-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Eagl3
veterán
válasz Dare2Live #12857 üzenetére
Ez egyértelműen a ti hibátok volt, felesleges összeesküvés elméleteket gyártani.
Egyértelmű, hogy a barátnőd nem fordult meg elég gyorsan, simán megtéveszthette a szembejövőt. Manőver közbe meg összenéztek és megbeszélitek, hogy folytassátok a manővert, majd úgyis kikerül a szembejövő?
Szerencse, hogy nem történt személyi sérülés.[ Szerkesztve ]
-
Eagl3
veterán
válasz Dare2Live #12884 üzenetére
Nézd, megértem az indulatodat...ettől függetlenül nem tudom mi volt véleményed szerint a hazugság az írásomban.
Abból amit leírtál, nekem egyértelműen az jött le, hogy nem hajtottátok végre időben a manővert. Kár azon rágódni, hogy most a rendőrnek ismerőse volt a másik fél és csak ezért voltatok ti a hibásak a balesetben. Ha ismerőse ha nem, mindenképpen titeket hoznának ki vétkesnek.
Hozzáteszem nyilvánvalóan a másik fél figyelmetlensége is közrejátszott a balesethez, viszont az ő szemszögéből nézve, megint csak más megvilágításba kerülne a dolog. -
Eagl3
veterán
válasz dabadab #12897 üzenetére
Arra, hogy egyszerűen nem tudom elképzelni azt az élethelyzetet, hogy egy autó épp megfordul egy főúton, ahol ráadásul egy buszmegálló még ki is szélesíti az utat és az 500m -ről érkező jármű nem tudja elkerülni az ütközést.
Ez egyszerűen nonszensz, hogy valaki 10-15 másodpercen keresztül ne vegyen észre egy úton keresztbe álló autót.
Illetve azt sem értem, hogy ha 500m -re van egy autó, mégis milyen sebességgel hajthatták végre a megfordulást, hogy nem sikerült azt befejezni, vagy legalábbis a szemközti sávból lehúzódni?
Ha látom, hogy jön egy autó, nem nézek kérdőn a mellettem ülőre, hogy most mitévő legyek hanem elmegyek az útból. Persze ez még mindig nem mentesíti a szembejövőt. De mint korábban is írtam, akár meg is téveszthette azt. -
Eagl3
veterán
Értem az álláspontotokat és nyilván egyet is értek vele. De őszintén, ha 500 méterről közelítesz valami felé, hogy a francba nem tudod elkerülni az ütközést? Ráadásul ha jól látom az út még enyhén kanyarodott is, tehát valamelyest fokozott figyelemre lett volna szükség. Ezért nem tudom hova tenni a szituációt.
-
Eagl3
veterán
Mi is autóvásárlás előtt állunk és hát elég nagy a dilemma. Jelenleg a legesélyesebb a Mazda CX-7, formára, méretre tökéletes lenne, de a két motorral, amivel létezik nem igazán vagyok kibékülve.
Próbáltam mindkettőt, a 2.3 turbo (270ló) szépen mozgatja a kasznit bár hozzáteszem, kicsit többre számítottam, ettől függetlenül meg is felelne, de a fogyasztás elég magas. A 2.2 diesellel is mentem, ennek tökéletes a fogyasztása, de lehetne azért erősebb és ahogy olvastam a teszteket is róla, mások sem dobtak hátast tőle.
Szóval szép, jó autó, de kicsit sok a kompromisszum mindkét motor esetében úgy érzem.Amit még néztünk:
Audi A5: nagy szélzaj, beázó ablakok
BMW X1: belül kicsit szűkös
Volvo S80: nagyon régi már a forma
Volvo XC60: ez tetszik, lehetne kicsit sportosabb, olyan tipikus SUV, se ilyen, se olyan és szerintem nem egy nagy élmény vezetni, bár még nem próbáltam.Szóval nem zárkózunk el tulajdonképpen semmitől, ami elvárás, hogy ne legyen benne 150e-nél több kilométer, ha sokat fogyaszt, közelebb essen a 3 millióhoz mint az 5-höz, élvezet legyen beleülni, vezetni és azért menjen is rendesen ha odalépek.
Van ötletetek?
-
Eagl3
veterán
válasz Tsebacsi #96316 üzenetére
Ha CR-V, akkor már a CX-7 diesel , jobban tetszik, teljesítményben meg ugyanott vagyok. XC60-at 5m környékén azért már lehet nézegetni, Q5 olyan 6-tól kezdődik, CX-5 is drága még nagyon.
caprine: valahogy az aranyközéputat kéne megtalálni Egy X3 30D meg is felelne, de már annak is baromi régi és elavult formája van szerintem, nem tetszik. Az új nyilván megfelelne, de az horror áron van még.
jozefgucci1: ahogy fentebb írtam, akkor már a CX-7. XC90 meg megint nem egy mai gyerek már
Egyébként nem kellene feltétlenül SUV, csak valahogy mindig ezeknél lyukadok ki, néztem még az S60-at is, egy D5-ös motorral azért egész jó lehet, igaz ez is elcsúnyul az újabb S60 mellett.
Tetszik a Subaru Legacy is, egy 200le körüli dízellel meg is felelne, de hát ugye az nincs. -
Eagl3
veterán
válasz runner 125 #96326 üzenetére
Tisztába vagyok a piaci árakkal, ha meglátok egy autót 5,5-ért ami tényleg tökéletes minden szempontból, akkor még belefér. Nem mondtam, hogy csúnya az S80, egyébként a küllemén kívül minden szempontból meg is felelne, de ugye most volt az S60-nak ráncfelvarrása, sztem 1 éven belül jön az S80 is azzal az arculattal, már most erősen maradi a forma, mi lesz 4-5 év múlva?
-
Eagl3
veterán
válasz runner 125 #96329 üzenetére
Hát azért na...
Hozzáteszem egy előző S60 azért még nem tűnik rossznak egy D5-ös motorral...[ Szerkesztve ]
-
Eagl3
veterán
HONDA ACCORD 2.2 CRD - Ezekről mi a vélemény? Vagy esetleg a két literes benzinesekről? 2.4 lenne talán a legjobb választás, de abból nincs nagy választék.
-
Eagl3
veterán
Eldőlt a múltkori dilemmánk (ha még emlékszik valaki), végül egy 2010-es 2.2 diesel Mazda CX7-et vettünk.
Így pár nap használat után jó véleménnyel vagyok róla, ár/érték arányban szerintem jelenleg kimagasló a CX7.A futóműve nagyon jó, abszolút nem billeg, feszes minden helyzetben, ugyanakkor szépen kisimítja az egyenetlenségeket, jól eltalálták. A kormánymű is jó, szépen érezni az útról a visszajelzéseket, kicsit sokat kell tekerni parkolásnál, körforgalomnál ez még kicsit furcsa de szokható, illetve a kormánykerék lehetne kicsit vaskosabb (ha jól tudom a 3-as Mazdából van).
A motor dinamikus közlekedéshez bőven elegendő, szépen mozgatja a majd két tonnát, a gyári 11,3-as 0-100-at hamarabb futja, kicsivel 10 alá mértem, ezt több tesztben is említették. A fokozatok elég hosszúak, városon belül szinte nem is kell 5.-et kapcsolni, így bármikor megugrik ha kell.
Próbáltam a benzines 260le-s változatban is, egyáltalán nem éreztem dinamikusabbnak, ami különbség volt, hogy kevesebbet kellett váltani, ki lehetett tolni a szemét meg kulturáltabban járt, viszont városba evett 14-15 litert ez meg 9.1-et.
Van benne tolatókamera, ezt is nagyon szokni kell, valamit rakhattak volna a képre, hogy mégis merre van az autó hátulja, így arra jó, hogy ne menjek keresztül senkin aki mögöttem császkál.
A kilátás lehetne kicsit jobb, de nem vészes, a nagy tükrök kompenzálják.Semmi komolyabb bakit nem találtam még az autóban, az előző S-MAX-ban azért volt bőven, bár az sem volt rossz autó.
-
Eagl3
veterán
válasz Rick4 #102116 üzenetére
Lehúzott ablakokkal képtelenség volt közlekedni, annyira zubogott a levegő, majd beszakadt a dobhártyám. Eső után felnyitottam a csomagteret és a nyakamba borult a víz. 1.8D volt, elég nagy volt benne a turbó lyuk, egyszer csak meglódult, kellett idő míg megszoktam, utána már nem volt zavaró. Kis fordulaton szinte semmi ereje nem volt, mélygarázsból csúsztatott kuplunggal jöttem fel.
Ettől eltekintve nagyon jók az S-MAX-ok, kategóriájában szerintem nincs ellenfele. A futóműve kiemelkedően jó, kényelmes, tágas. Én csak ajánlani tudom, az újabbik generációban biztos javították a fenti bakikat.
[ Szerkesztve ]
-
Eagl3
veterán
Mazda 2.2 dieselt szeretnen elvinni chiptuningra, tudtok ajanlani megbízható szakit?
-
Eagl3
veterán
Helló, hátha van valami jó ötletetek.
Max. 3M-ig keresek autót, sportosat, benzineset (ha jó, megbízható és erős dízel, az sem nagy gond).
Amikre eddig gondoltam:3-as BMW E90 - nagyon drága, sokat futott, félek, hogy ami ebbe az árba beleférne a végén nagyon sokba fájna.
Subaru Impreza 2.0 benzin vagy 2.5 WRX - belül kicsit puritán, fogalmam sincs, hogy milyen lehet vezetési élményre, drága alkatrészek, 2.5 WRX ugy hallottam nem túl megbízható.
1-es BMW - egészen tűrhető ár, benzines motorjai állítólag hajlamosak a meghibásodásra. Egészen elfogadható korú és futásteljesítményű darabot is kifoghatnék.
Audi TT 2 2.0TFSI - szép , talán nem túl lestrapáltak, nem tudom mennyire férnék el benne a 186 centimmel.
Renault Megan 2.0 TCe 180Le - kicsit tartok a francia autóktól, de a fentiekhez képest lényegesen fiatalabb és kevesebbet futott darab beszerezhető ennyiért, nem tudom mennyire megbízható és mennyire élvezetes kocsi.
Hirtelen ennyi jutott eszembe, fiatalos, dinamikus, barátnővel kirándulós autót keresek amit jó vezetni, de munkába járni is ugyan úgy kényelmes lenne. Nem tolnám bele a sok tízezer km-t, arra van más.
Ha van fentiekről véleményetek vagy más alternatíva szívesen fogadom. -
Eagl3
veterán
Varoson beluli szaladgalos melos autot keresek olyan 600e es 1m között, nem koltenek tobbet ra mert olyan emberek is ulnek benne akik nem tudnak vigyazni semmire. Viszont fontos, hogy azert valamilyen szinnten meg lehessen vele jelenni (nyilvan ez kompromisszumos). Először megneztem a VW transportereket, az arakat latva hamar letettem erről a kategoriarol, hozzateszem ez lenne a leg praktikusabb nagyobb csövek, szerszamok miatt. Szoba johet valami egyteru is, de sanszos, hogy egy nagyobb kombi lesz a vegen.
Van tippetek? Szeribtem 2 liter koruli szivo benzines lenne az idealis a rengeteg varosi szaladgalas miatt, sok indítás, ki-be ugralas. Szoval mindenkepp egy strapabiro autora lenne szukseg. -
Eagl3
veterán
válasz molnarpeter #140233 üzenetére
Gondoltam rá, igenytelen es kimegy a világból, de borzasztó vérszegény.
-
Eagl3
veterán
Sziasztok!
Lassacskan autot kell vasarolnom, most egy Mazda CX-7 2.2CD-t használok.
Ahogy egyre melyebben belemaszok a kerdesbe, egyre jobban elmegy a kedvem az egesztol
Sokat gondolkodtam a BMW 120i-n, 320i-n, de utananezve nem valami megbizhato autok sajnos.Amit szeretnek: 2M forint korul egy altalanosan megbizhato, viszonylag eros (150-200LE) benzines, sportosabb auto. Ne legyen nagyon kicsi, 188 centi vagyok, azert ferjek el benne kenyelmesen es azert ne legyen minel fiatalabb.
Mar a Brerakon is megakadt a szemem, de a kulseje ellenere azt irjak, hogy nem egy nagy szam, raadasul szerintem ez sem a leg megbizhatobb auto
Van esetleg valami ajanlas? -
Eagl3
veterán
Kösz a tippet e49-et mar nem szeretnek venni, akkor mar e90, bar sanszos, hogy ennyiert jot nem kapok sajnos. Mi a helyzet a tfsi motorokkal, Golf, A3, A4?
Egyebkent ha ugy adodna, hogy egy megbizhato dizel kerul kepbe, azert bevallalnam, de nagyreszt varosban hasznalom, ill havi par alkalommal hosszabb tavra (bar ez meg valtozhat). -
Eagl3
veterán
válasz htomi85 #150208 üzenetére
Nem
Ahogy irtam, nem megyek olyan sokat jelenelg, hogy ekkora auto kelljen, raadasul dizel. Sokszor be se melegszik rendesen mire beerek a munkahelyemre telen. Varosba meg mar a meretei miatt sem a leg idealisabb. Persze mikor havi 1-2 alkalommal nagyobb tavra megyek, akkor tokeletes, bar nem a legkenyelmesebb az ulese. Amellett, hogy egy megnizhato, jo auto, szerintem most meg egesz jo aron elmenne, es egy olcsobb auto aranak a kulonbozetének is meglenne a helye lakasfelujitasok kozepette.
Persze nem minden aron adom el, de egy kis sportosabb autoba szivesen beleulnek.Visszaterve a temahoz, neztem a Subarukat is, Legacy egesz jo aron van, de nem tetszik, baromi puritannak tunik keprol, az ujabb tetszene, de az meg 3M felett van.
Egy 2007-2009 koruli Imprezza WRX tetszene, de nincs tul sok a piacon es kicsit tobb is a raszant osszegnel ahogy neztem.A multkor megakadt a szemem a Clio sport RS-en, bar ez mar lehet kicsit eles valtas lenne valoban.
-
Eagl3
veterán
válasz V.Stryker #155206 üzenetére
Én is úgy gondolom, hogy ha megcsinálják, az teljesen korrekt lepés (szivesseg) a reszukrol, mivel valoban nem foalkatreszrol van szo. Amikor atvettetek az autot gondolom nem jelentkezett ez a problema, es ez nem is olyan hiba, amit szandekosan el lehetne titkolni a vevo elol.
Ha te lennel az elado, es ket het mulva visszavinnek neked az autot ezzel a hibaval, elvinned es kicsereltetned az egyseget 2-300 ezer forintert?
Termeszetesen ha fo egyseg hibarol lenne szo, az mar mas teszta. -
Eagl3
veterán
Ti mit javasolnatok annak, aki Nemotorszagban dolgozik, ott szeretne autot venni. Minel fiatalabbat, minel olcsobban fenttarthatot, a vezetesi elmeny nem szempont. Évi 3-4x jön haza (kb. 2400km oda vissza egy ut). A keret max 1.5M Ft.
Utoljara egy Opel Agila-t nezett 1.2 benzin. A szerelo lebeszelte a évi par alkalmas hosszu utak miatt (egyetertek vele). Ja, dízel kizárva és ne legyen nagy köbcentis a konti adozasok miatt.Japanokat ajanlottam (Mazda3 ha nem rohad, esetleg Jazz 1.4-es) de arra az a valasz, hogy draga a japan alkatresz.
-
Eagl3
veterán
válasz MunezXBK #158046 üzenetére
És richie:
1.4-es motornál nem nagyon szeretne nagyobbat. Én nem vagyok tisztában a kinti adózással, nekem annyit mondtak érvként, hogy bizonyos teljesítmény alatt (felett) lényegesen olcsóbb (drágább) az autó fenntartása, illetve ez állítólag a dieselekre is igaz, gondolom a környezetvédelmi besorolás miatt.
Én kihúztam a fejem ebből a sztoriból, csak a kíváncsiság miatt kérdeztem.Mondtam neki, hogy nézzen esetleg Golfokat is, arra meg állítólag azért magas kint a biztosítás mert "hülye gyerek" autónak számít kint.
-
Eagl3
veterán
válasz Morris #158418 üzenetére
Mire vagy kíváncsi?
2.2CD, probaltam a 2.3-as turbos benzines valtozatot is mikor autot kerestem, nagy tuzijatekra szamitottam az adatok alapjan, nem volt ugyan rossz, de konnyen el tudtam engedni a fogyasztas kulonbozet miatt. Ez 7-7,5 korul fogyaszt es egesz jol is megy. Varosba nem az igazi, az egyes nagyon rovid. Orszaguton, palyan viszont dinamikus.
A beltere japanosan puritan, a valtogomb/kormanyon a vezerlogombok festese kopik. Ettol fuggetlenul minden kezreall, a valto viszonylag rovid es pontos, a kormanyzas is a futomu is meglepoen feszes, az osszkerek is szepen kihúzza mindenhonnan.Nem igazan tudok rosszat mondani az autorol, ha nem az audi belterehez van hozzaszokva az ember, akkor szerontem egy nagyon jo ar-ertek aranyu kocsi.
Mivel mostanaban tobbet haszbalom rovid tavon az autot, igy lassan megy a haztol es valami benzines lesz, bajban is vagyok, mert a 2-3 eves 6-os mazdak meg egy kicsit zsebbenyulosak, viszont szerintem azoknak nincs annyi lehetseges problemajuk mint a feltoltős benzineseknek. -
Eagl3
veterán
Sziasztok!
Alfa Giulietta 1.4 TB -ről van valami információtok? A motor mennyire megbizható, kb. mekkora futasteljesitmeny utan kell biztosan kolteni ra és mennyit? Egyéb típushiba amire erdemes figyelni?
-
Eagl3
veterán
válasz bitpork #162095 üzenetére
Szó nem volt arról, hogy nem kell az autót "gondozni". Ellenben semmi kedvem nincs egy három milliós használt autón 150.000 km-nél motort cserélni 1 misiért, mert letérdelt.
És erre sajnos elég sok példa van a TSI-k (főleg a láncos motoroknál) és THP motoroknál.Ezért kérdeztem, hogy ha szóba jönnek a TSI motorok, akkor mikori évjárattól és melyik típusok a megbízhatóak.
-
Eagl3
veterán
Van valakinek tapasztalata a tartós bérlettel kapcsolatban?
Úgy néz ki a Skodánál lenne lehetőség havi 100-110 ezer forintér elhozni így egy Octavia-t. Jól gondolom, hogy ebben az esetben semmi egyéb költség nem merül fel a tankoláson kívül?
Van ennek bármi buktatója, esetleg hátránya az autó vásárláshoz képest?Magánszemélyről van szó, nem cégről.
-
Eagl3
veterán
Sziasztok!
Páromnak kellene egy autó, jelenleg egy régi ütött-kopott C Corsa-t használ.
90% városi használatra kellene, gyerkőcöt hozni/vinni.
Ami lényeges: szervokormány, klíma
A keret 1M Ft, de ha 500-ért van valami jó ajánlás, akkor az se baj, bár nagyon elszálltak a használt autó árak ahogy elnézem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Noble Chair EPIC