Új hozzászólás Aktív témák

  • #50433536

    törölt tag

    válasz Szajo #82503 üzenetére

    Ha jól tudom, ha feljebb emeled a schubertűt, akkor tobbet fog enni, nem pedig kevesebbet. A tű pozíciója nem befolyasolja az alapjáratot tudtommal, szóval ott más is lesz. Kell egy karbi beállítás először is.. aztan jöhet a többi dolog ellenőrzése...

    A schubertűt úgy állítsd be, hogy először le kell engedni teljesen és menni vele sík úton. Ha gyenge, nem gyorsul, akkor emelj egy rovátkát rajta. Ezt teszteld, amíg úgy érzed hogy nő a teljesítmény. Ha emelés utan nem nő, akkor rakjad vissza a tűt az előző pozícióba. Most jöhet az emelkedős teszt. Menjél vele nagyon meredek emelkedőn, és ha nem megy fel, vagy gyengécske, akkor megint emelj egyet a tűn. Így megtalálhatod az optimalis tű pozíciót.

    Mindezt persze csak akkor csináld, ha már a benzinszint és a benzin-levego arány be van állítva. És tutira nem szív fals levegőt, meg ilyenek.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák