-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz
tboy93 #146187 üzenetére
Ebből a szériából a legkevésbé problémás az 1.6-os. A 2.0 D4 a Toyota első közvetlen befecskendezéses motorja 1AZ-FSE motorkód, az üzemanyag foszfát vagy kén már nem emlékszem, tartalmára volt kifejezetten kényes. Katalizátor gondokat tudott okozni a rossz üzemanyag és a sok városi használat, akkoriban csak gyári katalizátor volt hozzá 350k-ért, azóta lehet van utángyártott is.
Az 1.8-as a hirhedt olajevős Toyota motor, rengeteget cseréltek garanciába, ha cserélték, akkor örök élet, ha nem, akkor 150k megoldani a fogyasztást.
Az 1.6-os is elég a kasztnihoz, igaz nem lesz olyan dinamikus, mint a 2.0, a 2.0 nálam 7 liter alatt fogyasztott vegyesben, a fedélzeti 6.7 körül szokott mérni, pár tizedet mindig csalt.
Én azt mondom menjetek el nézzétek meg ezt a példányt. Ha volt gazdája úgyis látni rajta, szerintem nyugodtan meg lehet venni bármelyik motorral, de nézzétek át amennyire lehet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Bestbuy játékok
- iPhone topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Mikrofon topic
- Politika
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- OneSport OT05 - finomhangolás
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!