-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
Szerintem ez az S6 volvo a mai napig jol nez ki....ebben a szinben meg
Kellöen nagy csaladdal is, de nem hivalkodo hajo, illetve kivül sincs telematricazva villamos jelekkel, hogy hu de sport...3 millio forint meg megint csak nem valami egetverö összeg a kinalatban...tökeletes egy erös mindennapi autonak szerintem
(#131087) Morris eladaskor komoly elöny jelentkezik abbol, ha szepen le van papirozva minden az autorol nalunk az összes auto igy van tartva, amit en vettem hasznaltat az is ilyen volt es az enyem is ilyen most is es lesz is
Ha lusta vagy felretenni a szamlat es beirni a kiskönyve, mikor volt es mennyi km nel a csere, hirdetheted sokaig vagy athatod szazezrekkel olcsobban. Nekem ennyit meger "bohocnak lenni"
-
Declare
őstag
válasz F-ECT$ #131088 üzenetére
Cegünknel van egy V60 D2...semmi gond nincs vele pedig a kollegamnak, aki rendszeresen hasznalja az a hobbija, hogy 1000 alatt legyen a fordulatszam ....nem hiszem, hogy szereti a motor/valto....de nincs baja.
Esetleg a V40 est is nezd meg, az is egesz nagy, ha nem kell hajo, az is jo lehet.
-
Declare
őstag
válasz Morris #131107 üzenetére
Nem hiszem el, mert nem ezt tapasztaltam
Alapbol egy igenyesseget feltetelez az auto tulajarol. Ez olyan, mint maga az auto hirdetese. Ha van egy bomba jo auto, de fel van dobva rola 3 db homalyos 2 megapixeles kep es 0 szöveg, vagy szöveg tele helyesirasi hibakkal en mar pl meg sem neznem.
Apum kettö autojat is vettek meg ugy, hogy le sem fenykepezte hirdeteshez, mert mar a kereskedö ajanlatot tett ra privatban, mikor a beszamitasrol beszelgettünk.
Ezek aprosagok amik összeadodnak pl nalam egy autonal.
Szoval ha mondjuk van kettö auto, ami hasonlo, de az egyik egy igenyes hirdetötöl, a masik egy igenytelentöl, nem kerdes, hogy inkabb par 100 ezerrel a dragabbikat veszem....es vannak ezzel sokan igy ez is biztos.
Szoval en pl ezert (is) csinalom. A masik meg szeretem latni a költsegeimet, mire mennyit költök stb....ezt nevezhetjük "bohocsagnak" is, de nem artok senkinek, szoval had legyen az en bajom
-
Declare
őstag
azt irta "5M körül" , en ebböl indultam ki amit linkeltel az majdnem 6 es akkor meg nem irtad at, nem csereltel rajta, amit kell, gumik, akarmi....de vegülis 5M körül van az teny
A masik meg, hogy ha kombi akkor nekem az dizel
Szep az uj mondeo, de meseltem szerintem, hogy multkor szalonban megnezegettem es hat a fapad azert az nagyon fapad volt....jo ez megint szubjektiv, kinek mi kell....
Szerintem egy normalis 2.0dizel mondeo azert inkabb 7 millio egyelöre....de tenyleg jo kinezetü auto
(#131112) F-ECT$ +1
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
"mit érek azzal ha fullos az autó de ha ránézek akkor nem teszik"
kivülröl nezed az autot többet, vagy benne ülsz es vezeted?
Nekem sem jön be a regebbi mondi....de mondjuk egy regebbi mondeo 2.0 dizellel, fullextraval, ülesszellöztetessel vs. 1.0 ecoboost uj mondi fapad kivitelben halogen lampakkal.......haaaaaaat bajban lennek (tegyük fel egy arban vannak es legalabb 1 evig a valasztott modellt kell hasznalnom)
-
Declare
őstag
aha...200 al felelötlenül szaguld utcai autoval, ami nem arra van kitalalva es meg zavarja a sofört is.... raadasul nemetorszagon keresztül, kerülövel megy svajcba, hogy aztan villoghasson az üzemanyagpazarlassal es a felelötlen, masokat kockaztato magatartasaval itt a forumon...amikor afrikaban eheznek....meg a jeghegyek is olvadnak ....
(nem lehet atirni az "östag"-ot "TROLL"-ra? szvsz menne )
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz bitpork #131213 üzenetére
Szerintem ez mindenhol igy van am. Sajnos baromi sok a csalo, piti kis trükközö stb...alkudni meg miert ne probalja meg az ember? Ezek nem piac altal diktalt arak, hanem egy kitalalt, hasraütött valami.
Es szerintem itt jön kepbe a papir kerdese. Ahogy Magus is irta, ez csak egy opcio, egy plussz pont. Ugyan ugy, mint egy igenyes hirdetes (ersd, nem 2 db ferde, homalyos mobillal lött kep, az auto kitakaritva, de nem tul glancolva, normalis fogalmazassal megirt szöveg, ami nincs csurig helyesirasi hibakkal stb.)....ezekhez jönnek hozza szerintem a papirok.
Szvsz egy maganszemely nem fog eladas elött szamlakat hamisitani, meg kamu exceltablakat szerkeszteni. Ha egy maganszemely a hirdetesben kiemeli, hogy ilyen olyan feljegyzesei vannak, akkor az mar feltetelezi azt, hogy valoban gondos gazdaja volt az autonak, tudja es erti, miert fontos a sürübb olajcsere, jominösegü olaj stb....
rengetegen hasznaljak ugy az autot, hogy guruljon oszt jo´van....ha meg inditaskor kigyullad a szervizlampa betolom egy utbaesö szervizbe, hogy csinaljanak vele valamit, hogy ne vilagitson....rengetegen hasznaljak igy a kocsit. Valszeg joval többen, mint akik gyüjtögetik a szamlat, olvasgatjak a neten, melyik a jobb olaj stb..
Ha en tenyleg igenyes vagyok az autoval, akkor azt nem is a kinalati lista aljan fgom hirdetni. Ha meg relative magas aron hirdetem, akkor azt tudom mondani, hogy "pajti, ez ennyibe kerül, ezrt meg ezert meg ezert....ha nem tetszik, byebye es vedd a masikat....szerintem
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #131322 üzenetére
- Azt hiszem ez a motor a passatban felejtös (de megerösitenek/kijavitanak ha nem)
- A jetta szerintem egy nagyon puritan auto....kivül/belül, raadasul ezzel az 1,6 motorral baromi lomha lesz
- Skoda: ugyancsak az az 19 pdtdi motor asszem gazos (megint csak nem biztos)
- Astra: nekem ezzel a motorral van csak GTC. Ahogy irtam is Neked, a valto könnyen lehet, hogy szerelesre erett, de ha ezt belealkudod az arba, vagy meg lett csinalva, szerintem nem kell felni töle.
- signum jo auto azzal a motorral nem lesz egy paripa, de ha jol tudom az 1.8 benzin opel moci jo konstrukcio
-
Declare
őstag
válasz lenko #131326 üzenetére
Nem arra szokta irni Magus, hogy a PD elemek kihullanak belöle es baromi draga visszarakni öket?
Mod: persze a bicaj is jo A bol B be eljutni es egyik sem erögep, de az a 100 lovas 1.6 moci abban a jettaban....nem sok lassuk be de a masik, hogy szerintem nagyon puritan, ahogy irtam is. Mi anno amikor kijött uj autokent, elmentünk megnezni (elötte Bora nk volt)....ugrottunk ki belöle, mert a Bora utan abszolut visszalepesnek ertekeltük...es anno ezzel a velemennyel nem voltunk egyedül. De ez mint irtam is szubjektiv
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Az nyilvan idiota volt es nem eri az autojat....de valoban teljesen indokolatlanul mesz a belsö savban tipikusan ezen szoktam felhuzni magam az autopalyan is, ha valaki 5km re lat egy kamiont, akkor mar nem huzodik vissza, mert ugyis ki kell jönni....könyörgöm....a belsö savban akkor haladunk ha indokolt....sima 2x1 savos uton sem mesz a szembe savba, amikor nem jönnek szembe, mondvan, hogy ugyis jön majd auto, amit elözni kell.
-
Declare
őstag
válasz bitpork #131659 üzenetére
Nem vagyok alszent....ha ilyen eset van, akkor indokolt...itt nem az, raadasul ha ilyen van, hogy balrol kanyarodnak, meg gyorsitosav van, különösen indokolatlan, udvariatlan es baleset veszelyes is ha valaki a belsö savban autokazik, mert azt szokta meg....ha nesa is szepen jobbratartva közlekedik, ahogy kell, akkor pl most nincs miröl beszelni Cseh autopalyan is van olyan resz, hogy senki nem megy a külsöben ha nem muszaj mert borzaszto....ez megint mas eset.
(#131660) bbkk ertelek...szoval Te ha autopalyan mesz, akkor mindig a belsö savot hasznalod, akar Miskolcnal, akar Györnel, mert hat siofoknal Pest irányából az M7-esen rossz a külsö sav....ertem, nem szoltam bocsi
(#131663) footy oo persze, millio egy ilyen story van ...itt most en csak azert irtam, amit irtam, hogy azert ebben az esetben a belsö savban autozni nesanak total indokalatlan...mindenki hibazik, mindenki bambul el, nem ez a lenyeg, csak azert ne magyarazzuk mar meg, hogy amugy ez teljesen franko....még akkor sem ha siofoknal Pest iranyaban szar is a külsö sav az M7 en
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Kb ugyan ilyen esellyel lehetne tippelni fenykep nelkül is.... nylvan total lenyegtelen, hogy varosban valtogat az ember, vagy autopalyazik, vagy pihenteti a kezet a valton vagy nem.... lefenykepezhetem nektek a 220k km es 8 eves astram valtojat....semmi nem latszik rajta kb.
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #131685 üzenetére
Na ná es minden este visszaragsztgatom a vedöfoliakat a müanyag elemekre
Egysezrüen amugy nem markolaszom a valtofejet vezetes közben, illetve mivel mindig is sokat futott palyan a kocsi, ott ugye nem valtogatunk sokat ez ugye nem egy egynyócaskuwik (bocs no offense, de ezt nem lehetett kihagyni)
-
Declare
őstag
válasz F-ECT$ #131700 üzenetére
Ez nem meglepö, minnel dragabb autot nez az ember, annal nagyobbat zuhan az ara....ha egy 7 es bmw t nezel meg akkor is lehet hüppögni az ertekvesztesen
Kompakt kategoria kell, hogy legjobban tartsa az arat....golf, civic, astra....ezek a meretben nem tul nagy, nem tul kicsi, jo kb mindenkinek mindenre, kompromisszumokkal es elerhetöek....ezekre van a legnagyobb erdeklödes. Ahogy en neztem, 2 ev utan (8evesen) lehet hogy el tudnam ugyan annyiert adni az Astramat, mint amennyiert vettem
-
Declare
őstag
válasz Vesztor87 #131703 üzenetére
Nem adom el, pont azert nem, amiert tartja az arat jol megy, jol fogyaszt, nem igen van vele baj....egy masik ismeretlen hasznaltautonal meg a joeg tudja mibe fut bele az ember...egyelöre marad, aztan majd meglatjuk
Mas:
Megjött az uj ceges paripa egy V40 D3 volvesz. Kanyarkövetö xenonos, navis, jol felszerelt....es amin meglepödtem, hogy 2 literes es 5 hengeres (bemutato auto volt, most mar azt hiszem csak 4 hengerrel lehet rendelni).
Minden franko, belülröl sokkal jobb, mint a kepeken, egesz jo az uttartasa (mondjuk jo merev a futomü ), szepen halad a 150 loval, de nincs olyan atütö nagy huuuuu....ugy szepen huz, folyamatosan, nagyobb temponal sem fogy el, mint az Astram, de nem egy wow. Ülesek kenyelmesek, de egyelöre csak rövid probalgatosan van tul
Szoval jo-jo, meg minden, de 25 000 euro azert nem keves es valahogy ezt nem erezni benne
Viszont az a kep valtozatlan, hogy klassz a volvo, biztos jo kis auto lesz, de dögunalom....unalmasabb, mint egy astra, pedig az nem kis szo nem hiszem, h V40 volvora cserelnek a jövöben
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #131706 üzenetére
Ha kicsi a kuwik, kicsi lenne ez is csomagtartoja szerintem az Astranal is kisebb de ez lehet csak erzeki csalodas.
A futomüve nagyon merev, jobban raz, mint a GTC Astra a sportfutomüvel, ugyanakkor magasabban ülsz erezhetöen es ez a kettö egyszerre most igy elsö körben nagyon furcsa erzes volt. Ugyanakkor szepen viselkedik a kanyarban, erzesre stabilabb, mint aza astra. Az mintha valamivel jobban sodrodna kifele.....vagy csak egyszerüen jobbak a volvo ülesei es jobban tart, egyelöre nem mervadoak ezek a tapasztalatok
(#131708) Integrale ha figyelembe veszem a köztük levö idö es ar különbözetet....hat....de nekem nagyon nem jön be az uj volvo belsö.....van egy V60 ceges, most ez a V40 meg egyik kollegamnak uj xc60....belülröl mind ugyan olyan es valahogy olyan gagyi feeling....nem az, de nem szeretem, nem jo erzes öket vezetni (xc60 at nem vezettem, csak S40, V40 meg V60).....valahogy total ugyan olyan....fura a kuplung is (ez mondjuk csak megszokas kerdese, de nem tetszik....) nem tudom megfogalmazni....nem szeetem vezetni öket. Komolyan mondom, hogy a GTC ben több spiritusz van, pedig az sem egy FUN auto
Összesegeben nagyon jo autok (ez az 5 hengeres 2 literes D3 dizel pedig alom jo lenne nekem is), de tovabbra is azt mondom, volvot majd ha 60 eves leszek
-
Declare
őstag
válasz Vesztor87 #131750 üzenetére
Ha autot is tudsz magadnak epiteni, akkor azt sem kell venni
Itt egy markaszerviz az oradijai alapjan dolgozik, kapsz pecsetet, szolgaltatast, hogy ha legközelebb is fordot akarsz venni, bemehess a fütött szalonba es beleülhess a kipakolt autokba es mosolyogjon melletted öltönyben, hatrazselezett hajjal egy csavo
Mas kerdes, hogy en nem bizom a markaszervizekbe....csak olyan szakszervizben amit ismerek
-
Declare
őstag
válasz Tom1939 #131752 üzenetére
Nekem ez hatarozottan feltünt. Azert nem mervadoak meg az iteleteim, de elsöre nagyon razosnak tünt. Ki kell probalni.
Hogy a cross country futomüve mas e valamiben, azt nem tudom. Itt a lista ara 30 ezer euro fapadon, szoval ha 6,2milliort (kb 20 ezer euroert elhozol egyet), az bomba üzlet
Most megneztem, a mienk az pont 1 eves, 6700 km el, igy volt 23.300 euro es ez a sima V40 nem a CC
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Akihez mi visszük az autoinkat, ö az ösidök ota csinalja az olaj/kerekcsere stb....mar a haver kategoriaban van, 100% osan megbizom benne. Odaviszem a Liqui moly olajat, tutira az kerül bele
(#131756) Tom1939 D5 nincs V40 ben, D4 a max, de amiröl, most beszelek az D3 (2000ccm es 5 henger)....jo motorok, ez a D3 5 hengeres jöhetne nekem is Semmilyen auto nem kellene fapadkent....max 7es bmw, mert ott a fapad is jo kis pad
(#131757) [rvilike] 125i re van 200 talalat a mobile n [link]
necces a dolog, vagy az aron, vagy az evjaraton kell lazitani, de biztos, hogy ha elmeny auto kellene 2-ik autonak egy ilyen hatsokerekes bömöst keresnek....inkabb picit idösebbet is.
(#131758) Vesztor87 igy van....de ha nem lenne szalon, eleg sz@r lenne uj autot keresni/venni illetve jo az összes cegnek, illetve maganszemelynek, aki nem akar foglalkozni a kocsival, betolja, csekkoljak le, van e abalkmoso, töltsek fel, ö nem akar a benzinkuton lötyikölni....
-
-
Declare
őstag
válasz Acheron #131820 üzenetére
Igen, csak tippnek szantam marmint a tipus es motor.... jol pakolhato az 5 ajto miatt es nekem ez az 5 hengeres 150 lovas motor nagyon szimpatikus....(nem 180+ lo, de aranyaiban a kasztnihoz nem keves) + ugye volvot irtal, hogy azzal szimpatizalsz
(#131822) 8th Az a baj, hogy ugye ez ég be mindenkinek a retinajaba, meg agyaba, hogy a boyracer bmw, a szakadt füstölö e46 al.....azert ennel kicsit szelesebb a paletta es nem eddig terjed a bmw tulajdonosok tabora ennyi erövel a hondasokat is kategorizalhatjuk ide, a szárnyas, üveghangon üvöltö 1.6 civiccel, a vw-seket a tuning IV es golfosok miatt stbstb....
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #131990 üzenetére
Elöitelet. En sem vennek peugeotot, de ettöl meg lehet jo auto az....
300k km el semmi gond nincs, ha normalisan karbantartottak. Szvsz nekem sokkal bizalomgerjesztöbb, mind egy kis benzines auto, amibe evenet beletettek 4000 km-t. Siman feltetelez valami kis hetvegi futokosos hasznalatot, kispenzü tulajjal, hidegen inditgatosakkal, varosban kifektetett kuplunggal/futomüvel. Ha szerencsed van nem 2014 ben volt az utolso olajcsere, amikor 30k km mutatott az ora
-
Declare
őstag
válasz LuckyL #132020 üzenetére
Nyilvan a 300 ezers dizel, ami mondjuk javareszt egyenesen futott autopalyan, valtas/kuplungozas/fekezes/parkolasi manöverezes es inditgatas nelkül üzemmelegen, egy kupac sz@r, bezzeg a varosban hidegen pöfkölödö auto, amivel naponta millioszor valtottak, tapostak a feket, tekertek a szervot, ki be szalltak a tesco parkoloban, inditoztak stb...nyilvan sokkal jobb allapotban lesz
pl mint egyik hölgy ismerösünk is....alig van az autoban km, csak varosban hasznalja, kuplung kezeles kisse foghjas, neha felpörög 4000 a motor es csuszik a kuplung elindulaskor....de hat ha majd eladasra kerül csorogni fog a nyal, mert keves benne a km....vegyetek vigyetek km vadaszok
gratulaciot fogadd innen is
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz bitpork #132027 üzenetére
Szvsz nincs olyan, hogy mindent kicsereltek. Ha 10 eves es van benne 40 ezer km, akkor ugyan ugy ra kell kalkulalni, hogy mi az ami ilyen hasznalat melett gatya lehet, mint ha 10 eves es van benne 300k km. Az alkatresz ugyan ugy öregszik, mindegyiken. 10 ev az 10 ev.
Meg ha mar belterröl beszelünk, akkor ugye az megint kerdes, hogy melyik autonak lesz jobban lelakva a belseje, amelyikbe beültek es hosszu orakon keresztül haladtak vele, vagy amelyikbe millioszor ki be szalltak....
-
Declare
őstag
válasz bitpork #132035 üzenetére
Szerintem ugyan arrol beszelünk....pont ezt probalom en is alatamasztani, hogy jobbara csak a Magyar fejekben van ez a berögzödött butasag, hogy 200k km az mar halalközeli, 300k km pedig mar az elettartam vege egy autonal....es ahogy annal a passatnal is latszik, a futott km nem egyenlö a lelakottsaggal. Egy varosi hasznalat soran ennel sokkal jobban le lehet lakni 100k km alatt egy autot.
Ez a 641k km azert eleg kemeny, itt azert mar jol meg kell nezni a dolgokat. Egeszen biztos vagyok benne, hogy nem fogjak tudni eladni, amig vissza nem tekerik 200 ala....
-
Declare
őstag
válasz tresh #132061 üzenetére
Engedd el vannak akik igy veszenek autot, hogy mennyi km van benne, mert masba nem gondolnak bele....Magyarorszagon sokan most azert felkapjak egyre több helyen ezt a km csavargatos kerdest, egyre többet beszelnek rola es csodalkoznak ra a népek....hogy jeee.....lassan leesik majd a tantusz....addig meg marad a tekeres sajna.
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #132161 üzenetére
Kerdes, hogy erdemes e 6000 ig pörgetni az 1.4 tsit, mert szerintem nem....de ettöl meg lehet....es raadasul sokkal nyomatekosabb, rugalmasabb, mint egy 1.6/1.8 szivo. Ez a "kis sz@r, semmire valo, gyorsan elfogy, erötlen" kommentek olyanoktol jönnek, akik nem vezettek meg ilyet.....vagy legalabbis nem hasznaltak....ha beülsz es mesz vele kettö utcasarkot es kiprobalod, hogy 3-ikban nyomsz egy padlot, nyilvan nem fog szetszakitani....de regen egy 2.0 szivo benzin nem volt kepes ilyen parameterekre, mint ma egy 1.4 tsi.....jo kis moci az
-
Declare
őstag
válasz Atlantis #132165 üzenetére
"TSI is ugyanúgy káromkodásnak számít, mint a dci, hiába javították a hibákat, a köztudat nehéz fejjel rendelkezik..." valaki a sor elejen béget és béget vele együtt mindenki, mert az elsö is azt csinalja ez hasonlo, mint a "200k km az auto halála". Valaki kitalalta a 200k km limitet, mint lélektani határt és fujja mindenki, d ehogy miért, azt senki nem tudja
(#132168) zoo8800 szerintem is klassz...hasonlo a karaktere, mint a dizelnek...semmi baj nincs vele, nem arra valo, hogy 7000 et forogjon...ahogy a dizel sem....es erdekes, a dizellel megsincs baj, a TSI vel igen
(#132171) Mágus2 2.0 es 2.5 is van, de a 2.5 az már csak automataval szoval manualbol a 160 egy ket lovas szivo a max....hangja szep, megy is, de nekem a nyomatek hianyzik belöle....es a fogyasztasa sem mesebeli....jo, de semmi vilagmegvaltas....viszont összesegeben baromi jo auto, szvsz szep, minösegi es siman jo a teljesitmenye....a nyomatekszegenyseget, meg a hang karpotolja
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #132552 üzenetére
Egy turbo benzin es egy turbo dizel karakterisztikaja nagyon hasonlo. A turbo miatt mindegyiknel megvan a turbo lyuk, azaz 1500 körül egyik sem fog csinalni semmit, utanna meg a turbo miatt ugyan ugy hirtelen leadja a nagy nyomatekot es huz szepen mondjuk 4000 ig.
Szoval szerintem is 1.8 vagy 2.0 tsi
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #132556 üzenetére
Igen a fogyiban a benzines el tud szaladni jobban...de cserebe szebb hangja van, emiatt sportosabb feeling vezetni es benzin szagot lehet szimatolni tankolaskor
Szoval en ha magambol indulnek ki, varosban crossolnek, kellene a sportos ffeling, amiert felarat is szivesen fizetnek, akkor TSI-t vennek, nem trakit
(#132563) ^Boss ezt markara nem lehet lebontani szerintem. Konkret tipusokra csak. Nincs olyan, hogy BMW fenntartas. Olyan van, hogy M3 bmw fenntartas vagy 116i fenntartas stb Illetve azt se felejsd el, hogy egy uj autokent vett alsobb kategorias szivobol keszülsz atülni egy hasznalt, többeves, turbos (azaz bonyolultabb/dragabban javithato), magasabb kategorisa autoba). A fenntartasi költseg drasztikus megugrasanak a rizikoja azert eleg magas. Nem huhogas vagy remisztgetes, csak azert ezt is at kell gondolni
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz ^Boss #132565 üzenetére
Opelböl az insignia a passat kategoria tarsa, de a benzineseit nem ismerem. A dizel 2.0 volt valami turbo csö repedeses problema, de nem egy veszes dolog, ha jol tudom.
BMW böl amik igazan jo motorok az e90 szeriaban a 325i 330i vagy dizelböl 325d, 330d. Arban viszont a 25 ösök is igen neccesen passzolnak a keretedbe. Viszont ott a hatso kerek hajtastol es ettöl a teljesitmenytöl, szerintem megkapnad, amit keresel
A 320d is jo, nagyon jol megy es nagyon jol fogyaszt (mindenhol ez a velemeny rola), de csak varosban hasznalni cces szerintem, illetve van egy ket hibaja a motornak, amit ha a hanyag tulaj nem orvosolt, vagy valami fa labu szethajtotta, akkor kökemeny penzeket elszorhat ra az ember a szervizben.
A4 audi/Passat szerintem nagyjabol egy kutya. Jo autok, de semmi extra. Nezd meg esetleg a VW CC -t....ez az auto nekem is felkerült a jövöbeli lehetseges auto listamra....jo aron mennek, jol felszereltek, jol is neznek ki szvsz. [link] ey ilyesmi azert nem rossz gepsarkany szerintem
-
Declare
őstag
válasz ^Boss #132576 üzenetére
Elsödleges gond nem az indulo hömerseklet szvsz, hanem, hogy a varosban pöfögve, nem fogja a kipufogo rendszer/dpf elerni azt a hömersekletet, amin kieg, kitisztul.
Tovabbra is azt mondom, nincs olyan, hogy bmw szervizköltseg...tipus, motor, ilyesmi egy szivohoz viszonyitva mindenkepp nagyobb a riziko, plane hasznaltan, plane ilyen 4-5-6 eves korban. Könnyen lehet ebben a korban jönnek az elsö komolyabb tetelek...abbol pedig van egy par, plane dizelnel....turbo, kettöstömegü, magasnyomasu szivattyu, injektorok.....ezek mind egyenkent hozhatnak elö több szazezres szervizszamlat.
Ki kell szemelni egy tipust es annak utannajarni, altalanossagokat szerintem kar keresni.
-
Declare
őstag
válasz lenko #132600 üzenetére
"Elvileg csak Sw butított, tehát chippel 160ra húzható probléma nélkül."
Ez honnan van ez az info? Most biztos nem vagyok benne, de nekem ugy remlik, amikor a mi 1.4 tsi nket vettük utannajartam a dolognak az audinal es mar a 140 lovas sem csak SW ben különbözik, a 160 meg aztan plane nem. Annak az atalakitasa egesz komoly összeget kostalt. A 140 re huzas volt relative olcso, ott csak valami kevesbe lenyegtelen elemet kellett volna cserelni.
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #132606 üzenetére
tess ez alatta van 3,6 V6, benzin passat CC....problem? azert ennek el lehetne lepni a lepöjet
(#132618) lenko asszem egy szervizes emberkevel beszeltem, meg az ABT vel is leveleztem talan ez ügyben (regen volt mar ) es azert huztam fel a szemöldököm. A 140 lovasra felhuzhato, par aprosag cserejevel asszem, de a 160 lovas az mar komolyabb mindenben. Raadasul akar a hivatalosan csinaltatja az ember, a gari akkor is ugrik vagy mi volt, azert nem is lett feszegetve tovabb a dolog. (az ABT vallalt volna valami fel evet vagy valami ilyesmi)
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Esötöl hogy mattul egy fenyezes a lakk alatt? Ha meg a napfenytöl mattulna a fenyezes, akkor polir hogy javitana rajta? Ha jol tudom a polir nem ugy müködik, hogy leszedi a lakkot, polrozza a festest, majd visszarakjak a lakkot
Amugy ezt egyebkent is kerdezni akartam. Ha csinalnak egy polirozast, azzal vekonyitjak a lakkreteget nem? Elöbb utobb ujra kell lakkozni a kocsit vagy hogy van ez?
-
Declare
őstag
válasz bitpork #133329 üzenetére
Ez ugyan olyan, mint a km ora allas....amig nem fogja fel valaki, hogy a km ora allas csak egy dolog a sok közül, addig csinalhatsz Te amit akarsz....a Magyar nep jo resze ugy vesz autot, hogy legyen piros, suzuki es max 100k km....amig ezen a szinten van a piac, addig fejre is allhatsz, mutathatsz Te szamlakat, papirokat, elviheted akarmilyen atvizsgalasra....barmi...neki piros suzuki kell es max 100k km el....ennyi....es ha töled nem kapja meg, akkor megkapja a masiktol, aki mosolyog, visszacsavarja es mindenki boldog... bosszanto de ez van.
Amugy az alku szerintem belefer ha oda van irva, hogy fix ar, nincs alku, akkor ok, ha nincs akkor en is rakerdezek, hogy tudunk e az aron picit alakitani. Mivel sokan ugy hirdetnek, hogy kimaxoljak 110% ra a porteka erteket, igy bele is fer altalaban....nyilvan esszerü keretk között es nem az elsö kerdeskent (nekem pl szar volt az elsö fek es nem ment a hatso abalktörlö....megegyzetünk 100k minuszban es mindenki örült)
-
Declare
őstag
válasz Gombinyó #134063 üzenetére
Minden dizelben megvannak az 1.7 cdti jo, en jobbakat olvastam rola, mint az 1.9 röl (annak ellenere, hogy az is jo)....cserebe nyilvan kicsit gyengebb. A 6 sebesseges valtoval szerelt H astraknak viszont a valto egy problemas pont, sok esetben csapagyhibas, ami ha csereltetve lett, akkor ok, ha nem az 200k s tetel.
Szoval a dizel az egyik oldalon olcso, mert jol fogyaszt es olcsobb a gazolaj, viszont ha szerelöhöz kell betolni, akkor gyorsan olvad az elöny
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen