-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz rbalint88 #116702 üzenetére
A hunyadi viszont nem olyan rossz, de lehet csak a pixeles kepek miatt
pont ez jutott nekem is eszembe plusz a hundáj egész emészthető formát adott neki. (szebb mint a kereklámpás celica ) de hogy ilyen autóra ennyiért tuti rá veri a vételárat az borítékolható kint se sparba járós autónak veszik őket
-
tresh
addikt
válasz kovacsroli #116705 üzenetére
régebbiekbe találsz szerintem többet ebbe az új bodéba lehet nincs annyi magyar piacon
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz bitpork #116708 üzenetére
Emlékeim szerint a németek mérés alapján adnak engedélyt plakettet a gépnek fullra lesz*rják hogy euro 1 vagy 15 a lényeg hogy tudja e a motor a követelményeket vagy sem. Emlékszem amikor kint voltunk haverral akkor pont a város előtt dobta el a faszi az x5-öt a p+r-be (akivel találkoztunk meló ügybe) és vonatozott be kérdeztem tőle hogy miért és mondta hogy a normákat nem tudja amivel bemehetne a városba..
-
tresh
addikt
válasz Elektrosokk #117066 üzenetére
Azért a suzukisok ne köpködjenek meg nagyon de ha japán név/minőség kérdés van akkor nem a suzuki a mérvadó Mellesleg az rs clio igen csak komoly gép a swiftje után az minden téren előrelépés komfort/motor/fék/futómű/élmény.. sorolhatnám.Megbízhatósága pedig lazán ott van a swiftel egy kategóriába egy dologba lesz hátrány a fenntartásában mert nem 6 litert eszik majd és a kopódolgok is drágábbak cserében ha rálép a gázra olyan mosolyfaktor lesz hogy csak na Ami nehéz lesz hogy épkézláb példányt vegyen belőle
-
tresh
addikt
válasz Kornel #117069 üzenetére
Pedig az igazi élmény a "régi" 2000-es szériánál van Nem bántom a suzukit félre ne értsd de nekem arról nem a japán minőség jut eszembe, remek autók de ennyi nem több. Nekem ha japán akkor honda toyota ect de azokból is a régiek. Abban egyetérthetünk hogy mindegy melyik gyártó "sport" autójáról beszélünk a szerviz költség magasabb lesz de valamit valamiért. Amúgy el kell dönteni mire kell neki ha csapatni akkor mindegy mit vesz drága lesz ha kettő között akar kompromisszumot hát nem tudom necces dolog. Nem igazán tudnék rá mit mondatni idősebb gépek között kéne turkálni. Pl egy a3 1.8T quattro kis piszkával igen jókat lép vagy egy celica szintén picit piszkálva vagy st fóka ,clio is ugyan ez de ezekre költeni kell.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz focvis #117240 üzenetére
Jó hát te csak az új verda mellett tetted le a voksod úgy jogos hogy nem lesz partiba az ódi
szinte kizárólag jó minőségű aszfalton járok.
Ez gyanúsan csak garázsból ki be állást takar
All-roadnál a lufis futómű ami para a többi fenntartási költség ugyanott van mint konszern gépeknél.
-
tresh
addikt
válasz mediumgecso #117244 üzenetére
A büntetőpontok törlése vagy csökkentése
A megszerzett büntetőpontok csak gyűlnek vég nélkül, vagy egy idő után elévülnek? Hát szerencsére nem számítanak egy életen át, csak a megszerzésüktől számított 3 évig, utána törölni kell őket. (Korábban 2 év volt a pontok elévüléséhez szükséges idő.)
A járművezető nyilvántartott pontjainak számát utánképzésen való önkéntes részvétellel csökkentheti. Aki 12 pont összeszedése előtt vállalkozik utánképzésre, annak 9, aki ennél több ponttal áll neki az utánképzésnek, annak 6 pontot törölnek el. Tehát ha előbb jóvá tesszük bűneinket, több ponttól szabadulhatunk meg! Utánképzésre a Nemzeti Közlekedési Hatóság (közlekedésfelügyelet) területi igazgatóságain lehet jelentkezni. Ezek címét, elérhetőségét a www.nkh.hu honlapon megtalálhatod.
A pontok száma azonban utánképzéssel sem csökkenthető korlátlanul, csak évi egy utánképzés után jár a pontcsökkentés. Az sem mellékes, hogy az utánképzés nem csekély mennyiségű pénzt emészt fel, a mindenkori járművezetői pótvizsgadíj értékét szorozzák fel különféle technikákkal, ami alapján végül minimálisan ötvenezer forintos képzési díjakkal kell számolni. Öröm az ürömben, hogy itt is lehet pótvizsgázni, a befizetett pénz nem úszik el elsőre.
Érdekel, hol tudhatod meg aktuális pontjaid számát? Legutóbb a rendőröktől kapott elismervényen ez olvashatatlan volt? A pontokat a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) tartja nyilván. Elérhetősége: 1094 Budapest, Balázs Béla utca 35., 1450 Budapest, Pf.: 81., Tel.: 06(1) 455-6700. Ez a hivatal automatikusan tájékoztatja a járművezetőket, ha pontjaik száma a 12-t elérte, illetve akkor is, ha a cselekményt a bíróság bírálta el. Hivatalos tájékoztatást küldenek akkor is, ha utánképzést követően csökkentették a pontok számát. -
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz corevalue #117369 üzenetére
Ha meggyőző jó beszélőkéd van és egy autókereskedő veszett el benned akkor egész jó összegeket lehet kialkudni vagy plusz dolgokat az autóhoz pl felni,téli gumi stb.
szerk: de ők se hülyék és haszon neki is kell szóval ahogy írták 5-6% ot le lehet faragni
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz bandus #117390 üzenetére
Szerintem ne ezt vedd számítás alapul hanem hogy tényleg mindennap pörögni fog az autó alattad avagy sem. Rövid táv se nagy gond szerintem előtte kicsit járatod és ha finoman mész vele még nem melegszik be nincs gond hulla mindegy hogy csak kiállsz a garázsból vagy Görögországig mész vele.
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #117938 üzenetére
Elviszem én őt egy kanyarra úgy is örököltünk egy O1 kombi 1.6 8 szelep 100 pacis gépet. Van különbség a 16v-s társaihoz képest. Sokkal jobban reagál ha rálépsz és teljesen jól megy simán merek vele előzni. Néha bohóckodok vele hogy 2-esből indulok stb lazán tudja azt is pedig kicsit már offos a kuplungja. Ja és szar lambda szondával is 7 literrel járok vele városba Szerintem is jó választás a 8 szelepes 1.6 nem egy rally gép de mindennapi közlekedésre/pályára tökéletes.
Passatban az alap motor volt az 1.6, ami octaviaban 1.4
Ez a két alap motor igazi szégyen a vag-nál, tipikus elmondhatom hogy passatom van de normális motorra már nem volt lé...
Viszont ha arról van szó esetleg elkérem haver cordobáját sportline 1.6 16v oszt ott majd kapaszkodni fog
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz roberto211 #117945 üzenetére
320d az erős ?
-
tresh
addikt
válasz roberto211 #118072 üzenetére
Mi ebből a tanulság? MIndenki vegyen újat!!!!44
nem nem!! mindenki járjon szarfos tdi-vel az már van 400k ért is
-
tresh
addikt
válasz tomcsi23 #118123 üzenetére
Ahol az megcsúszik ott az 46 is megfog szerintem. 540-et m futóművest vezetem igaz automatát de az nagyon bitang volt. Manuálal tuti lehet vele játszani komolyabban. Régi cégemtől kifelé egy parkettát levágtam rögtön keresztbe is vágta magát hirtelen a szar is megállt bennem hogy jujuj ez nem úgy reagál a dolgokra mint a fos ódim
-
tresh
addikt
Akkor szerintem az is jó alternatíva lehet sokan dicsérek a fritzeknél hogy nagyon jó motor. Havernak is meg van már lassan 5 éve motorhoz még nem nyúlt csak kopó dolgok meg egy két elektromos gubanc volt. Igaz akkor épp telibe bontottuk a középső konzolt
In September 1998, the 540i received the further upgraded M62TUB44. This engine supported a VANOS variable valve timing system, and had electronic throttle control. It was slightly boosted to 220 kW (290 hp) for years 1998 to 2003 540i's.
Ez a verzió van neki 217 kW (295 PS; 291 bhp) @ 5400 460 N·m (340 ft·lbf) @ 3600. Német pályán hajtja 15-16 litert eszik ha sietős inkább 20
-
tresh
addikt
válasz !Overdose! #118434 üzenetére
+1 jobb oldali illesztésnél elég furcsán állnak az elemek
-
tresh
addikt
válasz bitpork #118458 üzenetére
Pont mostanában azt figyeltem meg mert taxitam párszor a városba 10 ből 5 automata volt. Egyre többen választják náluk is egy kényelem kettő a városban hamar a seggére vernek a kettőstőmegünek. Múltkor egy c5 kombi 2.2 hdi automatával jött értem haver srác taxis gép 580k van az órába és a váltóhoz még nem nyúltak igaz 60k ként kapja a friss olajat. Ja és mondta hogy megváltás a városba az automata és max 2 literrel nyal be többet neki ennyit megér.
[ Szerkesztve ]
-
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
Ha cseréli benne az olajat simán bírni fogja nem egy kettő taxis megy már automatával ha lefosná a bokáját 180k után tuti nem azt vennék Ráadásul szerintem amikor dugóba gurul nem gyilkolja sehova se az automatát mert nem fogja kapcsolgatni beveri D be azt csak a fékkel játszik. De tényleg egyre több taxi mászkál pesten automatával és ismerve őket a többség fillérb*szó szóval ha annyira gázos lenne nem vennék szerintem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen