-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz !Overdose! #64988 üzenetére
Szerintem nem csúnya. Igaz a régebbiek eleje szebb volt, de ez sem ronda.
-
diegho
nagyúr
válasz Laraxior #65061 üzenetére
9 éves volt, amikor az avensist visszahívták és ingyen kicserélték benne, amit kellett kb 5 óra alatt. Én 2005 óta a kötelezőkkel együtt nem költöttem összesen 150k-t a 3 toyotára, pedig volt/van köztük 20 éves és volt olyan időszak, amikor bizony sok belement, nem 4-5000 km évente, hanem ennek sokszorosa. Nem is értem miért pont te háborodsz fel, mikor folyamatosan azt hangoztatod mennyit költesz a lagunára. Lehet, hogy a sok költés neked kötelező, csak pl én még a gyári lengéscsillapítókkal járok a 20 éves corollával is, mert több, mint 60%-os mind a négy! A 9 éves avensisben gyári volt még az akksi is, erről ennyit.
-
diegho
nagyúr
válasz hobizoli #65085 üzenetére
Minden sebességkorlátozást betartva? Úgy használva, mint egy normál autót? Abszolút nem lehetetlen.
kornelka 10 ezer az évi gumicsere? Mondanám a privát szerelőm árait:
olajcsere munkadíja: 1500
centírozás 400/db
futómű átnézés állítás 1000igen, ennyiért dolgozik a szerelőm, természetesen számla nélkül, mivel már 20 éve ismerem. Igazad van a gumit nem számoltam bele, hiszen azt talán nem koptatja kevésbé a toyota, de legutóbb télit vettem 4db barum polaris2 10e km-t tettek bele 18k volt összesen.
Jártam toyota koto nagykanizsában is. A jobb első fék fogott kicsit. Szétszedték, kipucolták, rátették fékpadra, beállították a futóművet, mindez 6000 forint volt. Olajból elf 5w40, nem akciósan 6400, akciósan 5400-ért veszem. Szűrők összesen 2.5k. Mindegyikben cseréltem első fékbetéteket 10k-ért. A corollán állítottak előgyújtást + átnézettem az egészet egy független szervizben, ez volt 10k. Gyertyákat 900-ért kaptam (ngk). Az avensis-el szívtam meg, mert rossz gyertyákat raktak bele, így azt ki kellett vennem, azon 24k-t buktam, ezt nem számoltam bele. Lehet számolgatni, én nem számoltam össze.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz Kornel #65093 üzenetére
Mellesleg, ha nem hiszed el, hogy csak ennyit költök az autóra, nyugodtan utánanézhetsz a toyotaclub-on, ugyanis ott minden szervizről beszámolok, vissza lehet keresni, hogy mit mennyiért csináltattam meg. Hazudni meg nem fogok, mert minek? A következő autóm pedig nem toyota lesz, sőt nem is japán.
És hogy még fokozzam a kedélyeket. Pont ma szólt cimborám, hogy be kéne szállni pár millióval egy helyi független szerviz nyitásába, ha beszállok, akkor természetesen ingyen lesz a munkadíj és 40%-al olcsóbban kapom az alkatrészeket, de ezt még át kell gondolnom, hogy mennyi hasznot tudnék kihozni belőle. (no meg pont most akarok másba belefogni)
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz Kornel #65100 üzenetére
Toyotaclub-on vettem. Tudod a lekezelő stílusod csak téged minősít. Gumisnál nem vettem gumi kb 12 éve, mert meg tudom venni feléből az újat. Igen tudom mi a dot, szerintem régebb óta, mint te. Elhiszem, hogy próbálkozol, de pont nálam? Ha használt gumival beléd mennék nem lenne jó vége a történetnek? Mi lenne? Kérnél egy pofont? Komolyan mondom ez vicces... Ha veszel egy új gumit és 4 évesen van benne 20k km és nincs kitöredezve, nem keményedett fel, nincs félrekopva, akkor az szar gumi és azzal balesetet fogsz okozni? Látod ezzel megint csak azt bizonyítod be, hogy mennyire nem értesz hozzá, de próbálkozz még nyugodtan, hátha meg tudsz mosolyogtatni még párszor, hajrá!
!Overdose! friss vezérléscserével volt a Carina és a Corolla is (mármint mindegyiket tulajtól vettem, akiket személyesen ismertem és ők eladás előtt cserélték én meg nem tettem bele egyikbe sem az előírt periódussal), Avensis meg láncos. Repedt szélvédő pedig nem volt. Lehet mázlista vagyok tényleg. A corollában viszont lehet hamarosan stabilizátorokat kell cserélni, mert brutál rosszak az utak errefelé és gerillakátyúzást csinálnak, táblázás nélkül felmarják, pár hete egy egész útpályás kb 10 centis lépcsőbe hajtottam bele, természetesen tábla nem volt.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz hobizoli #65117 üzenetére
Vettem én már sok dolgot a bolti ár töredékéért. Az említett szerelőm a környék legolcsóbb gumisa. Mikor megvettem a dunlop téligumikat 2007-ben 12300/db áron, akkor volt nála nagyker akció miatt 18+áfa. Tény, hogy az utolsó 4 darabot vettem meg akciósan neten keresztül egy webáruházban, mákom volt. 2007 17. heti gyártás volt, tehát nem túltárolt. Nem tudom miért volt ennyi, de mások akkoriban ennyiért a tesco-s fost vették, nem dunlop-ot. Amikor a carina elment, nyárival adtam el, 40-ért mentek el használtan 2010-ben, szóval elég jó biznisz volt.
-
diegho
nagyúr
Csak szerintem volt ez iszonyatosan jó vétel? [link]
-
diegho
nagyúr
válasz runner 125 #65552 üzenetére
Nem feltétlenül kerül sokba a fenntartása. Van több alfás ismerős, egyedül a JTD-s emberke szívott vele kicsit az elején, a benzineseknek nincs komoly gondja.
-
diegho
nagyúr
válasz runner 125 #65557 üzenetére
Nekem kifejezetten tetszik a 156 és a 159, de saját használatra én is csak nagyon átnézve merném megvenni.
-
diegho
nagyúr
válasz molnarpeter #65605 üzenetére
Csak csendben felteszem a kérdést: miért pont 4-es golf? (messze a legrosszabb golf széria minőségben és megbízhatóságban is a leggyengébb)
-
diegho
nagyúr
Mennyi VW specifikus szerelőt ismersz személyesen évek óta? Én kettőt (egyiket 20 éve minimum, ő a szerelőm). Azonos véleményen vannak. A Golf4 egy katasztrófa.
Csak kíváncsiságból ránéztem autonavigator-ra:
Kevéssé dinamikus, kissé nehézkes mozgás. Minősége hullámzóbb az elvártnál. Megvenni és üzemeltetni is elég drágaNépítélet:
Legkevesebb pontot kapott Golf: 6.49 pont, a következő a Golf1 6.94 ponttal.[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
Miért van az, hogy mondjuk egy hondánál sosem mondja azt az ember, hogy azért nem romlik el, mert nincs benne elektronika? Tetszik, nem tetszik, a golf4-nek rengeteg elektronikai meghibásodása van, kezdve az immobiliser-től, klímán át az elektromos ablakokig és még lehetne sorolni. Ez számomra már a köszönöm, de nem kérem kategória, pláne úgy, hogy elég szép felára van a többihez képest.
Nekem mondjuk tök8, hogy ki milyen autót vesz. Hamarosan úgyis érdekeltségem lesz egy autószervizben, onnantól mindenkinek csak a problémás vasakat fogom ajánlani, de addig inkább próbálok reális maradni és nem csak a márkát nézni, hanem a tényeket.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
Így van én csak hazudok... a népítéletesek is hazudnak... az autonavigator.hu szerkesztői is hazudnak, de bizony a messziről jött fórumozó (most nézz a tükörbe, mert rólad van szó) véleménye az szent és sérthetetlen. Azért remélem érzed a lényeget...
kornelka szerinted is hazudnak a népítéletesek és az autós oldalak szerkesztői? Vagy ez ilyen szájberbaráti összetartás köztetek?
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
2003-as Merivát cserélnék nagyobb, tágasabb autóra. Sajnos elkövettem tavaly a hibát, hogy olyant vettem, ami a jelenlegi garázsba is belefér, de most lesz@rom a garázst, majd átépítem valahogyan. Mivel évi 10k körül megyek, nem az autóban töltöm az életemet, ezért nem is mennék 1M fölé a vételárban. Amiket néztem:
Mazda 6 - tudom rozsdára kell figyelni, más komoly probléma van ezekkel?
Avensis T22 - már volt korábban, tudom milyen, tökéletes lenne most is, de nehéz találni
Zafira A - erről egész jókat olvasni, 1.8-as motorral, kintről elég szépeket találni
Octavia I. - szintén jókat olvasni róla, aki van szereti, nekem még 1.4-es motorral sem tűnik használhatatlannak, lévén olyan helyen lakok, ahol az útminőség miatt 100 felett nem célszerű közlekedniVan esetleg valami még, ami említésre méltó 1M környékén és tágas az utastere és a csomagtere is? A Merivával a legnagyobb bajom, hogy keskeny, a csomagtartóban elférünk, az annyira nem gáz.
-
diegho
nagyúr
válasz BigBlackDog #140591 üzenetére
A céges Sharanok is hasonló teherautósak, az nem igazán zavart, de tény, hogy egy Mazda 6 sokkal szemrevalóbb autó.
-
diegho
nagyúr
válasz kalmanchris #140614 üzenetére
Nem büntetném magam francia autókkal, ráadásul pont a Picasso-t próbáltam és borzalmasak az ülései, nekem kemény jól tartó ülés kell nem szivacsos fotel.
-
diegho
nagyúr
-
diegho
nagyúr
A realitások talaján maradva 1M körül egy 2-es fóka kombi mennyire jó választás?
-
diegho
nagyúr
Ezek a Leon-ok belül kb golf IV méretűek?
-
diegho
nagyúr
válasz Kornel #141021 üzenetére
Nem láttam az autót, de azt mondja szinte újszerű állapotban van, egy ügyvéd feleségé volt, magánszemélytől vette. 1.2-re volt felrakva.
A Fiat Stilo mennyire problémás autó? Páromnak az a kedvence, van is az ismerősi körben 4-5 és mindenki szereti, lehet csak kifogták, vagy tényleg kevésbé olaszos, mint általában a többi? A stabpálca éves fogyásról tudok.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz Luck Dragon #141024 üzenetére
Kintről egy Multiwagon formájában nekem lehet tökéletes lenne.
-
diegho
nagyúr
[link] ez pl jó is lenne.
-
diegho
nagyúr
válasz Luck Dragon #141033 üzenetére
Nekem dízel nem kell, azokat meg se néztem.
-
diegho
nagyúr
Ezek mennyire megbízhatóak? Mennyire drága őket fenntartani egy hasonló korú G Astra, Focus, Golf IV-hez képest?
-
diegho
nagyúr
Nocsak mit találtam: [link]
-
diegho
nagyúr
válasz Kornel #141160 üzenetére
Nekem nincs extrém nagy lábam 48-49 (persze ez így soknak tűnik, de ismerek sokkal nagyobbat is) és abszolút nincs értelme újra kipróbálnom, mert annyira közel vannak a pedálok, hogy felnőtt cipőmérettel (46+ a többit gyerek méretnek hívom) nem nagyon lehet vezetni sem, egyszer beleültem egy sedan-ba és ennyi volt a történet, azóta sem találtam olyan autót, amit képtelen lennék vezetni.
-
diegho
nagyúr
válasz lenko #141165 üzenetére
Shaq-nek nem 52-es cipő kell, kicsit olvass utána ahol én vásárolok ott is van 51-es cipő, nekem 14-es US cipő kell, Shaq-nek 23-as, ugye érzed a különbséget? Shaq lába erősen 60 feletti, mondjuk ezt pont jónak mondod, az egyik legnagyobb NBA rajongó vagyok az országban és hatalmas LAkers fan...
-
diegho
nagyúr
válasz Voice24 #141177 üzenetére
Dunántúl melyik részén vagy?
Ha a déli részén, akkor tudok adni kontaktot, aki csak tökéletes állapotban ad át autót, de 2M alatti kategóriával nem foglalkozik és csak megrendelésre dolgozik. Tudok olyant, aki rengeteg autót hoz ausztriából, mert ott is van kereskedése, tudok olyant, aki szintén bármit beszerez, de meg is kéri az árát, viszont az országban a legnagyobb forgalmat csinálja használtautóból (2-3 milliárd között évente).
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz Acheron #141356 üzenetére
Alapvető szabály, hogy 2.2 D4D és D-CAT Toyota motort soha nem szabad megvenni használtan. Ha a vásárlás előtt kérdezel nem jársz így. Ettől a Toyota még mindig a legmegbízhatóbb autó, van 1 szériahibás motorjuk, ez van, másnak több is van, de mindig is aranyszabály volt, hogy Toyota csak benzines/hibrid lehet, a többit meg sem szabad nézni, mert nem tudnak dízelt gyártani (meg minek is, amikor a benzinessel bitang jó fogyasztást lehet csinálni) Ezért kizárni a Toyotát a jövőben elég nagy butaság lenne, hiszen az Avensis az egyik legjobb vétel a kategóriájában. Én eladnám így ahogy van és keresnék egy benzineset.
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Augusztustól PC-n is használható lesz a PlayStation VR2
- Vírusirtó topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- EAFC 24
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen switch-et vegyek?
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs