Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Laraxior

    titán

    válasz MunezXBK #63003 üzenetére

    Abban ugyanolyan Aisin váltó van mint az enyémben, ha nagyon rángat, meg szarakodik egy vezérlés-csere, meg olajcsere és jónapot. Le is van tudva a gondja. Bontani nem kell hozzá.

    "Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."

  • runner 125

    nagyúr

    válasz MunezXBK #63003 üzenetére

    Elég csak beleolvasni Index-en a Volvo topikba, sajnos az összesé tré.
    Egy részből nem éppen egy dinamikus váltó, más részből a problémásak is, s mint tudjuk szép összeg egy automata váltót rendberakni.

    A 163 és a 185 lovas D5-öknél már 6 sebességes a váltó, jó az ám. :)

    "Sziasztok!

    Tanácsot szeretnék kérni, a probléma a következő : a motor felől indulást követően a harmadik fokozat váltása előtt (automata) egy viszonylag halk csattanás hallható; csak a motor beindítását követő induláskor hallható, ha megállok és tovább indulok akkor már nem adja a hangot. Mindig pontosan kb. 1450-es fordultnál hallható ez a csattanás, múltkor probléma volt az automata váltóval, rákérdeztem, megnézték, szerintük nem a váltó csinálja (olyan a hang mint a Volvo kamionok sorváltójának a csattanása, csak persze sokkal halkabb). Én EGR-re tippelek, de igazából nem tudom.
    A kocsi : Volvo S80 D5 (2002).
    Előre is köszönöm a segítséget!"

    "Régebben olvasgattam itt visszafelé az automataváltós javítási mizériákat, és most én is abban a helyzetben vagyok, hogy keresnék egy jó specialistát, mielőtt nagyobb javításra lenne szükség.
    Az autó egy '02-es V70 D5, az 5 fokozatú Aisin váltóval, van a kocsiban 340ezer km is. Nem rég esett át egy, a volvo szervíz előírásoknak megfelelő öblítéses hajtóműolaj cserén, mert gondoltam az sokat javít a kapcsolási minőségen, meg amúgy se tudom mikor történt vele ilyen korábban. Jobb lett, de nem az igazi, gyorsítás közben ~35 és ~50 km/h óránál elereszti a fordulatszámot és nem vált fel, de ha elveszem a gázt, akkor szépen kapcsol és lehet tovább gyorsítani. Vannak alkalmak amikor kisebb rántás mellett végzi a kapcsolást, vagy épp megállásnál ránt egyet a kocsin. Tudom, hogy ez kevés a diagnosztikához, de hátha valakinek már volt ilyen és talált egy jó szakit a megoldotta a gondot. Bontott váltóban nem gondolkoznék, mert az is lutri, mint ahogy a fékszervo dobom is 2 hónap után elhasalt, és most lesek mint Rozi a moziban. Egy értelmes keretek között tartott felújítás jobb megoldásnak tűnik.
    Emlékeim szerint valaki itt ezt a Bp. XIX. kerületi szervízt dícsérte és ajánlotta, de még találtam ezt a gödöllőit is. Tippek, ajánlások?

    Más, az állófűtésem 1-2 perc járás után kikapcsol, német nyelvű forumok szerint ez e benne lévő vízpumpa hibája szokott lenne, valakinek van ilyen élménye?"

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák