-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
werszomjas
őstag
Nekem a céges autó egy Fiat Panda 2005 körüli évjárat, ha emelkedőn felfele nagyon nyomjuk a gázt, vagy csak szimplán túl intenzíven gyorsítunk, torpan egyet az autó, kivillan a sárga check engine és utána max 120-at megy már csak, de így használjuk, még ez után is elmegy több 100km-t, másnapra meg magától eltűnik a lámpa
Főnök tud róla, azt mondta nem kell vele foglalkozni, megy amíg megy, saját autóval biztos nem csinálnám meg.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
-
werszomjas
őstag
Senki sem fogja tudni szerintem neked megmagyarázni, ez olyan mint hogy valaki mindig megveszi a csúcs okostelefont, pedig egy gyengébbel is lehet telefonálni meg netezni, vagy a legtöbb magos procit, a legújabb vga-t, pedig egy gyengébbel is ugyan úgy elfut minden, vagy vesz egy drága órát, pedig az olcsóbb is ugyan úgy mutatja az időt.
De látom vannak fotós cuccaid, egy átlag embernek sztem ugyan olyan képet készít egy fele annyit érő gép is.
Ha beülsz egymás után egy 70LE-s meg egy 150LE-s autóba, csak annak mind1, hogy melyiket vezeti, akit teljesen hidegen hagy a vezetés, és neki az autó tényleg csak arra kell, hogy eljusson A-ból B-be, más meg szereti ha az autópályán 130-nál odalépve ugrik az autó 160-ra.
Szóval nincs jó válasz
üdv
-
werszomjas
őstag
válasz enginev3.0 #88040 üzenetére
Skoda Fabia
Nekünk volt kb 4 évig, dízel, városi autónak sztem tökéletes, és 1-2 hosszabb útra is vállalható.
üdv
-
werszomjas
őstag
Valószínű, hogy csak váltógomb csere a kopás miatt, amiből sajnos sokra nem lehetne következtetni.
Elég gyatra manapság ez a japán minőség.
Toyota Auris kilincs 41.000km után, valós km. Ha meg akarnám venni el sem hinném. [link] [link]
De a Subaru Forester 2009-es évjárat váltógombja is kritikán aluli. Márkaszerviz cserélte gyári váltógomb, világos színű, de kb 25-30ezer km alatt feketére kopott
[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
-
werszomjas
őstag
vajon tényleg egy több mint 30 éve őrzött gyári darab, vagy egy minőségi munka?
[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
válasz feka007 #94915 üzenetére
Ha el akarja adni mert kell a pénz neki, akkor enged, ha hirdetni akarja, akkor meg nem enged. Ez teljesen egyén függő. Próba cseresznye.
Pedig a kormánykerék nagyon könnyen cserélhető, ha valaki át akar vágni a futással, úgyis átver, ilyen ez
giigz# Sose értettem ezt az odamész és leteszed a pénzt kp-ban. Mi van még? Valaki féldisznóval fizet
[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
válasz feka007 #95159 üzenetére
Szerintem ha magánszemélytől veszed akkor ez benne van, főleg ha napi használatból kerül ki az autó, ő hirdeti egy ideje, nem tudhatja, hogy mikor kel el és a telefonban sem lehet tudni, hogy csak érdeklődő vagy, vagy vevő.
Én pont így voltam, mikor hirdettem az autónkat, miután megegyeztünk én is mondtam a vevőnek, hogy csak másnap tudná elvinni.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
válasz feka007 #95178 üzenetére
Első körben azt kéne eldönteni, hogy kinek fontosabb ez az adás-vétel?
Ha egy kavicsfelverődés, vagy egy üres tank miatt nem veszed majd meg, akkor nem is érdekelt téged igazán.
Ráadásul a futott km is több lesz már benne, ergo még engednie kéne a hirdetett árból is
De még az is lehet, hogy a kellemetlenségek miatt, holnap teli tankkal kapod az autót.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
válasz Agostino #96594 üzenetére
Szerintem nem adhatod el meghatalmazással, az adás-vételit ugye a tulajdonosnak kell aláírni, te nem írhatod alá helyette.
A meghatalmazás max műszakiztatáshoz lenne jó.
Én kb 1 éve adtam el az autónkat, ami édesapám nevén volt, direkt bementem az okmányirodába megkérdezni, és ott mondták, hogy csak a tulaj adhatja el az autót.
De azért kérdezz utána te is, de ne fórumon, hanem hivatalos szervnél, nehogy még a végén rosszul gyere ki dologból.
üdv
-
werszomjas
őstag
válasz kovacsroli #97012 üzenetére
Holnap viszont dragul a gazolaj. Ezzel kapcsolatban meg viccesek a kutak hogy tomve vannak, sporol vele az ember 100ft-ot, azert megeri sorban allni
üdv
-
werszomjas
őstag
válasz tboy93 #97870 üzenetére
Én voltam most 7végén Zsámbékon a téli felkészítő vezetéstechnikai tréningen, sajnos nem sikerült feltenni még a télit, így nyárival voltam, 10-en voltunk talán a csoportban, csak nekem volt nyári.
Meglepően jól teljesített a nyári gumi a mesterségesen kreált csúszós pályán, kb ugyan azokkal a sebességekkel tudtam teljesíteni a feladatokat, mint a télivel szerelt autók, sőt néhányuknál még jobban is. (Mondjuk az awd és egyéb 3 betűs okosságok azért segítettek + sütött a nap is nem volt hideg)
A rántópadon pl egyenesben maradt az autó, az oktató meg is jegyezte, hogy nem gondolta, hogy nyárival ilyen jól viselkedik majd.
Csúszós vészfékezésnél viszont elvérzett a nyári, de ott is volt olyan télivel szerelt autó, aki kb ugyan ott állt meg mint én a nyárival. (70-nél konkrétan elhagytuk a pályát, már csak a sima betonon állt meg )
Az a baj sok ember megveszi a télit és hamis érzetet kelt benne mert azt hiszi, hogy az majd betapad mindenhol, néha pedig lehet jobb egy márkás, minőségi nyári gumi, mint egy olcsó téli. Főleg mostanában amikor itthon ilyen enyhék a telek, hóval csak a hegyekben találkozhatunk, inkább az eső a jellemző.
Érdekes volt. Ettől függetlenül persze most már lassan megy fel a téli, mert kell, féktávon főleg
[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
válasz Declare #97883 üzenetére
Mondjuk ez is olyan, hogy attól függ melyik milyen minőségű.
Nekünk anno a nyári debica volt, a téli fulda kristall montero 3, egyszer használnom kellett kb 1 hétig télivel nyáron, és mérföldekkel jobban tapadt
A lényeg sztem az, hogy télen hiába van téli gumid, ugyan olyan óvatosan kell(ene) közlekedni, mintha nyári lenne fent, abból baj nem lehet, úgyse fog senki határon autózni, a téli előnye 80%-ban a vészfékezéshez kell, a többi óvatos vezetéssel orvosolható. (Ha meg egy lefagyott kanyarba ugyan olyan lendülettel mész be mint nyáron, lehet bármilyen gumi az autón, nem fog betapadni)
[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
Nem vág témába, csak most eszembe jutott, ha már összkerék, meg tél, meg hó leejtőn való elindulás RWD-vel és AWD-vel (Nem emlékszem már milyen gumi volt az autón, ilyen félig nyári, félig téli).
+ Egy elindulás havon/jegen (Itt főleg azt próbálgattuk, mennyire hasznosak a 3 betűsök, az ESP pl nagyon hasznos jószág )
[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
válasz Kornel #99938 üzenetére
Elképzelhető, hogy a traffipax-stressz csökkentése önmagában is elég, hogy a sofőr figyelméből több jusson az útra.
Ez mondjuk sztem igaz.
Én pl nem szeretem, hogy autopályán arra kell figyeljek hogy mennyivel megyek épp, a jobb autókban már meg sem érzed a 160-at, mintha 130-al mennél, és hiába állok be 130-140-re tempomattal, ha nagy a forgalom és előzök a ritmus úgy kívánja hogy néha bele lehet nyalni 150-160-ba, és akkor lehet lesni a km órát, hogy nehogy 151-el menjél, mert jön a csekk.
üdv
-
werszomjas
őstag
En aterzem a helyzeted eleg sokat palyazok tobbfele autoval.
A legszarabb egy fiat panda ami neha villant egy motor hibat es onnantol 120km\h a max sebessege es igy utazok pestrol gyorbe majd vissza vagy nyiregyre majd vissza, de en ilyenkor figyelek masokra ha latom hogy gyorsabb jon nem megyek ki ele, hanem megvarom mig elmegy. Nagyon sokan nevelni szeretnek a gyorsan haladokat ezeknek az embereknek miert nem mind1 hogy mas mennyivel megy?
Egy masik auto egy subaru legacy amivel gond nelkul lehet 145 el haladni, ha latja hogy jovok miert vagodik ki elem 110 el? Utana van egy lyuk de nem megy vissza hanem marad a belsoben. Villogni amugy nem szoktam sose villantottam meg senkire ilyen helyzetben, lassitok, nem gond, de azert sok bosszanto rutintalan autos van a palyakon.
A legjobban megis azokat szeretem akik folyamatosan gyorsitanak lassitanak egy 250 km es tavon volt olyan hogy egy autot kb 5 szor eloztem meg pedig en vegig tempomattal mentem, az meg folyamatosan gyorsit lassit
üdv
-
werszomjas
őstag
Budapesten a Szilas pihenőhöz (13-as kilométer M3-ason a Meki/Metro) ki lehet még jutni matrica nélkül?
Ezt úgy értelmezem, hogy a 11-es felhajtó után már fizetős, tehát nem lehet már oda menni matrica nélkül? Ezelőtt ugye ott kezdődött a fizetős szakasz.
üdv
-
werszomjas
őstag
Autóra hátsó spoilert lehet külön gyártatni valahol?
Valami visszafogott kéne, nem nagyon van a neten, amit találtam, az is 40k, de van 110k-ért is
Ilyesmi kéne, merre érdemes nézelődni?
üdv
-
werszomjas
őstag
Ez így mennyire egészséges szerintetek?
Autópálya utaz, egyszer csak vízhőfok fel max-ra, piros kivillan, néhány km múlva pihenőbe félreáll, kis idő hagy míg hűl, kupak lecsavar és wtf?
Utána felöntöttük csapvízzel, és ment még 200km-t, most a szerelőnél van, kíváncsi vagyok mi ez és mennyire javítható.
Pedig már csak 500km kellene a 400.000 km-hez
[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
válasz hobizoli #102925 üzenetére
Céges autó, felhívtam a főnököt, megkérdeztem mi legyen, azt mondta, "vigyem haza lábon", megy amíg megy, akkor szóljak, ha teljesen megállt
Eléggé ki van már a bele amúgy is, nem nagyon van már benne gyári alkatrész, 3 váltó csere, egyszer a motor kiesett a helyéről, check engine folyamatosan világít, 115 km/h-nál többel nem bír menni, úgy van vele a cég, hogy addig használjuk míg megy, többe került volna trélerezni mint az autó értéke
kornelka: Fiat Panda 2006 dízel, 400k km
Én is kíváncsi vagyok, hogy mi lett vele, de nem jelzett még a szerelő, de akkor sok jóra nem számítunk
[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
válasz teratti #103038 üzenetére
Amennyiben az üzembentartó a szerződést felmondja vagy az érdekmúlás jogcímén megszűnik, majd később új szerződést köt, a korábban megszerzett fokozatot azonos gépjármű-kategóriára továbbviheti, feltéve, hogy az új szerződéskötésre két éven belül sor kerül. A már megszerzett bonus fokozatot az új szerződést kötő biztosító köteles figyelembe venni.
üdv
-
werszomjas
őstag
Ezen a fedélzeti computeren néha mosolygok magamban mikor ülök az autóban, 2008-as autóban ennyi visszajelzést képes adni, és ilyen módon
üdv
-
werszomjas
őstag
válasz bajnokpityu #104001 üzenetére
De lehet állítani.
Amit tud: Pillanatnyi fogyasztás, átlag fogy., és a még megtehető km. Mindezt A és B memóriában
Ezekből mondjuk az átlag fogyasztás semmirevaló, legalábbis a dízel hülyeségeket ír, van mikor 1 litert, van mikor fél litert csal, nagyon pontatlan. Qru: igen, lefelé csal, azt szeretné velem elhitetni, hogy 6 litert eszik 140 tempomatnál, közben meg 7litert Városban/lassabb tempónál viszont csak kb 0,5 litert csal.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
Az normális, hogy az autó elérte a 400k km-t és azóta nem írja a total km-t?
üdv
-
werszomjas
őstag
-
werszomjas
őstag
válasz DeFranco #105258 üzenetére
Legál az, csak nehogy így járjon
Nekem olyasmi rémlik, hogy a KRESZ szerint tilos, majd egyszer rákapnak a közteresek.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
Agip/Eni kutakon gázolajról vélemény, tapasztalat? Érdemes ott tankolni?
üdv
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen