-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
J.Cs. #166240 üzenetére
Nem vagyok 196 centi, de a típusokhoz tudok szólni.
Skoda, VW, Seat vonalon az 1.2-es TSI-t csak akkor szabad megvenni, ha már volt benne lánccsere. De inkább akkor sem. Ezek a legendásan szar láncszakadós-motorcserés csodák. 1.4-re is jellemző a meghibásodás, de tudtommal annál kevésbé jön elő. (Ha előjön, akkor motorcserénél olcsóbban nem úszod meg.)
Astra H-ból a kupé nagyon korrekt, fiatalos autó. Régebben ették az olajat ami típushiba, nem tudom a H-generációnál ez mennyire maradt meg. Amúgy megbízható és olcsón szervizelhető, ha pedig német-osztrákiából hozod (és nem rozsdás), akkor jobb felszereltségre is számíthatsz.
A Fiesta elveszik a városi forgalomban olyan pici az összképe, de nagyon jó a futóműve és a motorjáról sem hallottam rosszat eddig (de nem is kutattam utána!
). Jó, összeszedett autó, ha beférsz. Corsa, Clio (Fabia) kb. egy méret, de a Corsa nagyon csajos szerintem.
Chevrolet-nek már nincs aktív kereskedése Európában és elvileg az alkatrészellátás még jó pár évig megmarad ugyan, de 5-7 év múlva lehet, hogy változik a helyzet és akkor nehéz lesz továbbadni rajta.
BMW, Audi és tsai ennyiért csak lelakott szarokat kapsz, vagy játékautó méretű és minőségű szarokat, tényleg ne erőltesd. Kivéve, ha kifogsz egy olyan 3-as kupét, mint B.L.A.C.K. kolléga a másik topikban, de az ilyen ezerből egy
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Android car alkalmazás xiaomi mi 9 vs autós kamera közötti csatlakozás probléma.
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Politika
- OLED TV topic
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Azonnali fotós kérdések órája
- Witcher topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...