Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • harry

    veterán

    válasz harry #175497 üzenetére

    Németországból ~1 hónapja behozott, próbarendszámos autó. Első tulajtól, magánhasználatból. Márkaszervízbe hordták, utolsó bejegyzés 2018 december, addig végig vezetve. Klímát az eladó töltötte nemrég, elmondása szerint működik minden, hiba, sérülés nincs. Két szett jó állapotú gumi jár hozzá, két gyári kulcs megvan.

    Szóval elvileg a foglaló fizetése után átírnák a nevemre. Ilyenkor az eladó gondolom a kereskedő, mint cég. Ilyenkor márkaszerviz kiad neki is szerviztörténetet, igaz? Említettem, hogy elvinnénk a Kiához, megoldható. Főleg az érdekelne, hogy a hivatalos típushibák / javítások megtörténtek-e (kormányszervó / futómű kopogás, nyikorgó vezető üléstámla, ütemanyagtartály pánt, rádió hibái stb).
    Igaz ha tényleg ~98k van benne, amit alátámasztana a végig vezetett márkaszerviz füzet, akkor ez valóban lehet jó. Gondolom a vezérműláncra rá tudnak nézni, nem nyúlt-e meg, rendben vannak-e a feszítők? Így akkor azt nem cserélném (ettől kicsit félek, remélem a gyári diagnózis pontos lesz, olvastam már olyat, hogy gyári új kocsin is 110k-nál gariban cserélték, szóval fene tudja).

    [ Szerkesztve ]

    Theoretically, this damn thing oughta work now.

Új hozzászólás Aktív témák