-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz Declare #104960 üzenetére
Lehet van olyan tipus amiben pontos, de ami biztos hogy a ratankolasos modszerbe nem tudnak belenyulni a gyartok.
(#104962) Qru
A napi atlagszamlalo nekem 4-4,5literekete ir, az ossz.atlag 5,1, a valosag pedig 5,5 korul van.
Nem mintha az 5,5 rossz lenne csak azert van kulonbseg. -
footy
addikt
válasz Declare #104972 üzenetére
Irtad feljebb a BC-t, nalam ez eleve tobb fajta erteket is mutat. Ha a napi szamlalo 4 literet veszem alapul akkor 1,5L kulonbseg jon ki ez majdnem 40%
A 40% kulonbseg miatt nekem ez mar tavol all a valosagtol. Persze most arnyalja a kepet hogy abszolut ertekben meg mindig alacsony a fogyasztas, de ha mondjuk 10L helyett 14-et eszik az auto az azert mar fajdalmasabb.
Altalaban ugyanannal a kutnal tankolok mikor kb 150km-re csokken a hatotav es kicsivel kevesebb mint 50L megy bele, igy azert nem sok hibalehetoseg van.
(A tolotopisztolyt siman beakasztom (nem forgatom mint a sok ergya aki megtankolja a tagulasi tartaly es posztolja facebookra, hogy atvertek a benzinkuton) es mikor kikattan kihuzom)Ne erts felre nem kotekedni akarok, de a varosi fogyasztasokkal kapcsolatban elegge szkeptikus vagyok, foleg ha a BC szolgaltatja az alapot.
Ha nem uresben gurulsz, akkor alatalaban lekapcsolja az auto a befecskendezest es 0 a fogyi.
(#104973) Qru
Gyanus hogy ilyesmi van a hatterben, ha a user azt latja amit szeretne, akkor nem balhezik. -
footy
addikt
válasz tresh #104980 üzenetére
Oke, az atfolyasmero(pillanatnyi fogyasztás) szerint 0 a fogyasztas, nyilvan a valosagban nem nulla.Az uresben gurulasnak viszont tovabbra sem latom ertelmet, mert vagy forgalmi akadaly vagy, vagy pedig veszelyhelyzetbe hozod magad.
-Szerk-
Talan ha piros lampahoz kozelitesz.-Szerk2-
Máshol meg ezt írják:
Amikor motorfék üzemben működik a motor, akkor a kerekek hajtják a motort, de a befecskendező rendszer érzékeli a fordulatszámot, valamint azt is, hogy a fojtószelep zárva van, tehát nem nyomjuk a gázt. Ezt tolóüzemi muködésnek nevezi a szakirodalom is, természetesen nem azonos a motor üzemszerű működésével. Ha így lassul az autó, akkor a tüzelőanyag-fogyasztás nulla, a befecskendező szelep(ek) nem kap(nak) jelet, nem nyitnak ki. Amint elér a fordulat egy előre beprogramozott határfordulatot (általában 1200-1500 1/min) akkor a szelepek ismét jelet kapnak, és az alapjárati szabályzás bekapcsol, ha ilyenkor kikuplungolunk, akkor az üresjárat szépen beáll.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Ha mar feljott ez az olajtema, egy olyan autoba ami szinte csak hidegen jar jobb lenne 5w30-as olaj 5W40 helyett?
-
footy
addikt
válasz Kornel #105255 üzenetére
Nálam kb 10km kell az üzemmeleg állapothoz.(autópálya 110) Én is azt mondom, hogy az autó kopjon ne én, de szerintem városi rövidtávozásnál a turbo hamar lekókad. Az azért költséges tud lenni, a priusnál viszont nincs ilyen, arról nem is beszélve hogy inkább a prius füstjét szívnám mint egy bármilyen dieselét.
-
footy
addikt
válasz Kornel #105257 üzenetére
A VW-nel nekem konkretan elektromos radiator van bennt es 1 percet sem kell varni a meleg levegohoz, de ez csak az utasteret futi a vizet nem, es a motorom csak 10km utan van uzemi hofokon.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz zolikaDB #105281 üzenetére
Golf5 ´08 1.9PD
(#105272) Dare2Live
A priusban is van kiegeszito futes? En egyszer mentem telen priusszal, de az eleg lassan melegedett es a kulfoldi forumokon is panaszkodtak nehanyan a lassu melegedesre. Mondjuk az is el tudom kepzelni hogy az europai valtozatban van kiegeszito futes, az US importban pedig nincs.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Dare2Live #105327 üzenetére
Aham, ertem. Neked magyar/europai piacos priusod van?
(#105328) kornelka
Nem, nem bedugos. Ez be van epitve a muszerfalba. ITT a 17-es.
A klima vezerli es 5fok alatt kapcsol be. Ez csak az utasteret futi, ezert irtam fentebbi dolgokat.
Egyebkent van olyan aki TSI-be is berakta, mert az is lassan melegszik. -
footy
addikt
válasz thEndeR #105430 üzenetére
A Golf 5 hibalistáját megtalálod ennek a dokunak a 4. oldalán. (Häufigste Mängel im Detail) (Az 1.4TSI-k furcsamód lemaradtak a listáról)
A listára én felvenném még a mazda3 1.6-ot. Talán az összes közül ennek a legízlésesebb a beltere és az extrákat sem mérték drágán hozzá, úgyhogy a digitális klímára is van sansz.
Egyébként lóerőtől függetlenül a (szívó)1.4 felejtős a fenti autókhoz. -
footy
addikt
válasz szőröscica #105478 üzenetére
Nem tudom amugy melyik ostoba kezdte ezt a sibeda faszszagot, de multkor mar valamelyik totalcaros nyomta.
A schibedach-ot egy az egyben le lehet forditani tolotetore.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz belaazallat #105759 üzenetére
A mazda 6-ot meg felvennem a listara.
-
footy
addikt
válasz honda 1993 #105784 üzenetére
A 99-tol gyartott a Punto2
-
footy
addikt
válasz honda 1993 #105788 üzenetére
ha fontos az embernek a megbizhatosag es a karbantartasi koltsegek illetve az alkatreszek arai, akkor inkabb nÉmet autot kell venni. (Opel, vw, stb )
Aki ezt kijelenti attól ne kérj tanácsot. Minden gyártónak megvannak a jól és kevésbé jól sikerült modelljei. Ilyen általános igazságok nincsenek, főleg azért mert a használt autónál az előző tulaj/okon múlik a legtöbb. -
footy
addikt
Fel nem fogom ezt az importmaniat. Az 5-600 ezres kategoriaban pedig vegkepp.
Ha csak leszamolom a papirozast+kereskedo hasznat+hazahozatalt, akkor kb 3-400ezer koruli osszeg jon ki.
En az 1000-1300 euros kategoriaban eddig csak lomokat lattam. Ha valakinek ennyi penze van autora, akkor egy magyar swiftet kell venni es minimalis a kockazat.
Nem beszelve arrol hogy az ilyen olcso autokat nemetorszagban/ausztriaban is altalaban a kulfoldiek hajtjak akik ugyanugy nem koltenek szervizre mint sokan MO-n. Aztan ehhez jon meg hogy nemetorszagban/magyarorszagon nem annyi egy olajcsere vagy akarmilyen szerviz mint nalunk. -
footy
addikt
Ahol en lakom ausztiaban 75euros oradijjal dolgoznak az egyik altalanos szervizhalozatnal, viszont 5 meterrel arrebb a VW-nal 85 euro.(vagy 95 ha audit viszel)
Pont ezert en is magyarorszagon csinaltatom az osszes tervezheto szervizet.-ui-
Most latom hogy elirtam fent az utolso mondatot:
Aztan ehhez jon meg hogy nemetorszagban/ausztriaban nem annyi egy olajcsere vagy akarmilyen szerviz mint nalunk(magyarorszagon).[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Csak a magyar forgalombahelyezés nálam nem élvez feltétlen előnyt.
Az specialis eset hogy nalad ez nem feltetlen elony, nem hiszem hogy a fenti kerdezo proba- vagy nemet/osztrak rendszammal akar furikazni. Mar csak azert sem mert ausztriaban a biztositas 5-10x annyi mint magyarorszagon.Valahogy jobban el tudom képzelni hogy a kinti életszinvonalból több jut erre.
Ahogy feljebb is irtam kulfoldon dragabb a szerviz es penz mindenhol szamit. Az sem veletlen, hogy leginkabb az nemet (europai) autoknal van a nyujtott periodus. (30-40ekm)ettől fűggetlenül még lehet jobb állapotú ugyan abban az árban mint egy magyar sufniszervizes
Lehet, de a nepperek nagy resze nem azt nezi hogy melyik van a legjobb muszaki allapotban, hanem melyiken lehet a legnagyobbat szakitani.magyar sufniszervizes amibe csak a pecsét került bele szervizkor
Az olcso autoknal kulfoldon is ritka ami 10+ evesen markaszerbizbe van hordva, azokat altalaban atviszik Hassan-hoz vagy Ibrahim-hoz hogy csinalja meg, aki vagy beleteszi az anyagot vagy nem.Ez a kulfoldi auto mitosz bele van egve az emberek tudataba es mindenki a svajci pap autojat hajkurassza meg inkabb vesz egy betegagyat olcson, csak hogy menozhessen a szomszednal mekkora business-t csinalt.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz MunezXBK #105972 üzenetére
Efelol nincs ketsegem, inkabb csak afelol, hogy jo-e ez igy.
Az egyre idosebb autopark nem feltetlenul elony, meg az se, hogy boldog boldogtalan veszi a matuzsalemkoru primumokat es mikor jon egy kiadas ami az auto ertekenek jo esetben csak a fele, akkor kezdodik a kendacsolas.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz !Overdose! #106297 üzenetére
Ez nekem is új, egyik autómon sem kopott még féloldalasan a gumi. Olyat csak akkor láttam, ha gatya volt a futómű.
-
footy
addikt
válasz !Overdose! #106346 üzenetére
Igen, meg azt is hogy az övfigyelés és a telefonhasználat egy szoftveres feature lesz amit egy külső cég fejleszt, úgyhogy a sebességmérés mellett szerintem bármelyik feature-t vagy akár mindkettőt aktiválhatják.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Declare #106586 üzenetére
Semmi köze a "hajtoanyagnak". Loerö es nyomatek a kerdes.
Vegre nem en vagyok ezzel az egyetlen.
Nem tudom miert van meg mindig beleegve az emeberekbe a "ha benzines akkor nincs nyomateka" dolog.
Mar jo 5-7 eve bekoszontott a turbos-benzines korszak es vele a nyomatek is. -
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz maggi1886076 #106597 üzenetére
Jah, mert traktoron ulni meno
(#106598) [rvilike]
A J astrat meg csak 1.7cdti-vel vezettem szoval arrol nem tudok nyilatkozni, de a VW csoport 1.4TSI-je sokkal jobban bejon mint az 1.6CR. A benzinesnel nem kellett tobbet valtani mint a dieselnel.[ Szerkesztve ]
-
-
footy
addikt
válasz szőröscica #106644 üzenetére
Vagy olyan 1.9-et amiben cserlve van a hajtokarcsapagy.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Norbi14 #106919 üzenetére
5.000 euro korul talalni a mobile-en 328-330i-t meg akar M-Paketest is. Viszont ezeket meg haza kell hozni es ilyen autoknal mindig kerdes hogy mennyire voltak torve. (Nyiregyhazan tudtam egy E36 M3-at ami 4x volt kiflibe hajlitva )
A megbizhatosagrol nem tudok erdemben nyilatkozni de amennyire tudom ezeket sem kerulik el az elektronikai hibak, aztan ott van meg a kenyes futomu, amit nem a magyar utak ihlettek es ehhez jon meg az hogy egy 14-16 eves autokrol beszelunk.
En en 7-8ezer euroval mernek belevagni ebbe a dologba, ugy hogy 5-6-ert autot venni, a tobbi meg maradjon tartaleknak. -
footy
addikt
válasz maggi1886076 #107027 üzenetére
-
footy
addikt
válasz maggi1886076 #107030 üzenetére
A PD elemek csak a jeghegy csucsa, nezz be a VW forumba ott Magus mar leirta parszor miert betegagy a 2.0 PD. Egyebkent a fenti linken is az olajpumpa hibajarol van szo.
(#107034) Declare
VW, Seat, Audi, Skoda mind ugyanaz.
A 2.0 PD-t ne keverd a 2.0 CR-rel mert teljesen mas kategoria.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen