Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mycso

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz neduddki #911 üzenetére

    Szia,

    Picit elbeszélünk egymás mellett. Illetve nagyobb részt meg egyet értek azzal amit írsz.

    általánosítás: pedig errôl van szó, mert mindenki nagyáltalánosságban leírja az összes elôforduló dízel hibát (amikkel természetesen tisztában vagyok, kössz nem kell utánaolvasnom) az tény, hogy vannak ezek a hibák, csak picit túlzó mikor sokan úgy állnak hozzá, hogyha dízelt veszel ez meg az a hiba lesz és beszopod, csak egyet felejtenek el, hogy ez a 3-4 általánosnak mondható hiba azért nem együtt jön/nem egymás függvényei, és azért jelentôs km futás után jelentkezhetnek csak

    alkatrészek-felújítás: asszem az elôzô oldalon írtam (csak dci-krôl tudok írni, mert azokkal van nagyobb tapasztalatom, de nagyjából így van ez a többinél is) csúcsokat 20k környékén újítanak, lendkereket 30k-tól, turbot egy rommá ütöttet 100k-ból, foglalkoznak szivattyú felújítással is errôl nem tudok árat.

    ja igen lendkerék: ugye írtad, hogy sok esetben komplett kuplunggal jár együtt, igen így van, viszon ez már olyan futásnál vsn, ahol már általában a kuplungcsere is indokolt, tehát ez nem mérvadó

    céges dízel-gázos: igazából ezt csak költôi kérdésnek szántam...
    és természetesen olvastam, hogy írtad van sokat futott gázos autós ismerôsöd, tehát megköszönöm ha majd beszámolsz róla

    és még két dolog a végére: még mindíg nem találom sehol, hogy hol írtam hülyeséget és azt sem látom sehol, hogy hol kezdtelek el sértegetni, majd esetleg erre még rámutathatnál.

    [ Szerkesztve ]

    “The Night is Dark and Full of Terrors”

Új hozzászólás Aktív témák