-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
2 gyerköc ülést mondott nem ?
(#103709) BeriHampeR: km-t ne nézd..felesleges. De a motor ehhez a bodéhoz szerintem nagyon kevés lesz..
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz hobizoli #103774 üzenetére
PRICE (Germany): $63,000 nem is volt olyan drága 2000 be
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz kovacsroli #103798 üzenetére
Városi cirkáláshoz frankó lehet de pályára nem mennék vele fel borítja a menetszél
-
tresh
addikt
válasz kovacsroli #103802 üzenetére
Akkor tökéletes a célnak
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #103813 üzenetére
Nem rossz de én sokkalom az árát. Plusz ez az 1.6 éppen csak belépőszint ebbe a kaszniba. A clioddal körbe autózod
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #103815 üzenetére
Tudom, ezért írtam hogy én ezért ezt az árat sokkalom. De maga az autó nem rossz kis gép. Ha nem kell erőgép akkor teljesen jó kis masina viszont 8l körül fog eszegetni városba az tuti és cserébe nem megy
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #103867 üzenetére
Tdi ha gondoztak 300ezer km-nel meg csak "bejaratos"... Viszont igen csak kellemesen rangatja a bode,es jol is fogyaszt. Az 1.6 hoz csak annyit hogy varosba klimaval lenyeli az lazan 9-et is akkor meg mar 1.8 t kb 1-2 literrel eszik tobbet de ha ralepsz akkor belerak az ulesbe.Foleg ha irnak ra kis okossagot. De a legfontosabb hogy nem km-t veszel hanem allapotot. Majd valamikor ha lesz vegre idom csinalunk valami talit azt meglesed kozelebbrol milyen egy 3xx ezer km futott auto
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #103876 üzenetére
Azért a Tdi javítási költségei nem egyforma a modern diesel társaival
Nézd én a saját autómból indulok ki, ha tisztába vagy mit veszel milyen állapotba nem ér meglepetés.
Adagoló+porlasztó rendbe rakása nekem 55k volt.. gyári alkatrészekkel.. ( a porlasztom még mindig az amivel az autó kijött a gyárból , csak beállították a megfelelő nyitási értékeket,háznyomást stb) + vezérlés+ meg egy fix lendkerék+egy új kuplung szett ment alá. Na ez így össze adva 150k körül lehet de most újra megy majd 300k-t alattam. 2 hete voltam chipesnél immo-t kiszedetni és ő is megdicsérte milyen szépen jár a gép+ hogy minden érzékelőm gyári értékeket hozza. Amúgy ha apud ford körökbe mozog akkor én fordot vennék a helyedbe hisz adott a lehetőség ismeri a típusokat és gondolom csuklóból javítja őket[link] < na evvel nem lesz gond erő terén
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #103887 üzenetére
99-es a4 van és gyárilag van benne kettőstömegű Csak én az elődjéből visszatettem az egytömegűt.
Most 305ezer. -
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #103900 üzenetére
Az a váltó
-
tresh
addikt
válasz !Overdose! #103904 üzenetére
Tudom hogy kényelmes csak egy ilyen autóba fura
-
tresh
addikt
válasz kalmanchris #104452 üzenetére
a 2.2-es dieselt fordba meg szeretik és ugyan az a motor van ebben is sőt a váltó is ugyan azBocs nem néztem csak hogy 2.2 163 paci az van hdi be is
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz gzbotii #104820 üzenetére
110 lovas verzió nagyon jó kis moci és van benne bőven tartalék Ha ésszel hozzáértő piszkálja meg zokszó nélkül tud 130-140lovat és 300Nyúlmokust (1700tól kb 250Nm ) az pedig dinamikus közlekedésre több mint elég szerintem ha nem versenyezni kell. Nekem a4 be van ez a moci benne még gyári állapotba de így is azt mondom jól megy. Amikor átültem benyából ebbe én is megszokottan pakolgattam a sebességeket aztán nézem hogy 5ik és 100-al megyek 2000rpm mellet
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #104824 üzenetére
Ha pesten van az autó és úgy van szólsz elmegyek és megnézem veled már ha akad időm. Ettől függetlenül igen vannak jó darabok, de ha zavar a km óra állása akkor felejtsd el a tdi-ket 250 alatt ami van az kamu 300-350k futástól kezdődik a reális
(#104825) gzbotii TC-t oszd el 100-al, már amit mondanak De amúgy igen ha karban van tartva normális dieselt üzemanyagot raksz bele(nem ilyen luk oil és társai mocskot) és cseréled az olajat 10k-ként felmegy veled a holdra meg vissza ha kell 2 szer is.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz DeFranco #104951 üzenetére
az év autója díjról nincs véleményem, úgy vagyok vele, mint a miss bokorpuszta választással.
+1Az a baj hogy én ezekkel úgy vagyok mint az autós újságírókkal
Az hogy pl egy 150 cm állva le*szop kategóriás nő mondja meg hogy szűk a mondeo, vagy hogy kiolvasta a wikipédiát és onnan dönti el hogy ez a motor jó vagy sem. Szerintem az autó vásárlás és hogy milyen kell teljesen subjektív dolog kinek mi az igény ennyi. Aztán hogy milyen motorral veszi megint igény/használat/pénz kérdése. De visszatérve.. év autója díj és van benne kb 6 különböző kategóriás autó hát aki ezeket össze tudja hasonlítani az ár kivételéve az valami ultra pro emberke.. ennek is annyi a lényege hogy ki mennyit fizet érte mert ez k*rva jó marketing alap és az eladásoknál jól mutat az ajándék légfrissítő mellé amit egy 8 misi autónál kapszha nem lennének akkor se lenne kevesebb se több a világ -
tresh
addikt
válasz !Overdose! #104983 üzenetére
Hegyen szép meg jó ez a guruljunk sebsebégbe minden más terén felesleges..
egy hsz amivel igen csak egyet tudok érteni :
Motorfékkel azonnal lassulni kezd a kocsi, felemészti a motor felesleges forgatása a mozgási energiát. Üresben gurulva ötször-hatszor nagyobb távolságot tesz meg mint motorfékkel, mire a gumik gördülési ellenállása és a levegő közegellenállása lelassít. Lehet hogy motorfék üzemben nem kap üzemanyagot a motor, viszont 1 alig 100 méter után újra gázt kell adni, hogy ne lassuljon tovább. Nekem tökmindegy, hogy egy totalcaros újságíró az ellenkezőjét mondja, a tények attól még tények. Alapjáraton a kocsim fogyasztása 0,6 l / óra, ki lehet számolni, hogy 1-2 perc gurulással mennyi ég el "feleslegesen". Mindig az okoz többletfogyasztást, ha felesleges munkát végeztetünk akár a motorral, akár a kocsi mozgási energiájának felemésztésével. Gurul a kocsi pl. 60-al. Motorfék esetén forog mondjuk a motor 4.-ben 2300-at.... üresben ezzel szemben csak 700-at. Melyik esetben pazarlunk feleslegesen energiát? Persze, a motorfék nem fogyaszt benzint, de itt tessék tovább gondolkodni... az a mozgási energia amit a motorfékkel felemésztünk, nem benzin elégetéséből jött létre?
Megismétlem, nem érdekel az, hogy újságíró írta, neki is szabad tévedni. Bárkinek bármikor feldugom a kocsimon az OBD-interfészt, és nézheti a laptopon, hogy adott távolságon mennyi fogy el motorfékkel, és mennyi üresben kigurulva.
-
tresh
addikt
válasz !Overdose! #104991 üzenetére
Folytattam a gondolat sort bocs De egyről beszélünk , természetesen szituáció függvénye de ez a sebsebégben spórolunk üzemanyagot dumától kész vagyok
(#104987) emilio3 : 20éve még nem ez a technika volt az autók alatt Amúgy személyes véleményem ha olyan szituba vagy a gáz fröccs se ment hulla mindegy hogy gurulsz vagy sem... Előzésnél meg csak nem rakom üresbe és gurulóm le az autósort Itt arról volt szó hogy pl város szituba 200m en gurulsz üresbe vagy sebességbe a lámpáig... én előbbit alkalmazom mert mire oda gurulok szépen a sor végéhez pont adok neki egy kettest és megyek szépen tovább.Mint sem 2300-ról bőgetve 3ikba lassuljak váltogassak lefelé még oda érek a sor végére
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs