem mondtam, hogy nem lehet kifogni jót, mert de. de ez is relatív, hogy mi számít jónak.
én nem beszélek le senkit semmiről, elmondtam a véleményem, ennyi. és nem is ajánlok helyette mást. mindenki azt vesz amit akar és max tanul a saját kárán.
viszont az a mondás, hogy olcsó húsnak híg a leve, az sem véletlenül létezik.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz LuckyL #23434 üzenetére
nem esem, nézz utána a részecskeszűrő működésének (kurva nagy parasztvakítás).
de nekem nem kell elhinni semmit, kérdezd meg nyugodtan a márkaszervizeseket, mindegy, hogy japán, német vagy francia szervíz. ugyanaz az elv és gyakorlati működés. és itt még a korom a legkisebb baj, a súlyosan mérgező, rákkeltő nano részecske méretű nitrogén oxidok.. na az a nagy baj.. norvégoknál már vizsgálják, hogy hétvégén hogyan tudják betiltani a dízel forgalmat nagyvárosokban.. remélem hamarosan más ország is felébred és tesz valamit..
de ez off[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
srácok, tudja valaki, hogy netrisk.hu-n hol törlöm a profilomat ha beléptem?!?!?!
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz hobizoli #23566 üzenetére
mi? a saxo vts gyenge? kurva jót megy, ezt komolyan mondom, rohadt kis pléhdoboz, de borzalmasan lehet ütni-vágni, volt már olyan vts, ami megizzasztott lehet, hogy piszkált volt, de akkor is, marha jó kis vas
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz hobizoli #23568 üzenetére
igen, az a clio is bitang jó, egy haveromnak volt, kölcsön is kaptam picit, nagyon élvezetes gép az is. csak hát francia, olyan a váltó is benne.... nekem is inkább a clio mint a saxo ha választanom kéne, de ettől függetlenül szerintem a saxo nagyon sok autó minimális pénzért ha ökörködésre kell valami. clio sport komolyabb valóban.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz !Overdose! #23700 üzenetére
váltó olajat se felejtsd el
amúgy a bal oldali első ablakod hogy jár? rendesen siklik? hajlamos télen az elöregedett kédergumiból kicsúszni...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
jól látod, kis, 1.6-2.0 modern szívó benzines. alapvetően mindenre elég.
gatyád sem eszi le, nincsen szervízköltséged, nem vered magad bele hatalmas kiadásokba,csak tankolsz. és nem egy zörgő fos csörög a motorháztető alatt.
rajtam múlna, már rég betiltottam volna a dízel motorokat az autókban. norvégiában már a hétvégi tiltást vitatják meg, mert ők végre belátták, hogy ha nem csinálnak valamit ellene, megfulladnak.. a németek is nehezítik már a dízel vásárlást, hogy benzinesek felé tereljék a vásárlót.. itt mi van? bontószökevények ameddig ellátsz.. megfulladunk szépen lassan.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
szerintetek koccanásos autót lehet műszaki vizsgáztatni?
tökéletesen működik, semmi baja semminek, lámpák is épek, csak a lökős nyomódott meg egy helyen (az se törött), és a rendszámtáblát kalapáltam egyenesre. az én értelmezésem szerint ez patika műszaki állapotú autó (az is), de hát a fene tudja, hogy a mozaikban mit modanának rá...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
pfejjjjjjj
a kevesebb, több, de ezt ezek az emberek sosem fogják megérteni.
2013 range rover - ez a stílus, ha terepjáróról van szó. a többiek futottak még kategória....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz bitpork #29593 üzenetére
félre ne érts, én imádom a porsche-t
a 911 szerintem a létező egyik legjobb, ha nem a sportautó. csak a cayenne-re mondom, hogy nincsen stílusa, technikailag természetesen az is a csúcson van, csak most stílusról beszéltem (bár most a range ebben is rávert a teljes mezőnyre, mármint technikailag, luxusban meg amúgy is)
nekem már csak ezek a kényelmes luxus batárok, de persze, a land rover az az igazi terepguru. meg a g mercit is ide sorolom még. amúgy a range is elmegy szinte bárnol, csak ki akar egy 150e ójrós autót szétkaristolni...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz FoBCRaistlin #29628 üzenetére
persze hogy nem, ahogy az mr2-nél se volt soha gond. csak a toyota megint futja az idióta protokoll köröket...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz #25954560 #29672 üzenetére
hááááááát, én bevallom töredelmesen, hogy nekem a 200le már édes kevés
nagyon szívesen látnék még 100 lovat az autóban. pedig ez csak 1130kg, szóval megy piszok mód. csak kevés
mondjuk a motorozás mellett minden autó játék, mindig rájövök, hogy hiába az 500-600 lovas autó, a motorozás az más világ.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Szplöttyy #29721 üzenetére
nekem sem bmw, sem audi, sem mercedes nem a szívem csücske, de a tudást németeknél is elismerem. volt nálam porsche cayenne turbo, 911, megannyi audi, merci, bmw, ezekből számomra csak a 911 az, ami igazi autó (autóimportőri területen dolgoztam anno, ezért a sok autó).
most egyszerűen így jön ki egy véletlen folytán, új c-klasse 350 kompressor 4matic, 7sp dsg, 115e km, német rendőrségnek gyárott ecu-val programozva, ebbe tudok pofátlanul kis összegért beleülni ismerőstől átvéve, mert az integrát szétborítom és teljesen felújítom, minden kopó alkatrészt új gyárira cserélek, meg rengeteg minden mást is, vadonatúj spoon fékrendszert kap, főmunkahengert, kuplung, lendkerék, kinyomószerkezet, elektromos antenna, szélvédő, ablak kéder gumik, ülések és hifi felújítása, telifény és még sorohatnám reggelig. aztán a mercitől megválok úgyis, inti meg marad hobbi autónak, lesz mellé más úgyis.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Szplöttyy #29724 üzenetére
köszi
valszeg majd tavasszal, most pár hónapig állni fog megint.. nem kapkodom el, mindent szépen, részleteiben, igényesen. ez az egyik teljesen gyári állapotú, nem rapityára tört darab és szeretném is így megőrizni....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz hobizoli #29735 üzenetére
igen, tűzfal előtt megy a leömlő. de ez nem gond, a spoon ezt kompletten szállítja mindennel. tudom, hogy nem olcsó mulatság. ismerem a b20-at is, meg tudom, hogy itt mindenki megy a másik után, de nem érdekelnek ezek a dolgok, sosem rohantam más hondások után, ezután sem teszem, a gumi és olaj mizériájukra is magasról teszek, vak vezet világtalant.. elég gáz ami ott megy néha, ez a véleményem.
ez a k20 is csak akkor jönne szóba, ha meghal egy nap a motor, aminek jelét nem látom, a motor újszerű még mindig, használódásnak jele nincsen....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nincsen, de majd lesz ha készen lesz.
igazából csak kuplungot kell cserélni benne, (hibátlan az autó mai napig), mert azt elkoptattam, csak annyira szeretem ezt a dögöt, hogy úgy döntöttem a legszebb és legjobb integra lesz a fél világon. 14 év alatt 1 termosztát ment tönkre benne, meg az elektromos antenna, de utóbbinál ez menü, ritka hülye japán konstrukció, 130nál elgörbül ha kint van, és természetesen ha manuális kapcsolót nem építesz be hozzá, elfog görbülni..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
ja, jó szar
anno, még a legelső nyugati autónkban a trabantok után (citrojen ax 1.1 - muhahagigaLOL) vettek szüleim ilyet, mert hogy milyen jó.. ja, csak a damilozás két hetente szakadt többet volt anyám varrógép asztalán foltozásra, mint az autóban.bitpork:
noha nincsen webasto, de ülésfűtés igen (integrába nem lehet szerelni), ilyen időben folyamatosan megy következő vasamban viszont lesz állófűtés is a popsifűtés mellé, az biztos[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz FoBCRaistlin #29910 üzenetére
állófűtés egy olyan modul, amit az üzemanyag rendszerbe építenek be, gyakorlatilag megcsapolja az üzemanyagot, bevan kötve a szellőző rendszerbe is és felmelegíti a motort és utasteret. különböző típusai vannak, felszereltségtől és tudástól függően változik az ára is. legismertebb beszállító egyértelműen a webasto, ők ennek a szakmának a guruja. zseniális kütyü amúgy.
télen sincsen hideg indítás ha nem akarod, azonnal alapjáraton kuruttyol a blokk és nem fagy be a valagad sem amíg felmelegszik a motor. szerintem még környezetkímélő is, mivel azonnal üzemi hőfokon indul a motor, csökken a károsanyag kibocsájtás is. asszem már a negyedik vagy ötödik generációnál tartanak, egyre kisebb, könnyebb és nagyobb tudású a rendszer. leginkább a fószvágen konszern autóiba rendelhető, de a nagyobb luxusmárkák mind beépítik felárasan....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz bitpork #30262 üzenetére
azt nem igazán értem hogy egy olyan autónál, ami benzinesben is max 4 literrel megy taposva városban hova akarsz tovább spórolni (meg kormot okádni)..... a fillérfuckerkedésnek is van egy határa szerintem
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz lorcsi #30265 üzenetére
nem nagyon tudok segíteni, mivel dízelről van szó, én azt meg tűzzel vassal írtanám, ha rajtam múlna
annyit tudok, hogy az isuzu motorok alapvetően megbízható, stabil motorok voltak, a honda is sokáig használta, amíg nem jöttek meg a saját fejlesztésű blokkjai. legalábbis nem hallottam isuzu blokkos hondásoktól panaszt rá. igaz, nem sok ilyet ismertem talán nolf mamájának ilyen blokk van a 7gen 5d civic-ben és ő dícsérte. 1.7-es volt asszem. a corsában nemtom milyen van. írj nolf-nak privet itt fórumon ha gondolod
bitpork:
miért nem benzinessel vetted az allroad-ot? mindenben jobb és nem csörög-zörög. vw-nél güriztem, mielőtt megvádolnál, hogy nem ismerem a vw termékeket.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz bitpork #30274 üzenetére
nézd, az, hogy milyen sorrendet állítasz fel magadnak, ez a konszern és az anyagi források és a technológia szemszögéből teljesen mindegy, ez már csak a user egójáról szól nyílván valóan szereted az audit és azért vettél ezt, hogy neked ne kelljen vw-ba ülnöd. nincs itt gond.
természetesen az audi van marketingben a legmagasabbra predesztrinálva és pozícionálva, nincs itt gond, a vw elég jó marketing gépezet. a technika viszont a legtöbb esetben azonos. és ez most az mbq platformmal teljesen azonossá válik. ez már akkor is így volt, mikor ott dolgoztam, csak nem fonódtak ennyire össze a szálak, nem volt ilyen durva az egységesítés, mert akkor indult még maga az új stratégia.
szerinted az audi a megtestesült tank és nyugalom. nos, egy dízel sosem lesz a nyugalom szinonímája, ugye nem kell ecsetelnem miért (szurka off ), de ülj be egy phaetonba, vagy tuaregbe, ugyanaz. tank és nyugalom. nem is akármilyen. de beleülhetsz egy új superb-be, hát ennél jobb ár/érték arányú autót nem nagyon találni a piacon. szóval értem én, hogy audi az audi (szerintem ez a gondolkodás az ember saját magának legnagyobb gátja is), de nem eszik olyan forrón a kását tárgyilagosan. audit akarsz? fizesd ki a felárat érte, nincsen itt gond. csak házon belül azért nincsen az a technikai fölény, simán megkapod kevesebbért ugyanazt újabban is. természetesen most nem r8-ról beszélek, aminek a vw-nál nincsen érthető okokból konkurenciája.
az, hogy a vw szerinted lélektelen, megint szubjektív. szerintem meg az audi a világ egyik legsivárabb, legsterilebb, leglélektelenebb márkája a maga technokrata imázsával. na? látod? ugyanolyan szubjektív ez is de ettől még az új golf7 a technológiai zászlóshajó. nem az audi. nem véletlenül....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz MunezXBK #30292 üzenetére
sosem értettem ezt a dízel felsőbbrendűséget, kit nyomsz te le? suzukit? céges mondeot? mert van egy régi v6 dízeled? vegyél rendes benzinest. ja, hogy arra nincsen pénz tankolni, csak janizni van, meg füstöt eregetni, ahhoz meg a dízel dukál csak, na de nem gonoszkodom
szóval minden relatív. hamar beletörik egy rendes benzines autóba a bicskád
na de offnak vége.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs