Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gaben92

    őstag

    válasz Doki16 #182602 üzenetére

    Kinek mi. :)

    De amúgy Golf GTE-n nem gondolkoztál el? Eléggé úgy néz ki mint egy Golf, másik két kritérium nincs meg, de a motorja okés, a DSG olajos és úgy emlékszem a Passat GTE eléggé bejött neked.

    If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

  • SaNyEe

    aktív tag

    válasz Doki16 #182602 üzenetére

    Állapotot veszel, vidd el az egyik szakihoz, aki átnézi, elmondja mi a helyzet az autóval.
    Leafhez kell egyfajta szemüveg, hogy ne győzzön a hányinger ... meg a kemény akku degradáció sem a legfinomabb. Ott ugye csak egymás mellé vannak préselve a cellák aztán hűl, ha tud ... A sok villámozás meg is adja nekik ami jár :(
    Az Ampi a sima fali töltőjén is sokszor működteti a cellák hűtőkörét, inverter hűtőt.

    Nem lennék meglepve, ha az eGolf is olcsósodna 2 szempillantás alatt használt piacon az eUp és eCitigo debütálása után.
    Az eService-nél Nattánék valamit épp mókolnak az egyik szoftverrel, mert szerintük a limit csak tüneti kezelés, nem magának a problémának a megoldása (minő meglepetés :DDD ) éveken és több, mint 100e km-n át jól megy aztán hirtelen csak egy feszültségtartomány módosítással működik jól úgy, hogy közben akkudegradáció kb elhanyagolható a kiváló thermal+BMS miatt.
    Szóval most az Amperás közösség apraja nagyja szorít az eService-nek, én meg várakozok .. remélem mire kijön a hiba, kijön a SW frissítés is. Hajtóműcsapágy csere az ugye az egyik félt hiba. Na, GM adatbázisban összelegóztam az alkatrészeket, írd és mondd 100USD alatt van a komplett készlet amit cserélni kell (plusz a hajtóműolaj). Idehaza: 270eFt az ismertebb helyeken. Nos, egy manual ezen segít sok forintot. Kb otthon elvégezhető művelet (kis túlzással, mert a hajtóműcsapágy kihúzásához kell szerszám).

    Amúgy kirándulni nem kényelmes .. legalábbis az Epica után biztos nem. Kaposvári szomszéd jön át, nézi-nézi (Astra J van neki) és mondja, hogy ez az ülés ez miez (Tehát lehetne benne értelmes ülés is ... )? Nagyon keményre van tömve, deréknál nem állítható .. s most hiányolom. Majd kerítek valami kókler megoldást deréktámasz gyanánt, de egy full extrás felszereltségnél egy deréktámasz szvsz minimum beleférhetett volna. Nem mondom, hogy emiatt nem fogyott olyan számban, mint ahogy a GM szerette volna, de az ilyen és hasonló kókler elspórolásoknak biztos köze volt hozzá.
    120 fölött zajos. Azért mennek az Amperások GPS szerint 110-115kmh-val, mert ott normális a menetkomfort. Fölötte meg gördülési+szélzaj az úr. Persze aki valami régi kordéból ül át nem veszi észre, nekem hosszú utakon nagyon beütött a kontraszt. Városban meg nem kéne más, mint ez :DDD

    Én magánszemélytől vettem, az importosok elég drágák is lettek az EUR árfolyam miatt, vagy nagyon sok bennük a futott km...

    -- end of transmission --

Új hozzászólás Aktív témák