-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Revolit #51379 üzenetére
hegyről lefelé csak motorfékkel szabad lejönni, mert a fék nem bírja. Sok baleset volt belőle, a tanfolyamon oktatják, csak nem figyelnek az oktatóra.
Volt ilyen busztragédia 15-20 éve, amikor a kiránduló osztály Ausztriában belement a szakadékba, mert az alföldi sofőr nem tudott a motorfékről.
Meg is van a WIKI cikk
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Xero
nagyúr
válasz Revolit #51379 üzenetére
Versenyben a plusz fékerő és a nyomatékon tartás a cél. Nyilván jobb kilőni 2-esből 5000-es fordulaton mint 4-esből 2500-ról. A gázfröccsel pedig pontosan a kerekek blokkolását előzik meg. Így a motor már azon a fordulaton fog járni a kuplung ráengedése előtt, mint ahol a ráengedés után a kisebb áttételből fakadóan járna.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- MAZZER 151B 83 mm kávéőrlő késpár
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- MAXXMEE 150W 22.2V 2000 mAh akkus álló porszívó ÚJ!!!!!2ÈV Garancia!!!