-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz
FrankMonzano #103876 üzenetére
Azért a Tdi javítási költségei nem egyforma a modern diesel társaival
Nézd én a saját autómból indulok ki, ha tisztába vagy mit veszel milyen állapotba nem ér meglepetés.
Adagoló+porlasztó rendbe rakása nekem 55k volt.. gyári alkatrészekkel.. ( a porlasztom még mindig az amivel az autó kijött a gyárból , csak beállították a megfelelő nyitási értékeket,háznyomást stb) + vezérlés+ meg egy fix lendkerék+egy új kuplung szett ment alá. Na ez így össze adva 150k körül lehet de most újra megy majd 300k-t alattam. 2 hete voltam chipesnél immo-t kiszedetni és ő is megdicsérte milyen szépen jár a gép+ hogy minden érzékelőm gyári értékeket hozza. Amúgy ha apud ford körökbe mozog akkor én fordot vennék a helyedbe hisz adott a lehetőség ismeri a típusokat és gondolom csuklóból javítja őket[link] < na evvel nem lesz gond erő terén
[ Szerkesztve ]