-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Pardise #118863 üzenetére
Gondolkoztam a dolgon, ilyen időtávra talán egy igazi japán szívóbenzines lenne a legjobb,rendszeres alváz es üregvédelem mellett. Renault-ot ne vegyél 15 évre.
Ahogy a japán autóknak, úgy a Fordoknak sem vagyok a híve. Viszont öcsém 11 éve használ egy Ford C-max 1.6 benyást, apróbb gondok voltak vele (szervó, klíma garanciában javítva, kilyukadt fűtőradiátor), de semmi komoly, nem is rohad.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz
Pardise #118863 üzenetére
10-15 évre vennék egy pár éves legújabb generációs mazda 3-t, 2.0 G120 motorral, közepes vagy magasabb felszereltséggel és becsülettel karbantartanám. sokan huhognak tervezett avulás és stb témában, de szerintem egyik gyártó se úgy tervezi az autóit, hogy a gariidő végén essen szét. plusz a párás szemmel nosztalgiázás, hogy régen még vót benne anyag is egy marhaság, inkább konstrukció kérdése a dolog. ha sikerült eltalálni, akkor a rendszeres karbantartás mellett 30-40 évesen is egy használható, fenntartható autó a maga korlátai között, ha roszz konstrukció, akkor pedig 5 év alatt elporlad, szétesik akkor is, ha hímes-fabergé tojásként bánsz vele.
és hogy miért ajánlok fiatal használtautót? hosszú távra tervezel, akkor a legjobb konstrukciót válaszd, ne köss kompromisszumot felszereltségben, mert az évek és a kilométerek gyűlni fognak mindenben, az értéke csökkenni fog, de így egy jobb autót tudsz venni azonos összegből és ha mégse találnád meg vele a számításod, kisebb lesz az értékvesztése. ahogy írták is, renault és ford nem a legjobb befektetések ilyen szempontból, sok van belőle, sajnos sokan le is lakják -mert nem annyira tartós a belterük-, emiatt foshugy pénzért mennek. ez főleg 3-5 éves időtávon fog nagyon fájni, ha valamiért cserélni kell.
plusz ha imádsz vezetni, akkor a clio -> mazda 3 váltást minden egyes alkalommal jó szívvel fogod nyugtázni, amikor elforgatod a leszabályozásig a motort