-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz ^Boss #132791 üzenetére
Azért az a 6-7 városban egy 2 literes dízelnél inkább 7-8 szerintem, persze ez láb és forgalomfüggő, meg hogy mennyit mész vele. Ha hétközben csak város van, én beütemeznék egy muszáj pályázást 2-3 hetente egy olyan 30-ast, hogy tuti kikormolódjon.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Alg
veterán
válasz ^Boss #132791 üzenetére
Na nehogy már a befőtt tegye el a nagymamát, úgy alakítani a szabadságot hogy el lehessen menni DPF-et kiégetni?
Hétköznap nem fog jelentősen kevesebbet fogyasztani a dízel a benzineshez képest ilyen rövid úton, ha meg hétvégén csak azért viszed el 100km-es utakra mert dízel akkor pláne nem fogsz kevesebbet tankolni ahhoz képest mintha a benzinest nem vinnéd sehová
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
SzlobiG
félisten
válasz ^Boss #132791 üzenetére
A hosszú távon járatott dízel kb 500-1000km-ként indít regenerációt, ha csak városban használod, akkor az 500km-t se fogja kibírni, nem tudom a BMW-nél hogyan működik, de az is kormolni fogja előbb a városi használat végett. Igazából nagyon nem tudsz mit tenni vele vissza jelzést nem szoktak adni a vezető felé, hogy mikor indítja a regenerációt sajnos, mert ha tudnád akkor kéne megküldeni nem feltétlen fogja elindítani a pár km-es pályán járatás alatt. Én elég sokat használom az autót ilyen 5km-re, de megyek pályán is eleget, ettől függetlenül én kiszedtem a fenébe a dpf-et nem hiányzott a szopó vele pláne, ha pl hetekig csak városozok.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen