-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz johnny82 #133571 üzenetére
Nem tudom mennyire vagy emberes de az oktavia nagyon pici, a vezeto egy szuk resbe van betuszkolva, ugy kell benne ulni mint szuz lany az elso balon, ez valamelyik kepen is latszik (egy 30 eves poloban kenyelmesebb ulni) iszonyat spartai szar hokedliken kell szenvedni, nekem rendszeresen elzsibadt a labam olyan helyen nyomta hogy er elzarodast kaptam tobbszor is, es az ullest sehogy nem tudtam bealitani hogy jo legyen....
Amugy jo auto szep meg minden csak beszalni ne kellene, de tudom vannak olyanok akik szeretik az ilyen szuk lyukat, parkolasnal is lattam tobbeknel hogy 15cm nyitja az ajtot es kikuszik mint egy giliszta, szoval valakinek ez is jo.
-
nesa
veterán
A 700as sorozat utani nagy kedvencem a 850 es hogyan tegyuk tonkre?
-
nesa
veterán
válasz BigBlackDog #136638 üzenetére
Amiket hirdetnek 6-9 évesek azokba 4-5 éve volt 130k km, szóval ezert én nem gondolkodnék a cseren.
-
nesa
veterán
Eljött nálam az izzok cserélésének ideje, 1 kiégett és a többibe rongy már a izzószál szóval csere érett 6db H1 van, na most úgy gondoltam hogy az ideális 3 különböző fajta lenne de nem tudok dönteni,esetleg valakinek bevált kombináció?
tompítottnak gondoltam osram mbu vagy tungsram/ge MEGALIGHT ULTRA 120%
A ködlámpába gondoltam osram fog breaker h1 vagy osram allseason h1
de a refibe nem tudom mi kéne, a teli hónapokba sokat megyek sötétbe sőt inkább csak sötétbe nemi hegyvidék majdnem mindennapos köd reggel este..
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #136706 üzenetére
A szín különbség huszad rangú ez esetben, a lehető legjobb kombináció kell.
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #136706 üzenetére
Ma megvettem de végül amire gondoltam a refibe az épp nem volt, még egyszer emiatt nem akartam visszamenni, GE MU+120 bol vettem 4db ot, furcsán is néztek rám mert mellemet is H1 et vettek és vacilláltak hogy 350ft-os a jobb vagy az 500 as
A ködlámpába való H1 sem volt csak másnapra de az most ráér még talán.[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Termi16 #136837 üzenetére
Nekem úgy volt hogy a régi kocsim volt B10 be és mikor a másikat vettem az ugye A0 volt, több biztosítónál van második autó kedvezmény így a B10 7200ft/év és az A0 12800ft/év mind2 dízel 90le, ez 2 éve volt most megint csak 1 kocsi van a nevemen de most durván elszálltak az árak megint..
Ha eladod a másikat visszakapod a bennmaradt részt , meg a NAVtol is visszalehet igényelni a befizetett adó egy részét.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz rbalint88 #138216 üzenetére
Az egy dolog, de én ennél olcsóbban is egy kényelmes kocsit vennék nem ilyen kényelmetlen szar hokedlis autót, nekem szar a derekam ebben 20km is kínszenvedés számomra mindig a fájdalomtól idegesen szálltam ki belőle... amúgy maga a szerkezet jó de sikerült a széles középkonzol + hokedlivel elcseszni...
-
nesa
veterán
válasz Kornel #138321 üzenetére
Nem vagyok trend követő leszarom, ha a kocsi teljesíti az elvárasaimat nem érdekel az se ha 50 éves,
Itt egy kis kocsi ebben jobban elfértem mint az oktávban, na meg jobban is illik hozzam épp ma kaptam a képet, kb 12 éve.
Mondjuk a 190sl pont nem felel meg ma az elvarásaimnak de jobb benne ülni...
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz runner 125 #138599 üzenetére
-
nesa
veterán
válasz ReSeTer #138615 üzenetére
Itt páran dízelezünk, szerintem senki nem cserél motort havonta, de meg olajcserekor se dobjuk el a motort csak az olajszűrőt.
Napi 40km en gondolom azért máshova is fogod használni szóval lesz az inkább napi 50km az ha hétvégén nem használod akkor is 1000km ez alatt a dízel fog kb 8000ft ot a benzineshez képest.
Ha a terv szerint ráköltenél havi 500k valóban nem kell neked dízel. -
nesa
veterán
válasz Integrale #138776 üzenetére
En meg a mai napig latok működő digit műszerfalas tipokat ,de láttam már kadett GSI, és 2-es golf digitet is döglötten, ill pontosítok hibatlanul működő digites golf műszerfalat utoljára a 90 es évek közepén láttam.
Mondjuk a z opelé retek ronda is volt a tipohoz képest
-
nesa
veterán
válasz rbalint88 #139226 üzenetére
En fotózom és tudom, viszont a PS expresrol meg csak nem is halottam, én 99,%ban csak LR használok.
Itt egy jó példa fotó.
(#139229) runner 125
Ugye aki szinten fotózik eszre veszi nem láttam mostanában a kepéidet. -
nesa
veterán
válasz Luck Dragon #139233 üzenetére
A tipo konkrétan ugyanúgy megy ülepített előkészített fáradt motorolajjal , trafó olajjal, konyhai zsiradékkal olvasztott meleg disznózsírral mint gazolajjal.
-
nesa
veterán
válasz kelly416 #139458 üzenetére
3 gyerekhez kell a 7 személyes, a véleményem szerint a gyerekeknek is megjár a kényelem, ha meg elég szeles a pad hogy elfér 3 gyerekülés a kezedet cseszed szét, mert összeérnek és szar becsatolni őket.
Ha a berakod a hátsó padra a 2db szabályos gyerekülést és te kényelmesen beférsz a kettő köze az legyen a minimum ahol meghúzod a lécet, de a kezed akkor is szét cseszed... Tudom vannak szülők akik imádnak nyomorogni de szerintem tiszteljük meg a gyerekeket hozzájuk méltó környezettel nekik is kell a tér.És ha 7 személyes az valódi 7 személyes legyen ne 4+1+2.
Szerintem 3 gyereknek nem öröm egy 5 személyes himi humi autó, pláne hogy majd a csomagokat is rakni kell valahova. -
nesa
veterán
válasz kelly416 #139487 üzenetére
Nem kötekedni akarok veled de milyen 7-9 éves gyerek az akinek nem kell gyerekülés, te tartozol felelősséggel a saját gyerekeid iránt, a rendőr meg majd nyomatékot is fog adni ennek ellenőrzéskor... azt majd járhatsz a gyámügyre 6 hónapos ész osztásra hogy megtarthasd a gyerekeid.
Tudod azért is ez jár ha a nem zebrán mész át gyerekkel, volt ilyesmire többször példa mostanában...
-
nesa
veterán
válasz kelly416 #139611 üzenetére
Ne csak a centiket nézd, amúgy rosszul tudod, szerintem nem mind1 hogy egy oldalütközésnél a gyerekek feje a gyerekülés oldalának csapódik vagy szétfejelik egymást aztán lehet bambán pislogni, ezert is jobb a 7 személyes kocsi 3 gyerekhez.
A hátsó öv meg az autók 99% meg 151cm nél is a nyakán fut.
Jobbkezes kereszteződés meg általában városban van, nem varoson kívül.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz B-L-A-C-K #140652 üzenetére
Ez lesz az első gyerek?
Milyen az a bűvész mutatvány amit a feleséged hátul ülve (gyerek is anya is szabályosan bekötve) megtud csinálni, hogy feltétlen szükséges neki ott lenni, a második gyereknél is hatra fog ülni a 2db gyerekülés közé?
A gyerek nem hülye mindig megpróbálja kihajtani belőletek a 150% ot pláne ha még toljátok alá a lovat, (pár hónap alatt csicskát csinál a feleségedből úgy hogy észre se veszi) szerintem semmi keresnivalója nincs a nejednek hátul, baleset biztonsági szempontból meg aztán pláne, egy esetleges közepes koccanás eseten nincsenek egy súlycsoportba pláne ha abban a pillanatba épp a gyerek körül bűvészkedik, ha úgy szoktatjátok hogy eleve nem ül ott nem lesz semmi gond, megszokja elvan....
Én ez miatt sokat vitáztam az asszonnyal de mire meglett a gyerek megértette hogy neki nincs ott dolga pláne a másodiknál már nem is tudott volna.....
De mindenki úgy csinálja ahogy jól esik.
-
nesa
veterán
válasz Luck Dragon #140799 üzenetére
Jó de az albea nem is igazan fiat amúgy a 90 es évek elejétől az olasz fiatok már javarészt horganyzott bódéval jöttek, ez inkább egy fiat emblémás TOFAS amit inkább terveztek a pakisztáni állatorvosnak mint az európai embereknek.
-
nesa
veterán
válasz darál0w #140829 üzenetére
Én ezt ajánlanám esetleg szerényebb motorizációval Volvo 850, S70, V70 jól néz ki és kezdő jogsival jól viseli a kisebb koccanásokat.
Gondolom azért kell benzin mert szeret csapatni, ugyan még rutin nincs, de azért a mai dízelek jól haladnak... ha már mondjuk ez is kevés még elviheted valami tuningra, miért fontos a benzin, ezekbe baromi jó 5 hengeres audi dizel van.(#140838) kornelka
Ezeket a 7 es BMW-ket imádom, szerintem nagyon illene hozzám egy dizel csak a tds olyan....[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz runner 125 #140849 üzenetére
komolyan vetted de az autó jó széria, nincs agyon bonyolítva, és olcsó.
(#140850) bigrob
Maga az autó jó de azok a hokedlik amit bele raktak 4km-en is szenvedés..[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz runner 125 #140852 üzenetére
En a feleségemnek valami ilyesmi volvot vennék dízelbe, ha yarist vennék neki körbe röhögne és elküldene a pics@ba.
-
nesa
veterán
Nem kevered véletlen a CR rendszert a PD vel mert azt használtak régen hajókon meg kamionokon meg mozdonyokon, szerintem maga a CR rendszer nem lett volna megvalósítható az 50 és évekbe, de maga a PD meg talán a 30 as évekig is visszanyúlik ...
Szóval a PD vel a vw nem a spanyol viaszt találta fel csak a régi terveket újra gondolta.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest