-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bati0501
őstag
-
Bati0501
őstag
Ok,tudom,h kicsi hátul,de az időnként nem tudom,h mit jelent.
Hetente-havonta? -
Bati0501
őstag
válasz parandroid #107796 üzenetére
Házon belülről,az 5-ös bömcsiből.
-
Bati0501
őstag
válasz parandroid #107816 üzenetére
De ez elvileg tök komoly,azt hiszem itt linkelte vki,h ez a pletyka járja.
-
-
Bati0501
őstag
III. gen. C5-ről van vkinek tapasztalata,esetleg van/volt vkinek ilyenje?
Sztem sokan azért irigyek,mert ők is keményen dolgoznak,és még csak nem is utcát sepernek és mégsem tehetik meg,pedig nem tavaly kezdtek el dolgozni.És valljuk be,ezt nehéz elfogadni.
Azzal aki meg csak pofázik kezében sörrel és közben szívja a sz@rát azzal tényleg nem kell foglalkozni.Az előbbi kat. az,ami szomorú...[ Szerkesztve ]
-
Bati0501
őstag
válasz parandroid #109882 üzenetére
Ds3?
-
Bati0501
őstag
Azért kíváncsi lennék,h milyen a futóműve,motorja,váltója ennek a rendőr Focusnak.
Na meg milyen szag árad belőle.A múltját vmiért nem írták le...meg a képek is olyan jó szögből készültek,h az ülések állapotát ne lehessen látni.
A középkonzolt vajon kicserélték? -
Bati0501
őstag
válasz Debilon #110065 üzenetére
Hol látszik a videón,h kicserélték?(rosszul írtam az előbb,tudom,h kicserélték,mert ha nem cserélték volna ki,akkor most egy nem gyári rádió lenne ott,meg egy nagy luk,és néhány csavar helye)
Az első ülések tényleg jól néznek ki,de a kardánalagút felőli részük nem létszik,a hátsók meg egyáltalán nem.
Am annyira nem értem,h ezeknek a Focusoknak a nagy részében nincs hátul elektromos ablak,míg a rendőrökében mindben van.Na de nekik minek kellett hátulra?Elölről letiltották őket,így nem tudta a hátul ülő delikvens lehúzni,míg ha kurblis lenne,akkor akár vhogy lehúzhatná az ablakot?
Akik megvették újonnan az autót,nekik miért nem kellett hátra elektromos ablak?Ennyire drágán adta volna a Ford?
Megveszed most használtan a Focus-t ~2 misiért és hátul tekergetheted az ablakot kézzel...tudom,nem nagy dolog,de engem akkor is zavarva ennyi pénzért 2015-ben.Szerk.:
Még jó,h ehhez nem írta oda ugyan azt a szöveget,mint az exrendőrhöz: Az elírás valamint a tévedés jogát nem tartom fent,mivel a leírtak,valamint a képek a valóságnak megfelelnek.
: /[ Szerkesztve ]
-
Bati0501
őstag
válasz EQMontoya #110377 üzenetére
Nekem nincs hozzájuk semmi közöm,csak ha már építettek végre vmit,akkor működjön is már egy kicsit...
Persze,gondolom jó pár milliárd Ft-ba belekerült,de amikor 4-5 milliárd költségük keletkezik a visszahívásból dollárban,akkor ez a beruházás ktg. egy pár nagyságrenddel lejjebb van...de sztem sem valószínű,h a frissen felépített üzemet be is zárnák. -
Bati0501
őstag
válasz Kalandor #110477 üzenetére
Prius-t mi is nézegettünk már neten,mert mi 99%-ban városban járkálunk,azt is csak évi ~10e km-ben,így nekünk egy ilyen autó lenne valószínűleg a legracionálisabb választás.
Állítólag az aksik nem szoktak elromlani,csak hát a 2 millió körüli autók már nem éppen 1-2 évesek...az újabb generációs Priusok már sztem sokkal szebbek,főleg belülről,de azok meg inkább 2,5+ misik...(mi is 2 környékén tudunk nézelődni)Csak a váltójuk,azt hiszem CVT-van bennük elég érdekes....[link]
Ok,gyorsulásnál pörgeti,de amikor már felgyorsult,egy kicsit visszaveszi a gázt,majd újra,akkor miért pörgeti annyira?Viszont ebben a videóban jobb:[link]
De az is igaz,h itt folyamatos gyorsítás van,nincs kihagyás.
Egyébként elég csendesnek tűnik,ha utazóban 130-al megy. -
Bati0501
őstag
válasz Kalandor #110789 üzenetére
Első két Golf Comfortline felszereltségű,mégis kívül-belül eltérőek,furcsa.
Elsőn műanyag csíkok,középkonzol elég fapad,első lámpák nagyon homályosak,míg a második sztem kívül-belül sokkal szebb: fényezett díszlécek,szép középkonzol stb.
Mintha nem is ugyan olyan felszereltségi szintben lennének.Ha nem vagyok indiszkrét,elkérhetném annak a forrásnak az elérhetőségét,akik Priusokat hoznak be Franciaországból?
-
Bati0501
őstag
válasz Dare2Live #111489 üzenetére
Azt nem teljesen értem.
Ha én megveszem újonnan a kocsit,akkor 10 évig olaj-szűrő és kopó alkatrészek cseréjén kívül nincs más tennivalóm.
Viszont ha veszek egy 6-7 éves használt autót,akkor lehet,h a nyakamba szakad egy mázsa sz@r.Ha más használja 6-7 évig nála minden tropára megy,míg ha én használom 10 évig,akkor semmi baja?
Érdekes feltevés...Obama kocsiára $300e-t ír a cikk,míg a BMW-k használtan is jóval drágábbak,szóval annyira gyenguszok csak nem lehetnek...
[ Szerkesztve ]
-
Bati0501
őstag
válasz Dare2Live #111520 üzenetére
Én azt értem,h a tulaj a legmeghatározóbb tényező,ez számomra teljesen világos és elfogadom.
Nem ezzel van "bajom" a hsz-ed kapcsán.Ugyan azt gondolom,amit leírt Declare.
Akármennyire is vezetsz jól (autó strapálása szempontjából) mindig vannak olyan alkatrészek,amikre nem tudsz komolyabb hatással lenni,mert mondjuk rosszul vannak megtervezve,gyengék,stb.És ezeken nem tudsz segíteni azzal,h olajat cserélsz 8-10e-ként.Azzal a motoron segítesz,nem a futóművön vagy a klímakompresszoron.
Ezt a hozzáállást nem értem,olyan,mint amit DeFranco is nehezményezett - amivel én is egyetértek -, h használt autónál jól meg kell nézni,aztán nincs meglepi.
Most te azt mondod,h új autónál időben olajat cserélsz és tökéletes autód lesz legalább 10 évig- mert ~ ezt mondod.
Ami sajnos nem igaz. -
Bati0501
őstag
válasz Bigemperor #111531 üzenetére
Nem tudom,h melyik a komolyabb,de pont azt mondom,h a BMW sem lehet rossz,ha használtan ennyi.
/Azért ül Caddibban,mert milyen lenne,ha az amcsi elnök nem egy amcsi cirkálóban ülne? /
[ Szerkesztve ]
-
Bati0501
őstag
válasz runner 125 #111708 üzenetére
Pár év és kapható lesz a Lambó SUV.
Azzal h fognak veretni a dagonyában. -
Bati0501
őstag
Három henger is lehet túl sok?
Ez kell nekünk,3 hengeres turbós kettőstömegűs kéthengerrel is eljáró p.csköszörűk.Mekkorát fog az szakítani,aki még fog sima szívóbenzit kínálni.
-
Bati0501
őstag
válasz roberto211 #113097 üzenetére
És Ferrari-ért pl.?
Hétköznapi autóért érthető,de egy álomautó az más kat.,ott más szabályok érvényesek. -
Bati0501
őstag
válasz roberto211 #113099 üzenetére
Ha látsz Italiat 2 misiért,akkor szólj.
Álomautók sosem lesznek olcsók,mert másoknak is azok,így az eladó megkérheti az árát.
Hétköznapi autónál ez nem igaz persze.Nekem az mk4 Supra.
-
Bati0501
őstag
válasz #16514048 #113247 üzenetére
Ezeken a képeken már elég jól néz ki.
De ha egyszer egy gyártó megcsinálná a koncepció autóját...
Am lehet tudni,h mi az oka,h soha nem csinálják meg?
Ha vmi über futurisztikus a belső,azt megértem,de a külsőt annyira nem...annyival drágább lenne olyan gépeket csináltatni,amik képesek olyan lemezeket sajtolni?
Vagy a mai napig nem tudnak olyan gépeket-technológiát használni,h kiváltsák a korábbi kézi gyártást a bonyolultabb elemeknél? -
Bati0501
őstag
válasz fi:zi'k #113253 üzenetére
Miért nem kapna?
Szóval sokkal drágább lenne egy olyan gép,ami ki tud magából nyomni olyan lemezeket?Azért lenne drága/drágább?
Tudom,h baromira drágák ezek a sajtoló gépek,meg még biztos ezer más gép is szükséges,de sztem csak nem akarják/merik bevállalni...pedig ha egy igen szar helyzetben lévő vállalat folytatja az addigit,abból biztosan nem lesz pozitív elmozdulás. -
Bati0501
őstag
válasz Snoop-y #113258 üzenetére
Persze,elhiszem,h elképesztően bonyolult.
Csak: ugyan úgy engedélyeztetni kell az unalmasabb autó elemeit,ugyan úgy át kell állítani a gépsort-persze lehet,h nem akkora mértékben-,be kell tanítani a szerelőket...
Szóval sztem itt is megvannak ezek,csak gondolom kisebb mértékben.De azért egy ilyen autó igen emelte volna a presztízsértéküket,sztem. Főleg ezzel a felnivel.
De ezeken az újabb képeken már kezd tetszeni,főleg pirosban.
De azért még megvárom a nem beállított PR fotókat. -
Bati0501
őstag
válasz Integrale #113312 üzenetére
Igen,ezzel eléggé vaddisznó lett volna.
De nekem még mindig az eredeti(?)- az általam előbb linkelt- tetszik a legjobban.Az árára vagyok nagyon kíváncsi.Gondolom a Ferrari motoros M3 versenytárs min. 15 milka körül lesz,de a szolidabb kiadású beférhet 10 misi környékére vajon?
Ha ezen a modellen,főleg a szerényebb verzióján függ fél Olaszország,akkor csak nem fogják olyan bazi drágán adni,ugye?Belsejéről van már kép,vagy csak én maradtam le?
-
Bati0501
őstag
válasz aero. #113316 üzenetére
Még ha a csúcsverziót annyiért adják,aminyibe a versenytársak kerülnek az egy dolog,mert elvileg ez erősebb náluk és könnyebb is,így van indok,h miért kérnek annyit,mint a többiek.
Viszont az alapverziónál én nem tartanám szerencsésnek,ha annyiért adnák,mint a versenytársak,mert akkor nem lesz kilábalás,az tuti,szvsz.
Sztem muszáj olcsóbban adniuk,ha életben akarnak maradni,mert lehet,h sok embernek fog tetszeni,meg lehet,h az árát is elfogadják,de azt fogják mondani,h jó-jó,de egy Alfa,egy olasz kocsi...
Nem ismerem az Alfákat,szóval nem tudom,h mennyire megbízhatóak,mi igaz arról,amit hallani róluk,de az él az emberek fejében,h megbízhatatlanok,így úgy se ezt fogják választani,ha ugyan annyiért van egy VW is pl.kdavid94: Köszi.
Nekem tetszik,de sztem is full Audi.
Ezek még szgépes képek,nem? -
Bati0501
őstag
A Brera-t még gyártják?
Wiki szerint igen,viszont Alfa honlapokon-amik nem vmi nagy számok- nem látom,h elérhető lenne. -
Bati0501
őstag
válasz Kornel #114489 üzenetére
Miért,8 év alatt mennyinek kellene benne lenni?
Ez sem kevés.Ekkor sem kevés az évi 30e+.
Lehet,h azokat pizzafutárok használták.
Ebben meg azért van LPG,mert ha nem úgy akarja használni a böhöm nagy vasat,mint egy kis városi autót,akkor kinyílik a torka és úgy elnyeli a tank tartalmát,h "öröm" nézni milyen jó étvágya van.
De a számlát azért fizethetné vki más.Am lehet,h tényleg tekerve volt,de már ez a szám sem kevés,sőt...
(Sztem nem egészséges,ha meglátsz egy évjáratot és egy km állást,akkor rögtön készpénznek veszed,h pörgették)[ Szerkesztve ]
-
Bati0501
őstag
Srácok,ez jutott eszembe pár napja,sztetek nagy agyhugykő?:
Mi mondhatom csak és kizárólag a városban megyünk,évi ~10e-t,így mindig is benzines kocsink volt,mindig is abban gondolkoztunk.
Kb. ilyen feltételeknek kellene megfelelnie egy jövőbeli autónak: kicsit magasabb,benzines ( minél egyszerűbb),5 ajtós, 4.7m-nél rövidebb.
Gondolkodtunk már Prius-tól kezdve Focus-on át 307sw-n mindenben.
Csak: 2 misi környékén nincs normális használt autó.Na és ami eszembe jutott: dízel Sharan/Alhambra. ( )
Max. 1,5 milláért megvenni egy normálisabbat (annak tűnőt) és 500e-ért rendbe tetetni.
Ez így figyelembe véve,h hogyan használnánk (városban,reggel pár km,este haza) mekkora öngyilkosság?Ez az egész azért jutott eszembe,mert a családban két ilyen autó is van.Az egyik egy Alhambra,abban utaztam egy Mo.-Olaszország és vissza távot,nekem nagyon tetszett,és talán (nem mondják,míg az Espace gyengélkedéseit mondták) komolyabb bajok nem szoktak vele lenni,pedig használva van rendesen-de normális módon.
A másik egy Sharan,na annak nem tudom,h van-e még gyári alkatrésze...
Hogy km mennyi van bennük nem tudom,de tippre a VW-ben kétszer több lehet legalább,mint a Seat-ban,pedig abban is lehet pár száz ezer km.Sosem volt (még) diesel autónk,a modern dízelmotorokról terjedő rémhíreket-tulajdonságokat (?) ismerjük,tudjuk,h nem erre a felhasználási módra találtál ki őket,de azt nem tudom,h egy 10 éves ilyen típusú dízel autónak fél misi ráköltve mennyit-mennyire számít.
Ennyiből mi jönne ki,ha a motorra költeni kell és mondjuk a futóműre?
Meg azt nem tudom elképzelni,h milyenek lehetnek ezek a másfél misis autók,ha ugyan olyan felszereltséggel,ugyan olyan korú,papíron ugyan annyit futott autó van 2,5 milkáért is?
Illetve az se megnyugtató,h a VW-nel igen gyakran,eléggé komoly bajok szoktak lenni.Bocs,h ilyen hosszú lett.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen