Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -v-

    addikt

    válasz blt.62 #117475 üzenetére

    Ha ennyire az olcsó fenntarthatóság a fontos, felejts el minden prémiumot, ha semmi szopórollerre nem ülsz fel akkor is sokkal többe kerül a fenntartásuk (nyilván mindjárt jön piggy és megmondja ez nem igaz, csak szeretni kell - de mégis). Egy ilyen X5-re évi több százazret el lehet költeni simán, úgy hogy überszopóba még nem is futottál bele. Ha meg beszopsz valami lefingott darabot .. :U Nem rokkantnyugdíjas korodra akarsz a rollerre felülni, ebben biztos vagyok, én elfelejteném a prémiumot, meg az összes kétes hírű modellt/motort, meg a dízelt pláne ennyi futáshoz. 2-2.5m-ból már tudsz venni valami szép állapotú szívóbenzint valamelyik jobb hírű típusból, biztosíték semmire nincs, de ott a legjobbak az esélyeid.

    [ Szerkesztve ]

  • bitpork

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz blt.62 #117475 üzenetére

    Én a 2. opciót választanám. Az ML270 elég jó hírű, a többi macerásabb. X5-tel kapcsolatban LuckyL Tud elrettentőeket mondani, volt neki. az XC90-t nem ismerem, csak olvastam róla hogy az automata és nagyobb motorok nem szeretnek együttműködni megbízhatóan.

    (#117480) [rvilike]: Szeretni nagyon fontos az autót! Ugyanakkor soha nem titkoltam amit költöttem, és nincs okom szégyellni a tapasztalataimat. Másokét pedig elismerem.

    (#117481) kornelka: Igen, lehet használt gumit venni rá. Én minden 2. szezonban ezt teszem. Télit (a legutolsó vásárláskor) 7 mm-st vettem 52k-t a 4 darabot michelint. A mostani Nokian is 6 feletti volt, és hasonló árban. Láncos vezérlést nem cserélünk, amíg nincs rá ok. Kopót pedig minden autóm kapott.

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

Új hozzászólás Aktív témák