-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Bad Pritt #132730 üzenetére
Érdekes, mennyire más a két autó, mégis méretre majd egyformák. Becsapós, mert a Venga tűnik kisebbnek, mégis nagyobb, ha nem is sokkal. De csomagtartóban egyértelműen nyerőbb.
Ha személyautósabb, komolyabb autó kell, akkor Rio (én ezt venném), ha családi autó, akkor a Venga józanabb és praktikusabb szerintem.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Bad Pritt #132732 üzenetére
Az hogy hányadik autó, itt nem mérvadó. Én a helyetekben, ha első autó, előre gondolkodnék. Ez alapján a nagyobb autó lehetne cél, ha belefér, töltsétek ki a keretet (persze nem árt ha van tartalék). Egy Ceed, Pulsar, mazda3jó választás lehet. Én személy szerint az Aurissal nem vagyok kibékülve, nekem nem tetszik se kívül se belül. Új Astra vagy Megane se rossz, persze kinek mi tetszik, most nagyon nehéz a döntés, mert nagy a választék, és a legtöbb autó friss fejlesztés.
Ha kisebb autót veszel, az olcsóbb, de ha eladod, mindenképp buksz rajta, míg ha most veszel egy nagyobbat, azt használod legalább 10 évig, ismered, stb. Persze ez tőletek függ. Én nem vennék új autót, ha tudom, hogy rövidebb idő múlva eladom, mert csak buknék rajta nem keveset.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
őstag
válasz Bad Pritt #132730 üzenetére
Szia!
Faterom 1,5 éve vásárolt egy ilyen Kia Riot (újonnan, szalonból), 1.2-es benzines motorral.
Beletettem én is néhány száz kilométert, illetve utasként több ezret is, szóval talán valamennyire mérvadó lesz a véleményem.
Az ülés szerintem baromira kényelmetlen. Fél óra vezetés után már derékfájással szállok ki, pedig még csak 30 éves vagyok, de egy Győr-Budapest szakasz végén garantált a tolószék. A kormány agyon van szervózva, semmit, hangsúlyozom, SEMMIT nem érezni az útból és úgy az egész autóból rajta, utálom. Ezen felül az egész belső terét mintha egyben fröccsöntötték volna valami hitvány anyagból. Nem tudod az ajtó könyöklő részén megtámasztani a karodat, mivel a párnázást hírből sem ismeri (könyörgöm, még a barátnőm fapad, béka lámpás VW Poloján is párnázott), helyette a kemény, kopogós műanyag van, a kapaszkodóval megspékelve. A váltó jobb, mint a francia kocsikban, de rosszabb, mint egy rendes japánban vagy németben. A kocsi hátulja elpattog az úthibákon, de szerintem ez sok hasonló méretű, kategóriájú autóra igaz. Az 1.2-es motorról van ugye tapasztalatom, városon belül eljutni A-ból B-be tökéletes, de sokkal többre nem szabad számítani. Esetleg agyonpörgetve valami történik, de egy erősebb széllökés jobban hátba vág, ha sétálok. Autópálya tempónál (130) már idegesítően hangos, szélzaj, üvöltő motor, kerékzaj, stb. Azért volt egyszer, hogy 150-160-al jöttem végig, viszont ott már nagyon figyelni kell, mivel ezzel az élettelen kormánnyal nagyon bizonytalan az egész. Illetve ha egyszer felgyorsultál 160-ra, akkor abból nem igen szabad visszavenni, különben többé esélyed sincs elérni.75% város, 25% főút viszonylatban a fogyasztása 5,5 liter körül alakul, ami szerintem nagyon korrekt, ezen felül városban jó a motor zajszigetelése, nem is hallani (ez szerencsére 4 hengeres, normális járáskultúrával). Illetve a legjobb érv még, hogy mégiscsak egy új autó, annak minden szépségével együtt.
Ha bármi kérdésed van, akkor itt vagy akár privátban is felteheted.
ui.: Azért az mindent elmond az autóról, hogy már fater is nézegeti, hogy mire cserélje le, pedig van a kocsiban összesen 18.000 km. Az a véleményem, hogy ennyi pénzért inkább egy 1-2 éves, alig futott, használt autót kell venni, ami már túl van az első éves 1-2 milliós értékvesztésén.
szerk.: Most olvastam az újabb hozzászólásodat: 190 centivel el lehet férni elől, de a hátsó tér nem túl nagy. Még 4 felnőtt egy néhány órás utazást elvisel, de öten tényleg csak városon belül néhány kilométerre, különben emberkínzás.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
Integrale
veterán
válasz Bad Pritt #132734 üzenetére
A Lancer a tobbi kategiratarsahoz kepest legalabb egy generacioval regebbi, es ezt erezni is rajta.
Pulsar szerintem kifejezetten jol nez ki, i30 plane, inkabb ebben a szegmensben nezelodnek a helyedben.
Esetleg nyar vegen megjeleno 5 ajtos Fiat Tipo?"Bad reklám is reklám too"
-
nagyúr
válasz Bad Pritt #132734 üzenetére
Ahogy írta most kolléga is, az a mérvadó, hogy mire és hol akarod használni. Városba elég lehet az 1.2-es is, de szerintem az 1.4 sem egy rakéta, és a difi max 1 liter lehet az 1.2 javára.
Ha többen akartok ülni benne, mint 2 fő, mindenképp alsó közepes a javallott.
Kia/Hyundai, egyre megy, egy az alapja, külsőre vagy felszereltségre ítélnék csak. Vagy amelyikre több a garancia.
Én elmennék mindet megnézni, lehetőleg azzal a motorral, amivel venni akarjátok. Ha város van nagyrészt, lehet a kisebb autó, ha utazni is kell, akkor mindenképp nagyobb autó, nagyobb motorral.Lancert ne, régi konstrukció, kifutott darab.
Integrale: Nemár Tipo, szerintem köszönőviszonyban sincs az i30/Pulsar/Ceed vonalhoz.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Bad Pritt #132753 üzenetére
Nektek kell dönteni. Ha csak városba kell, és nagyriktán mennétek bárhova is, akkor nem feltétlenül szükséges egy i30/Ceed. Megnézném a helyetekben a Jazz-t. Ha hosszú távra nézve később kellhet a nagyobb autó, akkor meg azokból kell mazsolázni. A polot nem dobnám kell, jó a minősége, persze ha nem tetszik, akkor vert helyzet. Francia kisautót én nem vennék, igaz megint a tetszési index játszik
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Bad Pritt #133783 üzenetére
Stimm, köszönöm az észrevételt.
szerk: volt már Daihatsum, igaz öregebb. és terepes, de kb. tudom hogy mire számítsak alkatrész ügyileg.
A 2 méteres magasságommal lehet hogy szűkös lesz, bár ez magas építésűnek tűnik.
(#133784) Tsebacsi : Igen.
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
lenko
aktív tag
válasz Bad Pritt #134236 üzenetére
Megnézed a gyári adat 15.5s 100ra. Ez kb. kis városi auto az elérhető legkisebb motorral szintje....
Még a Passat B5 1.6-al is 12.3s.(#134193) Dr.Zoo Hát igen van egy mondás ne akarjuk túlsz*rni a súlyunkat, én elvből nem veszek fel semmilyen hitelt, nem gazdagítom azt a réteget, gondolkodhatna mindenki így, és bedőlne az egész egy idő után, ha már nem sikerült egykor eltakarítani őket.
300e-ért vegyél egy stiftet aztán viszont nézésre.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Kornel
veterán
válasz Bad Pritt #134378 üzenetére
Majdnem kiguvvadt a szemem.
A colt és a jó minőségű beltér.
Jesszus.
Venni kell valami polot, az ugyan unalmas, de legalabb van benne anyag.
Aki a suzukit szidja, hogy kopogos kemény anyagokból építkezik, annak érdemes megnézni az ebből a szempontból tenyleg etalon coltot.
Sehol egy puha anyag, az se, ami kézre esik, és legalább zorog is.
Hátul az oszlop takaró műanyagok konkrétan tejfölös doboz vastagságúak.
Egyszerűen nem is értettem, hogy ezt hogy sikerült így kiadni
Igaz ez FL előtti volt, állítólag FL után valamelyest javult, de volt honnan az biztos.
Pedig a CZT kellett volna.[ Szerkesztve ]
-
Bati0501
őstag
válasz Bad Pritt #134573 üzenetére
Fogalmam sincs sajnos.
Annyit tudok,h a Prius 2-es akkujai nagyon jók,simán bírnak 10-15 évet- ami épp most jár le...ezért lopják őket nagyon.rbalint88: Ki beszélt azokról? Én nem.
Am meg van élet a 10 éves diesel Passat/Octivia/Mondeo/Superb és a 15-20 éves 3/5 BMW/A3/stb. túlMauzes
Igen, olyan 2,5-től vannak jobbak, de inkább 3-hoz vannak közelebb a jók.
Mi is nézegettük őket egy időben, sajna drágák- legalábbis sztem. -
#94529552
törölt tag
válasz Bad Pritt #135147 üzenetére
Annak tartják, és elvileg az is, mert egy platform, de a hátsórészük eltérő kialakítású(Golf és Jetta). Ha a Skodás párját akarjuk keresni a Golfnak akkor inkább azt a valódi 5 ajtóst mondanám a Rapidót. Az Octaviát a Jettához hasonlítanám, kivéve a csomagtér ajtók eltérő kialakítását. A két típus kombija egyazon kategória, ez egyértelmű.
A Fabia és a Polo ugyanaz a méret és karosszéria megoldás, és mindkettő ferde hátú(hatchback). Most csak ez a lényeg a kérdező szempontjából.Egyébként a Golfnak tényleg nincs párja. Mondhatná ezt az akinek Golfja van.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz Bad Pritt #135160 üzenetére
Nemtom hogy nem lehet elférni benne. Nekünk egyáltalán nem bizonyult szűknek, amikor nyaralni voltunk egy Fabiával. Mondjuk nem vagyunk égimeszelők, meg szumósok se. Sőt, egyszer Erdélyben jártunk, egy legkisebb motoros 1,2-es 3 hengeressel és 5-en, igaz nem hátul ültem.
Integrale Milyen Telós, nem tán az a mulatós zenész?[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz Bad Pritt #155628 üzenetére
Igen az első Leon ... a buflák második külsőre teszik, de a belső ronda !
Szerk.
Ha már Leon, nagyon jól fogyaszt ez a kis 1.4i (és van benne erő), ugye a múlt héten bejártunk mindent (anyámnak autót venni végül a kis 306 lett) mentem összesen 600km -t ebből 200km pálya (120km/h), 300km főút (90km/h) és 100km város (70km/h) velem együtt 3 személy, és a teli tankból picit kevesebb van mint félig (ahogy számolom durván 35L üzemanyagot használtam el 600km alatt)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
Kickass
őstag
válasz Bad Pritt #157930 üzenetére
Milyen magas vagy?
Az ülőlap talán hosszabb a G-ben, a háttámla meg talán a Fabiaban kényelmesebb, viszont a fóbia középkonzoljában van egy kidudorodás engem a 190 centimmel kifejezetten zavart, bevertem a térdem és hosszabb úton se volt kényelmes nekitámasztani.
A családi autó egy Fabia, nekem volt G-m, az én véleményem, hogy a G az alap plüss ülésekkel is ég és föld a Fabiahoz képest.
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt