-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
veterán
válasz grizlisandor #155777 üzenetére
Meg tudja oldani, sőt Te magad is meg tudod oldani.
Annyi a "trükk", hogy ne egy túlzsúfolt eredetvizsgálóhoz és okmányirodába menjél. Júniusban reggel 10 és délután 15:00 között magam megoldottam egy autóvételt + eredetvizsgát + átírást. -
veterán
válasz grizlisandor #155779 üzenetére
A kivonatás + 2 perc és + 2-3 ezer Ft.
Annyiban zavar be, hogy ez esetben Te fizeted a 2017-ből még hátralévő teljesítményadót az autó után.
-
veterán
válasz szőröscica #155801 üzenetére
Annak "büntetlenül" kinyomhatod a szemét.
-
veterán
-
-
veterán
válasz footy #156037 üzenetére
Jók a skandináv gépek.
Állandó lakcíme van ott, a német szakkifejezést nem tudom. Heti 5 napot Grácban dolgozik, hétvégén Mo-n tartózkodik. Közel 20 éve ezt műveli.
Sosem volt osztrák rendszáma; a nyáron cserélt autót, most először az édesanyja nevére vette, de ő az üzembentartó, tehát az ő neve van a forgalmiban. -
veterán
válasz BigBlackDog #156109 üzenetére
Ez egy elég jó és tartós autó, bár talán nem a legszebb.
Az Opelek kormánybőrözése nagyon tartós; ezen mállik - vagy izzadt az ember tenyere, vagy tekerték. A lökhárítóval ne foglalkozz. Az ülésnek se kellene szakadtnak lennie, de ez valószínűleg műbőr.
Ez a Vectra DPF-es, mert automata és mert kombi. A 4/5 ajtós, manuális váltós, Euro 4-es verziókban nincs DPF.Asszem' a motorburkolat patentos, óvatosan húzod felfelé és lejön. Visszafelé rá kell pattintani.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bitpork #156200 üzenetére
Hol használod ki? Pályanapon?
Autópálya-napon.Kulturált közlekedéshez felesleges.
(#156199) Dare2Live: A fogyasztásbeli különbség 1.4 turbó (122 le) és 2.0 turbó (220 le) között 0,5-1 liter lehet; mivel jobban nyomod a kétliteresnek - gyorsabban hajtasz - így a valóságban 1,5 liter lesz (saját tapasztalatom szerint vegyesben 7,5 VS 9 liter).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Dare2Live #156206 üzenetére
Ott mások a sofőrök, vélhetően más habitussal. Az 1.4 TSI fogyasztását még nem vezettem a Spritmonitoron, a 2 db 2.0-t itt találod. Autópályán elhanyagolható lenne a különbség, viszont az erősebb jobban kívánja a tempót; városban tényleg lehet 2 liter.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Luck Dragon #156283 üzenetére
Nem Neked szól.
Mekkora pötschség és buta sóherság már kínai gyertyákat rakni egy normális autóba. "Spórol" rajta 4 ezer Ft, 60 ezer kilométerenként? Aztán elszáll a trafó 20-30-40 ezerért. Meg gyanítok egy többletfogyasztást is.
Kockaladát az ilyeneknek. -
veterán
válasz BigBlackDog #156394 üzenetére
Cö-cö-cö...
Gooool is elhasznált 2 Lagunat 2 év alatt. Nem kötelezném el magam 5-7 évrea helyében.
-
veterán
válasz molnarpeter #156450 üzenetére
Illetve van alkatrész dögivel. Ellenben a márkaszervizek árazása pofátlan - mondjuk egy Opellel összehasonlítva.
-
veterán
válasz BigBlackDog #156513 üzenetére
Mindig kérem a "turbó képeket" (12 db nagyítható fotó) 350 Ft-ért, nekem megéri. Kiglancolom az autót eladás előtt, hadd nézegessék az érdeklődők.
HD nézegető kódot viszont még nem vettem.@#156514) Chereiose: rémlik pár kisebb horpadás, azon a polír nem segít, ill. tisztességesen elvégezve nem olcsó.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
válasz diegho #156674 üzenetére
A 122 lovas - mai szinten - nincs túlbonyolítva.
Tök jó gép: jól megy, jól fogyaszt, igényes anyagokból készült a belseje, masszív, kedvező áron fenntartható, igényes futómű.
Ami problémás lehet:
- vezérlés, ma már 70 ezerért kapsz komplett, gyári szettet + munkadíj,
- akárcsak a többi közvetlen befecskendezős motor, ez is kokszosodásra hajlamos, viszont ez sem a világ vége.[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
válasz TayRol #156897 üzenetére
Jobb az érdi, látatlanban, ill. amit hallok Zegen.
De kérdezz rá az Opelre is, apám nagyságrendileg 20-25 k-t fizet az éves szervizre a Kiss-Gerinél (Corsa D 1.3 CDTI, most cseréli le) cakkum-pakk. Lehet, hogy csókos.VW-nél:
pollenszűrő kb. 9k
gyertya kb. 8,5k/db
mobilitás garancia kb. 7k[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz mdani01 #157022 üzenetére
A G-ben a 136 lovas 2.0 se az igazi, ugyanaz a váltó alatta, mint az 1.6 16V-nek, 200-nál 6000-et pörög.
Azt határozottan és első kézből állítom, hogy a 115/125 lovas 1.8 jobb a 136 lovas 2.0-nál.A 160 lovas OPC-ről anno írtak a TC-n, a tartalmára nem emlékszem.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz Razuel #157030 üzenetére
Olyan sokkal nem olcsóbb a szerviz, legyen évi 10 ezer diffi.
Ami az Octavia mellett szól(hat):
- garancia
- erősebb motor
- könnyen belefér akár 2 bicikliNékem Golfom van, 2-ten használjuk, egy bringa csücskösen fér el, egyhetes nyaralásra a feleségem csurig pakolja ruhával.
Az Octavia alatt butább a futómű, erősen cégautó feeling. Durvább kárpitok, csúnyácska műszerfal tipográfia.
Golfot vennék.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz szabonagyur #157061 üzenetére
Én tudtam rosszul, csekkoltam, van benne.
Itt a felszereltség: [link]A reklámja megtévesztett, és egyből rosszat feltételeztem, lévén VAG gyártmány.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz szőröscica #157132 üzenetére
Nekem csak pözsó borsreszelőm van, de az is szar.
+1
Eddig azt hittem, egyedi probléma, hogy nem őröl a Peugeot borsmalmom.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen