Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DeFranco

    nagyúr

    válasz Remekelek28 #117535 üzenetére

    A cégek általába a gyári utasitásokat követik. Családba van és én is sokat utazok mellette. 30 ezrenként szervizelik. Bir annyit egy olaj?
    Ami neked fekvőrendőr vagy kátyú,az neki hullámvasút,vagy egyenes út.

    Ezt írtad. Ez az első tulajos max. 5-7 évesen lecserélni szándékozott kocsira is igaz, akkor is ha magánkézben van.

    Felesleges neki többet törődni a kocsival, ennyit elmegy ridegtartáson is, aztán meg szívjon vele a következő tulaj, neki ki kell gazdálkodni az értékvesztést amit elszenved.

    Már ha ezt megadja neki egyáltalán, mert sokszor amikor a hajtott galléros tibi meglátja a wallis árajánlatát az első éves szervizre, akkor gyorsan lepörög előtte az élete hogy vagy ez vagy a lizingdíj és vesz egy pecsétet a szervízkönyvbe a hátsó bejáraton és nem is látták egymást, max. majd a sanyinál ledobják az olajat a nyáron, neki van aknája, addig meg csak leakciózzák a castrolt a madarasban.

    Külföldön azt hiszed alaposabban karban vannak tartva az autók? 'szmé? Hans megveszi, Hans elolvassa a handelsbeschreibungot, oda le van írva, hogy bitte dreizig tausend kilóméter oder szervízlampe leuchtet szervíz pöfpöf bitte, hát akkor ő ezt szépen megvárja. pontosabban meg sem várja, majd a szervíz szól neki szép pöcsétes levélben, hogy eljött az idő meginni egy ezer eurós kávét a szervízben.

    olyan élőmunka árakkal, meg olyan óradíjakkal szerinted évente betologatják ledobatni a 0w30-at hogy majd takar sikidimnek 4 év múlva, meg kovács józsinak 8 év múlva schaffhausen legyen a technika?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák