Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz emvy #80876 üzenetére

    De itt két kalapácsot hasonlítasz össze nem egy mobilt meg egy kalapácsot. Az egyikkel fába versz szögeket a másikkal meg egy betonfalba.

    Elhiszed, hogy ott se a felső 10,000 sofőrködik hanem a bevándoról k. európaiak? Ilyen szempontból nem jobb ott sem a mintavételezés mint pl itthon.

    #nincsbennetarcsi

  • DeFranco

    nagyúr

    válasz emvy #80876 üzenetére

    >Persze hogy nem, viszont be kell latni, hogy a) a megbizhatosagi legendak nagyreszt alaptalanok, foleg az utobbi 10 evben b) a regi mondas, hogy 'allapotot veszunk, nem evjaratot' inkabb ugy igaz, hogy 'allapotot veszunk, nem evjaratot meg tipust', c) mindenkinek lehet szerencseje es pechje is, ezert olcsok a hasznaltautok, nem masert

    Ha én odamegyek 3 autószerelőhöz, és megkérdezem, hogy milyen típusú autót látnak a legtöbbet és milyen költséggel járó hibákkal, az nem urban legend lesz, hanem egy egészen releváns tapasztalat.

    Mindenkinek lehet szerencséje meg pechje, igen, de ezt így nem lehet ráhúzni a témára mint egy úszósapkát, mert van, amivel nagyobb arányban lesz szerencséje, meg van amivel kisebb arányban lesz szerencséje. Ez érvényesül az árban, de használtautóknál nem csak az ár szór, hanem a kor és a futásteljesítmény is, találsz 'millióért stiftet meg volvot is. Ezt azért ne nagyon vitassuk már, hogy vannak megbízhatóbb, meg kevésbé megbízható típusok. Persze, lukra mindennel lehet futni de ennek az esélye marhára nem ugyanannyi típusok között árkategórián belül sem.

    >Ezzel mit akarsz mondani? Nyilvan van, de ez nem a FFF/nemetauto/japanauto dimenziok menten ertelmezheto.

    Momentán csak te akarod így értelmezni. With all the respect. :R Az eredeti problémafelvetés nem ez volt.

    szerk: és akkor leírom még egyszer: nem a fud erősítése volt a cél a problémafelvetéssel, hanem az, hogy addig azért ne menjünk már el, hogy "mindegy mit veszel csak szeressed, ha törődtek vele úgy is jó lesz, felborulni meg mindegyikkel fel lehet" mert ez így önmagában lehet akár igaz is, de a konkrét helyzetben inkább félrevezetés a fentiek miatt.

    tehát messze nem a fosprémiumozás fosfranciázás megy.

    [ Szerkesztve ]

  • -v-

    addikt

    válasz emvy #80876 üzenetére

    a) a megbizhatosagi legendak nagyreszt alaptalanok, foleg az utobbi 10 evben

    Értem, akkor a 2.0 pd tdi és 2.5 V6 tdi konszern motoroknak csak véletlenül kurva szar a hírük, az 1.9 pd tdi meg véletlenül legendásan jó hírű. Igazából nincs is különbség akkor köztük, és ez csak a véletlen műve, valószínűbb, hogy a 2.0 pd tdi tulajok mind nemtörődöm, autójukat elhanyagoló tulajok, az 1.9-eseket pedig csak a gondos, autójukra odafigyelő és azt karbantartó emberek birtokolják. :U

Új hozzászólás Aktív témák