-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zewa
senior tag
válasz
hobizoli #122352 üzenetére
Most 800e ft alatti autókról beszélünk. ("jó lenne ha benne lenne az átírás is") Ezeknél az autóknál nagyon gyakori az olcsó olaj használata és a nemvigyázás az autóra. A turbó visszahűtéséről sok user nem is hallott. Megkottlik az autó árának 10%-a rámegy, esetleg adagoló felújításra is elkölthet pár 10e forintot.
Én a mindennapokban sokkal jobban szeretem a turbós (benzin) autókat de ennyi pénzből egy megbízhatóbb szívóbenzinest vennék. Az alacsony fordulaton lévő magasabb nyomaték oltárán áldozzak fel +pár évet, alacsonyabb felszereltséget és magasabb futásteljesítményt? Én nem tenném, bár kinek - mi a preferenciája.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
8th
addikt
válasz
hobizoli #122352 üzenetére
60k felett már számlás eredeti felújított turbókat is ki lehet fogni mérési jegyzőkönyvvel akár fél-egy év garanciával. Az abszolút nem vészes, elvégre nem kell két évente cserélni. Ez a turbó para olyan mint néhány évvel ezelőtt a dmf pánik. Berakat az ember egy újat hozzá való kuplung szettel munkadíjjal cakk pakk három kilóért és tíz évet röhögve elmegy vele, vagy még többet. Az havi három doboz cigi ára sincs 10évre lebontva, sokan mégis ezen sírnak.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."