-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kickass #183614 üzenetére
Az hogy te vagy egy adott élethelyzetben, nem jelenti azt hogy mindenki más is ugyanolyanban van.
Hidd el én nagyon szívesen tömegközlekednék. Mennyivel kényelmesebb lenne a metrón/buszon olvasgatni mint a reggel csúcsban araszolni... de mivel munkaeszköz, így nincs más alternatíva.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Winne #183649 üzenetére
A roncsérték beszámítódik, tehát a kártérítés összegéből lejön a roncsérték/maradványérték. Ilyen szempontból midegy, hogy megtartod, eladod vagy a biztosító adja el helyetted. Általában jobban jársz ha magad adod mintha a biztosító de ez nyilván plusz macera.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz cucumber87 #183696 üzenetére
Többen foglalkoznak ilyennel de pontos árat csak konkrét típus ismeretében tudnak majd mondani.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Qtya123 #183826 üzenetére
Új Swift, főleg ha 10 évre lesz.
Rövid távra nem optimális a dízel, be se melegszik és emiatt télen a rendes fűtés hiánya sem kellemes. Kettős tömegű van benne, illetve nagynyomású rendszer, részecske szűrő (DPF) és a turbó is extra költségforrás lesz előbb-utóbb.
A várhatóan fokozódó dízeles boszorkányüldözés miatt pláne nem vennék 10 évre dízelt városba...[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #183832 üzenetére
Ismerős pont most vette meg az egyik utolsó K14C Vitarát szalonból. Alig várom, hogy megnézzem élőben, nagyon kíváncsi vagyok rá.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mauzes #183866 üzenetére
Akkor valami újabbat szeretnél. A GT86 ikertestvére a BRZ de abból sem túl bő a választék.
Ennyiért fiatalt a Renault Megane RS-ből ki lehet fogni pl.
mod:
Vagy Nissan 370Z, az legalább jó helyen hajt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #183906 üzenetére
Mit írtak róla? Kényes a kenési köre azt tudom, meg az alapjárattal volt gond a korai példányoknál de arra van ecu sw frissítés.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Most még lehet, hogy olcsó de nincs kétségem afelöl, hogy nem is olyan sokára más lesz a villanytarifa ha autót töltesz... Az üzemanyag adótartalma óriási bevétel az államnak amit biztos, hogy nem hagy elúszni.
Nem egyszerű mert éppen egy korszakváltás közepén vagyunk. Dízelt vegyél? Városba nem jó és már most is kitiltások fenyegetik... A benzines egyelőre oké de az is lassan tiltólistás lesz és egyre nehezebb normáis non-hibridet venni. Fenntartás terén ugye a hibrid a legrosszabb mert a két technika hátrányait remekül ötvözi (az olajat is cserélheted benne meg majd az akkupakkot is). Szóval aki hoszútávra tervez eléggé meg van lőve jelenleg, én legalábbis nem tudom mit vennék...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Igen erre írtam, hogy ezt a drágulást a háztáji "töltőáram" ára is követni fogja hamarosan.
Plusz amit említettek, hogy sokan nem tudnak hol tölteni. Nekem sem menne, se a melóhelyen nincs töltő (pedig egy 2016-ban épült irodaházról van szó!!), otthon szintén nincs töltési lehetőségem. A teremgarázsban pl egy konnektor sincs, így utólag kéne behekkelni és mivel bérlő vagyok... Külön villanyóra, lakók hozzájárulása, kivitelezés... Macerás amibe bele sem vágnék, mert nem terezünk itt lenni nagyon sokáig.Céges mellé kéne vmi telekjáró amivel akkor se szívom meg ha már nem lesz céges. Ezért dízelt nem akarok, egyrészt nem szeretem, másrészt keveset megyek nem éri meg a felárat. A Vitara 1.4T GL+ 4WD volt a kiszemelet de kivezették mielőtt eljutottam volna a vásárlásig. Hibrid nem opció, mert jelenleg simán van, hogy 5-6 hetet is áll az autó a garázsban azt meg az akksi nem bírja (HSD-nél pl ugrik a akksigari ha 30 napnál többett áll az autó egyhelyben, gondolom ez máshol is így van).
Szóval egyelőre marad a jó öreg Euro4-es szívóbenzin, aztán meglátjuk mit hoz a jövő...[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
Van valakinek tapasztalata a Vezzess.hu féle autóátvizsgálós szakival?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #184171 üzenetére
Nem hiszem de a teljesítményt mindig a főtengelyen mérve adja meg a gyártó. Azt ott mért erőt nem befolyásolja a generátor.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #184230 üzenetére
A középmotor miatt azért nem olyan egyszerű hozzáférni a motorhoz ha vmi van, ezért a legtöbb szaki nem is vállalja. Sajnos ez általános trend, hogy ami bonyolultabb egy olajcserénél azt nem vállalják csak a szakosodott szervizben . Akihez hordtam a Hondát ő is mindent megcsinált rajta de amikor beállítottam hozzá az Imprezával pont azt mondta mint a te szerelőd is: max olajat cserélek rajta. Pedig egy faék egyszerűségű 4 hengeres boxermotor van benne...
Göbölyösnek volt ilyen boxtere érdemes átfutnod az írásait a Totalcar-on.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BUZZLGHTYR #184238 üzenetére
Esetleg vmi szívódízel... Az SDI-k elég strabíró konstrukciók.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz LuckyL #184254 üzenetére
Én ezzel úgy vagyok, hogy hiszem is meg nem is... Elvileg jobban ken a prémium gázolaj, meg alacsonyabb a deremdéspontja. Pont a Gajdán Mikinek volt egy videója erről nem rég.
Gyakorlatilag meg a B6 2.0 CR TDI-be 282 ezer km alatt 1x tankoltam pérmiumot (akkor is csak figyelmetlenségből) és semmi baja nem volt. Gyári CR rendszer, gyári turbó, bontatlan motor...#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz aero. #184267 üzenetére
Igen, többet eszik belőle a gép. Pont Kisza panaszkodott a minap, hogy a Tipo is többet kér belőle. Németországban amúgy évek óta fut az E10 (de ott sem túl nagy sikerrel), illetve több más EU-s államban is.
Meglátjuk nálam mit mutat a dolog, a Hondába már E10 megy a Subaruba továbbra is E5.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz _adaml21_ #184300 üzenetére
Ha az újraértékesítés és a hosszútávú használat fontos akkor a Golfot kilőném. A sok cégest olcsón kiszórják ami letöri majd az árakat. Az emberek többsége meg árérzékeny idehaza.
A Mazda jó de ha tényleg sokat autópályázol akkor ejteném a 122 lovas verziót. Elég harmatos... És akkor még a rohadási faktorról nem is beszéltünk.
Kia a 7 év gari miatt jó vétel és a benzines autók használatát eléggé soká fogják limitálni, amúgy sem az Euro6-al kezdik.
A Toyota tartós ott a hsd rendszer ami nagyon megbízható és biztos, hogy sokáig használható lesz. Emiatt jó lesz az értéktatása is, így később is jól eladható lesz.
Szóval én a Kia és Toyota közül választanék. Érdemes lenne 1-2 árajánlatot bekérned mind a két márkától.#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Parfüm topik
- AliExpress tapasztalatok
- Renault, Dacia topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- LEGO klub
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Házi hangfal építés
- További aktív témák...
- Black & Decker konvektor (2000W)
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
- Alfa Romeo 159 1.9 JTD 8V 118Le 2009 évj.
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen