Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz werszomjas #104004 üzenetére

    Az enyém nem ír pillanatnyit, csak átalg A van meg B. Beszéltem WRX-es haverral, az övében is lefelé csal a BC.

    7 liter reális, a 2.0 CR TDI-nk 150 tempomatnál (DSG) 2900-at forog pont és 6,8-at ír a BC, még nem ellenőriztem de az kb reális is lehet akár...

    Gergőke88: Nem tudom megmondnai mert nem volt még 3-as Bömbim. Egy kisszervíz (olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő gyári alaktrészekkel) olyan 40k körül alakul. A vezérlés csere az már húzós, az olyan 200k környéke (100k km vagy 5 év) gyári alkatrészekkel (utángyártottért fizetett haver 180k-t úgy, hogy a vízpumpát nem cserélték le). 60k-nál meg váltó- és diffi olaj csere de az nem vészes árban. Az első sperr 0,7L míg a hátsóba meg 0,5L olaj kell az nem tétel igazából a középső meg egy teljesen önzáró viszkókuplungos megoldás, ahhoz nem kell nyúlni.

    170Le @6000
    230Nm @4400
    1408kg üresen

    Szóval pörgetni kell, VVT-s (a Toyotától vették át) 3200rpm-nél vált a vezérlés szóval 3000 felett él igazából és a 2000 rpm alatt tartományt nem is szereti. Mivel hosszúak az áttétek benne sokszor 3-asban megyek vele városban de általában 4.-ben 2000-ren az oylan kb 60 km/h. Az 5. fokozat a gépkönyv szerint 68km/h-tól kapcsolható és nem túlzó. Viszont jól van belőve az áttétel, mert autóúton 110-nél még pont 3200 alatt forog tehát nem zabálja le a gatyád. Pályán már nem ez a helyzet... :D

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák