-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
8th
addikt
Egy autó fékezéskor az első tengelyre terhel ott a kopottabb öregebb gumi jobban viselkedik mint hátul. Legrosszabb esetben az autó orral elkezd lecsúszni az ívről de legalább stabilan orral előre megy és nem össze vissza vissza pörögve vagy keresztben csúszva.
FerNandor: mert egy autó stabilitásáért a hátsó tengely felel."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Szplöttyy #50301 üzenetére
Bonyolult. Olcsóbb ha ezt eladod és veszel egy dízelt. Ismerek egy lengyel srácot akinek hivatalosan bele van papírozva egy Octavia 1.4 16v euro4 motorja a huszonéves gömbölyű Audi 80-ba a gyári 1.8 benzines helyére. -15lóerő és -400ccm viszont most már euro4 az autó így olcsóbb rá a biztosítás és szmogriadó esetén is mehet vele. Náluk ez teljesen hivatalos, nem kell hozzá trükközni vagy a tilosban járni mint itthon. Az egyetlen kikötés, hogy nem lehet nagyobb teljesítményű motort belerakni mint amivel az autót gyárilag szerelték. Míg mi csak beszélünk a környezetvédelemről ők tesznek is érte. Itthon meg csak dobálóznak a nagy szavakkal és senki nem tesz semmit hosszú évek óta.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
AAZ meg egy kula. Hajtás után hűteni kell de nem csak a turbó miatt, ha rögtön leállítod jó eséllyel elreped a hengerfej. Nagyon cinkes motor.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz !Overdose! #50368 üzenetére
Nem tudom nem ismerem azt a motort.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz hobizoli #50704 üzenetére
Fertőszentmiklóson gyári motorbelsővel stabil 14-es időket futottak velük néhány évvel ezelőtt, [link] kovi béllel meg 13 alját.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Nincs itt semmilyen csaj. Fake az egész csak mivel nincs kint nagyobb horderejű címlapos írás kellett valami amin elrágódhat a nagyérdemű.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz hobizoli #50873 üzenetére
Csak a szokásos Winkler színvonal...
Egyébként engem mindig elkap a birtoklási vágy ha egy ilyen buzerálásmentes szép állapotú veteránkorú autót látok. Ha lenne felesleges 1millióm amit kedvemre elverhetek valami hülyeségre már ülnék is be a kocsiba és azonnal indulnék ezért. Nagyon pöpec vas, szerintem egy fűtött garázsban leponyvázva felbakolva rejtegették eddig van nem is tudom.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz EQMontoya #50878 üzenetére
A korabeli vetélytársaihoz képest (Golf mk2 GTI, Escort XR3i, Pug 309 GTI) messze az csepp Kadett volt a legpofásabb hot hatch. Áramvonalas dinamikus formájú jó arányokkal rendelkező autó és ami nekem kifejezetten tetszik benne, hogy fentről lefelé folyamatosan szélesedik a kaszni. Egészséges kompromisszum egy normál utcai és egy sportautó között. Egész szépen szedi a lábát és ha nem taposod ki a szemét simán el lehet járni a 20+ éves 150lovas technikával 8liter alatti átlaggal. A futóműve pont annyira feszes, hogy még jól fogja az utat de közben ne rázza ki a fogtömésed. Kényelmes jól tartó ülései vannak, és egyáltalán nem rohad jobban mint egy F Astra. Nyilván van nála ritkább és komolyabb autó is de egy ilyen Kadett ma is tökéletesen befogható mindennapi használatra nem nagyon kell kompromisszumot kötni semmiben és még a fogyasztása sem sokkal több mint egy mai 1.6 valaminek, csak ez mondjuk megy is (150ló, 195Nm, 990kg) ezzel szemben mit csinálsz az OT-s RX7-el? Nézegeted az udvaron? Vagy havi egyszer mész vele egy 30kilométeres kört, hogy azért mégse helyben állva legyen az enyészeté de azt is csak 1/4 gázon nehogy megmakkanjon benne bármi is? Van benne egy hulladék motor ami zabál is szépen az alkatrész meg heroin áron van hozzá persze az is külföldről . Nem kösz. Maradjunk a realitások talaján. Félreértés ne essék nem vagyok Opel hívő de a fentebb linkelt példány az kéne. Nagyon. A törés és rozsdamentes példányok európa nyugati részén horror összegekért cserélnek gazdát szóval befektetésnek sem lenne rossz vétel.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz EQMontoya #50909 üzenetére
Abszolút nem orrtolós viszont a hátulját könnyen el lehet indítani és ezzel kurvára be lehet szaratni a gyanútlan utast. De, hogy rosszat is mondjak: azt, hogy mi történik előtted 3-4autóval azt nem nagyon látod mert sokkal alacsonyabban ülsz mint a többi autós, a fékei igazából nem rosszak de lehetnének harapósabbak is, a váltója kifejezetten nem szereti a túl gyors váltásokat, rettenet szar tolatni vele mert gyakorlatilag semmit sem látni hátra és ha ez nem lenne elég még a szárny is kitakar egy jókora részt, a digitális műszerfal halál ronda szerintem. Tehát messze nem hibátlan autó de engem érzelmi szálak fűznek hozzá. Keresztapámnak volt ilyenje /3ajtós fekete 2.0 16v/ azon tanulgattam vezetni és évekkel később mikor meglett a jogsim kölcsön is kértem párszor. Én nagyon szeret(t)em. A Honda CRX-et szándékosan hagytam ki fentebb az szerintem inkább sportkocsi mint hot hatch, a Mazda 323 4wd Turbo pedig hiába volt technikailag kifinomult jó autó anno mára tipikus szopóroller szintre taszítódtak a "gondos" tulajdonosok által.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz EQMontoya #51195 üzenetére
IS 200 (155hp) vs Polo 1.2 TSI (105hp)
0-100: 9,5sec vs 9,7sec
Vmax: 215km/h vs 190km/hEgy rossz váltás és ~160km/h-ig nézheted a varrógépmotoros népautó seggét.
(#51202) EQMontoya: lehet valami kóbor kutyából készült finomságot ebédelt a sarki kínaiban és rohant a következő autópálya pihenőnél lévő budiba mert rájött tőle a visszatarthatatlan hígfosás. Az meg olyan mint a halál. Ha menni kell hát menni kell.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz EQMontoya #51250 üzenetére
A mai átlagos családi autók feszesebb futóművön nagyobb átmérőjű és legalább olyan széles kerekeken gurulnak mint a ~15évvel ezelőtti sportmodellek, és lassan az alsó-közép kategóriában is általánossá kezd válni a turbómotor aminek az elavult szívómotorral ellentétben azért már van nyomatéka is.
VW Golf GTI vs VW Golf 2.0 TDI
BMW E30 M3 vs BMW 320d
Audi Coupe quattro 20v Turbo vs Audi A4 2.0 TDI quattro
Vauxhall/ Opel Astra GTE vs Vauxhall/ Opel Astra Sports Tourer CDTI
Ford Fiesta XR2 vs Ford Fiesta Ecoboost
Mercedes 450 SEL vs Mercedes S350 CDIA néhai csúcsmodellek alig mennek jobban mint a mai jókora súlygyarapodást elszenvedő társaik. A Golf GTI kikapott, az M3 pedig éppen csak le tudta verni a 320d-t. Az idő halad a technika fejlődik.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz EQMontoya #51259 üzenetére
Igen csak egyvalamiről elfelejtkeztél. Sportmodelleket állítottak oda átlagos motorizáltságú autók ellen. Ahhoz képest, hogy az öregek jóval könnyebbek mint az újoncok a Kadettot és a Fiestát leszámítva nem látok eget verő különbséget generációk között. A 80 Coupe 20vT Quattro vs A4 2.0TDI Quattro volt túl fair összehasonlítás. Kadett GTI?? Ezért a pokol tüzén fogsz égni az idők végezetéig.
(#51229):
A 323-nál sokkal inkább hátrány mint előny a hajtás. Egyszerűen túl gyenge hozzá, hogy ki lehessen aknázni az összkerékhajtásból fakadó előnyöket. Egyesben jól megugrik aztán annyi volt a produkció, onnantól a motor szépen cipelheti a hátán plusz ballasztot. Meggyőződésem, hogy 250ló alatt csak parasztvakításra jó az awd hajtás.
Az általad említett 140lovas 1.4TSI-nek 210km/h körül van vége szóval ne bízd el magad, elég kétesélyes lenne a dolog. [link]
"1.4 TSI 140Le Polo 7.9 alatt 100-on? Slicken, autóversenyzővel a volánnál lehet."
7,4 másodperc [link]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
-
8th
addikt
Szerintem meg nem az. Ha a sokkal nehezebb Golf fut kikapcsolt kipörgésgátlóval és sima kézi váltóval 8,6-ot akkor teljesen reális reális ugyanezzel a motorral szerelt de lényegesen könnyebb DSG váltós Polo-tól a 7,4sec.
(#51267) bitpork: Örülök, hogy nem vetted magadra.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Be kell lássam igazad van . A 140 nyihás tényleg nem GTI hanem BlueGT ami viszont 7,5sec alatt van százon tehát tulajdonképpen akkorát nem is tévedtem. VW Polo BlueGT acceleration from 0 to 100 km/h. Made with Snow Tires, a half full tank, a 'cameraman' and a lot of groceries in the back. Still faster than the published 7.9 seconds. More soon
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Snooker #51686 üzenetére
Nagyon primitív egyszerű technika. Ha nem rohad és a motor - váltó páros rendben van nem nagyon lehet vele mellényúlni.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz lorcsi #51771 üzenetére
~10éven belül nagy szarban lesznek az europai gyártók mert megbízhatóságban, külső-belső dizájnban, felhasznált anyagokban, összeszerelési minőségben a Hyundai/Kia páros simán van olyan jó mint bármelyik európai márka azonos kategóriás terméke, sőt szerintem jobb is. Korea szép lassan bekebelezi európát.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz MunezXBK #51791 üzenetére
Én nézd meg youtube-on a németek miket művelnek ezekkel a szarokkal. 50-60al fák között kilinccsel előre a hóban. Valószínűleg fogalmuk sincs róla, hogy mennyire gyenge bódéban ülnek.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz MunezXBK #51819 üzenetére
Mindenki hasra van esve ettől az átcímkézett swifttől. Az egyetlen elvitathatatlan erénye a megbízhatóság minden más tekintetben egy nagy rakás kula.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Tiszta sor nekem is bejön de egy arab olaj milliárdos soha sem fog ebbe beleülni. A nemtudomholvandubaiesküszöménsosemjártamott típusú magyar celeb kurváknak esetleg majd odadob egy ilyet ajándékba a prémium "szolgáltatásért" cserébe de annyi. Ez egy középkategóriát is éppen csak, hogy alulról súroló szűkös olcsó autó. Persze nekik, nem nekünk.
(#52096) [rvilike]: mondtam én egy rossz szót is az autóra?
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Dr.Zoo #52097 üzenetére
Szeretem a Karmann-t de én exkluzívabb autókat tartanék hobbiautónak olyat amiből már kevés van. MB 300 SL, BMW 507, Jaguar E-Type, Toyota 2000 GT ilyesmiket. Plusz építtetnék néhány egyedi autót, olyat amilyen senki másnak nincs.
(#52101) MunezXBK: mondom autót ...
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Könyvajánló
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- World of Tanks - MMO
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mazda topik
- Gmail
- Külpolitika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen