-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
thomasthomas
tag
Sziasztok,
Használt autó vásárlásán gondolkozom 2-3 millió Ft értékben.
Amit mindenképpen szeretnék:
- benzines
- <100000 km
- manuális váltós
- legalább 110LE
- szövet ülés (Bőrrel nincsenek jó tapasztalataim)
- max 10 éves
- 5 ajtós
- ne bmw vagy audi legyen
- max 8l/100km-s kombinált fogyasztásAmit csak szeretnék ezentúl, de nem biztos h lehetne találni, az az hogy 1 bicikli kényelmesen beférjen (maximum az első kerék leszedésével). Hobbimnak köszönhetően néha járok földutakon is vele (de nem kell traktoros útra gondolni - olyanra nem megyek), igy az is előny lehet, ha kicsit magasabb épitésü, esetleg terepjáró szerü lenne. Természetesen ez esetben a fogyasztás lehet magasabb is, elvégre ez vele jár.
Honda Civic (1.8)-n gondolkoztam elsősorban, elvégre ez a legtöbb igényemnek megfelel. A mazda 3-mas meg valamiért nem tud tetszeni. De egyébként mindenre vevő vagyok.
Előre is köszi a segitséget.
[ Szerkesztve ]
.
-
thomasthomas
tag
Sziasztok,
Autóvásárlásban töröm a fejem. Régebben volt is ezzel kapcsolatban egy kérdésem - s a kivánt tipus azóta meg is született (8-9 éves autóról van szó, 2.5 millió környékén)..
Szétnéztem a neten több lehetőséget illetően, viszont elég tré a magyar kereskedőkről a vélemény. Elsősorban a véleményeteket szeretném kikérni a lentiről, mivel nem igazán tudom hogy mit gondoljak.
Vannak a hazai vásárlásu autók. Ezek közül amolyan best-buy jellegü vételt nem találtam, s látszólag minden autós, aki épp el akarja adni az autóját, az rendszeresen karban tartotta, s garázsban tárolta. Természetesen agg, nyugalmas tulajdonossal.
Viccet félretéve elkezdtem más jellegüeket nézni. Egyrészt vannak a külföldről behozott (vagy behozandó) autók, amelyeket a kereskedő eleve érdekesen kinál. Én ugy gondolom hogy ez elég nagy zsákbamacska, igy nem különösebben pazaroltam vele az időmet el.
Másodrészt vannak autok, melyek kereskedőnél vannak, magyar okmányokkal, viszont a fényképen a szervizlapon is jól látszik hogy Ausztiában vagy éppen Németországban voltak szervizelve - még 2015/2016ban is. Ezeket jellemzően 6500-7500 ezer euróért meg lehet kapni a mobile.de-n is. Idehaza meg (euróba átváltva) 7500-8500 euróért adják ezeket. Kicsit furcsának találom, hogy magyar okiratok vannak, meg minden szép és jó, de valahogy mégsincs sok szó arról, hogy mi az előélete a kocsinak (Van Pesti és vidéki kereskedő is, akiknél megtaláltam ökugyanezt..). Most én aggódom ezt túl, vagy esetleg aggodalomra ad okot a külföldi előélet, és nem részletezett behozatal? Persze véletlenek lehetnek, valaki hazaköltözött, stb.. De hogy többször is belefussak ebbe, az már több mint véletlen. Ennyiért megéri már a kereskedőnek behozni hazánkba, s regisztráltatnia? Esetleg alkalmi vétel?
Gondolkoztam azon is, hogy a mobile.de-n kellene autót venni Németországból. Ahogy számolgattam a kiutazást, s itthoni illetékeket - pénzben végülis 2-300ezerrel jobban megérné, de azért a pici bizonytalanság ott is meglesz. Ráadásul több kérdés is felvetődik egy privát embernél, h hogyan fogom neki én kifizetni. (Elvégre kártyával nem lehet). Viszont mindig osztrák vagy német szervizelésü autókról van szó. Mennyire lehet ezekben bizni? (110e km van a kocsiban, igy hirdetik. Ami azért annyira nem irreális, csak azért elég nagy a szórás az eladósorban lévő kocsik között idehaza. Van 90 ezres is ugyanennyiért meg 180 ezres is..)
Mit gondoltok? Esetleg javaslat/jó tanács?
Köszi
Ui.: Digitális kijelzőn szereplő óraállásokat is tudják már manapság mókolni?
[ Szerkesztve ]
.
-
thomasthomas
tag
válasz LuckyL #154001 üzenetére
Olvastam valahol, hogy állítólag at lehet egyes autoknál,de ha ez így van, akkor tökértelmetlen ezt figyelembe venni vásarláskor. Simán lehet a 110ezresben 200ezer km,de a 180asban is 360e. Nem vagyok meggyőződve afelől, hogy ezt papiron vissza lehet biztosra követni. A valóságban majd a kocsi állapotán kiderül..
.
-
thomasthomas
tag
-
thomasthomas
tag
válasz Victoryus94 #154027 üzenetére
Na gyerekek, érdekes tapasztalat..
A kereskedőt nem kerestem fel, de azért igazán leirhatnák a hirdetésben, hogy nem teljesen patent autóról van szó. A képek között bennevan a szervizkönyv és pecsét is. Mit ad isten, megvan benne hogy hol szevizelték - Németországon belül xy helyen. Gondoltam teszek egy próbát, s ráirok a szevizre, hogy mit tudnak ők.
2 órán belül jött is a válasz az alváz alapján - igen, náluk szevizelték végig, s már az első évben egy frontális ütközést szenvedett az autó, ami következtében az autó eleje gyakorlatilag rapityára ment. (Lökháritó, motorháztató, szürő, lámpák stb mind cserélve lettek). Ők csinálták ujra.
Nem sokkal rá egy jégeső is elverte, ami által több kis horpadás lett az autón. Ezt kijavitották, de a festésében észrevehető kár nem keletkezett. Maradt ugy ahogy.
Természetesen hibátlan állapotban lévő autóként hirdetik, amelyet garázsban tároltak. Elgondolkoztató, hogy mégis miért került hazai kereskedőhöz a 2015-s szervizelése után, amikortól kezdve már nincs további információ róla
[ Szerkesztve ]
.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen