- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
A spúrmonitort is kellő távolságtartással kezelem.
Ennyi erővel akkor ne higgyünk el semmit ... ha valamiből akkor pont abból lehet értelmes, valós fogyasztási adatokat leszűrni, meg áruld el ha van mondjuk mindkettőnél 500 minta, és egyiknél 1 literrel magasabb az átlagfogyi, akkor arra milyen "magyarázat" van? Na meg tapasztalataim szerint ha az első, túl alacsony, illetve utolsó, túl magas adatokat kiszeded, akkor a lista közepén nagyon jó adatokat lehet találni, ami egybeesik az általam tapasztaltakkal ...
-
zoo8800
veterán
A spritmonitorban pont az a jó, hogy a személyi hanták és megmondóemberkedések kimaradnak belőle, helyette csak számadatok vannak. És mivel sokan használják, viszonylag jól ki lehet szűrni a nagypapikat és a racsingosokat, a lista közepén pedig ott vannak a valós és reális fogyasztások.
Nem tudom, hogy vagy ezzel, de szerintem ha 100.000 km autókázás alatt 100 km-enként megspórolsz 1 liter benzint, az a mostani relatíve alacsony benzinár mellett is 330.000 Ft megtakarítás, csak úgy bónuszban a kellemesebb motor karakter mellé, ebből az összegből pedig nem 1, hanem 3 turbó javítás jön(ne) ki. Vagy esetleg 2 turbó, ha nagy lenne a baj. És egy turbó általában nem 100.000 km-t bír, hanem többet.
A turbó pedig az autós jelenkor mumusa. Minden kornak megvolt az aktuális mumusa, sokan utálták az injektorokat, amikor megjelent. Szépen ki is szorította a karburátorokat. Pedig jött vele az ECU, lambda szonda, mindenféle fszom jeladók, melyeket senki se ismert.
Aztán a katalizátor is elterjedt, pedig új korában az sem olcsó, mégis ott figyel a tizenéves kocsikban is. Na meg ott van a jó öreg légzsák is. Volt ám pampogás, hogy csak úgy kidurran a semmibe, drága, és még haszontalan is. Manapság ott figyel minden kocsiban. Említhetném még az ABS-t, a CR dízelt is, a sztori kb. ugyanaz. Tetszik vagy sem, de működnek.
Jelenleg mindenki a turbótól retteg, kivéve azok, akiknek olyan van Érdekes módon látni 10-20 éves turbóbenzines kocsikat az utcán, pedig már rég szét kellett volna menniük.Kíváncsi vagyok, mi lesz a turbókorszak utáni következő fő mumus.
rip and tear, until it is done
-
kovacsroli
senior tag
"A spúrmonitort is kellő távolságtartással kezelem. "
Az én autómnál pl. úgy alakul, hogy az én átlagom 6,93 a nagy átlag pedig 7,58. Így 9. vagyok a típus rangsorban és még soha nem ferdítettem egy decit sem.
Ez az eset tehát pont ellenkező, sokkal rosszabbat mutat mint a valóság.(És nem fogyasztás-buzi vagyok, csak ha valamikor el szeretném adni és valaki nem hiszi el a km-óra állást, akkor be tudom mutatni az adatokat és a számlákat is )
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
roberto211
őstag
Nem is a minőségét kifogásoltam , csak mikor valaki azt nézi h 4-5 ft al drágább a jobb gázolaj ott és ezért nem tankolja azt akkor szerintem fölös itt ez a "ki a nagyobb spúr" vita mert nincs nagyon hitelessége..
(#119019) bitpork : Nem omv,shell meg ilyenekre céloztam.. Amúgy oké akkor itt 100liternél 2500ft.. És 1200km körüli távnál ez a +2500ft olyan nagy összeg? Szerintem nem... Most az olcsó és normál kutak közötti különbségről írok nem a sima vs premium üzemanyagról..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen