Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TaaT

    veterán

    válasz giigz #32798 üzenetére

    Volt egy teszt anno... szerepelt benne egy szívóbenzin renault modus, egy turbós Mk5 GTI golf, és vmilyen turbós Subaru... Magasabb oktánszámú benzin csak a turbós autóknál hozott mérhető eredményt :)

    Enyémbe 98-as a javasolt, teljesítmény csökkenés mellett elmegy 95-el is :)

    Give them hell Ukraine!

  • neduddki

    nagyúr

    válasz giigz #32798 üzenetére

    HI!

    ezt gondolom mar olvastad, de ekkor meg nagyonjkevesen tudtak, hogy a mol 2005. majus 21!!! 10ppm alatti kentartamu uzemanaygot szallit,
    es itt a mami teszt1, teszt2, javaslom tankolj ezktrol a kutakrol, mert a totoya 4afe motrojai az itthoni 95ostol kopognak l;ajtantul meg semmi
    probald kiminda ket vackot 5 takolasig esutannmeselj /fogyaszt\s lenyeges es probaljugyanabbanastilusbanvezetni/

    udv

    neduddki

    mod: TaaT: kiemelve: "Ahhoz, hogy az adott helyzetből a maximumot hozza ki, a vezérlőegység is hasonló módszert követ. Ha kopogásos égést észlel, gyorsan visszaveszi az előgyújtást, majd szép lassan, apró lépésekben újra növelni kezdi egészen míg ismét el nem éri a kopogási határt. A módszer akkor működik jól, ha legalább körülbelül sejtjük, hol lehet a határ, és csak viszonylag kis előgyújtás-tartományban van szükség a szabályozásra. Enélkül ugyanis egyrészt túl lassan működne az egész, másrészt a vezetőt zavarná a jelentősen ingadozó teljesítmény.
    premiumbenz_013.jpg
    Jó-e valamire a prémiumbenzin?

    A motor fejlesztésekor adott minőségű üzemanyag használatát tételezik fel, ehhez pontosan kimérik az adott körülmények között a kopogási határt, és ennek megfelelő előgyújtással fog próbálkozni a vezérlő. Ha valamiért előfordul néha egy koppanás, akkor lép be a kopogásszabályozás és vesz vissza csöppet az előgyújtásból. A százoktános marketingbenzin megítéléséhez azonban fontos tudni, hogy a szabályozás kizárólag a későbbi előgyújtások irányában működik. A 98-as benzinhez tervezett motor vezérlője tehát fel sem tételezi, hogy annál jobb kerülhet a hengerekbe, és nem fog még korábbi, amúgy a százoktános benzin számára optimális előgyújtásokkal kísérletezni."

    [ Szerkesztve ]

    https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

  • _NCT

    őstag

    válasz giigz #32798 üzenetére

    Ma én is agyaltam, mit tankoljak. Aztán megvilágosodtam: helyben nincs OMV, AGIP lett, maradt a Shell nitro + 95. Majd beszámolok róla, ha lepereg, úgy is lesz most egy 300km-es utam a héten.

    Ez lehet hogy helytől függő, de felénk senki sem ajánlja a MOL-os csodabenzineket. Még a kutas ismerősök sem :D

Új hozzászólás Aktív témák