-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz norbert1998 #163412 üzenetére
147 és GT fenntartásilag közel azonos, a GT tágasabb, még a 156-nál is. GTV szűkös, hátra amputált lábú törpék elférnek, de az más liga, hiába padlólemez társ a Coupe (és egyébként a 147,156,GT, Lybra, Multipla, Marea/Bravo/Brava/Tipo stb stb) a Coupe tágasabb, gyakorlatilag azonos a térkínálata a Bravoéval (182-es).
Coupéból jót 7 számjegyen innen, jót nem fogsz találni, pláne nem itthon.
2.0 20v inkább ne, 20vT szintén ne (kivéve ha nagyon ismert az előélete) 2.0 16v és ebből a turbó is jó, 1.8 16v is jó, de kényesebb, butított Twin Spark motor (gyakorlatilag Twin Spark nélküli 1.8 TS Alfa )
Futóműve és gyakorlatilag mindene megegyezik a HGT Bravoéval.De nem írtad, hogy üzemanyagban mi az elképzelés? Mekkora a keret?
Én személy szerint keresnék egy FL utáni 147-ből egy 8v JTD-t, futóművet gatyába rázod, lefutod a kötelező kört a motorral és társaival, aztán csak mész. TS/JTS, pláne Selespeeddel elég nagy akna tud lenni.
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- RAM topik
- Mesterséges intelligencia topik
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Dacia topic
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Filmvilág
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen