Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vzsryl

    nagyúr

    válasz #94529552 #147293 üzenetére

    A vételi árhoz képest.
    Nem is értem, hogy az üzemanyag költségét miért nem raktad bele a felsorolásba, pedig várhatóan az lesz a legnagyobb kiadás. :)
    Értelemszerűen ha minden költséget számol az ember, akkor egy autó megvételén, majd eladásán elképesztően nagy mértékűt bukik, kivéve ha esetleg valamilyen különleges old timerrel vagy épített autóval üzletel valaki. Viszont ha megveszel valamit 600k-ért, amire ráköltesz egy év alatt ~300k-t (üzemanyagon kívül), majd eladsz 700k-ért, akkor azzal mocskos jó vételt csináltál, és jól szálltál ki belőle, pedig buktál 200k-t. De ha váltogatja az ember az autókat, akkor inkább ilyen lehetősége legyen, minthogy olyat vegyen, amit féláron ad el utána. Tulajdonképpen amit te írsz, az "kopás és használati díj", amit az előzőre, a következőre és az azutáni járgányra is rá kell költeni... Ha roncsot veszel, az természetesen már más helyzet, ott már nem csak "kopásdíj" van, hanem egyéb, nem rendeltetésszerű használatból következő parajelenségek is, amin mindenképp óriásit buksz.

    Szerk.: Ha átmeneti időre kellene autót vennem ebben a kategóriában, akkor én elsősorban G Astra, Focus, Golf 4 trióból válogatnék, mert nagyon egyszerű őket eladni.

    [ Szerkesztve ]

    megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

Új hozzászólás Aktív témák