Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integrale

    veterán

    válasz norbert1998 #163412 üzenetére

    147 és GT fenntartásilag közel azonos, a GT tágasabb, még a 156-nál is. GTV szűkös, hátra amputált lábú törpék elférnek, de az más liga, hiába padlólemez társ a Coupe (és egyébként a 147,156,GT, Lybra, Multipla, Marea/Bravo/Brava/Tipo stb stb) a Coupe tágasabb, gyakorlatilag azonos a térkínálata a Bravoéval (182-es).

    Coupéból jót 7 számjegyen innen, jót nem fogsz találni, pláne nem itthon.
    2.0 20v inkább ne, 20vT szintén ne (kivéve ha nagyon ismert az előélete) 2.0 16v és ebből a turbó is jó, 1.8 16v is jó, de kényesebb, butított Twin Spark motor (gyakorlatilag Twin Spark nélküli 1.8 TS Alfa :D )
    Futóműve és gyakorlatilag mindene megegyezik a HGT Bravoéval.

    De nem írtad, hogy üzemanyagban mi az elképzelés? Mekkora a keret?

    Én személy szerint keresnék egy FL utáni 147-ből egy 8v JTD-t, futóművet gatyába rázod, lefutod a kötelező kört a motorral és társaival, aztán csak mész. TS/JTS, pláne Selespeeddel elég nagy akna tud lenni.

    "Bad reklám is reklám too"

Új hozzászólás Aktív témák