-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz FrankMonzano #107076 üzenetére
Szerintem ez meg nem a szijjas TSI (valaki majd kijavit ha megis) , tehat kokszosodas, lancnyulas varhato.
-
footy
addikt
válasz j.bravo #107119 üzenetére
Felejtsd el az utolagos szigetelest. Alig hoz valamit. En megcsinaltattam a skodamnal a tuzfalat es kb kidobott penz. Egy premium autoban a szelloztetes stb is ugy van megoldva hogy ne jojjon be az utasterbe a zaj, ezeket nem tudod utolag modositani. Az utolagos megoldassal csak a futomuzajt lehet jelentosen csokkenteni mast nem. (Szelzajt sem, mert ott is az aerodinamika mellett a tomitesek es az uvegezes jatszik szerepet.)
-
footy
addikt
válasz szőröscica #107203 üzenetére
Ugyanezen a velemenyen vagyok, de ha megnezem a TSI arakat az kisse lelomboz, foleg ha olyanra szukitem a kort ami nem bugos, akkor 13-14e euro alatt nem sok minden van. Viszont elkezdtem szemezni a Bravo t-jettel,viszont ott a fogyasztas nem annyira barati. Az auto egyebkent jobb minosegunek erzik mint az 5-os golfom es szimpatikus lenne hogy a traktorhang helyett kellemesebb hangot hallok, a motor jobb karaktererol nem is beszelve, de a 2l fogyasztaskulonbseg evi 30e km-nel mar jelentos.
-
footy
addikt
válasz ludsimon #107310 üzenetére
Az 1.9PD motortól nem kell félni, de a passaton kívül mindenben hangos, főleg autópálya tempónál.
Magasnyomású adagoló? A PD elemre gondolsz?
Ha évente 1x mész london-budapest távot arra nem érdemes dieselt venni, sőt még autót sem.Az adagolós oktáviától sem kell félni, de azokban már nem 2-300e van hanem inkább 4-500 körül.
Ha van a zsebedben félretéve adagolóra, lendkerékre meg turbóra, akkor nagy gond nem lehet.A 3,5 literes fogyasztás egy ordas nagy kamu. Ilyet bárki tud, csak a domb tetején kell nullázni a számlálót.
A spritmonitor valósabb képet mutat a fogyasztásról. Ott ~5,7L írnak, a PD sem sokkal több, max ha részecskeszűrő van ráakasztva.(+0,5L)[ Szerkesztve ]
-
-
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz ludsimon #107392 üzenetére
Nem tudom ezt mire írod, én általánosságban írtam. Minden márkának vannak fanjai akiknek az ismerősi körében milliókat futott autók vannak amikre 1ft-ot sem kellett költeni és 3L floriollal eljárnak, amikor meg nincsenek hajtva termelik az üzemanyagot.
Nekem az a véleményem, hogy amikor nem kell költeni az autóra az két esetben fordul elő:
- az autó 2 év alatti
- a gazdája leszarja
Minden más esetben költeni kell rá, mert egy használati tárgyról van szó ami kopik.Az olajcserét pedig szerintem nem kell túlmisztifikálni, ha valaki városi rövid távokon használja az autót, az cserélje 10 ezrenként, de autópályás futásnál 15-18 ezrenként simán elég. Nyilván normális a minőség mindkét esetben alap, nem a hypeolt olajat kell megvenni hanem ami teljesíti a gyártói előírást.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz szőröscica #107484 üzenetére
Nem értesz hozzá te se meg a mérnökök se, bezzeg a Csipszes Jani aki főállásban pék, na az igen..
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz tresh #107499 üzenetére
De engem az erdekelne, hogy honnan ertenek hozza?
ECU programozo mernokok, akiknek ez a hobbija?
Autodidakta modon megtanulta a programozast es a szoftvert reverse engineering modszerrel visszafejtettete?
Esetleg igy jott ki az anyjabol?En eddig meg csak ilyen try&error emberkeket lattam, egyet sem akinek ez lett volna a szakmaja.
-
footy
addikt
válasz tresh #107535 üzenetére
Gondolom az fel se merülhet hogy egy ugyan olyan egyetemet végzett ember aki ezt tanulta majd mondjuk lehúzott x évet pl az audi mérnökei között és alapít egy céget
Dehogynem, de ilyen nem terem minden bokorban, ha jol tudom az ABT az egyetlen ilyen. Eleve licenszek megvasarlasa oriasi penz, amit egyszemelyes vallalkozasok nem tudnak kitermelni, foleg nem Magyarorszagon.
(Volt ismerosi korben egyebkent ABT Audi es az sem a megbizhatosagarol volt hires)gyári autókat "tuningol" mind sw mind hardveres oldalon
Na de ezaz, hogy optimalis esetben a ketto egyutt jar. Akkor meg miert nem veszi meg valaki a gyarilag erosebb/nagyobb motorral.
Nekem azzal van bajom, hogy a 95% megnezi hogy hol a legolcsobb a csipsz es ott csinaltatja. Ez nyilvan nem az ABT, de meg nem is az MTM, hanem Joska aki megirja 30-ér´, es lesz az uton meg egy koromokado szar, ami meg barmikor le is finghat.
Meg amikor valaki megveszi a gyengebbet, mert majd ugyis megcsippelteti es itt nem a 200 v 300LE a kerdes hanem 90 vs 110.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz bajnokpityu #107554 üzenetére
A valtoattetel es alaktenyezo is azonos? Milyen autokrol van szo ha szabad erdeklodni?
-
footy
addikt
válasz bajnokpityu #107563 üzenetére
Mindnek?
A fenti linken 266 Peougeot es 201 Mazda van. -
footy
addikt
válasz Dare2Live #107608 üzenetére
Elvileg igen, mert a 9100 mar a dupla mikrofonnal van igy tudja a noise reduction, echo cancelling fukciokat.
Egyebkent a 3100-as sem rossz, nekem volt olyan es egy eros kozepes minoseg.
Azt egyebkent meg kell jegyezni hogy az autotol is fugg mennyire lesz zajos a hatter. -
footy
addikt
válasz Phobion #107672 üzenetére
Napi 70km-re én dieset vennék, bár a diesel és a sportos szerintem nem nagyon fér meg egy mondatban.
Ha olyan autó kell aminek néha oda lehet lépni és nem eszi le a gatyád, akkor én a 131/150 lóerős PD Leon1/Toledo2-ből válogatnék. Viszont ez nem sportautó, mert nem olyan a futóműve, a gázreakció sem sportautós a hangjáról nem is beszélve. Viszont eléggé megbízható és van hozzá bőven alkatrész. -
footy
addikt
válasz roti86 #107778 üzenetére
A régi swift fenntartásából ne indulj ki, mert azt fenntartani semmibe nem kerül, de annyit is nyújt.
Egyébként a modern dieselek közül a kia-hyundai 1.6crdi-t az egyik legolcsóbb fenntartani. Láncos a vezérlés, stabil a befecskendező, nem problémás a DPF és talán ebben kettőstömegű sincs. -
footy
addikt
válasz ludsimon #107805 üzenetére
Persze hogy letezik. En oszinten szolva mar nem PD-t vennek, ha ujra valasztanom kellene. Az 1.6-os Kia-Hyundai nagyon jo, 2.2 Honda, 1.9JTD. Allitolag a VW 2.0CR-je sem rossz, de en azt azert nem vennem, mert a tobbi gyarto a CR-bol mar 4-5-6. generacional jar, a VW meg talan 2.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz ludsimon #107815 üzenetére
Az Octavia=Golf.
A fokozatok szama irrelevans a vegatetel szempontjabol. Nekem bluemotion golf 5-om van es 140-nel 2400-at forog. Ez a valto hosszabb mint ugyanennek az autonak a 6-os valtoja.
(#107818) rbalint88
Na akkor VW-tol meg a 2.0CR se, ezert is irtam hogy inkabb valami mas gyartonal nezelodnek.(#107824) hobizoli
Az ok, de attol meg nincs annyi tapasztalatuk a CR technologiaval mint pl a Fiat-nak. En inkabb vennek 1.9JTD-t mint VWV 2.0CR-t. Biztos vagyok benne hogy a VW is behozza a lemaradasat, mert az anyagi forrasai szinte korlatlanok, de en VW 2.0CR-t csak ujan mernek venni, hasznaltan nem. (Bar ha azt nezem hogy az ujra is csak 2 ev gari van, meg lehet hogy ujonnen sem kockaztatnam meg)(#107849) Morris
A 2.0HDI nem rossz motor[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Jah, az 1.6 B5-tel csak kepregeny modban lehet kozlekedni. Nem is ertem hogy miert raktak bele azt a motort.
(#108278) hdman
Annyira azert nem ordas kamu az a fogyasztas, az asszony Jazz-e(1.4) naponta megy 2x4km-t, en pedig havonta 2x kikormolom a meloba menet (2x25km). Igy a fogyi 6,5-6,8[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz m3tr0 #108352 üzenetére
Seit 1. Jänner 2008 gibt es in Österreich ein Gesetz, das die Ausrüstung des Fahrzeugs mit Winterreifen bei winterlichen Verhältnissen vorschreibt. Diese Winterreifenpflicht gilt für PKW und Lastkraftwagen bis 3,5 t im Zeitraum vom 1. November bis zum 15. April, für Kraftfahrzeuge über 3,5 t Gesamtgewicht gilt die Ausrüstungspflicht einen Monat kürzer, vom 1. November bis zum 15. März.
A kulcs az alahuzott resz, tehat akkor kotelezo ha telies utviszonyok vannak.
Ha nem Tirol fele vezet az utad akkor szerintem nem lesz gond. -
footy
addikt
En egyszer ultem Lupoban, tobbet nem szeretnek. Nem tetszik, az egeszrol sutott az olcsosag es a sporolas.
Az egyik legrosszabb ar-ertek aranyu autonak tartom, 100X inkabb vennek egy Punto2-t mint egy Lupot, de ha valaki VW-t akar akkor is jobb valasztas egy Polo. A Lupo nem is tunik igazi autonak, hozza kepest az A3 egy elnoki limo, de meg a Mazda3 is sokkal feljebb jatszik, pedig ezek kompaktok.
Egyebkent szerintem ha valaki nem tud fenntartani egy 7L benzint fogyaszto autot akkor nem is zsabad autot venni.
Foleg ha figyelembe vesszuk, hogy evi 8-10e km-es futasnal nem az uzemanyag fogja kitenni a koltsegek legnagyobb reszet.(#108432) q13579
A Jazz-et nezted? Nem eszik, kellemes a dinamika es van benne hely.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz q13579 #108447 üzenetére
Jazz, ahogy nezem, talan meg egy ujabbat(2008-) is el lehetne csipni.
Ha ez nem, akkor en is a Mazdara szavazok.(#108453) 8th
Most nezem, hogy nem q13579-nak hanem oliwire-nek valaszoltal.
Viszont akkor is inkabb Punto2 mint Lupo. Olcsobb fenntartani es a fogyasztas is megall 6 korul.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz kovacsroli #108643 üzenetére
Nyestriaszto kell neked. Van elektromos amit relativ hamar megszoknak es van vegyi ami egy specialis szagot bocsajt ki. A vegyi nekem bejott. Egyebkent a legolcsobb megoldas, hogy rahugyozol egy rongyra es azt berakod a motorterbe, csak arra kell figyelni, hogy ne oda ahol az utasteri szellozteto van, mert hamar csoviszag lesz a kocsiban.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz !Overdose! #108740 üzenetére
Akkor bennem is van hiba, mert az asszony 1.4 benzines Jazz-et jobban szeretem vezetni mint az en 1.9 diesel Golfomat.
-
footy
addikt
válasz runner 125 #108925 üzenetére
Azok a 12voltosak nem jok. Megszokja a nyest es utanna mar leszarja.(A villogost is es azt is amelyik hangot ad ki). Sot rosszabb esetben ezek a radiot is zavarjak. Szerintem a vizes palack sem sokat er.
En utoljara az Hoferben/Aldiban vettem szag alapu riasztot. Ez eddig mukodik es nem kell osszefujkalni semmit, mert van egy kis muanyagtarto amibe berakod a "szagos golyot" es ennyi.
A kollegak kozul van aki csak a hugyos rongyra eskuszik[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz roberto211 #109012 üzenetére
PD elemek még siemensek? Az olajszivattyú tengelyét is kicserélte már?
-
footy
addikt
válasz gzbotii #109253 üzenetére
A Punto2 szerintem egy kifejezetten jo auto, a swift utan ez a kovetkezo lepcso. Elegge kenyelmes, jok a fekek, nyomatekosak a motorok. Az 1.2-es(60LE) volt az asszonynak, teljesen vallalhato es a konkurensekkel osszehasonlitva nyomatekosabbnak erzik (Toltam vele 150-nel is autopalyan es nem veszes).A varosi fogyasztas inkabb a 6L-hez volt kozelebb mint a 7-hez. A tipikus hibai, viszonylag konnyen es olcson orvosolhatoak.
- szervohiba (ujrainditas altalaban megoldja, vagy a kapcsolo csereje)
- a gyujtokabelek hamar oregszenek (kb 6e Huf)
- ECU hiba (nincs valami jo helyen ezert a meleg kinyirhatja kb 25e huf) -
footy
addikt
válasz szőröscica #109541 üzenetére
En multkor rakerestem es a motortalk-os for forum szerint 2008 45(ebben nem vagyok biztos, lehet 35) het utan gyartott motoroknak(2. gen) az olajkore mar at van tervezve. A 116/95 loeres motorok pedig mar a 3. generaciot kepviselik. Itt visszatertek a 8 szelepes megoldasra, amitol meg jobb lett a vezethetoseg, kevesebb problema van az AGR/EGR-rel es melyebbrol huz.
-
footy
addikt
Az utolso szeria nekem nem tunt rossznak, fogyasztasban es karakterben teljesen rendben van szerintem.
A tartossagrol nem tudok nyilatkozni, de allitolag ennel mar nem csak a szivocsobe van befecskendezes es a kokszosodas nagyreszt ki lett kuszobolve ezzel. A vezerles pedig ugye mar szijjas.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Opera böngésző
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- Robotporszívók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs