Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Doki16

    addikt

    válasz 4tha #198409 üzenetére

    Teljesen egyértelmű, hogy minden hothatchek őse a Golf GTI :)

    Vagy Golf GTE. Erős, de egyben takarékos. Rövid távokra ott a villany, minden másra meg a teljes 204 LE 350 Nm rendszerteljesítmény. GTI cuccokat kapott. Ennek nagyon olcsó szervize. Elég alap TSI így minden olcsón van hozzá.

    A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

  • MC Pite

    veterán

    válasz 4tha #198409 üzenetére

    Kezdjük azzal, mire gondolsz hot/warm hatch alatt. Élvezetesen vezethető virgonc/ügyes, vagy inkább erős autót? Mert a listádban vegyesen szerepelnek az autók.

    Nekem ebben a kategóriában a pörgős, élni, menni akarás és a jó hang a fontos, a fentiekből ezt a Focus tudja, de egyel kisebb kasznival még könnyebb játszósat találni (Fiesta ST, Clio RS). Sőt, sokszor a kisebb, könnyebb, gyengébb vakarcsokkal sokkal jobb játszani, és itthon kevés helyen lassabbak (szerpentinen is sokszor hozzák a 2-300 lovas mezőny sebességét - lásd tonna videó Forus RS vs Clio RS keresőszavakkal.
    Ha játszós kell mert benzinvérű vagy, ne hagy le a listáról a kicsit korosabb, de etalon Megane RS-t, vagy akár GT86/BRZ-t.
    Viszont hogy mennyire kell erős, és mire/hova, nem tudjuk, mert egy csomó kisturbós sportosline is jól megy, kezes, ügyes, és azok tényleg nem drágán fenntarthatók és jól is tudnak fogyasztani (már egy Leon FR is tök ügyes, 150lóval odéb lehet állni, nem is fogyaszt sokat normál közlekedéssel; de ebben a ligában vannak jópáran). Főleg ha sokat városozol érdemes ezeket is megnézni. Nálam még vízválasztó a komolyabb változatok komoly felnije és peres gumija, ami amerre én járok, halálra vannak ítélve. Tudom hogy nem nehezebbek, de egyszerűen vannak néha védhetetlen brutál kátyúk, és még a nagy rugóutas polgári futóműves autóm 17es kerekét is párszor eldefektelték szar úton, váltottam is 16os kerékméretre inkább.

    mobal: Kérdezd a barátod: [link], [link]
    Egyébként a forgatókönyv függ a konkrét esettől. Az elmúlt 10 évben vett autók nálam mindig így néztek ki: Foglalót fizetek(bár pl carnextnél nem tököltöm két utalással ment egybe), kifizetem a honosítás/okmányirodában átíratás/eredetvizsga/satöbbit (60-90k jellemzően), majd a fennmaradó összeggel/utalási igazolással, és az előző este kötött biztosítással a megbeszélt napon elhozom az autót, kész.
    Mindig épp kereskedésnél találtunk megfelelő autót, ők meg megcsinálták a bürokratikus részt. Magánszemélytől való vásárláskor jellemzően ocsmányiroda és eredetvizsgátadót neked kell intézni.

    [ Szerkesztve ]

    Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725

  • kisza25

    félisten

    válasz 4tha #198409 üzenetére

    A veloster fentartása olcsó, mert lényegében egy i30 technika, cserében nem is ad nagy élményt (jobban néz ki, mint ahogy megy)
    Buta a futómű és nem is lép igazán nagyot
    A kia ceed gt egy fokkal jobb választás, hasonló fentartási költség, viszont 205ló
    A ford futóműve, meg úgy mindene sokkal jobb, a fentartása lesz drágább.
    A mazdánál a rohadásra kell figyelni
    Amit mások is tanácsoltak, egy golf gte jó vállasztás lehet a sok város miatt, ha kell akkor meg lép is :K

    [ Szerkesztve ]

    Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)

Új hozzászólás Aktív témák