Új hozzászólás Aktív témák

  • cecil

    aktív tag

    Ha már felmerült, hogy bármely márkánál lehet hibás készülék, de amint írták itt a support ami a lényeg...

    kis példa én hogy jártam a BENQ W1070-emmel...

    Külföldi vásárlású gép volt, 2 hát után meghalt benne a lámpa.
    Bevittem a magyar Benq márkaszervízve, szó nélkül garanciában cserélték a lámpát.
    Hazavittem, rá 2 hétre (10 óra használat után) megint elpukkant. Vissza szervízbe, mondták nem tudják mi lehet a hiba de kaptam megint új lámpát bele. Visszaadás előtt tesztelték 15 órán át, jó volt.
    Hazavittem, 3 hét és megint pukk.
    Be szervízbe, mondták visszaküldik a Holland központba bevizsgálásra addig válasszak az ott lévő projektorok közül cserekészüléket, mert hosszabb idő lesz...
    1 hét múlva hívtak, hogy kérhetek cseredarabot, nem tudják mi okozza a hibát, 3 hét múlva megjött a vadi új készülék, újraindított 3 éves magyar garival, addig meg használhattam a cserekészüléket.

    Szerintem ez egy korrekt support!!!

Új hozzászólás Aktív témák