-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz runner 125 #150975 üzenetére
Év elején nézegettem dízel Q50-et, az a Mercedes 220 CDI motorjával szerelt.
Ami tetszett: nem sok jön szembe; meggyőzően minőségi beltér (vélhetően a fa az fa, bár ki tudja).
Ami kevésbe szimpatikus: nehéz lesz eladni; kívülről nagyobb, mint belülről; a konkrét autó szervizdokumentációjában meglepően sok garanciális reklamáció szerepelt a kevés kilométer (30 k) dacára. (Ilyenek pl.: nem lehet becsukni a kesztyűtartót, kirepedt a bőrülés, nyikorog vmi, stb.) -
veterán
válasz runner 125 #151113 üzenetére
Az elmúlt napokban írt hsz-eid alapján kb. az Infiniti és a Lexus maradt; esetleg egy Jaguar. Jól gondolom?
Ha nem érdekelne az újraértékesíthetőség, akkor magamnak ebből az Infinitit választanám, mert nem annyira elcsépelt, mint egy Lexus; a Jaguarral szemben előítéletes vagyok, nem lesz kutyából szalonna. (Bár a régi XJ-k csodaszépek).
Ha a fogyasztás se izgatna, akkor az FX45-öt - egyszer hallottam egyet megküldeni, csodás hangja volt.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Jakab66[hun] #151356 üzenetére
Szia!
Porsche 911 (996), Boxster, Nissan 350/370Z.Ha a Scirocco is felmerült, akkor esetleg Golf 6 R (270 le gyárilag, az előbbi autóknak kifújja az orrát, de kevesebb benne a bugi).
-
veterán
válasz Jakab66[hun] #151364 üzenetére
azért haza járok magyarba
Ha "magyarba" jársz haza, akkor esetleg Dacia Duster RS 16v turbo 4wd GT competizione?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Jakab66[hun] #151387 üzenetére
Este pöttyet harapós voltam, köszönöm a megértést.
A magyarországi magyarok fülét általában bántja, ahogy erre Declare is utalt, bár ő nem itthon él.
-
veterán
válasz footy #151547 üzenetére
1,5 hónapja váltottam 6 gangos Aisin klasszikus automatáról (199 ezer km-rel adtam el) 6 gangos, olajos DSG-re (most tartok 57 k km-nél).
Úgy van ahogy írod; először rángatósnak éreztem a DSG-t.
Aisin (6g): selymesen vált; van némi fáziskésése, de normál használatban ("D") nem volt fájó a lassúsága, manuális üzemmódban azért zavaró a spétje; szépen kúszik; nincs DMF; felesleges bele a sport fokozat dízelnél, ha padlózom, akkor D-ben is a pirosig kiforgatja.
DSG (6g olajos, 4 ezer km összeszokás után): már nem érzem darabosnak (eleinte igen); gyorsan vált, ha lepadlózom, akkor akár 6-ból 3-ba is (akárcsak az Aisin); D-ben nagyon hamar felkapcsol, ami nem biztos, hogy jó a technikának, mert akár 1200 rpm-en is forog a motor; S-ben feleslegesen későn kapcsol; viszont bármikor bele tudsz nyúlni kézzel is a kormányon, nem kell a karral babrálni; manuális módban - főleg ha tiprod neki - akkor villámgyorsan rakja a sebességeket; tud kúszni, de nem olyan finoman, mint a másik; van DMF.
Bónusz: durrog a kipufogó csapatáskor; és 6.-ban annyit forog a DSG-s benzines autó, mint az Aisinnal szerelt dízel.Összességében szvsz az Aisin finomabb cucc és hosszútávon olcsóbb, ha cseréled benne az olajat 60 ezrenként. A DSG pedig sportosabb, ha már automata...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Nem hátrány ha a nyújtott hosszú kanyarokban nem kapcsol fel a kanyar közepén.
Érzékeli az oldalgyorsulást és ezért nem kapcsol fel? Ez csak S-ben működik így, D-ben felkapcsol?
Mivel ugye nincsenek nagyon szerpentinek a közelben, így nem próbálhattam. Most voltunk nyaralni, ott volt szerpentin, csak haladni nem lehetett a forgalom miatt :/ Kéziben nyomtam.(#151561) =WiNTeR=: Nem tudom, hogy ki gyártja a Golf 5 tiptronicját, az Aisin csak egy a gyártók közül.
Az 1.4 TSI amúgy nagyon jó lenne, de a G5-be még nagyon a kezdeti TSI, ill. DSG technikát tették, G6 nem fér bele a keretbe?[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz Dare2Live #151799 üzenetére
2013-tól mindegyik A3/Octi3/Golf7 1.4 TSI szíjas.
(#151797) Blaise: Nincs számottevő különbség a szervizköltségben, mechanikailag azonos autók, ugyanazok a kopóalkatrészek, esetleg az Audi márkaszerviz számláz magasabb óradíjat, de ha nem garanciális, akkor odaviszed ahová akarod, viheted akár Skoda szervizbe vagy maszekhoz is.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tresh #152058 üzenetére
Nekem még eszembe jutott az Astra H GTC 1.6 / 1.7 CDTI: olcsó fenntartás; a GTC kívülről tetszetős - igaz csak 3 ajtós; nem tépi ki a kezéből a kormányt.
A Mazda3 tényleg rohad; jóbarátomnak van 2004-es, most volt másodszor kasztniztatni + alvázvédetni. :/
Tomcsi alól szedd ki az 1.8T-t; patika és amúgy sem túl izmos.
-
-
veterán
válasz MPowerPH #152468 üzenetére
Ahogy írta Qru, gyári.
De nem összkerék, nem V6 turbó és csak 1317 kg, +DSG. Aránylag lendületesen hajtva, de nem állatkodva. Ha durrogtatom, akkor 13-14 a városi. Rövid 3-8 km-es távok, start-stop kikapcsolva.Nekem a 180 le, automata dízel 10 körül evett hasonló felhasználás mellett.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz MPowerPH #152517 üzenetére
Azért próbálj ki egy ilyen Mergát, hogy tetszik-e mozgás közben.
Én bele voltam zúgva mind az E-be, mind a C-be; télen ültem 2 db 320 CDI-ben: tempóról szépen gyorsul, viszont amikor lepadlózod teljesen hiányzik a hátbavágás. Pár napja ismét ültem egy 10 év körüli CLK320CDI-ben, kértem a padlót, ugyanaz a feeling, mintha nem menne. Tavasszal C160 próba (136LE?), azt egy 122 lovas VAG 1.4TSI alázza. Biztos megvan mindben a kraft, de nagyon papásra hangolja őket a Mercedes.
-
veterán
válasz kelly416 #152681 üzenetére
Nagyon sokat fog fogyasztani ezzel a motorral. Amúgy jó.
Check engine ne világítson.Járj utána, hogy miért 5 üléses és miért van ráírva, hogy "flexivan"? Alapból 7 üléses, itthon nem volt flexivan. Arra gondolok, hogy valami adóoptimalizáló tgk. kivitel lehet, amibe betették a középső üléssort, de csak tipp.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz kelly416 #152695 üzenetére
A normál Zafira fixen 7 üléses, nem olyan mint egy Sharan, hogy csak úgy kiszeded az ülést.
Érdeklődj az Opel topikban is a motor felől. Volt ilyen motoros Astra coupém, odafigyeléssel 8-at, keményen kenve 20-at evett. Időnként jártam szívóbenzines 2.2 Zafiraval, 10-ről indul autópályán. A motor nagyon kellemes, finom hangú, pörgős.
Az enyémben gyakran világított a check engine, nem jöttünk rá az okára, a végén cseréltek benne kábelkorbácsot gariban, az se segített. Nem tiltott le a motor, de rendkívül zavaró, hogy miért világít.
Hülyegyerek nem Zafirat vesz.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz xtevo #152897 üzenetére
A 2 GTS közül a küllős kerekűben van xenon, a másikban pedig felbőr ülés. Nekem spec a küllős kerekű jobban tetszik, de élőben is látni kell őket. A felbőrös oldalsó pillangója kopott, az ülőrészen nem, ha utóbbi cserélve volt, akkor a km gyanús. A másik szépen egyben van a fotó alapján.
Magyarországon 2 verzióban forgalmazták a GTS-t, a simában nem volt felbőr, se xenon; a GTS Elelgance-ban volt. Mindkettő autó import. A GTS eleve jól felszerelt - Opel és 13-14 éves autó szinten. Az 1.8 nem erős, de nem is túlbonyolított motor. Arra készülj fel, hogy a GTS alatt sportfutómű van, rossz úton nagyon ráz.#152899) rbalint88: szvsz mindkettőben gyári a kormány bőre, a küllős kerekűé egész jó, de 7 óránál, az illesztésnél picit kopott, a másiké nem látszik jól a fotón. Ha vigyáztak rá, egy korabeli Opel bőrkormánya 200 k km-nél is elég patent.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Majd teszünk a háztetőre napelemet (fotovoltaikusra gondolok).
Amúgy szerintem az áram nem drágul meg (jelentősen), de a kieső jövedéki-adóbevételek miatt a kormányok kreatívak lesznek a villanyautók sarcolásában.@(#153090) lenko: U.S. only, lassú automatával, 1 db van a hahun.
-
veterán
Az Octavia 2 műszakilag műszakilag megegyezik a Golf 5/6-tal. Az 1.6 szívóbenzin szarul megy, de megbízható; a TSI-k jól mennek, keveset fogyasztanak, de macerásabbak.
Az Opel 1.6 szívóra ugyanez vonatkozik; ott az 1.4T talán kevésbé kényes, mint a VW TSI, de többet fogyaszt. Az Opeleket olcsóbb szervizelni a VW / Skodánál.
(A japán autókat passzolom.)
-
veterán
válasz BigBlackDog #153397 üzenetére
Astra J 1.6 cdti vagy 1.4T.
A 10 literes pálya-fogyasztáshoz vagy állat tempó vagy vmi japán autó kell. A nem-gumimotoros német gépeket eleve pályára lövik be.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs