-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #173151 üzenetére
Az igen Ott már fennáll a veszély, hogy megromlik
Ha nagyon lenne a tankom és nem csak 45L akkor két havonta járnék szerintem
Minden nap megyek, csak városon belül és napi 12km körül. Azért marad ennyi ideig benne.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz AMD Power #173291 üzenetére
Ez így igaz. De gondolod egy Clioban, Focusban, Fiestában kevesebb van? Igen, mert visszatekerték. Amikor a 3 éves kocsimban már 173 van akkor nincs miről beszélni. Ne éljünk álomvilágban.
Amúgy jók azok amiket Gombinyó írt kettővel feljebb. Ennyi pénzért ennyi idősen már mindre költeni kell. És ezek közül a Swift a legkevésbé rohadós valamit nagyon olcsón javítható.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #173324 üzenetére
Ez kb. olyan mint, hogy kollégám állandóan azzal henceg, hogy ő a Mazda 6 dízellel még télen is 3 literrel jár úgy, hogy megy a webasto. Jah és úgy ennyi neki az átlagfogyasztása, hogy 2x2 km-re járkál vele. Már hozzá se szolok, mert csak az idegeimre megy. Nem értem miért megy az ő részéről ez az önámítás.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz MongolZ #173488 üzenetére
Toyota Auris Hybrid
Minden stimmel rá amit leírtál. Ha executive felszeltségben veszed akkor egy "fullos" modern kocsid lesz. Nagyon megbízható, imádja a várost és hosszútávú utakra is alkalmas. Na nem autópályán ott egy kicsivel többet fogyaszt mint egy CR dízel. Gyárilag ledes minden és B oszloptól gyári sötétítés van.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz MongolZ #173497 üzenetére
2-3 éves korukban dobálják ki a hollandok a hibrideket mintha muszáj lenne. Az ég világon semmi gond nincs velük, de ők ennyi idő után már ülnek is át egy újba. 2015/8 hó utánit nézzél, onnantól van már ráncfelvarrott modell.
Az 1.4T Vitara nagyon jó az automatával. Én GLX Vitarából ültem át Auris-ba és nagyon durván a Toyota a minőségibb minden szempontból.
Tényleg annyi, hogy a pénzedért Suzukiból újat kapsz, míg a Toyotából 1-2 éves használtat. A Vitara 5 millió körül van, az Auris pedig 9.5 újként. És azért tapintható a különbség.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz MongolZ #173500 üzenetére
Nem sokkal olcsóbban vettem a sajátomat. De az enyém 2015/10-es és 172k km van benne. Ez teljesen árában van. Viszont ajánlom figyelmedbe a facebookos Toyota Auris Club-ot. Ott is van pár segítő szándékú eladó.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #173506 üzenetére
Köszi Echte dunaújvárosi kép a víztoronnyal a háttérben Van egy komplett album róla egyébként.
Én Székesfehérváron vettem a B7-es Passatot. Minden bizonnyal valós km volt benne. Már csak abból is gondolom mert már 3 éves korában 145k km volt benne
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Zsozso- #173546 üzenetére
Ezt csak az idő mondja meg
Ha tényleg rendben cserélték és nem csak olajfrissités volt akkor nem szabad gondnak lennie. Ekkor futásnál inkább az EGR, DPF kombó szokott már megtelni. Érdemes elvinni márkaszervizbe ahol kitudják olvasni a DPF és a befecskendezők állapotát.A váltóba senki nem lát bele, de ez szerencsére a legkevésbé romlós fajta amit a 2.0 CR mellé tettek. Ha egy picit lefolyatnak az olajból akkor abból lehet valamennyire következtetni, hogy tényleg cserélve volt-e.
A vezérműszíj cseréje amúgy 5 év vagy 210k km. Tehát egy picit túlhordták szerintem. Ha csak nem 2 év alatt toltak bele mindössze 10k km-t[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #173575 üzenetére
Már én érzem magam kellemetlenül, hogy mindenre a hibrid a megoldás
Nem merem ajánlani, mert fanatikusnak fogtok gondolniÚjként nem éri megvenni. Sokkal drágább mint bármelyik másik sima benzines középkategóriás autó.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bajnokpityu #173580 üzenetére
Hosszú távú pályázásra nem való az biztos. Simán bírja, csak arra még mindig jobb a dízel.
Hollandoknál, már mondjuk csak ezeket veszik dízel helyett is. Töménytelen mennyiségben tolják bele a km-t.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Core2duo6600 #173645 üzenetére
Én a golfot választanám ha tényleg egy árban vannak. Sokkal minőségibb a beltér. Gyakrolatilag minden szempontból jobb mint a Leaf.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Core2duo6600 #173791 üzenetére
Hát azért másfél millióért nem fogsz te találni semmilyen elektromosat, max rollert
Napi 50 km-re már simán vállalható egy egyszerűbb dízel, vagy egy értelmes benzines.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #173793 üzenetére
Azt azért megnézném amikor 50km-ert ingázól ebben télen a munkahelyedre
Jah és közben megállsz kétszer tölteniSaxo-t nem venném. Az első értelmes ajánlat a szentháromság. De tényleg csak akkor ha nagyon sokat megy az ember városban és tudja hol tölteni. 2 millió fölött már klasszisokkal jobb benzinest kapsz.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Tothgera30 #173827 üzenetére
Ez a hirdetés tele van hülyeségekkel. Egy csomó minden nincs benne ami fel van sorolva felszereltségnek.
Amúgy a kocsi nagyon jó de inkább kombiba ajánlom. Az 5 ajtós két embernek elég max.
Városba ezeknél jelenleg nincs jobb választás. (kivéve a tisztán elektromos) Hosszú utakra is kiváló, mert csendes és kényelmes. 10 évig hosszabbítható a hibrid garancia ami egyben assistance is. Ez mindössze évi 4800 ft. Nehéz ezeknél az 1.8 HSD motoroknál megbízhatóbbat találni. Egy nagyon kiforrott konstrukció. Gond nélkül elmennek fél millió kilométert is akár.A konkrét linkelt példányt mondjuk nem venném meg. Ez egy valódi executive eleje tényleg ledes fényszórókkal. [link]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Drizzt #173840 üzenetére
Jelenleg a Toyota-n kívül nem igazán létezik értelmes hibrid ami ennyire kiforrott és megbízható.
A Honda még említésre méltó. Most kezdi el csinálni az első értelmes hibridjeit. [link]Ha esetleg egy Auris HSD mellett döntenél, akkor azzal nagyon nehéz megetetni 6L felett. Én télen végig 2x4km-el nyúztam de akkor is megállt valós 5,5 körül. Amikor nagyon hideg időben autópályáztam sokat akkor volt 5.96. [link] Most a melegebb időben már inkább 4.4 felé megy.
Ez egy mai átlagfogyasztás. [kép] Asszony tanulgatja a vezetést ami abból áll, hogy gyök kettővel megáll-elindul vagy százszor. Plusz még én autóztam körbe a várost jó kis szintemelkedésekkel. Ennyire jól fogyaszt ez a városban.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Yiggdrasil #174414 üzenetére
Jól értem, hogy van egy 307-es?
Ha igen akkor a Swift a létező legolcsóbban fenntartható és megbízhatóbb kocsi. Ha viszont számít a praktikum még ezek mellett, és igényesebb kocsira vágysz akkor a Jazz.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Vesztor87 #174503 üzenetére
Mondeo, Passat B6, Megane 3 Grandtour.
Vagy valami egyterűt szeretnél inkább?
Most nézem, hogy benzines. Hát az esélytelen, hogy te bármilyen nagytestű benzinessel elmászkálj 6,5-ből
Prius plus amivel ez megoldható.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Vesztor87 #174523 üzenetére
Miért lenne drága? Egy csomó benzines Avensis van 2 millióig. [link]
Amúgy simán vennék egy 2010 környéki Megane 3 grandtourt 1.5 dci-vel. Nevetséges a fogyasztása és a 106 lovasban nincs DPF.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Demoman89 #174558 üzenetére
Citroen C4 1.6 109 lovas. A motor elég jó benne és elvan 7 liter körül vegyesbe. Ez simán bírja a pályát is.
Az a baj, hogy kis kocsiba nem nagyon fogsz olyat találni ami jó pályára.Toyota Corolla Ebből mondjuk leginkább 1,4-es van.
Kis autóba nem lesz nagy motoros. Tehát el kell dönteni, hogy nagy benzines pálya gép kell vagy kis kocsi.
Amiket beszúrtam most ezek csak példák a teljesség igénye nélkül. Így már tudsz dönteni, hogy mi neked a szempont.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Demoman89 #174564 üzenetére
Nem illik össze az amit akarsz. A benzin kis motorral nem pályázásra van kitalálva. Ha célod a sok autópálya akkor miért nem inkább dízelt veszel. Van pár jól működő típus ami annyival kevesebbet fogyaszt, hogy bármi baja van vissza jön az ára.
Ha meg mindenképpen ragaszkodsz a benzines pályázáshoz akkor 1.8-2.0.
Elég lesz az 1.6 is, de 140-el akarj csapatni 300km hosszan naponta(#174567) Gaben92: Tudatosan van ott. Azért rakták oda, hogy minél inkább abba a magasságban legyen ahol kinézel. Így minimalizálva a letekintést. Már a CH-R-ben is oda rakták. Tény, hogy nem a legszebb, de érthető a kivitelezés.
(#174568) xEon1337: Elvileg belekerül, de még nem nagyon van róla infó.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #174571 üzenetére
Valahogy a Toyota mindig egy-két lépéssel le van ezekkel a dolgokkal maradva. 2015-ös kocsimban botrányos az egész infotainment rendszer. Pedig ez a legújabb Touch 2 with GO. Nagyon lassú, szaggat a megjelenítés, kihasználatlan a szép nagy kijelző stb. Több sebből vérzik szegény.
A Corolla Touring Sport az első olyan kocsijuk amivel elindultak valami értelmes európai irányba. Végre van elektromos csomagtartó 2019-ben
A mai napig nincs villanyautójuk, pont nekik akik a legjobbak hibridben. Nem baj, legalább megbízhatóak[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz vzsryl #174592 üzenetére
Az miért baj ha magas az autó? Sokan pont azért szeretik mert könnyebb ki be szállni és kevésbé akad fent a padkán. 1.4T GL+ 4,82m Ft. Összeségében jobb autó mint a Rio. Valamire való felszereltségben értelmes motorral a Kia is ugyanennyi.
Esetleg még ránézhetsz a Tipo-ra is
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Dci-ből csak a 106 lovas DPF nélküli arra figyelj, de az is csak akkor ha kelet európai régióból származik. A franciáknál már bele rakták abba is általában. A Megane 3 már egyébként nem problémás elektromos szempontból. Az 1.6 szívó meg teljesen jó, nem lesz legalább vele gondod.
Mennyi a max rászánt összeged amúgy?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #174836 üzenetére
Szabadulni akarnak tőle a hollandok mert jobban megéri nekik az új kocsi. El se merem képzelni, hogy mennyiért vette meg ott.
Megnéztem még régebben a Passatom listaárát amennyiért vették. Akkor volt 13 millió. Én 3 éves korában vettem 3,8-ért. Más autónál is megfigyelhetőek ezek a nagy zuhanások.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #174839 üzenetére
A cikkből okoskodom én is csak. Ott ezt írják:
"Azután viszont csökkentek a kedvezmények, és ma már ott tartunk, hogy ha a lejárt céges lízinget követően magánvásárló ül egy ilyen használt hibridbe ott, alsó hangon 1500 euró éves adót kap a nyakába. Ezért Hollandiában sokkal nagyobb a kínálat fiatal használt hibridből, mint a helyi kereslet, így nyomott áron lehet onnan Amperát, Mitsubishi Outlander PHEV-t, vagy éppen Volvo V60 hibridet hozni."
Hollandból a Plug in/hybrid vonal ami megéri.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #174842 üzenetére
Szinte mind onnan jön. A németeknél alig van. Nem nagyon van gondolom náluk piaca a hibridnek, mert pályán leginkább csak hátránya van.
De jobb is, hogy a hollandoktól jönnek, mert többségében eléggé vigyáznak rá és már 2-3 éves korukban levetik a jól karbantartott kocsikat.
A gond inkább azzal van amiket franciából és olaszból hoznak be. A sok extaxi meg városi futárkocsi. ezek le vannak rúgva és úgy adják tovább 3-4 évesen.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz MunezXBK #174850 üzenetére
Hát ezt nem értem. Akkor pont, hogy működött volna a rendszer, erre megszüntetik
Model 3 már simán jó lehet támogatással. Német fejjel és fizetéssel simán én bepróbálnám. Handrás videójából is látható, hogy egy Budapest München táv is simán megoldható már nem range modellel is.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz AmunRa #174992 üzenetére
Ma utam ki szülőkhöz, össze vissza tekergés a faluba és 3.9-et mutatott amikor megálltam. Ha jó az idő akkor már könnyedén hozom vele a 4 litert. A téli fogyasztásom látszik még lényegében mindig itt. Már megtanultam jól vezetni a kocsit. A múltkor 5 személlyel mentünk fel Bp-re és vissza. Kellet sokat kavarogni is a városban és nagy megdöbbenésemre 4 litert írt ki a kocsi. amikor megálltam a 200 km végére. Volt vagy 8-10 fok kb. Azt hittem sikerülni fog a legutóbbi 4,6-ot überelni, de mivel most ilyen hidegek voltak az elmúlt hetek megint magasabb lesz.
Amúgy meg nem fordulna a fejemben a gázosítás, hogy az eredeti felvetésre is válaszoljak. A Toyota összedobott egy nagyon megbítható kocsit és, hogy valaki hajlandó legyen belerakni egy nagy eséllyel elromló technikát "pár Ft" spórolásért, az durva
Ha üzemszerűen használnám a kocsit és nem csak 2*4 km-re bejárni akkor gond nélkül meglenne a 4 liter. De így, hogy sok a hidegindítás inkább a 4.5-5 liter a reális. Ennek a kocsinak tök mindegy, hogy város vagy országút.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #175004 üzenetére
Más miatt van az a 11 liter, annak utána kell nézni jobban. Lehet, hogy már teljesen el van oxidálódva az összes akkumulátor saru vagy tiszta kosz az egész EGR rendszer.
A páromnak átadtam a kocsit ,hogy kicsit gyakoroljon vele a parkolóba. Ennyit mentünk összesen [kép] Ez simán lehet kisebb dugó szimulátor, 18 km/h átlag így. Végig ment az 51 perc alatt a klíma, aminek olyan 1-1.2 kWh a fogyasztása.
Ha lassabban megyek akkor még kevesebb az üzemanyagfogyasztás. Extrém esetben egy délutáni csúcsban volt már 2.6 is.Amúgy azt is hozzá kell tennem, hogy ehhez kell egy beállítottság. Teljesen máshogyan kell vezetni mint egy sima benzinest. Sok apró részletre kell figyelni ami akár egy litert is jelenthet.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Elsősorban fejben kell átállítani a dolgokat, hogy nem szabad digitálisan kezelni a gézpedált. Kezdésnek az ECO mutató nagy segítséget tud adni. Sík talajon amikor az egyes tartományban tartom akkor még lehet vele csak elektromosan haladni, ha fel van töltve az aksi legalább hármasra a nyolcból. OBD-n keresztül kiolvasva androidon a Hybrid Assistant nevű appal még ügyesebbe lehet ezt csinálni. Ott lehet figyelni mikor hajt a benzinmotor vagy mikor csak "generátor". Itt tapasztaltam ki, hogy akármilyen hideg is van reggel, hiába indul be a benzinmotor akkor is tud csak villannyal hajtani és ha ésszel kezelem a pedált akkor mentesítem a benzinmotort a sok hajtásbeli veszteségtől. Mert ha abban az üzemmódban van amiben gyakorlatilag csak a nagy akkumulátort tölti az sokkal optimálisabb.
Azt is megtanultam, hogy nem szabad a végletekig villannyal menni mert akkor annyira le lehet meríteni, hogy masszív töltés fázisba kezd a benzines és simán 10 literes átlagom tud lenni rövid távon, mert csak áll egy helyben és tölt, a fedélzeti meg úgy számolja, hogy nem haladok de sokat fogyasztok. Ilyenkor a fordulat simán 1500-1600 is van. Ezért szoktam az, hogy amikor tudom, hogy egyébként is haladok, akkor rálépek jobban a gázra és akkor elkezdi tölteni az aksit és a hajtásba is ad.
A fékezéssel lehet még nyerni valamennyit. Próbálom azt csinálni, hogy a hidraulikus féket soha ne is használjam. Ez az esetek 90%-ban megy is.
Vannak aztán még motorfázisok is amiből összesen 5 van és ahogy melegszik a motor úgy váltja őket. S4-ig számozza őket. Hülyén hangzik de ebbe a legtakarékosabb módba csak akkor lép be, ha 70 fokos víz felett félreállunk várunk egy kicsit majd elindulunk. Nagy ritkán autózok ebben, mert ha pályázom vagy hosszabb útra megyek a franc se fog a kedvéért beállni egy pihenőbe.
Legtöbbet amúgy a tapasztalás segít, hogy mikor melyik módban haladj. Főleg ha ismerem a terepet akkor tudom, hogy itt most inkább megyek benzinnel, mert a lámpánál járó motor nagyon megbosszulja magát.
Egyelőre ennyi jutott eszembe, de ha érdekel még valami nyugodtan kérdezz privátban(#175008) focvis: Én elhiszem nyugi. Komolyan csupa jó szándék vezérelt amit írtam. Ezek miatt szokott nagyobb lenni a Priusok fogyasztása. Nem értem miért vetted ezt most támadásnak. Sajnos a szervizekben nem szedik szét az akkupakot és az EGR-t sem nézik. Szélsőséges esetben nekem is írt már ki 8-11 körül.
Linkeltem a spritmonitort láthatod, hogy nekem is 5,3 a kocsi összfogyasztása.
A 200-as témát meg már megbeszéltük nem értem miért jössz megint ezzel. A HSD nem arra van. Ha ennyire tudni akarod a Passat meg könnyen hozta a 200-at tartósan 8-10 liter átlaggal. De mehetek tovább is az A6 2,7 TDi meg gond nélkül ment 250-et is. Azok arra vannak kitalálva. Ennyire van értelme összehasonlítani ezeket a kategóriákat.(#175009) bitpork: VAG TDi verhetetlen szerintem ebben. Múltkor egy 300 km-es etapot toltunk le Q5-el országúton (Dunaújváros-Pápa-Dunaújváros) és 6,5-öt írt a fedélzeti.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Inkább gázt kell adni amíg van az aksiban és úgy töltsön rá, sokkal hatékonyabb. Főleg hideg időben nem tanácsos sokat villannyal menni, mert gyorsan vissza tud hűlni. Inkább mindig adok egy nagyobb gázt és "beindítom" a benzinest. Rátölt, ketyeg a darabig és megint jó vagyok.
Én is csak a megbízhatóság miatt választottam. Nagyon steril az egész rendszer, nulla élménnyel. Nekem meg pont ez felel meg a szokásaimnak. Nálam ez a kocsi 70%-ban városban éli az életét 2-4 km-es távokkal.
De V60 phev egyre jobban tetszik Jól zuhan az ára, ez a HSD meg nevetségesen magasan van
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz focvis #175034 üzenetére
Oda én nem is lépek be inkább. Ha valaki bemondja, hogy az övé X mennyiséget fogyaszt akkor tuti lesz egy X-1 és így tovább, amíg végül arra jön ki a téma, hogy termeli a benzint és le kell szívni már. Vagy ha nem is akkor meg, hülye vagy amiért nem X-et fogyaszt ha nem X+1-et
Én csak a magam szórakoztatására csinálom ezt, senkit nem akarok én meggyőzni vagy megtéríteni. Másban amúgy sem tud egy ilyen kocsi kiemelkedő lenni.
Amit írtam tényleg komolyan mondtam, sajnos a szervizek nem foglalkoznak azzal, hogy a nagy akkumulátor saruk 10 év felett már erősen oxidáltak és nem vezetnek annyit amennyit kellene.Add el a GTi-t és legyél te is hibrides, az még másnapra is jó
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Core2duo6600 #175055 üzenetére
Erre még én se javasolnám a HSD-t. Nem olyan nagy élmény vele ennyit pályázni. Gond nélkül megoldja, de hangos és nem dinamikus. Városba tényleg jó, de a kolléga akar menni év 15k körül, csak pályán.
Avensis 1,8 vagy 2,0 már inkább.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen