-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
válasz DeFranco #51373 üzenetére
Teljesen jó motorféke van. Meg kell tanulni rendesen visszapakolni és rúgdosni azt a gázt fékezés közben, ha kímélni akarod a hajtásláncot.
Marhaság, hogy nem ér semmit. Métereket lehet nyerni féktávon motorfékkel. Egy 1000-es sport motoron olyan a motorfék, hogy elkapod a gázt és csap egy piszok nagyot. Ezért (sem) szabad bemászni a motor seggébe.
Egy kis video azoknak, akik inkább vizuálisak: [link]
A másik nagy előnye ennek, hogy a motor mindig normális ponton van a nyomaték görbéjén, így ha valamiért hirtelen ki kell lőni, akkor nincs gond.
szerk: Régebbi hegyezett turbós versenygépeknél pedig egyszerűen kötelező volt folyamatosan masszírozni a gázt, hogy ne essenek bele a turbó lyukba.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vírusirtó topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Elektromos autók - motorok
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Automata kávégépek
- Fűnyíró topik
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen