-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bati0501
őstag
Ultra OFF,de remélem megbocsátjátok:[link]
-
-
Bati0501
őstag
válasz runner 125 #63479 üzenetére
Miskolcon is van egy,csak fehér színben,abban is nagyon ütős,nekem is nagyon tetszik. Nekem az orra is tetszik.
De a belső így a hahus- kép alapján lehetne szebb is... -
Bati0501
őstag
válasz runner 125 #63517 üzenetére
Pedig ez tipikus S segg.
-
Bati0501
őstag
Csonti-car face oldaláról: [link]
Nem is tudtam,h van nekik,csak úgy feljött...am tele van "bölcsességekkel". -
Bati0501
őstag
Amikor ~100-nál visszavált 2-esbe és onnan elkezdi nyomna vagy 380-ig szépen látszik,h a benzinszint milyen szépen csökkent kb. egy pillanat alatt és a videó végére mennyivel kevesebb lett:[link]
-
-
Bati0501
őstag
Am ki ad ennyi sok százezret ilyen felnikért?
De most komolyan.
-
Bati0501
őstag
válasz ReSeTer #64575 üzenetére
És az újságírók h szokták használni a tesztautót?Ha ilyen fogyasztás mérésről van szó,akkor gondolom visszább vesznek,de akkor is...ha meg egy honlapon 100 ember hasonló számokat ír,akkor sztem eldőlt,h melyik az igaz.
Kigyorsítani meg kell,anélkül nincs közlekedés.Max. ha síneken járnánk vízszintes helyeken és úgy,h soha ne kelljen fékezni,kivéve,amikor megérkeztünk a célállomásra. -
Bati0501
őstag
Láttátok már?[link]
-
Bati0501
őstag
válasz Bdanyy #64821 üzenetére
Nála nem az a kérdés,h 5.8-at vagy 7.2-őt eszik,hanem,h 15-öt vagy 22-őt.
De nem is arról szól.bitpork: Egy akkora autóba,ami akkora,mint egy kisebb teherautó,és ha beleülsz,akkor már van vagy 2,6 tonna,mennyire elég egy akkora motor?Tudom,Te nem szoktál száguldozni,mert gondolom tengernyi nyomatéka van,csak kérdezem.
Azt hiszem abba a GL-be,ami itt van Miskolcon 4.2 diesel van,na azt már láttam egy párszor,amikor igencsak el kezdte szedni a lábait...És persze rokikártyával parkol. -
Bati0501
őstag
+1
Miénk is ennyit eszik.Meg tényleg előjön egy héten egyszer ez a téma...meg a kettős tömegű 2.5 diesel 500e km-el a háta mögött.bitpork: Megértem,h elég ereje van,gondolom a gyár nem tenne bele olyan motort,ami nem elég hozzá-még ha ez az alap motor is,ha tényleg az.Az már megint más kérdés,h az ember mennyire várja el,h egy ilyen szintű és árú autóban mekkora lobbanékonyság legyen.Én ha ennyit költenék egy autóra,biztos,h olyat választanék,amibe van annyi erő,h mindig érezzem azt a magabiztosságot,tudjam,h bármi van,odalépek neki és megindul rendesen.Persze nem kellene egy ekkora autóba akkora motor,h úgy menjen,mint mondjuk egy AMG,csak érezzem,h na...remélem érted,h mire gondolok.
Persze ez egyénfüggő+sose ültem ilyen autóba vagy szintűbe+az is lehet,h ekkora motorral is megvan ez az érzés. -
Bati0501
őstag
válasz bitpork #64886 üzenetére
Na igen,erre gondoltam korábban,h akkora nyomatéka lehet,mint egy kisebb teherautónak.
Biztosan meg tud lépni ha kell,csak lehet,h nem annyira,mint amennyire az ember álmaiban elgondolta,vagyis ahogy én elgondolom,h h is léphetne egy ilyen.Neked biztosan más,mivel most se egy gyenge autód van,szóval tudod,h mire számíts.
Az már egy újabb kérdés,h ha vki meglát egy ilyet a háta mögött,akkor biztosan nem arra fog gondolni,h ááá ebben biztosan az alap motor van,odalépek neki,úgyse ér utol...mert persze ez nagyon nem igaz.
De egy biztos: bármekkora motor is legyen benn,tuti,h egy élmény vele az utazás. -
Bati0501
őstag
válasz grizlisandor #64920 üzenetére
300-ért-mert ha rá tudsz szánni 250-et is "alapból",akkor nem 200-ért fogsz vmit venni,hanem inkább 3-ért-olyan autót tuti nem fogsz kapni,amiben Te és még rajtad kívül akár csak 4 ember is elférne normálisan.
Mert gondolom egy 15 éves Swiftbe mögötted annyira nem szívesen utaznának a hátsó ülésen 3-an.
Plusz ennyiért régi autót tudsz csak venni=költeni kell rá.
Egyébként ebbe a keretbe,benne van az átírás,biztosítás stb. költségei?Első átnézős nagyobb szervízdíj?Ennél biztosan többet kell rászánnod,h vmi olyan autót vegyél,amit szeretsz is használni és nem mindig azt kell nézni,h mikor fog szétesni.
-
Bati0501
őstag
válasz grizlisandor #64937 üzenetére
Hasonló cipőben járunk egyébként...
Ami nekem tetszik,az a Fiat Punto mk2.Te ilyet vagy az mk1-et vezetted?Esetleg a Grande Puntót?
Mert normálisabb Puntót talán már olyan 400e-től lehet kapni...Én nem vagyok olyan nagy,mint Te,én csak ~190 vagyok,de azért én is el szeretnék férni.
Igaz,még nem ültem ilyen autóban,de tapasztalatokat olvasva/hallva,el lehet benne férni.
Ami egyébként a vágyam lenne,az a HGT...
Igaz,h nem lehet annyi kihozni belőle,mint hobizoli GT mk1-eséből,de nem baj,mert nekem az mk2 összességében jobban tetszik.
Én ezt nézegettem.
Van,aki Swift-et-én soha nem vennék,de van,akinek bejön-Golf-ot,Clio-t esetleg,de nem tudom én se... -
Bati0501
őstag
válasz runner 125 #66632 üzenetére
Szabad tudni,h minek kell ahhoz lenni,h vkinek az legyen a munkája-vagy annak a része-,h ilyen autót kell elhoznia?
Jaaa,vagy h ő nem csak hozta,hanem az Övé?[ Szerkesztve ]
-
Bati0501
őstag
válasz runner 125 #66657 üzenetére
Király lehet neki.
Gondolom van egy-két szebb motorkája is otthon...125ccm-es Vespa. -
Bati0501
őstag
Sziasztok!
Ezer éve jártam itt,de most találkoztam ezzel,gondoltam megosztom veletek...nem egy nagy gyöngyszem,de egynek nem rossz: [link] -
Bati0501
őstag
És tényleg van gyárilag tiptronic váltóval Punto?
A helyesírása meg olyan,h jobb róla nem beszélni,mert nincs is.
-
Bati0501
őstag
válasz szőröscica #106664 üzenetére
+VW.
Ezért kérdeztem,mert ilyenről még nem hallottam.
Szegény kis kocsival mit csinálhattak... -
Bati0501
őstag
válasz FrankMonzano #106731 üzenetére
Milyen kocsi volt és mennyiért?
-
Bati0501
őstag
válasz FrankMonzano #106782 üzenetére
Puntonál a 16 szelepes jobb,mint a 8?
Érdemesebb azt venni? -
Bati0501
őstag
Első autónak ábrándozom róla.A HGT-ről meg álmodozom.
Am városban használnám,de a 8v és a 16v között van vagy 30le különbség,az azért elég sok.Am nem lesz (ilyen) autóm,nem tudnánk feltartani.:/ Pedig sokszor jól jönne,ha nekem is lenne autó.
Ezért gondolkoztam motorban (robogóban),~500e-ből (ennyi kellene egy ilyen Puto-ra) meglenne a jogsi (mert mocira nincs),a felszerelés és maga a motor is,és ennyiért már sztem normálisabb kategória kijönne mind motorból,min bukóból.
-
Bati0501
őstag
válasz tboy93 #106787 üzenetére
Tudom.
De azt mondják más élményt is ad.Főleg egy 200ccm-es sport robogó,aminek csak ülni kell és húzni a gázt lehet nagyon élvezetes a városban.
Ha azt mondanák,h fél misiért itt egy jó állapotú HGT és egy Runner VXR/FXR...akkor igencsak elgondolkoznék.
De győzne az ész és az autót választanám,még ha drágább is a fenntartása. -
Bati0501
őstag
válasz szőröscica #107149 üzenetére
És megvennél egy 1.0 Ecoboost-os Mondeot 5-6 évesen 200e km-el -valóságban ki tudja hány km-rel- hahu-ról?
Totalcaron Vályi tesztelte az egyliteres Fiesta-t azt hiszem,és ott mondta el,h a Ford is bevallja,h egy ilyen motor ~250e km-t bír ki.
/ Erre mondta,h és? Magyarországon ki tart meg 10 évig egy autót,meg amúgy is ez évi 25e km,amikor a magyar átlag 20 alatt van...
no comment / -
Bati0501
őstag
válasz szőröscica #107152 üzenetére
Nem,ő azt mondja,h ennyi az élettartama.
Aztán,h most ő nem túl szerencsésen fogalmazott vagy tényleg így van....Lehet,h nem űrtechnológia,de olyan megoldásokat alkalmaznak és úgy építik meg a motorokat,h ha vki úgy használja az autót,ahogy nem kellene (ami igen valószínű) és ezután te használod/használnád,a gatyádat is ráköltheted.
Minél bonyolítják a motorokat,annál inkább szopóroller lesz pár évesen,lásd modern dieselek.Újonnan én is megvenném,használtan már nem.
Használtan skyactiv. -
Bati0501
őstag
1 literből akkor mi nem lószerszám véleményed szerint?
"A baj azzal van, ezt sokan összekeverik/összemossák azzal, hogy "a kis turbósok" "
Nem egészen.
Hanem a normál szívóbenzines motorok is épp elég összetettek a "a környezetvédelmi normák miatt ma már egr, közvetlen befecskendezés, start stop, dmf, anyámkínja minden van egy motorban".
Ha ehhez még hozzájön,h lökettérfogat le,teljesítmény "drasztikusan" fel,akkor lehet agyalni,h meddig fogja ez bírni gyári állapotában.
Mert kösz,sokra megyek,ha elmegy 500e-et is,csak közben a motor 3/4-e már ki van cserélve.És le is írtad a lényeget: " Most is tudnának kurva tartós turbókat csinálni sokkal nagyobb teljesítménnyel is, csak nem ez a szempont manapság."
Ha a mondat utolsó felét nem veszed figyelembe,akkor saját magad csapod be.
-
Bati0501
őstag
válasz szőröscica #107182 üzenetére
"rémálom az is."
Szóval akkor a downsizing is?Nyilván bonyolult,manapság minden motor az.
Csak az élettartam,fogyasztás,károsanyag kibocsátás,összetettség foka nem mindegy.
Hogy a "végén" ki lesz a győztes mi úgy sem tudjuk megmondani,majd pár év múlva "kiderül".Nem mondtam,h olyan,mint a BMW,h ha eléri a bizonyos km futást szerviz nélkül,akkor leáll alattad.
[rvilike]: Tudom,h sok márkának vannak ilyen motorjai.És?
[ Szerkesztve ]
-
Bati0501
őstag
válasz szőröscica #107186 üzenetére
De épp a fogyasztásban is jobb a 2 literes Mazda motor,mint a kicsi turbósok.
Újonnan ahogy már írtam valószínűleg én is turbósat vennék,de amíg nem próbálnám ki a nagyobb ccm-es sima motorokat,addig nem döntenék.
/Pályán nagyon meggyőző volt az 1.2 turbós Polo,sokkal jobban bírta a 130-at,mint az 1.4 G Astra-nk.
Csak: nem tudom eldönteni,h tényleg ennyire erősek és tartósak ezek a motorok,mint amilyennek éreztük,vagy csak a sokkal jobb szigetelés és az alapból pörgős motor miatt éreztük annak./Csak ha vmin nincs turbó,akkor "eggyel" kevesebb alkatrész romolhat el,és nem kell odafigyelni rá,h megérkezés után járassuk még egy kicsit a motort.
Kíváncsi lennék,h akik turbós autót használnak hány %-uk tudja,h megérkezés után járatni kellene még a motort és azok,akik hallottak erről milyen arányban tartják is be.
Sztem meglepő lenne a végeredmény.Am száz szónak is egy a vége: új autót kell venni,pár év után el kell adni a 'csába és akkor tökéletesen mindegy,h meddig is bírja,mert nálad még bírni fogja a strapát.
[rvilike]: Én meg már leírtam.És azt,amit valszeg szerkesztés után írtál le:
"Ismét mondom ha nem bírja az nem azért lesz, mert turbós vagy mert "túl van húzva", hanem mert bonyolult, meg nem az örökkévalóságnak tervezik, nem megfelelően tartják karban stb. De ez már más dolog."De te meg azt értsd már meg,h nem,nem más dolog.Mitől lenne az?
Olyan,mintha azt mondanánk,h bárki képes 100m-t lefutni 10 sec alatt,aztán a gyakorlatban ez mégsem igaz.
Ha pedig ma már nem csak elméletben,hanem gyakorlatilag is meg tudják ezt valósítani,de mégsem teszik,mert gondolják,h akkor felkopna az álluk,akkor megint ott tartunk,h gyakorlatilag nincs.[ Szerkesztve ]
-
Bati0501
őstag
válasz szőröscica #107194 üzenetére
Skoda 318 db.
Mazda 122 db.Skoda 6,9l 99 db (31%), 7,3 87db (27%).
Mazda 7l 52db (43%). -
Bati0501
őstag
válasz Kornel #107197 üzenetére
-> összességében szívó kevesebbet fogyaszt.
Én is ezt mondtam.joamilestoné: De mivel a Skoda-ból több,mint 2,5-ször több van,így az egyedi értékek kevésbé érvénysülnek.
Ha mindkét kocsinál a 6,3-7,8 tartományt nézzük,akkor ezek a százalékok jönnek ki:
Skoda 85,5%
Mazda 87,7%Szóval tényleg nem nagy különbség.De nem lehet azt mondani,h jobban fogyasztanak,mindkét konstrukció közel azonos- ennél a két példánál.
kornelka: Értem én,de az a nagyon jó fogyasztás ~2 deci mínusz,amíg nem pörgeted meg egy kicsit jobban,addig.
[ Szerkesztve ]
-
Bati0501
őstag
válasz !Overdose! #107268 üzenetére
Igaz,de most nem csak a fogyasztásra gondoltam.
Hanem sok minden másra...pl. 500e km-t mentem,úgy h fékbetéteken kívül mást nem cseréltem,meg hasonlókra gondolok...de sok ennél hihetőbb,de mégis hihetetlennek tűnő dolog van még. -
Bati0501
őstag
válasz ludsimon #107392 üzenetére
Am komolyan megvennél egy 700e-et futott autót több százezerért?Mennyiért mennek az olyanok?
Egy ilyen futásteljesítményű autónak sztem már nincs egy porcikája,ami nem lógna,nem kellene rövid időn belül kicserélni.Na nem azért,h jó legyen az autó,hanem,h jobb.Hogy ne attól kelljen rettegned,h ha elindulsz haza is fogsz-e tudni majd menni.Unokatesóméknak van Sharan-ja,na az futott már kb. 500e+-t...pár hetente Mo.-No.
Hogy arra az autóra mennyi pénzt ráköltöttek arra rossz belegondolni...már amikor sok éve megvették használtan,akkor szarakodott az automata váltó,és végül ki kellett cserélni kézire...na az mennyibe fájhatott...és ez már sok éve volt,és azóta se lett fiatalabb az autó.Szerk.: inkább már közelebb lehet a 700-hoz,mint az 500-hoz,de csak tippelni tudok,nem tudom pontosan.
Túlzás nélkül mondhatom- mivel ők mondták- kb. nincs olyan út,ami után ne vennének észre vmi újabb gondot,h jó lenne/ki kell cserélni,és nem olcsó alkatrészekről beszélünk.Szóval jól gondold meg sztem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Blu ray írás és írási hiba
- Opel topik
- További aktív témák...
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest