-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
Sziasztok!
Úgy néz ki lehetőségünk van vásárolni új autót párommal, jelenleg még csak nézelődés szintjén mozog a projekt, egy kérdés azonban már felmerült: milyen különbség van a Kia Rio és Venga között? Venga nem volt a szalonban, most látom csak a honlapon a típust. Motorból van ugyanolyan 1.4-es benzinesük, méretben talán annyi lehet, hogy a Rio inkább Polo-szerű kisautó, míg a Venga Jazz-hez hasonló kiskocka?
Új Rióval van amúgy tapasztalata valakinek?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Tsebacsi #132731 üzenetére
Igazából az feltűnő nagyon adatok alapján, hogy 15 centivel magasabb a Venga, élőben nem tudom milyen lehet.
Igazából az előző generációs fészliftelt Jazzt néztük ki először, páromnak nagyon tetszik, ő alapból kisebb autót szeretne, a Kia nagyon szimpatikus mindkettőnknek (nekik most a családi autó is Kia). Nekem a pro_cee'd iszonyatosan tetszik, de az már súrolja az 5 milliós lélektani határt (én max ennyit szánnék rá), meg ott már ott van a Toyota Auris, Nissan Pulsar, akár még a Mazda3 is megállhat 5 alatt, nem tudom most fejből az árlistát. Ezek már hosszabb távra lennének (meg talán családon belül is kölcsön lennének adva néha-néha), míg ha kisautót veszünk, azt valószínűleg lecserélnénk hamarabb, ezért igazából most mindkét kategóriában keresünk valamit.
A Rio mindkettőnknek tetszik amúgy, tesztek alapján jó kis autó, bár például a házon belüli i20-hoz képest nem tudom mennyiben lehet jobb/rosszabb?Szerk.: azt elfelejtettem, hogy első saját autó lenne mindkettőnk számára.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Tsebacsi #132733 üzenetére
Igazából rengeteg tényezős most számunkra ez az egész vásárlás, például nem tudom, hogy a Rióba kell-e az 1.4-es motor, vagy elég jól mozgatja az 1.2-es is? Mert akkor szerintem felesleges a nagyobb számunkra.
Ugyanígy a helykínálatot sem tudom megtippelni, mert most oké, hogy beülök én minden ülésre (megtettem, ~190 centimmel nem éreztem magam összehajtogatva annyira), vagy ketten beülünk, de ebből nem látom, hogy ha mondjuk öten bezsúfolódunk, akkor milyen lesz egy közepesen hosszú út.
Igazából a két koreai márka viszonylatában nem tudom, hogy i20-at, i30-at érdemes-e nézegetni, ha már Kiázunk, mennyi különbség van köztük? Csak mert árban is durván egymáson vannak, szóval laikusként kb annyi különbséget látok, mint egy Skoda-Seat viszonylatban.
Aurist én is az utolsó helyre tenném, Pulsarban nem ültem még, de kívülről letisztultan egyszerűnek tűnik, a Mazda 3 brutális minden szempontból, csak az párom számára ellenszenvesés agresszív (igaza van amúgy).
Amiben nem tudom érdemes-e még gondolkodni, az a Mitsu Lancer, abból is a hatchback (ez amúgy mindre igaz, 5 ajtósat nézünk csak)?
Nissanból amúgy a Note is játszik, azt ismerőstől tudnánk venni szinte új állapotban. Nissannak ez az 1.2-es motorja a Note-hoz meg Pulsarhoz mennyire ajánlott, inkább nagyobbal kéne nézni?[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz xEon1337 #132735 üzenetére
EZ nem jó hír, kb a Rio volt az egyetlen biztos pont eddig a Jazz mellett. 1.2-essel próbáltam, de a pár perces tesztvezetés nyilván nem mérvadó, elgondolkodunk rajta, köszönöm a választ.
(#132736) Integrale: Nem is tudtam, hogy a Tipóból lesz 5 ajtós, én csak sedan meg kombi képeket láttam róla. Igazából a Fiattól sem zárkózom el, a Punto, Panda is tetszik, de még nem próbáltam sajnos őket.
(#132737) Tsebacsi: Város elsősorban (Budapest), maximum emergency családmozgatás során lenne tele az autó, legalábis én így tervezem.
Őszintén szólva kisautók felől kezdtünk el nézelődni, amit én egyből kizártam az a Seat összes és az Opel Corsa, páromnak a Skoda Fabia nem tetszik. Polóban nem gondolkodtam, kicsit jellegtelen már számomra a sokadik generáció. Ezek után orientálódtunk a távol-kelet felé, Kia Rio elsősorban (de akkor ezek szerint az sem ). Mazda 2 tetszik, de szerintem drága, bár alig látok belőle bárhol, szóval megtippelni sem tudom, hogy mekkora, miféle lehet, Yarishoz, Micrához volt szerencsém anyósülésen illetve hátul, mindkettő kisebbnek tűnt a koreainál.
Ezután jött az ötlet, hogy némi családi támogatással lehetne C kategóriában nézelődni, akkor én egyből pro_cee'd-et meg Mazda 3-at kezdtem lesni, de simán el tudnék képzelni Pulsart, i30-at, Aurist is. Amiről gyakorlatilag nem is beszéltünk, az a teljes francia felhozatal. C3-ról/DS3-ról mik a vélemények például, mennyiben jobb/rosszabb az a szélvédőkialakítás? Az előző generációja kifejezetten tetszett a kis buborék felépítményével.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Egy hozzáértő fel tudna világosítani Punto történelemből?
Volt ez az orr, hozzá ez a segg, utána pedig ehhez az orrhoz ez a segg, legalábbis wiki meg nyugati oldalak szerint. Nálunk mégis mindkét változatnál. Most csak kíváncsiságból nézelődöm (lehet az egy új autó projekt bukik és két használt lesz belőle családi szinten), és itthon mintha mindkettőhöz ez a harmadik féle hátsó fertály tartozna legtöbbször.
Most ezek között vannak más különbségek is, vagy tényleg csak a lámpák dizájnja? Gondolom a más piachoz tartozás miatt más.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz tboy93 #132977 üzenetére
Igen, ezt megtaláltam, ezért is nem értem.
De most rájöttem közben, az ajtókhoz van köze, a háromajtósoknak van olyan pengeszerűen kiálló hátsó lámpája facelift előtt és után, az ötajtósnak meg évjárattól függetlenül egységesen lapos a lámpája.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Sziasztok!
Ennél a Mazda2-nél egyrészt a motortérben látszik valami kaki, az mi lehet? Mobilról nézem, szóval lehet valami nagyon nyilvánvaló dolog, de már kíváncsi vagyok rá.
Másrészt erről a motorról én azt hittem, hogy Ford fejlesztés, az egyidős Fiestákban is ilyen van, de ezek szerint ez Peugeot motor?[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz máyköl #133516 üzenetére
Talán ilyen üveggyapotszerű szigetelőanyag? Tényleg az a baj, hogy kicsi a kép és nem látom rendesen, ezért gondoltam, hogy hátha itt valaki tudna válaszolni. Meg hogy miért látszik, biztos nem normális dolog.
A videóban konkrétan semmi nem olyan, mint a képen, nem is értem.
Viszont a többi kép alapján meg stimmel a videó...[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Dr.Zoo #133780 üzenetére
Én egy hete próbáltam egy olcsóbbat, kompakt kategóriában keresgéltünk és megtetszett, sikerült is gyorsan ledumálni egy tesztkört.
Méretre gyakorlatilag Honda Jazz, csak lejön az origami mód, de tágas, nagy és elég vagány a műszerfal.
A motor nem tudom pontosan, mennyiben egyezik az olcsóbb változat 1.3-asával, azzal meg voltam elégedve, mokány kis jószág tőle.
Ami kicsit elriaszt, hogy kevés van belőle, drágák az alkatrészek és nem tudom mennyire érthetnek hozzá az itthoni szerelők, hány olyan alkatrésze van, ami nem Yaris meg Corolla származék.Amúgy azt gondolom tudod, hogy a Subaru Justy is ugyanez az autó kb., szóval ha tetszik, akkor érdemes ott is nézelődni.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz hobizoli #134024 üzenetére
Ez amúgy így van, lehetséges a soron kívüli gyártás indokolt esetben (ez a baleset például néhol az lenne, az olaszok majd eldöntik maguknak), bár baromi nagy kiesés, főleg egy olyan kisebb gyárnak, mint az Alfa. És az is igaz, hogy az ilyen balesetek esetére, amikor a biztosítás miatt kell új autót biztosítaniuk, tartanak tartalékot, ha nem is az egész autóból, de rengeteg alkatrészből.
Más: volt Kia Rio tesztvezetés, három órával később kiderült, hogy az ismeretségi körben van is ilyen Rio, szóval azzal is mentünk kicsit. Tetszik, jó autó, de egy hete volt szerencsém az új, hosszúszélvédős Citroen C3-hoz, az sokkal meggyőzőbb volt és talán még stílusosabb is, csak én nem tudom, hogy az árnyékolás mennyire hatékony annál a kocsinál, pont szar időben sikerült kocsikázni vele.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Ezek a második generációs Octaviák egyáltalán képesek megmozdulni az 1.4-es benzines motorral? Az első generáció 1.6-osából tudok kiindulni, sportosan vezető ismerősöm rendesen szenvedett a cseh bálnával.
Céges értékesítési felhívás, 2010-es fehér Octavia Ambiente, 130K km, pár kisebb sérülése van (kavicsfelverődés, parkolási baleset), 1.7 millióra értékelték. Tökre megörültem, hogy nem is drága, aztán néztem a műszaki adatoknál, hogy 1.4, 80LE. Cégnél szinte csak ilyen meg eggyel újabb Octaviák vannak, el nem tudom képzelni, hogy mind kis benzines legyen...Sorry, nem válasz akart lenni.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Vesztor87 #134352 üzenetére
Ezt a használttesztet gondolom átfutottad.
Én félig Fusion-ön tanultam vezetni, ritka zámomra, hogy egy 2000-es évek eleji B-C kategóriás kocsiban kényelmesen elférek a 190 centimmel, na a Fusion szerencsére ilyen volt. A motorról sajnos nem tudok nyilatkozni, dízeles volt az a gépszörny, de minden más nagyon tetszett benne.
Mondjuk most nem tudom, mennyiért mennek a jobb minőségűek? Gondolom már millió alatt van ez is.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz tboy93 #134364 üzenetére
Mondjuk engem maga az anyagminőség kevésbé szokott érdekelni, nem tapogatom, csak a gombok meg kapcsolók ne maradjanak a kezemben. Inkább a külalak érdekel. Pl. az Astra G kifejezetten irritál, míg a Focus pont amiatt tetszik, mert tök karakteres, a Fusion-é is valahogy több minőséget áraszt, de inkább átlagos volt számomra.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz SzlobiG #134371 üzenetére
Hát nem vagyunk egyformák.
Nekem is bejött a Fusion-é, de ami nálam etalon ilyen 15 éves középkat. kocsik közül, az a Mitsu Colté. Egyrészt baromi szép élőben, másrészt tényleg elképesztően jó minőség, csak sose értettem, hogy a középkonzol közepén a szivargyújtó sávja miért ilyen kékesszürke. Eddig ültem már többen is, szerintem itt is volt facelift egyszer, de ugyanolyan kék maradt.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Tsebacsi #134377 üzenetére
Akkor mi számít jó minőségnek?
Mondjuk ha ezeknél maradunk, akkor ha az ember 1-1,5 millió között keres B-C kategóriát és interior fétise van, mit nézegessen?
(Mondjuk nekem sose jutott eszembe, hogy fogdossam egy kocsi műanyagjait. )Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Ha már ilyen eltűnőfélben lévő gyártókról van szó: most fedeztem fel, és meglepett, hogy a Chevy konkrétan kivonul itthonról. Pedig tele vannak az utak ilyen 10-12 éves poszt-Daewoo kocsikkal még, Kalos, Lacetti, Aveo, szóval ment a szekér egy darabig, de az mondjuk tényleg igaz, hogy Cruze-t, új Aveót, Epicát alig látni. Az új Sparkkal konkrétan még egyszer sem találkoztam, az a kocsi volt talán a legnagyobb hibájuk, aki egy kicsit is figyelt, az észrevette, hogy a Suzuki gyakorlatilag ugyanazt kínálja olcsóbban a Splash-sel.
A Mitsubishi-nél én azt nem értem, hogy ha már ennyire leszarják a Lancert, pedig lehetne húzónév is, akkor miért nem nyomják meg a kiskocsikat? A Mercedes ott nincs jelen, új Smart sincs már egy ideje. Bár nyilván tudják, hogy telített a piac, de azzal a Space Starral sok vevőt nem fognak becsábítani...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz #94529552 #135157 üzenetére
Dagi Fabia. Céges környezetben van az elmúlt tíz évből mindenféle Skoda (Fabia 2-k most lettek fillérekért kivezetve), a Rapid közelebb van a Fabiához méretben, mint az Octavia 2-3-hoz. A Golf egy igazi bálna hozzá képest belül.
Múltkor kellett mennünk egy elég collos kollégával egy kört, Rapid kulcsot kaptunk, inkább vártunk egy órát egy Octaviára, amit akkor hoztak vissza, mert úgy tapasztalta, hogy nem fér el a Rapidban.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Sziasztok,
két kérdés: szomszéd bácsika szeretne valami boltba menős autót, eladta a Vectráját, mert már nem kell akkora. Igazából olyan 3-4 kilót szánna rá, ha nagyobb bevásárlás van, azt kocsival oldaná meg és esetleg havonta-pár havonta járna vele nagyobb távokra (asszem Budapest-Debrecen táv a max). B Corsa, Citroen Saxo, Ford Fiesta/Mazda 121 mellett mit lenne érdemes nézegetni?
Másik, hogy a 2002-től gyártott Fiestáknál van egy 1,25-ös meg egy 1,3-as benzines motor. Melyik számít jobbnak?Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Ebben az esetben kicsit ki lett tolva a keret fél millióra. "Bakancs" Micra ilyen árban mennyire ajánlott? Hahu-n van fenn néhány utolsó fészliftezett változat max 6 kilóért (nem túl sok mondjuk...), 1 lityós motorral. Őszintén szólva ez a kicsi kamu Mini nekem is tetszik, szaladgálósnak jó lenne.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Sziasztok!
600 000 Ft-ig milyen kisautót ajánlanátok kezdő sofőrnek? Nyár végére lesz meg a jogsija, agglomerációból járna be egyetemre, meg hasonló rövidebb, városi utak lennének.
Amit nem szeretne az Corsa C, azon tanul most és nem tetszik neki, Puntót ajánlottam én, de ezen kívül kéne még pár alternatíva, amit érdemes nézegetni. Nekem személy szerint Ibiza/Polo szimpi még, de nem tudom mennyire rohadhat, Clióból látom, hogy rengeteg van.
Nem tudom, hogy például mik a vélemények a Daewoo/Chevy Kalosról tartósság szempontjából, családban volt egy szedán, azt szerette a tulaj, nem is tűnt problémásnak (vigyáztak rá mondjuk eléggé).
Köszi a válaszokat.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Alfa 147-et érdemes nézegetni olyan 800K-ért max? Csak azért kérdem, mert 24 oldalnyi hirdetés van fenn hahu-n és csak a 15. oldalon lépi át az áruk a 800-at, szóval már bőven az árban közepes ajánlatokból lehet válogatni ennyiért elvileg.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz sagesz93 #151312 üzenetére
Most csak tök véletlen néztem, hogy mennyiért mennek, de mondjuk nekem egy ötajtós, 1.6 benzines simán adná.
Nem tudom, hogy vannak a felszereltségi szintek, de klímát pl nem igénylek (csak jó, ha van), szervo, ABS meg mindegyikben van, ahogy látom.
Meg amúgy miért ilyen dögnehéz? Nehezebb, mint a négyes Golf, meg a többi akkori kompakt.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Sziasztok,
ennek a Civicnek mi történt a jobb első ajtajával vajon, mitől lehet ilyen színelváltozás?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Ja úgy értettem, hogy az első Leon, vagy a buflák második.
Nem ültem még nagyon egyikben sem szerintem, külsőre tetszenek amúgy a Seat-ok, csak nem látok belőlük sokat.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz theuprising #155644 üzenetére
Fogyasztása mennyi 1.8-assal?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #155993 üzenetére
Amit te keresel az egy szállító jellegű alkalmi munkalehetőség.
Jason Statham-nek tuti nem volt PÁV vizsgája egyik filmben sem.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Peugeot 307-ről mik az általános vélemények manapság? Tegnap elmentünk megnézni ismerőssel egy Gastrát, na az jó szutyok volt, de mellette állt egy 307 kombi és az nagyon megtetszett a srácnak, csak nem volt már időnk elvinni egy körre, úgyhogy a kérdés az lenne, hogy érdemes-e visszamenni és érdeklődni utána, ha eddig a range a Golf IV - Astra G - Focous Mk I vonalon mozgott?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Integrale #156770 üzenetére
Helyben igyekeztünk kis információt felszívni a modellről, ezt amúgy mindenhol írták, hogy minél fiatalabb annál jobb, mert csomó hibát kiküszöböltek a franciák és folyamatosan fejlesztették a modellt.
Ez a példány amúgy facelift utáni, 2006-os, és tényleg durván szépnek tűnt, de lehet csak a lelakott Astra miatt tűnt úgy... Viszont az nekem nagyon fura, most a hirdetéseket lapozgatva, hogy miért ilyen nehéz? Kb 150 kiló plusz az Astrához és 200kg a Focushoz képest, ez elég durva, ilyen masszív lenne?
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Egy Fiat Pandának milyen előnye lehet mondjuk egy Puntóval szemben?
Egyik ismerősöm most kinézett egy Pandát, szerintem amúgy irtó aranyos és jó kis autó, de adott összegből nem tudom, milyen racionális indokból vehet az ember inkább Pandát. Olcsóbb fenntartás, kevesebbet fogyaszt? Kicsit könnyebb vele parkolni, az tuti, de más tényleg nem jut eszembe.
Egyáltalán milyen alternatívái vannak a Pandának? A Chevy Spark kisebb, a Suzuki Splash ránézésre nagyobb és drágább is, egyedül a Hyundai Getz meg a Wagon R+ jut eszembe, ami hasonló forma doboz.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Nekem az új Sandero nagyon tetszik amúgy, csak nem értem, hogy miért nem lehetett belerakni az 1.2 TCe motort. A 9 decis olyan kis gyengének tűnik papíron...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz alázógyík #157289 üzenetére
Mármint hogy érted, hogy nálatok?
Én most csak rácsattantam a Dacia honlapjára és ott a konfigurátorba 0.9 TCe és 1.5 DCi motorokat lehet a Sandero-hoz adni felszereltségtől függetlenül.
Az 1.2 TCe tetszetős, az új Clio jól megy vele.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.