-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz Dr.Zoo #134168 üzenetére
Ezt ugye addig könnyü mondani, amig az embernek van penze/autoja....ha kell neki valamiert sürgösen a kocsi es nem tudja mashogy megoldani, akkor nincs mas valasztas.
Meg az is igaz, hogy nem bmw t meg saabot nezegetnek, hanem 1.0 suzuki swiftet
(#134160) blt.62 az igen tuti szerelö lehet ....bar ha szerelö lennek, lehet en is ezt mondanam ha autogyar akkor meg azt, hogy ne is cserelj soha olajat, nem kell az...ugyanitt 0 ft önerövel uj autoo kaphato
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Dr.Zoo #134172 üzenetére
hat en mondjuk ilyen helyzetben is azert lehet inkabb felvennek egy szemelyi kölcsönt par 100 ezret es vennek egy 1.0 swiftet, mint egy 80 ezres trabantot
de persze, abban egyetertünk, hogy ilyen helyzetben, kicsit racionalisan gondolkodva, el kell felejteni a bmw t meg a saabot...aztan mindjart megirak paran, hogy egyszer elünk, 330i kell....es lehet nekik van igazuk
-
Declare
őstag
Ez igy vilagos persze, de akkor olyan autot erdemes nezni, ami valoban faek egyszerü, olcso a fenntartas stb, cserebe puritan, egyszerü. Na egy bmw vagy egy saab semmi kepp nem ez a kategoria
En a helyedben inkabb valami fel milla körüli alap kis benzinest neznek, nem mennek el a vallalhato törlesztöreszlet hataraig es inkabb felretennem a különbözetet...aztan ha lejart a hitel, összejött egy kis cash, akkor lepnek egy picit komfortosabb, komolyabb auto iranyaba esetleg.
-
Declare
őstag
válasz SaNyEe #134258 üzenetére
Azert ez igy barokkos tulzas....jo hogy nem 3 literes dizel motor alatt ne merjünk palyara menni?
Az 1.4 es 75 lovas poloval (mondjuk egyedül) siman 5-ben az erdi emelkedön 140 nel padlozva gyorsul...visszavaltva plane.
A komfort, menetzaj es fogyasztas ami miatt nem jok ezek a kis köbcentik palyara....de ha valaki ismeri a valtot (Hondasok ebben jok ) annak nem kell tartani a palyatol egy jazzel sem szerintem
(Ok napi ingazasra, 5 megtermett ferfivel, csomagokkal, klimaval, ott bajban lenne )
-
Declare
őstag
válasz SaNyEe #134263 üzenetére
5 evig 1-2 havonta biztosan megjartam a poloval az erdi emelkedöt, nem a levegöbe beszelek, de nem celom, hogy barmiröl is meggyözzelek
Autopalyan szvsz sokkal kevesbe problemas a kis teljesitmeny, mint föuton. Ott egy elözeshez sokkal nagyobb erö es nyomatek kell, ha ki akarsz ugrani valaki mögül. Autopalyan minden elözes szepen tervezhetö, a 130 as tempot meg egy 1,4 es autoval is siman lehet tartani. amit linkltek a többiek 99 loerös jazzel meg röhögve)
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz SaNyEe #134268 üzenetére
Igazabol, nyilvan egy porsche panamera az igazi, ebben egyetertünk.
A vitat en nabban latom, hogy ha valaki nem tud egy 1.4 es autoval zavartalanul közlekedni palyan, Magyarorszagon, ahol a sebesseglimit 130, ott nem az autoval van a baj Soha nem ütköztem problemaba....föuton, ha elözni kell, sokkal roszabb a helyzet, mert ott a kiugrashoz keves az 1,4 polo egyedül klima nelkül is...de palyan soha nem volt problemam. Pusztan erre reagaltam -
Declare
őstag
válasz footy #134298 üzenetére
Hat nem egyszerü azt az autot megtalalni, amit keres Helykinalatban es ar/ertekaranyban az octavia nagyon jo....a valtot nem ismerem, a motor necces, de akar lehet vallalhato is....csak mint irányt emlitettem meg
pl valami ilyesmire gondoltam....de mondom a valtot egyaltalan nem ismerem....de az azert minden idösebb haszanltautonal költsegeket jelenthet könnyen
[link][ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz lenko #134300 üzenetére
Hat az astranal biztos nem sz@rabb es azzal is el lehet lenni hatparnaval valahol kompromisszumokat kell kötnie, mert a "3 millioert, fiatal, erös, jol fogyaszt, kenyelmes, automata" autot nem lesz könnyü talalni
(#134301) Qru miert ennyire rettegett a DSG amugy? En meg a jobb automataknal (pl bmw) is azt szoktam olvasni, hogy hasznaltan bizony az is komolyabb költseg a legtöbb esetben, hogy az ember rendbe tetesse, de aztan franko megint egy ideig. Ha valaki hasznalt automatat vesz, annak azt a par 100 ezret ra kell erre azert a legtöbb esetben kalkulalnia szerintem
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz #94529552 #134308 üzenetére
En az insignia ülesein lepödtem meg [link]
Azon keves közepkategorias auto köze tartozik, ahol allithato combtamasz es ülesszellöztetes is van
btw, insignia is van a fenti ülesekkel 2 literes dizellel, automataval, 2009 es 3 milla körül [link]
A motornak volt turbocsövel kapcsolatos problemaja, de azt elvileg mar javitottak, a valtot nem ismerem
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz mycso #134315 üzenetére
jaaaajj...ez szerintem ugyan az, mint nekem a H ban hat nem a kenyelem mintaszobra, de hatparnaval egesz jo ....mondjuk a levegöztetes a bes of szamomra, ami egy ülesben elerhetö, az valami döbbenet mennyire kenyelmesse teszi a hosszu utazast. Csak valoban ritka mint a feher hollo
1-2 ford mondeo, par passat, par insignia, aztan az 5 ös bömös amiben meg olykor olykor elöfordul....meg talan most a K astra
-
Declare
őstag
válasz Integrale #134320 üzenetére
hat a mobile.de oldalon ülesszellözteteses alfa kereken 0 darab van....vagy azokat nem hozza, amelyikben mar meghibasodott?
(#134319) lenko "Az ülés a legfontosabb az autóban, sosem volt alapüléses autóm."
Ha nem is a legfontosabb, de ezt en is megtanultam a kis Astratol, hogy a következö autom ülesere kiemelt hangsuly fog esni
-
Declare
őstag
Azert bennem az mindig felmerül, az ilyen vilagmegvalto ötletek eseten, hogy ha mi itt laikuskent ezt kisakkozzuk, hogy ezzel a biznisszeö be lehet ferni a 100 leggazdagabb Magyar köze, akkor egy autoszerelönek miert nem jutott meg eszebe Lehet minden dsg s tulaj valoban felgyujtja a verdat, ha meghal a valto
-
Declare
őstag
válasz SaNyEe #134436 üzenetére
Nem csak a hideginditas, hanem az üzemi hömerseklet. Azert a taxisoknal megvan az üzemi hömerseklet, illetve egy taxis megy annyi km t, hogy ha ki kell cserelni valamit par szaz ezerert, meg akkor is jobban jar a megsporolt üzemannyaggal, mintha benzinessel furikazna. Ha valaki megy evi 5-10k km t varosban az üzemmeleg sem lesz soha, sok hideginditas, illetve nem is sporol annyit az üzemanyagon, hogy az megerje, ha cserelni kell a dpf et vagy a kettöstömegüt. Szvsz
ja es mod: gondolom a dizelböl ha jol tudom cegkent visszaigenyelheti az afat, benzinböl nem (ha esetleg vallalkozokent taxizik....nem tudom ilyen van e de ez is lehet szempont naluk)
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Uh, micsoda tuti vetel lesz az a foka, amit berautokent hasznalnak Bp n taxinak gondolom 180k km körül megy eladasra, mint megkimelt, garazsban tartott verda, 89k km re visszatekerve es ra is fog rabolni mindenki, mert csak 89k km van benne na ilyenkor azert megneznem, hogy inkabb ez vagy egy nemetimportos 260k valos km el
-
Declare
őstag
Az astra is akkor regeneral, amikor jol esik neki Nekem varosban 2-300 km enekent elindul, kb 15 perc. Ha megszakad, akkor legközelebb azonnal ujra inditja, kb 5 perc vezetes utan is, szoval az szoktam ha nagyon nem megyek semerre hosszabban, akkor kerülök vele eggyet, amig befejezi.
(#134447) SaNyEe nem a motorolaj vagy a vizhöfok a lenyeg a kipufogo rendszernek. Varosban, ha araszolsz a dugoban is felmegy 1000fokra a viz, de attol a dpf nem tisztul csak tömödik, mert pöfög az auto. Ha van 2500-3000rpm ott fog felforrosodni a rendszer. ( A dpf regeneralasnal is nem az alapjaratot emeli meg, hanem valahogy több üzemanyagot nyom a rendszerbe, vagy a dpf be vagy nem tudom. Nem emelkedik meg a fordulat, csak 3x annyit fogyaszt, leallitas utan meg ugy pattog a kipufog, mint amikor autopalyan 200 al van megkergetve )
-
Declare
őstag
Jah...nem szerencses...de igy legalabb kipucolja. A VAG mit csinal ha olyan a tulaj, aki soha nem megy autopalyara? Egyszer csak eltömödik es felrobban?
Nyilvan en sem meloba menet csinalom....de bevasarlas utan mondjuk az asvanyviz meg soha nem panaszkodott a haztömb 2x megkerülese miatt
-
Declare
őstag
válasz SaNyEe #134486 üzenetére
Jo ugy ertem, hogy az hogy valamennyivel megnö az alapjarat, az lehet, de az szvsz csak valami mellekhatas a dolognak. Ha 500 as alapjaraton pöfpgve nem tisztul a dpf, akkor 800 on sem fog....gondolom 2500 ra meg neked sem megy fel Az 1000 fokot meg nyilvan ironiaval irtam, ezert van hütöventillator...legközelebb kiirom, hogy [ironia ON]
(#134489) lenko mondjuk összevetnem a fogyidat, amikor hagyod le a tohonya dizeleket amugy nincs ezzel baj, nekem is van olyan haverom, aki utalja a turbot...izlesek es pofonok, en nem tudom szeretni már a nyomatektalan autozast....palyanapon egy szep nagy szivo oke, azt biztso finomabban lehet adagolni a kanyarokban, de a hetköznapi hasznalatba, nekem nem kellene szivo többet
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz lenko #134494 üzenetére
Szivobenzinnel nincs nyomatek egy turboshoz kepest, nem tol, nem rugalmas, en ezt nem szeretem. Oke, hogy 4000-6000 ig leadja a nyomatekat, de az fele egy turbos tarsahoz kepest vagy kevesebb....de mondom izlesek es pofonk. (amugy az 1,7 cdti 4000 nel adja le a teljesitmeny maximumat)
en a dizellel 6 alatt elmegyek a palyan 145 tempomattal az 1200km es ut atlagaban (szoval nem 100km ekre levetitve ). Ha nincs hosszabb nagy tempo a nemet palyan 5,6 körül is jött ki mar a 2500km....ha tolom neki akkor 5,9 körül, egyszer jöttem ugy, hogy nemet palyan (kb 500km) 180, ahol lehet, 3an, ugy lett 6,7-7,0 körül (nem emlekszem). Ha egy szivo benzinnel duplaja kijön se lenne csoda, de legyen atlagban +3liter/100 on es akkor is mar megsporoltam egy fel motr felujitas arat
Mondjuk ha nem palyaznek, akkor is turbos autom lenne, csak 100% hogy benzines
na de valoban ez autos topic tema, ott mehet a folyt köv reszemröl
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz outsiders #134533 üzenetére
Racsodalkozas inkabb csak annak szolt, hogy a mai napig egy megnyerö forma szerintem, elvileg jonak mondott motor (D5)....siman 2,5-3 millara saccoltam egy ilyen autot...mondjuk a 10 ev az 10 ev....
(#134532) lenko normalis esetben egy 10 eves dizel autonal 300k km a teljesen normalis kategoriaba esik...persze ertem en, hogy sokaknak kell, hogy 80 ezret mutasson a szamlalo, de erröl mar kifejtettem a velemenyem Az viszont, hogy 150k km nel miert lesz motorcseres valoban elgondolkoztato mert ha 40-50-60k km nel motorcsere van az ugy erthetöbb....hiba, szerviz, nyüglödes, veszekedes, aztan vegre cserelik....de 150 nel
-
Declare
őstag
válasz stickermajom #134788 üzenetére
330i e46 erre egy M packot okositasz es szerintem szuper
-
Declare
őstag
jam, a km kisse gyanus....de elsö tulajos, igy azert eleg könnyen kiderithetöek a dolgok gondolom. Lehet, hogy eddig is a hobbi auto celjat töltötte be. Mondjuk a kanyartulajdonsagoknak a tetöablak kicsit odavag, de legalabb süt be a nap
(#134791) Tsebacsi Annyi, hogy nekem az 1,7 cdti inkabb 1500-2000 között fogyaszt jol. A 3000 azert az mar nem a sparsam kategoria Amugy az is erdekes, hogy pl 2 fokozatban 2000 nel sokkal több a fogyi, mint mondjuk 4-5 ben 2000rpm nel
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #134796 üzenetére
Itt a pont
Tsebacsi & kalmanchris pont azert volt furcsa, mert alig haladsz....azert 80-100 nal mar böven van surlodas, legellenallas...de valoban ugye 100 km re vetitve biztosan több üzemanyag fogyna 20 km/h val
erdekes kerdes, hogy mondjuk hogyan lehet a legtakarekosabban megtenni 100km t (hany km/h val). Nem 20 al es nem 200al az biztos . Azt szoktak mondani, hogy 100 fölött kezd el eröteljesen nöni a többlet fogyasztas
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz SaNyEe #134802 üzenetére
Meg ugye ezert van az, hogy a turbos autoknal lök eggyet a turbo es nagyon jol huz, kis sebessegnel, mert nagy a forgato nyomatek, hiaba nem nagy a teljesitmeny. Meg ezert szeretem en a turbot, mert ezert lehet velük rugalmassan autozni. Nyomsz egy köveret es gyorsan mar be is ugrottal, ki is ugrottal....hiaba nem lesz jobb 0-100 on, meg mondjuk 120 rol gyorsulva mint a hasonlo teljesitmenyü szivo....de a rugalmassag miatt en a turbos autokat szeretem sokkal jobban a varosi, meg mindennapi forgalomban
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Elsösrban a sulypont miatt ha mar nagyon elmeny faktorra megyünk ra, ugye elvileg annal jobb lesz a kanyarfekves/uttartas, minnel lejjebb van a sulypont. A tetöablak viszont szepen megnyomja felfele ez nyilvan akkor szamit, ha nagyon jampi vagy mar az autoval, nagyon erzed es nagyon probalod a legjobbat kihozni belöle. Övet könnyü megszokni, balkezzel nyulsz hatra.....ha nem vagy reumas 60 eves nem gáz reumas 60 evesen meg nem e46 ot kell venni, hanem valami ujabbat, az meg odanyujtja neked az övet
(#134809) [rvilike] szeeep de azert annyival ez sem dragabb
-
Declare
őstag
válasz stickermajom #134817 üzenetére
Nem latja, mert eppen kruzol valamerre, miközben bömböl a hifin a
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #136003 üzenetére
Meglehet erteni a masik oldalt is. Ha nem bogarassza valaki itt a netet/forumot, belenyul egy ilyen "full extras Q5" be hasznaltan, amit irtal, az azert elegge elveheti az ember kedvet a hasznalt dolgoktol.
Pont multkor olvastam egy cikket egy 35d X5 bmw röl. 200k km körül elcsettent a lanc, ami nonszensz...de megtörtent....4 millios javitasi arajanlatot kapott az emberünk ( az auto erhet 7-8 milliot)....megy a huzavona.
Lenyeg, csak annyi, hogy azert bele lehet nyulni, plane ha valaki nem tud/akar komoly energiat szentelni az utannajarasnak/kutakodasnak.
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #136009 üzenetére
Egy par eves 200k km alatt futott lancos autonal elvileg semmi nem indokolja a lanc cserejet, nem hibaztathato különösebben.
Hasznalt autonal szerintem mindig van riziko. Eleg ha egy botlabu tulaj vegezte el ezt a bejaratsat, aki mondjuk a turbo dizelben a padlo gaz padlo fek elvet ismerte es mondjuk arrol sem hallott meg soha, hogy mi az a turbo visszahütese stb. az par ev alatt is okozhat olyan karokat, amik pont majd a következö tulajt szivatjak be.
Na de 100 szonak is egy a vege, en sem vagyok uj auto parti, maganszemely eseteben, de meg tudom erteni, azt is aki azt mondja, ö inkabb többet fizet/kisebb kategoriaba ül, de ö az aki 0 km töl hajtja a kocsit
-
Declare
őstag
válasz focvis #136020 üzenetére
Tetszik nekik, meg sokan szeretnek magasabban ülni, gondtalanabbul tudsz vele padkara felmenni, esetleg van wweekend haz ahova kell egy kicsit nagyobb hasmagassag...meg ugye amit irtal, idösebbek, lab problemakkal küzdök stb....meg ugye a szokasos, ha kicsi valami, pl a testmagassag....vagy ilyesmi
-
Declare
őstag
válasz footy #136685 üzenetére
Attol függ ugye hol merik. Nyilvan egy bizonyos sebesseg felett, palyan mar nem a motorhang az elsödleges, hanem a szel es gördülesi zaj. Varosban/föuton viszont tutira van nagy kontraszt bar azert inkabb egy W8 duruzsolasat hallgatnam Egy ilyen AMG GT S hörgött/röfögött elöttem/mellettem multkor a dugoban....klassz a hibrid nema suhanasa, de azert hat na...
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz footy #136689 üzenetére
Jesszu az a szönyeg nagyon komoly. C klasse nekem nem igazan jön be...az uj az jol nezki. Szep a cls is, de a GT az masrol szol....az az igazi vadulas, nyersseg ez a cls re meg a csaladi kupe jelzö akaszthato talan
(Amugy milyen durva a videon, hogy a legrugo szepen csendben hogy felemeli a kocsit a melygarazsban a ferde rampan menö
-
Declare
őstag
válasz z123456789 #136776 üzenetére
Jájjj....szvsz ezt ne....csaladban van s40 volvo az 1.8 benzinmotorral es az igen fos. Nem megy es sokat eszik....hat akkor egy 1,6
-
Declare
őstag
válasz z123456789 #136781 üzenetére
Az 1.8 as 9 liter körül ker, ugyan sok varossal...es mindehez bitang lomha. Lehet, hogy a 2.0 ennel jobb es jobban is kell hogy menjen
-
Declare
őstag
válasz rbalint88 #136786 üzenetére
Alapvetöen +1, csak ebböl a penzböl ezek nem jönnek ki. 1,5-2M között keres, papirozassal, szervizzel. Raadasul egy dizelnel ugye azert nagyobb tartalekkal kell szamolni, mint egy benzinnel, akarmilyen szipiszupi technologia is
Amugy a D3-D4 5 hengereshez meg annyi, hogy csak a regebbiek voltak 5 hengeresek, 1 eve kb mar ezek is 4 hengeresek. Ceges V40 be még pont az 5 henges 2 literes van....hat azert az egy jo kis masina na semmi extra, unalmas volvo, de jo, klassz....kövi hetekben megyek vele elvileg egy 800km körül, majd kivancsi leszek
-
Declare
őstag
válasz z123456789 #136790 üzenetére
Sokan gondolkoznak igy, de alapvetöen falsch ez a hozzaallas...sorry
1. egy jo dizel nem kormol es nem püfög ki szerintem sokkal több karosanyagot, mint egy benzin, ami meg többet eszik....ezen a nagyok is vitatkoznak, szoval mi ne tegyük....ez az en velemenyem (lehet nincs igazam).
2. hasznalt dizel keves km el nemigen van, mert nem vesz senki ujonan dizelt ha nem megy sokat. Ha tudod mire kell figyelni, nyugodtan megveheted a 300k km es dizelt is....lehet annak az emlitett dizel golf, amivel helyben forgolodnak hetvegente bevasarolni, sokkal jobban szet van rugva a kuplungja, el van dugulva a reszecskeszüröje, mint egy masik dizelnek, amiben 5x annyi km van, de azt üzemmelegen a palyan tette meg, fekezes es sebessegvaltas nelkül kb.
3. sok utannajaras, atviszgalas es mindenkepp tartalek kell a dizelhez. Ha ezek nincsenek, akkor igazat adok, Neked: csak ujjonan. Az ismerös semmit nem jelent...lehet rendes ember, de ha nem tudja hogy kell banni egy dizellel akkor mind1
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz z123456789 #136792 üzenetére
Csak a berögzült km = problema ellen emeltem fel a szavam...nem gyözködes, velemeny, ellen velemeny
A lenyeg, hogy azok alapjan, amiket az elmult 2 evben en összegyüjöttem a dizelekkel kapcsolatban, hatarozott meggyözödesem, hogy a km még annyit sem jelent dizelnel, mint a benzinesnel. Ha egy dizel sokat fut autopalyan, akkor mind a reszecskeszürö/kettöstömegü/turbo/eltömödesek....minden sokkal jobb allapotban lehet mint egy masik ugyan olyan dizelnel, ami fele vagy annyi km t sem futott, de azt mondjuk BP-n dugoban araszolva, 2000 es fordulat szam alatt, jobbara nem üzemmelegen. Ehhez jön meg az olajcsere gyakorisaga, üzemanyag minösege es maris nagyon lazan elkepzelhetö, hogy egy azonos evjaratu 250k km t futott dizel gondtalanabb es olcsobb fenntartasu lesz, mint egy 80-100 ezret futott.
De mondom ez csak egy veleny...egy hatarozott velemeny , de nem gyözködes
-
Declare
őstag
válasz footy #136797 üzenetére
Hat meg sokak szerint pont a reszecskeszürövel teszünk igazan rosszat magunknak....kb szerintem az van, hogy mi sem tudjuk igazabol mi is van ezekkel a gazokkal/gözökkel, hova mennek es hol mit okoznak hasnaljuk, aztan majd 30 ev mulva vakarjuk a fejünket, hogy ja haaaat izeee....
Benzineseknel (pl tsi nel) mar regota megy dpf nem?
Amugy add blues cucc az amiröl egesz egybehangoan az a velemeny, hogy valoban jo. En szerintem nem engednek dizelt enelkül az utakra....ha nem tetszik, hogy draga, akkor nem kell megvenni.
Nekem pl az 1.7 cdti baromira jol hagolt motor....most volt közepsö dob csere es a szerelöm is meg volt döbbenve, hogy gyakorlatilag koromtalan a rendszer....de versenyeztünk mar haverommal is ugy hogy mögöttem jött es tenyleg nem jön ki egy kis pamacs sem a kocsibol. Nulla. Viszont ha jaro motornal a csomagtartohoz megyek, hat az az orrfacsaro dizel szag...az nem co2, de hogy karos mint a rosseb az is biztos
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs