-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz Luck Dragon #202013 üzenetére
Elég jól sikerült kocsi lett. B6 továbbfejlesztés, kijavítottak szinte minden hibát. CFFB dízel egy ajánlott motor belőle.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Luck Dragon #202018 üzenetére
A CFFB a motorkód és ez a 2.0 CRTDI 140 lovas. Rajta a szervizkönyv matricáján is.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mike81 #202439 üzenetére
Van jó sok. Mindegyik típussal van gond, kivéve a C-Max energi, ezek közül az egy kivétel. Ott a Toyota technika van és nem nagyon elromlós. Ha a megbizhatóság a szempont, akkor a C-maxot vedd.
Ha kell négy kerék és jó gyorsulás, valamint sokat mennél pályán töltés nélkül akkor V60 D6.
Ha kell négy kerék és suv akkor Outlander. Gyorsan degradálodik, sokat fogyaszt.
Ha kell egy tipik német kocsi, ami kb egyenértékű a V60-al, akkor Passat GTE. Elég nagy csomagtere van, az összes közül ennek van a legnagyobb csomagtartója.Ez nagyon zanzásítva volt most így, több infóval tudok szolgálni ha konkrét típus érdekel.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #202442 üzenetére
Jogos, ebbe sokan belekötnek. Valamiért mindig így mondom a 4 kerékmeghajtást.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Pardise #202843 üzenetére
Semennyire. A legjobb választás a fent említett Corolla hibrid. Nagyon megbízható és az eladási ára is viszonylag jó. Teljesen rendben van a fogyasztása.
Újként a dízel is bírni fogja a várost. De miért választanád azt egyébként? Semmi nem szól mellette.
Mindenképpen azt mondom, hogy menj el és nézd meg őket személyesen. Mert lehet bőven elég neked egy jó felszereltségű i30/Ceed, de lehet csak egy másik német lehet megfelelő neked hasonló extra listával.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz lzjv1897 #203207 üzenetére
Én több mint egy évig hajtottam egy Golf GTE-t, mindent is tudok a típusról. Nem rég adtam el, de csak azért, hogy átüljek egy Passat GTE-be. Sajnos most nagyon megdrágultak a használt árak, jelenleg nem a legjobb hibridet venni.
VW-ből úgy ahogy ki lehet olvasni, de leginkább azt, hogy mennyi lett beletöltve élete során és abból lehet kalkulálni egy átlagos elektromos futást. Annyira sokat azért nem mennek ezek elektromosan az előző gazdánál ha már 4-5 évesen közel 200k km van bennük
Bonyolult a technika, de szerencsére nem jellemző rá a hiba. A csoportban már jó sokan vagyunk, sok gond még nem adódott a tulajoknál. Ha van bármi konkrét kérdésed, akkor szívesen válaszolokA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz lzjv1897 #203226 üzenetére
Az a jövőre hamarosan itt van, tehát nem hinném én sem, hogy jobb lenne a helyzet. Lényeges drágul az üzemanyag és elmaradnak az új autó értékesítések.
Bárhol kérdezhetsz, ha itt a szaktopikban teszed fel a kérdéseid, akkor a többiek is akiket érdekel tudnak róla olvasni#203225Vismajor01: Elég durva árak lettek, nagyon jól jártam ezzel a Passattal most Jövőre el akartam adni, hogy vegyek egy nagyobb hatótávú villanyost, de teljesen esélytelen, meg közben inkább másra kell majd a pénz. Így most magamhoz képest meglepően sokáig meg fog majd maradni valószínűleg a GTE. Ez a 30-40km hatótáv az esetek 95%-ban lefedi a közlekedésem.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Vismajor01 #203228 üzenetére
Miért riasztott el? Valamit találtál ami nem jó bennük? Vagy a nagy áremelkedés miatt döntöttél így?
P+ pályára öntökön lövés lenne HSD mindenhova a legjobb kivéve tartós nagy tempóra. Arra a legideálisabb egy alacsonyabb dízel utazó autó.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz lzjv1897 #203230 üzenetére
Hétvégén nem értem rá fórumot olvasgatni
Ha márkaszervizbe viszed, akkor egy sima olajcsere is elég vastagon fog. Igazság szerint az általános karbantartás semmiben nem tér el egy hagyományos TSI autónál. Hajlamos lehet elvileg kokszosodásra, de nem volt még rá példa senkinél sem, hogy ilyen elfordult volna. Mechatronika kettőstömegű megint csak van az összes DSG váltós kocsiban ebben sem más a GTE. Lényegében kevés elektromos specifikus dolog van plusz a GTE-ben, az összes többi ugyanaz bonyolultságban mint a többi hagyományos VAG autóban. Az eladó használt autók nagy részes 150+ km-el van. A fent említett hajtással bajok még nem voltak egyszer sem a csoportban. Ha esetleg ezek előfordulnak hibában az a DSG-ből adódóan sajnos eléggé zsebbenyúlós móka lesz. Ennek tudatában érdemes ilyet választani. Tippem sincs mennyit kóstálhat egy mechatronika csere vagy egy kuplung kettőstömegű. De hangsúlyozóm, nem egy 200 felett futott autó van és egyikkel sincs gond ezeknél. Meglepően megbízhatóra sikerült már ez a DQ400 és 3. generációs TSI.
Az általad említett szokásos dolgok, majdhogynem nevetségesen olcsók hozzá. Konkrétan egy olajcsere anyagköltsége kiskeráron is megáll 15k Ft-ból. Márkaszervizben ugyanez 70-100 között. Nagyon könnyű megcsinálni ezeket otthon. Kb. ez a legkönnyebben szervizelhető TSI, tehát a "bonyolultság" miatt durva lenne felárat kérni. [kép] Ennyire jól hozzáférhető helyen van minden.
Magával az elektromos résszel ritka amikor gond van. Nem mondom, hogy nem fordult még elő, de sokkal sokkal megbízhatóbb pl egy Outlanderhez képest. Akkumulátor aktív vízhűtéssel van ellátva, jól bírja a sok töltést, lehet nyúzni nyáron nagy melegben is.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #203261 üzenetére
Igazad van, mintha rémlene, hogy volt valaki. DSG alkatrészeket nem emelném ki külön, mert az az összes VAG-ban benne van amúgy. Nagyon nagy százalékban inkább egy Passat B8 hibái igazak rá.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz lzjv1897 #203274 üzenetére
Miért ne lehetne vezetett szervizkonyv? Nem muszáj magadnak csinálni el lehet vinni máshová olyan helyre ami szamlakepes szerviz. Én bevállaltam, hogy magamnak csinálom. 3-4 autónál már az évek alatt elég komoly összeg meg lett így spórolva. Fényképpel dokumentalom, számlák megvannak a vásárlásról.
Eléggé jól sikerült a vw-nek ez a típus amúgy jah. Lényegesen megbízhatóbb mint egy v60 d6. Bonyolult technika az igaz, tehát ha van valami az jó drága móka. Ez a valamit valamiért, jobb élményt és nagyobb minőséget ad mint egy HSD, de több is benne a rizikó. Ha egyszer kipróbálod tetszeni fog. Ha csak egy olcsón fenntartható A-B autó kell akkor jó a Toyota. Sokkal tovább fog működni megbízhatóan és kevesebb karbantartást fog kérni, de cserében unalmas :)
Ford olcsóbb az biztos. A csomagtartó nem túl nagy és számomra a forma sem túl emészthető. Néztem én is de nagyon nem nyerte el a tetszésem, megint csak egy unalmas kocsi amire nem szívesen nézek vissza a parkolóba.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz lzjv1897 #203286 üzenetére
Toyotaval lényegében a cmax pluginra is utaltam, az is hsd licensz alapján működik. Nálam eddig, le is kopogom, semmi nem jött elő a GTE-vel. Egyelőre baromi olcsó a fenntartása. Ameddig működik addig szuper jó kocsi. Ha valami beüt na akkor van gond :) Amúgy most nincs túl sok példány fent és azok is egyre drágábbak. Jobban jársz egy ioniq electric-el ha nem mész egyszerre túl sokat.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Vismajor01 #203301 üzenetére
Szerintem benéztél valamit. Mind az e300de és c300de baromi drága. Én nem látok a keretedig értelmes Plugin Mercit. De szólj ha valamit én néztem be mégis
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Vismajor01 #203310 üzenetére
Na ugye, hogy ugye
Már csak abból kiindulva, hogy egy ugyanolyan kategóriájú VW nem lehet drágább egy Mercinél.
Tényleg meg is vetted akkor a V60-t? Ha igen jöhet a kép
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Vismajor01 #203315 üzenetére
Sok sikert hozzá, gratulálok
Remélem sok örömöd lesz benne, aztán majd jöhetnek a beszámolókA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Vismajor01 #203331 üzenetére
Sárga fóliát ne. Mindenki taxinak fogja nézni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz lzjv1897 #203464 üzenetére
Hopp az igen, gratulálok hozzá, legyen benne sok örömöd
Fényképeket majd kérünk róla a VAG topikba vagy ide
Nem lesz vele bajod pályán sem, ott is jól megy és nem vészes a fogyasztása.Ha valami kérdésed van akkor az jöhet a VAG topikba, azt is figyelem.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz w.miki #203766 üzenetére
Elmész adásvételivel megveszed. Kötsz egy biztosítást, majd elmész eredetvizsgára és az összes papíroddal amit kaptál (beleértve a biztosítás visszaigazolást is) elmész egy kormányablakba ahol megkapsz minden szükséges dokumentumot. Itt tudsz kalkulálni egy átírási költséget. [link] Ennyit kell majd fizetned összesen és a tulajdonodba kerül a kocsi
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz w.miki #203773 üzenetére
Kollégám pont most szívta meg nagyon vele. Elment az olajnyomás, szétkopott minden. Komplett bontott motorcsere lett, 350-be ált meg a vége. Csak azért csináltatta meg, mert még így is jobban jött ki mintha megint venne egy másik ismeretlen kocsit.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz CragON #204233 üzenetére
Miért nem hibrid már akkor ha városba kell kifejezetten? Nincs olyan turbós kocsi ami kifejezetten városi rövid távokra ajánlott. De ha mindenképpen ez kell, akkor még vedd fel a listádra az 1.2 T Aurist is. Az 1.2 TSI helyett pedig inkább az 1.4-et nézném.
Van még ebből az időből 1.2 és 1.4T Suzuki is. Azok még mindig garisak.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz HUTCHDB #204396 üzenetére
Plugin ennyibe nem fog beleférni, de még csak egy hibdrid sem. Német vonalon melyik márka lenne az ami szimpatikus? Esetleg a Hyundai vagy Kia mennyire taszító a pár évesek közül? Az új Tucson már szerintem egész jól néz ki.
Mondjuk ha nagyon kell a 4x4 akkor az baromira leszűkíti a keresését. Ha az nem lenne szükség akkor egy Niro Plugin is ott van a kalapban.Az a baj, hogy az általad támasztott kritériumok alapján nincs német 4x4 hibrid ennyiért.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Hát őőő, az első gen RAV4 4wd hibrid nem egy jó autó. (baromi jó technika és megbízható, csak mint autó nem a legjobb. Összkerékhajtás is hagy kivetni valót.) Ezt azért nem is ajánlottam, meg amúgy is németet akar
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz HUTCHDB #204414 üzenetére
Hát akkor ebben az árszegmensben már nincs feljebb a Highline Tiguannál sajnos. Audi BMW Mercedes mar mind drágább lesz hasonló felszereltséggel és méretben. PHEV vagy HEV meg 4WD-ben ritka, ennyiért csak az Outlander fér bele, de az meg fájóan gagyi lenne számodra egy VW után. Egy új SX4-el biztosan nem lennél elégedett. Hiába lenne meg 9-ből a fullos Allgrip automata, a belseje egy Passat B6-hoz képest is gyászos.
#204415 BigBlackDog: 2015 körüli Lexusok vannak ennyiért, az meg 100000 km alatt ritka mint a fehér holló. (bár mondjuk egy HSD technikánál nem nagyon számít a motornak a km)
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Azta mindenit, mi ez az ár? Kiveszik a motort és úgy csinálják? Még kiskerben is 12000 Ft literje a gyári DSG olajnak. És mindössze 6 liter kell hozzá. Egy motorolajcsere meg filléres tétel, 5,5 liter olaj nem lehet túl drága. Maga a csere meg fél óra, 1 óra ha beszélgetünk. Konkrétan nekem anyagköltségben 22-ből megállt egy komplett kis szerviz a Passaton. (olaj+szűrő, pollen és légszűrő)
Nagyon komoly lehúzások mennek a márkaszervizekben.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Az az azért elég durva óradíj. Egyre jobbnak látom, hogy magamnak csinálom inkább. Meg így legalább tudom is, hogy mi kerül bele.
Toyota azért még mindig sokkal barátibb áron dolgozik. Ismerősöm most vitte a hybrid yarist 4+ programban. Ugyanaz amit leírtál 46-ban állt meg neki. Nem vészes egyáltalán.
Ioniq electric most volt márkaszervizben. Az megállt 35-ből. És csak fékfolyadék meg pollenszűrő csere volt. Arányaiban nézve drága.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz footy #204665 üzenetére
Szervizszámlák inkább a VW miatt vannak. Nem GTE specifikus semmi benne. Amúgy hosszútávra nem éri megvenni ez igaz, arra dízel kell. De kb. egyik phev sem éri meg semmilyen használtra, ha csak tisztán a bekerülési költségét nézzük.
2,5 éve vezetek GTE-t. Kötelező szervize nevetségesen olcsó. Egyedüli nagyobb kiadásom egy DSG váltóolajcsere volt ami megállt 90-ben. De DSG minden más VW-ben is ugyanúgy ott van.Bár nem értem mi idegesítő van a töltögetésben. Most komolyan fáradtság amikor beállsz a parkolóba és 30 másodperc alatt bedugsz egy kábelt?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz JackFeryll #204668 üzenetére
Nem értek egyet. Panelban lakom, nincs dedikált töltöm. Mindig megyek viszem a kocsit és hozom. 1 km-re van tőlem a legközelebbi. Cégnél töltöm rendszeresen de a saját kis EVSE-vel. Itt sincs dedikált töltöm, éppen ahol tudok szerezni egy konnektort oda teszem fel. Komolyan max egy perc feldugni a kocsit és sokat mondtam. Nyilván annak teher aki sehol se tudja tölteni, de ő meg nem vesz ilyen kocsit.
Volt dízelem nem egy. Nekem meg az volt a teher, hogy állandóan DPF szopatott. Szerettem volna hazamenni munka után, de nem, mert neki éppen regenerálnia kellett ezért autókázhattam 15-20 percet. Ha meg mégis leállítom akkor jöhet a kis sárga lámpa, hogy baj van. Tehát mindenkinek más a jó.
Már 4000 km-t tettünk meg az ioniqal és ez nem volt több 15k Ft-nál. Szerintem csak a helyén kell kezelni a dolgokat
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz footy #204697 üzenetére
Azért nem találsz rá, mert nincs. A PHEV nem egy élhető forma. Sose térül meg ha valaki csak emiatt veszi. Pontosan az van amit te is írsz, hogy mind kettő technológia hátrányát hozza. És ezeket úgy mondom, hogy 2,5 éve minden nap ilyet hajtok és imádom De ez igazándiból a VW-nek köszönhető, mert az Outlandert meg utáltam. Tehát ezért is írom azt, hogy a magas szervizköltségek nem a PHEV mivolta miatt van a GTE-nek, hanem mert egy Passat B8.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz tboy93 #205155 üzenetére
Az ecvt lényegében a Toyota HSD ami már nem láncos hanem bolygóműves és nagyon tartós szerkezet. A sima cvt meg már tágabb mert több féle gyártó sokféle megoldása létezik rá. Tehát nem lehet a sima CVT-re azt mondani, hogy egyfajta, csak az alapja ugyanaz minden gyártónál. Az Audi multitronic is ugynevezett CVT csak az egy rossz fajta például.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz KoVee84 #205161 üzenetére
Nincs semmi turpisság. Szimulált fokozatok vannak benne. Toyota Avensis is CVT váltóval van, de vannak fokozatok, ami full kamu. De a Suzuki Swift 1.2-ben is valamiféle CVT lehet mert 4. fokozatban folyamatosan változik a fordulat emelkedőnek és lejtőnek.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz johnny82 #205581 üzenetére
Ha megbízható hibrid kell akkor Corolla kombi a te választásod. Az ioniq hibridekkel csak a nyűg lesz mert DCT váltósak. Nem mennek tönkre annyira sűrűn, csak még azt is figyelni kell pluszban.
A keretedből kijöhet egy 2 éves Corolla ami még 10 éves koráig hibrid garanciás.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz johnny82 #205594 üzenetére
Ha esetleg mégis érdekelne a GTE, akkor állok rendelkezésedre. Immáron két és fél éve hajtok ilyen típust. Csak ha érdekel, nem rábeszélni akarlak Egy új autó persze a legjobb, ha van rá lehetőséged és is azt ajánlom
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz tepenzed #205980 üzenetére
Ha autópálya és napi 60 km min, akkor jobb lenne egy dízel. De ha mindenképpen benzin hibrid kell akkor Prius 3 vagy Auris FL. De ezek egyike sem a pályán fogyaszt jól. Egyedül a megbízhatóság ami elvitathatatlan tőlük.
Részemről inkább az utobbi, emészthetőbb autó és kombi csomagtartó egész nagy. Hátsó lábtér már kevésbé.Egy Golf 7 2.0 CRTDI kombi lenne az ideális neked pályára. Nevetségesen keveset eszik és megbízható konstrukció a motor, főleg ha kézi váltóval van szerelve.
Tudnál tölteni egyébként ha arról lenne szó? Ampera? Cmax energi?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz tepenzed #205985 üzenetére
A 2.0 CRTDI vehető DSG-vel is, mert ott már olajos a kuplung. Ha megvolt 60e-ként a csere, akkor egész megbízható váltó. Hosszútávokat ha mész akkor néha a rövid távok nem fogják kinyírni. De mivel írtad a garázst, akkor gondolom van bent áram. Egy Ampera a rövid távokra bőven elég és 60km autópályát meg minimális benzinnel meg tud csinálni. De én ennek ellenére is egy VW 2.0 dízelt vennék.
Esetleg félve mondom, mert meg leszek bélyegezve de ott van még a Golf GTE is. Passat GTE már nem hiszem, hogy belefér a keretbe. Én pont ilyen felhasználásra vettem a GTE-t. Itt a közelben villannyal járok, távolabb meg ott a takarékos 1.4 TSI.
Viszont hangsúlyozom, ha a megbízhatóság van mindenek felett, akkor Toyota vagy Lexus Hibrid a neked való. Esetleg ha mégis szeretnél sima benzinest akkor arra is ajánlunk majd neked. A hibrid/plugin hibrid vonalban szívesen segítek.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz szabonagyur #205988 üzenetére
Jogos a két pont. Jettára nem is gondoltam, nekem csak a Golf 7 volt a szemem előtt. Nálam a Jetta soha nem volt képbe
250Nm felett vagy olajos DSG, kijavítom magam. Igen a 250 még száraz ha valaki rátalál a posztra
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz oliwire #206006 üzenetére
Ha nincs keret, akkor rav4 plugin. Elmegy 70km-t óvatosan. Vagy van már pár nagy akkus 24kwh BMW például. De azoknak már tényleg elborult áruk van. Ha írsz egy árat könnyebben fogunk tudni javasolni. A Passat GTE dinamikában könnyen hozni fogja. Vagy az új Superb ív, már nagy akuval van és az akár 65km-t is tud. Egy 10kwh-as passattal is az általad megadott távon ha fel van töltve alig lesz 1-2 liter az atlagfogyi, éppen csak be fog indulni az 50km-en a benzinmotor. De majd ár után mondok neked konkrét típust.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz oliwire #206011 üzenetére
Teljesen elektromos nem játszik? Könnyedén hoznak napi 50km-t.
Kár, hogy ilyen sokat drágult a piac, 10 millióból még mindig nincs olyan plugin ami nagyobb akkus lenne. Egyedül a Passat GTE lenne nagyobb csomagtartóban mint a mostani focusod. És az tartalmazza a dinamikát is, mert 218 lóerő. Egyéb esetben még érdemes lenne ránézni a v60 d6-ra ha megtudsz barátkozni a csomagtartó mérettel. Cserében bazi erős és jó sok nyomatéka van és tud awd-t bizonyos körülmények között.
Most már csak felsorolás szintén: Hyundai ioniq plugin. Kia Niro plugin egyik sem a megbízhatóság császára mert ezek is duplakuplungos váltóval vannak szerelve.
A legújabb tecnika a Renault. 10 millióba pár használt már belefér: captur és mégane etech. Ezek viszont átlagos erővel vannak.
Most így hirtelen ennyi, ha kell több infó, akkor nyugodtan kérdezz :)
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz oliwire #206026 üzenetére
Megbízható az is, csak ugyanaz van mint a VW-nél, hogy figyelni kell a DSG-re. Ha alacsony kilométerrel találsz amiben biztosan cserélték az olajat, akkor nem lesz vele gond sokáig. Mondjuk közel sincs akkora csomagtartója mint a Focus kombinak.
Amúgy van valami oka, hogy le akarod cserélni a Fordot? Mert csak az üzemanyag spórolás miatt nem éri meg venni egy sokkal drágább plugint
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest