-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
user2
csendes tag
válasz Bdanyy #192984 üzenetére
Sziasztok!
Előre is bocs a belevauért, általában csak olvasgatok. A linkelt négyésfélmisis K Astrák nekem is megmozgatták a fantáziámat, de gyanús volt, hogy túl szép az ajánlat, ezért felhívtam őket. Ezek használt, kb 20-40eKM-t futott autók, a cég, akinél voltak, hamarabb visszaadta őket. Ennyit tudtam meg, illetve még azt, hogy elég "agresszív" az üzletkötési politikájuk, mindenképpen vissza akarnak hívni, hiába mondtam, hogy szólok majd, ha szeretnék valamit.
Ezek lehetnek a K Astrák:
https://www.opelwallis.hu/hasznalt-autok/teljes-hasznalt-auto-keszlet/ -
user2
csendes tag
válasz ngaba #193021 üzenetére
Biztos. Már amennyire biztos lehet amit telefonban mondanak. A nő, akivel beszéltem, ő irányított a honlapjukra is. A garit is mondta, 5 év, de mivel előbb derült ki, hogy használtak, így nem feszegettem a dolgot, mert innentől tárgytalanná vált.. Gondolom, az üzembehelyezéstől él a gari. (Ami átvihető, ha eladják az autót, ezt megkérdeztem év elején egy Opel szalonban, de más márkánál is létező dolog, szóval nem látok ellentmondást. A BB topicban sem írták, hogy az 5 év mikor indult. )
-
user2
csendes tag
válasz dzsire #205739 üzenetére
Szia! Nem i20, hanem Rio, de 1.25 MPI van a nejemnek már két éve. Újonnan vettük, így talán releváns lesz. "Gyenge". Nyilván 84LE nem 184LE és nyilván szívómotor, de - legnagyobb meglepetésemre - egyáltalán nem érzem lomhának vagy gyengének. Forgatni kell, akkor megy. Sokat segít, hogy - szerintem - jó karakterű motor, közvetlen a gázreakció is. Persze megvannak a határai, de voltunk két felnőtt+két gyerek+kevés csomag kombóban vele többfelé az országban, autóút tempóig oké. ...és 6-6.2 literrel el lehet mászkálni vele, úgy, hogy jellemzően nem megy 15-30 km-nél nagyobb távot egyben.
Ezt én firkáltam össze itt az autóról, talán találsz benne hasznosat.
-
user2
csendes tag
Teljesen off: megnyugtató, hogy nem csak én szenvedek ezektől a legtöbbek által nem is észlelt "apróságoktól". Nagyon együtt tudok érezni veled, engem is ki tudnak akasztani ilyen ingerek. ...ééés a "legszebb" az egészben, hogy a környezetemben engem néznek gügyének, mert mit hisztizek.
-
user2
csendes tag
Sziasztok!
Ide is bedobnék két kérdést, hátha nagyobb a merítés:
Egyik: Újabb 1.5 DPI (i30) érdeklődés lenne részemről: vannak már tapasztalatok, jöttek ki hibák amikről lehet tudni? Vagy megbízhatónak tűnik ez a motor?
Másik: Az i30-ban a borzalmas kék háttérvilágtást lehet valahogy állítani esetleg?Köfi!
-
user2
csendes tag
válasz rbalint88 #210202 üzenetére
"új motor": két éve ezt hallgatom!
Pár kérdésem még lenne hozzád, ha van időd (H Astra a hátterem, innen indulunk, ezzel nagyrészt elégedett vagyok. Olyan mint egy kavics, mindig ugyanolyan, nagyon megnyugató ):
- Ha a rionál nem rosszabb a fényezés, az már jó...
- Belül mennyire csendes/zajos/nyekergős?
- Futómű, fékek?
- Lámpák milyenek?
- Volt valami, ami elromlott? Ülésfűtés meg a többi kényelmi/vezetéstámogató cucc normálisan működik?(Belteret néztem, nekem éppen megfelel, hely kb H Astra, szóval ok lehet.)
Beltéri kék fények: bíztam benne, hogy valahogy állítható. Az Opel fényei barátságosak...
@molnarpeter: facebook jó ötlet, megkukkantom (jaj, akkor regisztrálnom is kell )
-
user2
csendes tag
Ezt a pályára_nem_való_HAstra dolgot szeretném kicsit árnyalni. Valóban, (valós) 130-nál már 4000 közelében pörög. De egyáltalán nem olyan kibírhatatlanul üvölt, mint ahogy fent le lett írva. Óra szerinti 130-nál 4000 alatt marad valamivel és ha nem naponta/kétnaponta pályazik valaki több órát, akkor ez nem kellene probléma legyen. Az tény, hogy országúton/autóúton ilyen 120-ig tempóval jobban érzi magát. A fogyasztása sem rossz, nálam Vác-M2-Bp XI ker viszonylatban nem lepi át a 7 litert/100km. Tisztán országúton elvan 6,5-7 között. (Én vezetni is szeretem, de ez legyen az én bajom.) Okoskerék és társai, mint probléma: az (általam) ismert lehetséges gondok mind olyanok, amik nem előjel nélkül merülnek fel. Ha figyel az ember az autóra, időben észre fogja venni az előjelekkel. Plusz azért egyik sem egy vagyon (rendben, a vezérlés módosító kerekek, szolenoidok tényleg vezélés cserét is jelentenek, ami azért ilyen 300 körüli ügy). De ha normális olajat kapott, max 10ezer km után cserélve, akkor azért mindez elég sokáig elodázható, talán sosem jön elő. A többi nyűg (olajhűtö fáradása a legkellemetlenebb) viszonylag egyszerűen orvosolható és egyértelmű jelei vannak, csak figyelni kell. Ééés egyikkel sem fog az út szélén hagyni.
Szóval kár így földbe döngölni a típust, mert ugyan nem mindenkinek tetszik (tény, sajátos karaktere van és vannak - vérmérséklettől függően vicces/elb@szott megoldásai, pl index és ablaktörlő karok), de alapvetően megbízható, strapabíró és olcsón fenntartható autó. Ráadásul tudja azt a trükköt, hogy ha kicsit is vigyáznak rá, a belseje gyakorlatilag nem pusztul. Nekem legalábbis ez a tapasztalatom 6,5 év és 70 ezer km után.
[ Szerkesztve ]
-
user2
csendes tag
válasz szabonagyur #216839 üzenetére
Gondolom ez nem nekem volt szánva. Egyébként valid, ahogyan molnárpeter is írta, valszeg jobban jár, ha használja tovább a jelenlegit. Viszont ha mégis cserélne (mert az nem derült ki, van-e gond a mostanival) akkor ennyi pénzből (ha amúgy nem unja) egy frissebb H-ba átülni megoldás lehet. Abban a kb 5 évben pár dolgot javítottak, az a16xer jobban is megy valamivel. ...és ennyi pénzből lehet szépeket találni, míg a J... Nos, abból azért nehezebb. Plusz A16XER-rel az azért elég lomha, sajnos.
-
user2
csendes tag
válasz zgospel #219666 üzenetére
Pontosan, szóról-szóra. 👍 Facebook csoportokat én is messziről kerülöm, mocsár. Típus specifikus honlapokat érdemes böngészni.
#219660: Astra H-t is érdemes nézni, 2mFt körül, kicsivel felette szép, megkímélt példányok is vannak. Szerintem alulértékelt típus, legalábbis "szakmai" berkekben. Technikában valóban kb ua. mint a Cruz.
-
user2
csendes tag
válasz Sztenly #220820 üzenetére
A H és J Astra 116 lóerős motorja ugyanaz, egyébként nem egy nyűgös konstrukció, ha odafigyeltek a megfelelő olajra. A H-t mindennapi használatra megfelelően mozgatja ez a motor (A16XER / X16XER). Városban ez is tud sokat fogyasztani, de normál országúti tempóban megelégszik 7 liter körül, vagy alatta.
Nem tudom,milyen súlyos elektronika problémákra gondolhatott a megkérdezett szerelő, mivel nem egy betegágy a típus. Pár gondja lehet (okoskerék, szolenoidok, bár ez olajválasztás és -csere függvénye), de melyiknek nem? Az utolsó pár évben gyártottakból kell választani egy jó állapotú példányt. Én bánom, hogy eladtam... 😕[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Fűnyíró topik
- Mini PC
- Házimozi belépő szinten
- Autós topik
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Milyen egeret válasszak?
- Tüzi: Geek-hatarozo
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- További aktív témák...