-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz Integrale #126117 üzenetére
(#126116) zoo8800 de akkor az is premium, amit linkeltem...hiszen A4
En tovabbra is azt gondolom, hogy a premiumban nincs de....az "fapadban" is olyat kell, hogy nuyjtson, amit az atlag auto nem nyujt. Persze raaggathatjuk a premium szot mindenre, ha ez jol esö erzessel tölt el valakit...de szerintem a lenyeg az utolso mondatodban van " Na meg a Brand, maga a marka." ....ez viszont nem premiumsag, hanem marketing....fizess ki par szaz ezerrel többet egy fapad a4 audira, mert akkor ülsz "premiumban", akkor leszel te is "premium" es erezheted magad "premiumnak" az utakon....ennek szvsz nem szabad bedölni
Na de befejeztem....csak ezen mindig fennakadtam, hogy ez premium, meg az premium.....de megyek behuppanok a premium H astramba es kussolok
-
Declare
őstag
válasz kalmanchris #126127 üzenetére
Kisse tulreagaltad ezt nem? Azert a biztonsag egy fontos szempont....csak egy info volt a citroenhez....szerintem ne fujd fel a dolgot mindenkinek mas a fontos...meg a premium
(#126118) greyslay volt ismerösömnek 307, annak folyton volt valami elektronikai gondja....nekem nem lenne hozza bizalmam.
Lacetti egy masik haveromnak volt, ujonan veve, asszem 1.4 mocival, baja nem volt semmi, viszont relative sokat fogyasztott....de hibalista kb 5 ev alatt 0 volt.
-
Declare
őstag
válasz SzlobiG #126467 üzenetére
Szvsz azert futnak többet a dizelek, mert dizelt az vesz, aki hosszabb tavokon hasznalja a kocsit (azaz raallitja az autobahnra 140-160 ra a tempomatot, azatan 3 ora mulva kiindexel...). Ez akarmilyen motornak szuper...plane dizelnek, mer az csak 2-3-4 ezret pörög.
A kis 1.4-1.6 benzin meg sokszor mondjuk varosban pöfkölödik, hidegen, naponta 15x beinditva es egyhuzamban nem megy 100km nel többet....ez minden motoronak gyilok. (nyilvan a kisarkitast erezze mindenki)
Szvsz ezert vannak jobb allapotu több km es dizelek.
(#126468) bitpork nem iiiiiis.....10 eves autoban max 50k km legyen!!! mert különben leelt....csak ki kell fogni....szerencse, hogy vannak neppereink, akik segitenek "kifogni"
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #127092 üzenetére
Olyan meg nincs, hogy az 5 ös maga . Egy ennyi idös, ilyen kategoriaju autonal szamolni kell a hibakkal, plane, ha olyan gazdai voltak. Ami para lehet az a motor/valto/szervizeles....es ebben ez a konstrukcio pont, hogy nem rossz.
Az, hogy 2 millioert mit kapsz, az mas kerdes....nyilvan azt en sem vennem meg. Ettöl függetlenül egy szep es jo E60 530d vagy 535d, alitolag nagyon is a jo vetel lehet....nyilvan nem 2 millioert es nem ugy, hogy nem kell költeni ra egy fillert sem. Kinek mi kell....nyilvan azert a kerdezönek is at kellene gondolni, hogy mi is akar, azon kivül, hogy az auto kerüljön kb 2 millioba ....vacillalas egy automata, kombi 530d es egy manual, kis auris dizel között.....azert ott sokmindent at kellene meg gondolni
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #127096 üzenetére
Hat nem tudom, en nem hallottam annyi rem törtenetet....nem tudok igazsagot tenni Haveromnak volt szalonautokent 520D talan, annak semmi baja nem volt, kollegamnak is van 525i, ö hasznaltan vette 3-4 evesen, legalab 3 eve es elmondasa szerint semmi baja nem volt es itt Ph! n is van bmw "szaki" az ö elmondasa es tapasztalatai alapjan is franko....ha frankot fogsz ki persze
(#127098) footy sem megerösiteni, sem cafolni nem tudom, hogy mit tud egy ugyanilyen e merci vagy a6 audi ....csak azt tudom, amit fent is irtam. En ezek alapjan nem felnek töle (a linkeltöl igen ), nincsenek rossz peldak elöttem.
En ha ilyen utazos palyazos autot keresnek 5-6 milla körül, siman elgondolkoznek egy szep e60 on 525-530d vel . Hiaba szebb az F10, allitolag eleg silany az anyagminöseg....ugyancsak itt Ph!-n, de mastol is hallottam mar....a kopasra hajlamos anyagok, nyikorgo üles, zörgö belsö müanyagok....tesztekben is allitolag az A6 siman elveri barmiben....
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #127101 üzenetére
Nem kell visszavonni, ez is ide tartozik....igy teljes a kep . Mondjuk en azt nem irtam, hogy a modellfrissites utani verziokrol szol az amit irtam...akar ez is lehet különbseg....bar a kollegam 525i je az szerintem meg a frissites elötti verzio, de ebben most nem vagyok biztos
(#127095) bmwsan az en 1.7 cdti astramhoz is vehetsz 400+k huf ert turbot....meg 120k ert is
(#127102) footy pont a motor + valto kombot irtam en is, hogy az e60 a 25-35d motorral + a modellfrissites utani 6 os automataval (lehet frissites elöttivel is ) a jo konstrukcio köze tartozik....raadasul jol megy es jol fogyaszt. E mercit nem tudom...soha nem szerettem a merciket, soha nem is vennek....
Na de nem kapok % ot a bmw töl, szoval nem is azert irtam, csak ez szemet szurt, hogy itt azonnal le lett nullazva az e60, ami azert igy nyersen, önmagaban nem allja meg feltetlen a helyet.
(#127103) Flashback ez nem hitvita, vagy flame szvsz....ez a celja a forumnak....bedobja mindenki, amit tud/hall/tapasztal....abban viszont nincs vita, hogy 2 millioert az a bmw csak mazohistaknak valo egy jo e90 et nem kapsz annyiert, ilyesmi felszereltseggel/teljesitmennyel
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz raczger #127945 üzenetére
Kollegamnak pont ez van E60 525i, automata, kombi Hasznaltan vette, jopar eve nala van mar (3-4) es annyi baja volt, hogy valami tömites vagy csavar elengedett es folyt az automata valto olaja. Kicsereltek es megszünt a baj.
Nincs benne turbo, 10l alatt elvan a varosban, semmi baja nincs. Kerdezhetek reszleteket, ha valami konkretan erdekel.
Ez a draga javitani, meg draga fenntartani....ezek mind relativ. Ahogy irtad is, ha valaki vesz egy lerugott, kibelezett dizel "csodat" bomba aron, az fog vele szivni es költeni, de egy 525i szerintem nem egy nagy riziko.
Persze ha összetöri, dragabb lesz az elsö lökös, mint egy octavianal....ez nyilvan valo, de nem kell feleslegesen huhogni
BMW forumon keress ra, pont volt E60 rol szo az elmult 1-2 honapban....egyaltalan nem irnak rosszakat az e60 rol. Persze tele van a hasznaltauto piac "hülyegyerek E60" al ami kispenzböl lett megveve, kispenzböl lett nem karbantartva, levagva a dpf, kiherelve a motor stb....aztan füstötokadva rugattak....de ezek jobbara dizelek es ugyis latni melyik az ilyen....
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz bmwsan #127994 üzenetére
Termeszetesen nem markaszerviz, szakszerviz söt, jo ismerösünk, minden autonkat naluk szervizeltetjük hosszu hosszu evek ota (mivel a kocsi összes papirja megvan, uj koratol kezdve eddig kb 1M ment ra az autora a kötelezökön kivül.Most lesz 8 eves. Nyilvan az elözö tulajok nemetorszagban szervizeltek, ez megdobja az ar egyik felet, de Mo-i arakon is 5-600k biztos lett volna)
7 ev alatt raköltött 1,4M.....eves szinten 200k huf....egy 230+loerös 5ös bmw röl beszelünk. Azert ez nem a vilag vege es akkor kerdes mik voltak ebben az arban. Elöbb utobb elöjön a turbo/kettöstömegü....stb mindegyiknel es az egy H astraban sem lesz filleres.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz bmwsan #128003 üzenetére
"Ezek mellett szerintem egy szép e60 (E61), egy háromliteres soros hathengeressel minden igény kielégíto autó,"
egyetertek.
Kettö dolgot kell tisztazni, van e kp megvenni egy normalis peldanyt (E61 amit erdemesebb allitolag, a facelift eleg jot tett neki, nem csak optikailag), azaz nem a talalati lista legalso, legolcsobb darabjat. Masreszt megnezni a kötelezö dijakat (biztositas, fogyasztas, gumik stb). Utannaolvasni milyen km-nel mik varhatoak, azok mennyibe fajnak, aztan hajra....nyilvan ugy, hogy minden utan maradjon a zsebben azert kp a kocsira.Ha az ember ezeket szivesen kifizeti akkor szerintem a mai napig egy szep e61 jol nez ki es nagyon tuti
-
Declare
őstag
válasz Flashback #128020 üzenetére
En rosszat semmit nem talaltam erröl a motoron a neten 160k km el vettem, most 215k van benne. A valto (amit egyebkent nem csak ebbe a tipusba, es nem csak opelbe epitettek) viccelte meg az elözö tulajt. Csapagya anyaghibas es kb 140 körül szetesett neki palyan. Amugy full user error is, mert hallani lehet a hibat eleg feltünöen...nyilvan lesz@rta. 2000 euroba került neki, mert szetment sok minden a valtoban. Sajnos a hibat orvosoltak, de csak a szarra ment csapagyakat csereltek ki, szoval nekem a maradek csapagyak is elkezdtek surrogni....szedethettem szet es csereltethettem ki a maradek csapagyakat...200k.
Ezen kivül az EGR kipufogogaz hütö szelep rozsdasodott be, ami miatt gyakran kigyulladt a szerviz kulcs lampa menet közben, de tünet nem volt....ez szivatott egy darabig, mire kitalaltuk mi a baja, de aztan azt a berozsdasodott szelepet kiszedtek es a hiba megszünt. Sajna ez is altalanos hiba. Javitasi költsege bagatel.
Plusz egy xenon trafo halt meg + kapott uj izzokat is (azok meg vilagitottak ugyan), de 6 ev utan ez normalisnak mondhato
Motor/turbo/futomü....minden prima. Teljesitmenye is oke a 110 lo hoz merten....fogyasztasa 6 liter vegyesben.
Nem döntenek mashogy most sem
-
Declare
őstag
válasz andris1602 #128091 üzenetére
1.7 cdti H astrara adok egy tippet. Nekem is elsö auto GTC valtozatban, teljesen jo, viszonylag problemamentes....ha dizel vonalon gondolkozol
-
Declare
őstag
válasz SzlobiG #128126 üzenetére
a km meg tök mind1....ha elkerülte az auto az elsö kb gondtalan 90k km-t utanna folyamatosan jo esellyel jönnek a dolgok....tökmind1 melyik szakaszban veszed meg....140-160k nal csererett dolgokat kell fizetned, vagy 300k nal az ott aktualisakat....ha jol karban volt tarva es valos a km ezekkel lehet es kell is kalkulalni es kesz.
(#128127) bmwsan: "Troll on - leszámítva a szívósori pillangószelepeket"
ezt egesz könnyen orvosolhatja az ember, raadasul talan itt ez mar meg is törtent[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz MPowerPH #128140 üzenetére
Nekem nem egy ismerösöm/baratom mondta, hogy jo nagy hülye vagyok, ha otthon akarom az automat eladni es nem tekerem vissza a km-t. Allapotra nekem is nagyon szep, meg van becsülve....nem egy olyan ismerösöm van aki folyamatosan sokat költött a kocsira, patent allapotban volt, de a valos km -el nem tudta eladni....meg sem csörrent a telo. Visszatekrte, pikk pakk eladta....azt mondta, a lelkiismerete tiszta, az auto patent allapotban van, szamlakkal, mindennel....de ha erre van igeny, akkor erre van igeny. Hajlok ra, hogy igaza van.
Ha megnezed itt a forumokat olvasva is az emberek nagy resze a km-t üldözi....ezzel nem lehet mit kezdeni.
-
Declare
őstag
válasz HThomas #128160 üzenetére
Egy normalis atvizsgalassal eleg jo esellyel ki lehet szürni a hibak nagy reszet....csak ez ugye penzbe kerül es ezt sokan sajnaljak erte.
(#128167) Flashback Te olvasol is itt a forumon vagy csak neha neha bedobsz egy egy kerdest? kb 3-szor kerül szoba ez de neztel mar dizel bmw kombit, honda terepjarot es kis köbcentis benzines varosi autot is.....nem artana eldöntened, hogy mire akarod hasznalni az autot es akkor lehetne szükiteni a kört .
De akkor azert mar leirom megegyszer....jo az 1.7 dizel ha hoszabb utjaid vannak, de jo az 1.6/1.8 benzin is ha inkabb rövidtavok es varos.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Tom1939 #128200 üzenetére
Nekem azert ez furcsa, hogy ennyire ne legyen valakinek koncepcioja az autot illetöen.
Amikor en kocsit kerestem tudtam, hogy van X keretem. Elsö autonak valami olcson fenntarthatot kerestem (igy azonnal kiestek a 10-15+eves felsö kategoriak). Sok autopalya es azert sok varos is....de az autopalya döntö....igy kiesett a benzin. Valtani szeretek+automata hasznaltan tovabbi riziko, igy kiesett az automata. Bizonyos felszereltseg (xenon, tempomat, digit.klima...) elvaras volt, igy kiesett a nagyon fiatal nagyon nagyon fapad kategoria.....csalad nelkül hasznalom, mosogepet es hütöszekrenyt nem akarok szallitani igy kieset a kombi........viszonylag gyorsan behataroltam, hogy mik jöhetnek szoba persze van böven igy is kerdes es dilemma....de hogy kategoriakon ativelve vacillaljak a kinalat összes autoja között, ami az X összegbe belefer a megvetel pillanataban, hat ez nekem nagyon fura
-
Declare
őstag
válasz Tom1939 #128204 üzenetére
Vilagos!
Ha jol ertem, akkor csak ujakat nezegetsz. Miert esik ki pl egy 2 eves mazda 6? Nagyjabol ha jol saccolom ebböl az arbol kijönne az is, fiatal, gari, keves km, nem is egy kenyes konstrukcio...cserebe az uj autok legnagyobb bukasat mar elszenvedte es azert mas kategoria, mint egy suzuki vagy mazda 3.....semmi okoskodas (most kivetelesen ), csak erdekel ha nem titok
mod: vagy egy jobban felszerelt ugyancsak 1-2 eves mazda 3
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Tom1939 #128208 üzenetére
Hm jah, ez lehet mondjuk azert az elsö 2 evben mindegyik autonak kokad egy jelentöset az ara.
(#128206) Flashback na erre mondom, hogy erdekes marmint nekem persze ....en elöször eldöntöm mit akarok, mik az elvarasok es utanna ehhez keresek autot . Nincs ezzel persze baj, a lenyeg, hogy mindenki megtalalja az autojat....igy vagy ugy
-
Declare
őstag
Ha megnezed, pl a seatokban is baromira megy a led, a fiatal hasznalt (2-3 eves) leonok jo resze leddel van itt a nemeteknel es ugye ahogy irtam az opel astraba is 1000 euroert kerhetö. Szoval csak azt akartam ezzel irni, hogy nem egy akkora kuriozum azert ma mar egy led matrix lampa.....de persze, az nyilvanvalo, hogy a dacia dusternek soha nem lesz alap tartozeka....de talan ott meg extra sem ....de egy bmw 5 er vagy A6 nak sem lesz szerintem soha alap felszereltsege....max A8, 7er talan....en nagyon el birnek egyet viselni, soha nem is vezettem meg LED es kocsit (leont igen, de nappal nem sokat erzekeltem a ledböl ), de nagyon baro lehet, hogy nem kell semmit csinalnod es megis mindent a lehetö legjobban latsz, akar jönnek szembe, akar mennek elötted. Meg vegre, talan ha minnel jobban elterjed, nem lesz ennyi tusko, aki elfelejti lekapcsolni, meg a kanyarbol kibukkanva 5masodperc mulva kapcsolja csak le, miutan kiverte a szemed.....vagy a kedvencem, aki szembe jön, meg pont elötted van es pont felnyomja a refit, amikor a legközelebb van
-
Declare
őstag
válasz kalmanchris #128469 üzenetére
Nem ertem, hogy lehet azt a kettö autot összehasonlitani... milyen meglepö, hogy dragabb (volt/van/lesz) egy 3literes 272lovas 6 hengeres cupe bmw, mint egy 2,2 literes peugeot......jeeeee .......
-
Declare
őstag
válasz kalmanchris #128483 üzenetére
Ha van ra penzed mi ne erne meg egy joval erösebb, 4 henger helyett 6 hengeres, elsö kerek helyett hatso kerekes auton?
Most ez olyan, hogy a BB pezsgö is pezsgö, meg a Dom Perignon is....megeri a Dom Perignon? Ha van ra penzed es pezsgö fan vagy akkor persze.... -
Declare
őstag
válasz kalmanchris #128489 üzenetére
A ketö auto nem egy kategoria....sem arban, sem teljesitmenyben, sem vezetesi elmenyben. Mindegyiknek 4 kereke van meg kettö ajtaja....ezert irtam amit irtam, de nincs ebben több...ha valakit kihuz a dilemmabol a cikk, mar megerte
-
Declare
őstag
válasz kalmanchris #128507 üzenetére
Ezt mar nem elöször hallom....hihetetlen hogy valaki presztizst tulajdonit egy golfnak ..."olyan mint egy nike" mondjuk a best
-
Declare
őstag
He? Digitalis klimat ugyan ugy tudod allitani, mint a manualist, csak annyi plussz kenyelmi funkciod van, hogy allithatsz be olyat, hogy annyi levegöt es oda fujjon, ahogy eppen azt erzekeli.
nincs olyan, amit a manulaissal be tudsz allitani, digitalissal nem
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Integrale #128704 üzenetére
szerintem soha nem allitasz klimaval olyat, hogy hany fokos levegöt fujjon be azt allitod, hogy hany fokot akarsz a kocsiban. Ha manualison beallitasz 20 fokot, nem 20 fokos levegö fog bejönni, hanem gondolom gyarilag be van löve, hogy mennyit fujjon ilyenkor. Az automata meg ezt folyamatosan szabalyozza.
-
Declare
őstag
válasz Integrale #128707 üzenetére
Igaz, felre ertelmeztem
(#128618) runner 125 na igen, ezt még én is "adom" mondjuk nekem fogyasztas miatt ilyen szoba sem jöhet...leenne a gatyamat is.....azert ha autobahnon az ember ellépi egy ilyennek a szajat, az nem eri be 7-8 literel mint a dizel 160 nal szerintem siman megeszik 12litert egy ilyen nem? meg varosban is..... orszaguton 90 el meg alig haladok
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz lenko #129537 üzenetére
Total nem jo a pedlad szvsz . A kocsi nem a futott km miatt fog razni, hanem, hogy hol futotta a km eket latod, a Nemet utakon futott auto 139k ig nem zörgött...hazavitted 10k mulva zörög nemet utakon lehet 200k km futas utan se nyikkanna semmi
(#129535) SzlobiG csak tetelezzük fel (nyilvan elkepzelhetetlen): van ez a Ford, amivel palyaztak (zsir jo utakon, katyuk nelkül) napi soksoksok km-t eveken keresztül, 30k km enekent (amit elert az auto fel ev alatt mondjuk) betoltak a ford szervizbe es lecsereltek amit le kell....most X eves, 400k km el....nem veszed meg mert sz@r....sokat futott.... A masik ugyanennyi idös, de csak 100k km van benne, mert egy kispenzü, fillereskedö ember hasznalta, aki a haverral csereltette a legolcsobb olajat, ugyan csak 30 k km -eneknt...2 evente....es inditgatta sokszor, hidegen futott sokszor, kis utakon katyukbol ki, katyubol be autozott vele.....ezt megveszed, mert tuti, hiszen csak 100k km van benne....
Ha most nem sarkitunk akkor is hasonlo a kep....en nem ertem miert nem lehet ezt feldolgozni es miert elvaras az, hogy egy dizel autoba eves szinten 5-6k km nel több ne kerüljön
Multkor beszeltek egy autonepperrel nev nelkül, kitakart arccal. Ö mondta, hogy nem azert tekeri a km orat, hogy nyereszkedjen, hanem hogy el tudja adni. Valos km el Mo-fel sem hivjak....es ezt ti generaljatok, akik ezen lovagoltok es ezt vadasszatok (a "ti" -t ne vedd magadra....meg amugy se vedd magadra, csak probalom leirni, mi a bajom ezzel a "sok benne a km"-el....)
-
Declare
őstag
Ketsegtelenül igaz....pont ez volt a mondandom lenyege
(#129552) Mágus2 kivancsi leszek, ha haverom octaviajat eladjak, mennyi km t irnak majd bele... egy ev alatt belekerül 77k km....szerintem fog meg ennyit mutatni az a km szamlalo
(#129555) lenko Akkor megegyszer : az belterben illesztesek nem attol fognak nyikorogni, hogy az autoban mennyi km van, hanem hogy milyen utakon hasznaljak.
-
Declare
őstag
válasz Integrale #129562 üzenetére
Nem a konkret peldara irtam....en is ugy vagyok ezzel, hogy nem kellene olyan kereskedötöl, aki direkt at akar vagni. En arra reagaltam, hogy "sok benne a km"
"Ha patika állapotban van a sok km ellenére, akkor adja annyiért amennyit ér,"
na ez a baj, ilyen nincs itthon, mert ra sem keres a nep az olyan autora, amiben 200k nal több van! Pont ezt mondja az a nepper a videoben. Tök mind1, h patika vagy sem, ha 200k fölött van, nem kell a Magyarnak. Ezert (is) tekerik.
"Melyikre nagyobb az esély szerinted, arra, hogy egy 100-at futott (bizonyítottan) van jobb állapotban, vagy egy 400-at?"
Baromi jo kerdes! Ha egy dizel autoban keves a km (evi 15-20k nal kevesebb) akkor szerintem jo esellyel vagy tekert, vagy sokat inditozott, rövidtavu auto volt, amit jobb esellyel hasznaltak a csodas Magyar mellekutakon. Ellenben, ha van egy Nemet import, evi 50k km el, akkor jo esellyel palyan hasznaltak (ergo a futomüve, valtoja, fekjei....mind sokkal jobb allapotban vannak, mint a tized annyi km el, otthon, mellekutakon nyuzott dizelnek).
Az olajcsere periodus, pedig nem szent iras. Ha utannolvasol lathatod, hogy a 30k km olajcsere periodus nem rossz alapvetöen....ha jobbara üzemmelegen megy a motor akkor a longlife olajjal ez nem feltetlen gond! A baj akkor van a 30k km olajcsereperiodussal, ha hidegen megy sokat a motor, sokat inditgatjak. Tehat ha a kis futasu dizelben is es a nagy futasu dizelben is 30k km enkent csereltek az olajat, akkor a 400k km es motor/turbo jo esellyel hatarozottan jobb allapotban van, mint a kisebb futasuban.
"És szerinted ennek nincs metszete? Nagyobb futás, nagyobb esély arra, hogy ment/többet ment rosszabb úton, tehát de, összefügg a megtett km ezzel."
fent megvalaszoltam ezt, de megvalaszolom itt is....egy Nemetorszagban sokat futott jo esellyel autobahnon futotta....illetve ha nem ott akkor is altalaban 1000x jobbak az utak...ergo egyaltalan nem egyertelmü
Arrol nem is beszelve, hogy pl a Nemeteknel/osztrakoknal jobb minösegü a gazolaj, szoval alapbol nagy esellyel jobb allapotban van a katalizator/injektorok stb....
Es mielött valaki leirja....igen ezek altalanositasok, nincs szent iras, itt is lehet kitaposott lelkü auto es biztosan van jobb allapotu Magyar, mint Nemet....de a lenyeg, hogy nagyon beszükült gondolkodas mod ez a "sok a km = nem kell" es böven összetettebb a kep es sokan nem latnak tul a km szamlalon....szvsz
-
Declare
őstag
válasz atenza #129908 üzenetére
toyotat nem ismerem....de ahogy kinez, nem is szeretnem (tudom ez szubjektiv)
Ez a golf V nem rossz, de tenyleg nagyon puritan.
Nekem az Audi tetszik ezek közül a legjobban es az 1.4 tsi motorral sokkal elvezetesebb, mint 1.6 ossal (loerö különbseg nem sok, de a nyomatek a turbo miatt sokkal jobb ergo dinamikus) A kezdeti verzioban az 1.4 tsi lanc alulmeretezett, kb 60-70k km enekent cserelni kell....ezt lehet hallani, mert kerreg inditaskor. Ezzel szamolni kell, de azert en nem erzem a vilag vegenek. Nekünk is van egy ilyen SB es en nagyon szeretem, ezen kivül a lancnyulasos dolgon kivül nincs vele semmi baj. Jo minösegü motorolajat es 10k km es olajcseret azert nem art neki adni
-
Declare
őstag
válasz golfvariant #129924 üzenetére
Mindennel jelentkezhet a kokszolodas, amit varosban hidegen pöfögve hasznalnak ....megnezheted az en dizelemet, abban nyoma nincs a koromnak...hiaba dizel, az autobahn megteszi a hatasat
Amugy mint mondtam, nekünk az elsö generacios 1.4 tsi van es az aztan tenyleg kis utakat fut javareszt es 70k km körül jar, de kormolodassal nem volt baj eddig (minösegi olaj/rendszeres olajcsere/ minösegi üzemanyag komboval van hasznalva....ez azert fontos )
-
Declare
őstag
válasz lenko #130396 üzenetére
Ez nagyon kiraly valoban! Mondjuk nekem kombi nem kellene, de amugy mindenben klappol következö autonal az üles az elsödleges szempont lesz nalam....ez a passat üles pedig igen jonak nez ki....kivancsi lennek mit tud amugy, milyen ez a masszazs funkcio, tenyleg jo -e vagy csak fancy nem igen talaltam videot/leirast rola
-
Declare
őstag
válasz lenko #130411 üzenetére
Igazabol mas am, ha csak beül az ember vagy eltölt az ülesben egy rövid idöt, meg megint mas, ha ülsz benne mondjuk 12-15 orat. Akkor lehet egy kisebb semmiseg is oriasi sokat szamit (pl egy ilyen masszazs gomb... passz mondjuk nekem jobbara a csuklyas izmaim szoktak bemerevedni, meg a nyakam, azon nem hiszem, hogy segit)
Az üles szellöztetes, pl megint csak addig tünik marhasagnak, amig nem megy vele az ember hoszabb tavot...plane nagy hösegben....plane ha valaki nem birja a 18 fokra allitott klimat
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #130413 üzenetére
En pont az eggyel regebbi Mondeoban tapasztaltam meg nyaron Horvatorszag fele, mlyen jo is a kis legkavar a sejhaj alatt mondjuk ebben az is közrejatszott, hogy nem az enyem volt a kocsi es egy 2.0 turbo volt powershifttel es izgi volt minden lehetöseg, amikor le lehetett nyomni a kickoffot
erre most a legujabb mondeobol kikerült még az opcios listabol is braaavo
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #130456 üzenetére
Szerintem is alul becsülöd a költsegeket. Van a kötelezö szerviz olajcserevel, az nem nagy tetel....de 90k km körül sok autonal van pl vezerlescsere, ami komolyabb....vagy hasznaltautonal millio egy dolog elöjöhet, ami megint csak komolyabb...es ezek a km futassal is összefüggnek ertelem szerüen.
Masreszt a kepleteidet sem ertem igazan (bar ezt most csak gyorsan meglestem kivancsisagbol de hogy miert osztod el a költsegeket mindig az evvel elsöre az sem vilagos ) igy az eves költsegeid csökkenek, azaz minnel idösebb a kocsi, annal kevesebb az eves költseg (?) es akkor szep lassan eljutunk oda, ha nagyon öreg, akkor 0 az eves költseg? de lehet ezt most hirtelen rosszul latom
Masreszt meg ha ceges lizinget csinalsz, akkor pont a legnagyobb elönnyel nem kalkulalsz, a ceges ado csökkentö tenyezökkel.
Es akkor ha valos szamitast akarsz es összehasonlitast, akkor ez csak a jeghegy csucsa....netto jelenertek stb.
Szoval szerintem ez igy meg saccnak is tulegyszerüsitett.
(#130466) w333 egy ceg adozik, költsegei es bevetelei vannak... egy nagyobb ertekü autot nem is eri meg megvenni egy cegnek szerintem semmikor...nem veletlen lizingelt az összes dragabb felsövezetöi auto
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Ha maganszemelykent veszi, akkor nem szoltam. A lizing egy termek, mint a hitel...meg jo hogy többre jön ki, mintha kp ban megveszi . Csak akkor ugye le kell tenni a zst az asztalra, a masik esetben meg nem
(#130473) w333 100-200 autora azert nem epp a listaarat fizetik
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #130476 üzenetére
Lemaradtam...es hirtelen nem is talalom
Szoval az a kerdes, hogy vagy veszel egy sajat 10+ eves autot vagy kapsz egy cegeset es akkor ertelem szerüen X el kevesebb lesz a havi fizud?
Szerintem ha nincs olyan igenyed, aminek egy 10+ eves auto ne elegitene ki, akkor egy megbizhato sajattal anyagilag jobban jarhatsz ugyan azert a penzert amiert lizingelten megkapod a par eveset (cegek meghatarozott ertekekkel kalkulalnak, de azok nyilvan mindig magasabbak azert picivel, mint a valosag (ergo amennyit levonnak a fizudbol, annal olcsobban tarthatsz fenn jo esellyel egy sajatot szvsz).
Persze nyilvan jampibb egy 3 evesben ülni, mint egy 10 evesben ezt ki kell gondolnod...persze egy 10+ eves kocsinal meg sok elöre nem lathato költseg toppanhat be fogos kerdes
(#130474) w333 Maganszemelykent nyilvanvalo....a lizing egy termek, amit megveszel a kocsi melle....mint a hitel.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz lenko #131056 üzenetére
Ez nekem is tetszik
Mondjuk kep alapjan szerintem nem xenon fenszoros es az meg nagyon ciki, ha valaki marhasagot ir az autorol (mint amikor bent van a leirasban, hogy navi....aztan ott figyel a tomtom az ablakban vagy a LED fenyszoro....aztan nappali menetfeny van csak )
Amig nem tekeri vissza a km-t 120 körülre, nem fogja otthon eladni
-
Declare
őstag
Igen, de Te mondjuk beletartozol abba a 10% Magyarba, aki igy gondolkozik kerdezd meg csak itt a forumon, kit zavar a 200k km futas (pedig akik itt irogatnak azert valamilyen szinten erdeklödnek a dolgok irant....itt is tuti, hogy 10 böl 6-7 ember azt mondana, hogy ááááá...sok...az mar szet van hajtva, nem kell)
több kep kellene amugy a kocsirol valoban de szep az a szin nagyon, faja ülesekkel....az a valto nekem soha nem tetszett, de azert ezzel meg tudnek baratkozni
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen