-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz
tresh #117970 üzenetére
Ha jol tudom a hivatalos allaspont, hogy az auto akkor mehet at a müszakin, ha a gyari allapotanak megfelelö allapotban van, vagyis minden biztonsagi es egyeb kütyü müködik. Ha barmit atalakitasz/kikapcsolsz/akarmi, arrol hivatalos papirnak kell lennie, hogy atalakitottad. Szoval ha van legnyomas figyelö szenzor a kocsidban gyarilag, akkor annak müködnie is kell, tökmind1, milyen kerek/gumi van a kocsin.
Eppen ezert hivatalosan nem mehetne at a müszaki vizsgan semmi ilyen levagott dpf-es, lefalazott egr-es és a többi és a többi auto sem. Az megint mas kerdes, hogy hogyan zajlanak otthon a müszakik....
[ Szerkesztve ]
-
válasz
tresh #117970 üzenetére
Tavaly november után forgalomba helyezett új autókra kötelező, VAG-nál szerencsére az ABS jeladóval oldották meg (asszem "passzív szenzorosnak" hívják ezt a megoldást) - kivéve pár durvább modellt és a Tiguant talán, utóbbiak "aktív szenzorosok" (?).
Haverom 9 éves Vectrájában még működik az aktív szenzoros verzió, az újabbakra 4 évet mondanak, utána csere 😕 Ezek ki tudják írni a pontos keréknyomást is, passzív nem.
Szerk: ezen a Vectrán nem világít, ha a szenzor nélküli téli gartnitúra van fent, bár gondolom azáltal, hogy kötelező lett, az új "aktív szenzoros" autókon már világítani fog a hibalámpa.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--