Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz qdak #33223 üzenetére

    Omega? Nem egy kategória. Nagyon nem. 1999-es (4.2 300ló) Quattro Tiptronic. Hátsó diffi kopásából eredően búgott egy ideje. Szétszedték kicserélték a kopott alkatrészeket 65 000 forintért. Kuplungozás + ezzel egybe kötve váltó szétbontás átnézés hézagolás felprogramozás 240 000 forint és ez kifejezetten olcsón megcsinálták (kaptak is érte a fiúk 1-1 üveg minőségi bort). Ez a két tétel már önmagában több mint 305 000 forint úgy, hogy nem is volt használhatatlanul rossz csak a nagyobb bajt megelőzendő idejében kicseréltette a srác amit kellett. Szerinted egy lakótelepi raj gyerek aki csak azért vett egy használt A8-at, hogy az övé legyen a legnagyobb kocsi a parkolóban meglépi ugyanezt? Elárulom, nem fogja. Nem szervizelteti mert az sokba kerül. Ha már használhatatlanul szar az autó szerez hozzá bontott alkatrészt (ami jó eséllyel szintén szar) és szerelő haver műhelyében valahogy beletaknyolják mert profi hozzáértő szervíz 10+ rugós óradíjára nem telik. Ha minden kötél szakad legfeljebb felbassza a kocsit a hahura 0,5-1millióért hátha egy lúzer ráharap. És mindig ráharap valaki a mézesmadzagra. Mindegy, hogy merci bmw jaguár audi akármi... luxusautót nem veszünk 1millióért. Ideig óráig talán elgurul összetákolva, hibátlannak tűnve aztán elérkezik a menetrend szerinti szopás ideje. Ez csak idő kérdése. Vagy meg kell venni a leg-leg-legolcsóbbat és abba borogatni a pénzt. De sehogy sem jön ki jól az ember.

    [ Szerkesztve ]

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

Új hozzászólás Aktív témák