-
Fototrend
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szentkuti11
addikt
A rád eső rész alatt a 60-ról repülőrajtra gondolsz?
ludsimon: Mi-mi? Kanna a lábtérhez? Láttál már ilyesmit versenyrobogókon? Teljesen fölösleges, kell egy pótkulcs, és egy pillanat alatt tele lehet tankolni, ami 100 kilometerre még nyelezve is elég. Ráadásul ez nem is arról szól, hogy mindenki vérprofi, meg reszelgetjük a századmásodperceket, ez csak egy jó szórakozás, amit nem érné meg kihagyni.
[ Szerkesztve ]
-
Den
veterán
Biztos, hogy van minőségben és belső felépítésben különbség a fesszabályzók között, mert pl a négy elektródás, robogókba való kínai fesszab honda megfelelője, ugyanazzal a teljesítménnyel harmadakkora meretű, harmadakkora hűtőfelülettel, és míg a kínai jó esetben 2-3 évet bír (van hogy csak felet) addig a honda simán tizet. De több japán/európai típuson is azért ment tönkre rendszeresen a fesszabályzó, mert olyan helyre tették, ahol nem volt elég hűtése.
www.simson4t.hu
-
titán
Elhiszem. Nekem az elso robogom egy regi piaggio nrg volt, azon sem volt berugo, pedig karbis volt a moci. Neztem is, hogy dikk ez meg milyen. Ha lemerul az akku, bedoglik az onindito vagy a kapcsoloja, akkor tolod a motort?
ludsimon Az meg hagyjan, hogy lemerul az akku, egy zarlat miatt le is eghet a motor es a kornyezete.
Azt ne is akard berugni, 800 kobcentis V2, visszarug egyet es szilankosra torik a labad.
[ Szerkesztve ]
-
titán
Tele lesz szenzorral a piaggio. Guminyomas, gumikopas, gyurucsorges, hengerkopas, uszohaz benzinszint, fordulatszam, motorhomerseklet, vazrazkodasmero szenzor , fotengely allapot szenzor, vario es szijhomerseklet, szijszelesseg es repedezettsegmero szenzor, ha ezek kozul barmi jelez, motor leallit. Ha veletlen lezarja a motort valahol, akkor lep eletbe a nasa elott is titkos lopasgatlo es jelzo rendszer.
[ Szerkesztve ]
-
Den
veterán
ezen az alapon riasztónak sincs értelme. Mondjuk egy mobilos cuccal megoldható, hogy riasztás után gps koordinátákat küldjön, urambocsá a műszerfalra szerelt kicsi, észre nem vehető széles látószögű kamera máodpercenként lő egy fotót és vagy feltölti felhőbe, vagy áttolja a mobilodra.
Persze erre is lehet mondani hogy értelmetlen hülyeség, de akkor le se zárd a motort, mert a láncot leflexelik, és immo se akadály mert bedobják furgonba az egész mocit, tehát simán leállítod a többit meg a szerencsére bízod.www.simson4t.hu
-
ludsimon
veterán
A másik topicban egy darab motorra ha összejön a szívásfaktor mennyit lehet belekölteni, mennyit költöttetek bele?
Ha viszont meg van javítva akkor csak kopó alkatrészeket (megnéztem, jó drága 1 db gumi 35-40k) kell cserélni és használni ami kb 50k éves szinten + tankolás. Az azért nem olyan vészes, autóra csak a kötelező annyi.Lehet inkább ki kéne fejlesztenem a lopásgátlómat, felújítani a Libertyt és azt használni ingázásra. De olyan jó érzés lehet egy gp800-al 4sec alatt fentlenni 100-on.
De tudom nagyon jól most csak le akartok róla beszélni, hogy ne legyek motoros.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Bogyó bá'
nagyúr
B125 jogsi olcsó és gyors. A 125-ös robeszok el vannak 3 liter benyából, a fiatal (injektoros) váltósok meg kettőfélből. 70-80-ig nagyon jól tartják a tempót a forgalommal. Városban (M0 ugye kiesett) minek több.
szerk: más kérdés, hogy egy kettőötvenessel már ki szabad mozdulni a városból, sőt elbír egy utast is.
szerk2: mit nevezünk jó árnak? Rá kell annyit szánni, hogy ne legyen belőle szopórolller, ne apránként költsünk rá kétszer annyit.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bilux
veterán
Most mondjam azt hogy a szervizben légkulcs le légkulcs fel szarik rá a szervizes.
Találtam egy táblázatot nekem 40Nm-rel kell lehúzni. A vizes Peugeot 50-es blokkoknál.Mehetne az összefoglalóba hasznos!
[ Szerkesztve ]
Ne feledd: amatőrök építették Noé bárkáját - profik a Titanicot!
-
mumtaz
senior tag
Igen bakker. Mirelitből meg Maggi kockából.
dzso22: nem azzal van bajom, hogyan szedjem ki, mivel nem tőben törtem el és be lett áztatva, hogy könnyű legyen kiszedni. Simán ki lehet csavarni. A gondom az, hogy semmilyen M6-os csavarom nincs itthon. Össze lesz rakva a gép és be sem indíthatom meg teljesen össze sem rakhatom 2 nyamvadt 6-os csavar miatt. Hmmm
A végén nem fogok bírni magammal és kikapom a Speedfightból.
-
titán
Nem pattog el abszolute, stabil nagyon, mar amennyire egy ilyen kis robogo az lehet. Az elejevel kell vigyazni, hogy hirtelen fordulokat ne akarjon az ember, erzed, hogy konnyu es nem az igazi a tapadas, amugy rendben van a moci ilyen szempontbol. A rugo feszites sajnos nem allithato. Nezegettem termeszetesen a rugostagokat, ez a tipus allithato, nem tudom mennyit jelentene, ha kicserelnem. Ezeket a 30 ezre gazos telokat inkabb hanyagolnam.
Koszi!
-
Redneck
nagyúr
Azért írtam legális tuningot mert feltételeztem hogy ha valaki 15-20 lóerő közé lő egy 70-85-ös szettel ami megy 130-140-et, vagy levizsgáztatja, vagy versenyre használja.
Smkp-n tuningolhatsz, a lényeg hogy 50 köbcentit meg nem haladó henger legyen. Abba hogy 45 km/h lehet a maximális sebesség és X lóerő a maximum, ne menjünk bele, lényegében az összes folytás nélküli smkp illegális. Folytással meg ön és közveszélyes sok esetben egy forgalmasabb közúton.
dzso22: Úgy van! 12-14k fordulathoz full szintetikus verseny olaj való, mondjuk Castrol.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
nagyúr
Persze hogy ezzel is lehúzzanak a kritikán aluli útburkolatokon?! A rendszám és a maximum 50 cc oké, de a lóerő korlátozást és az elavult 45km/h-t törölni kell. Autópálya továbbra is legyen tiltva, de egy 65-70 km/h-s átlasebességű úton ne kelljen már 45-tel szüttyögni. Veszélyes.
Mondjuk ahogy ezt az elcseszett országot ismerem kb úgy lesz jó nekünk mint a B125... Indokolatlan lehúzással.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
nagyúr
Ezt az smkp dolgot el kéne felejteni úgy ahogy van. 50-es kategória kell és kész. Következő kategória B125/A1.
Elavult a jelenlegi rendszer a mai robogók és kismotorok fényében. Egy Babettára igaz az smkp megnevezés.Mindre rendszámot és A0 kategóriát 50 cc max 8-10 lóerővel. Ami fölötte van az B125/A1.
Így lehetne ésszerű.Elbeszélünk egymás mellett. Ha a B125 nem egy lehúzás lenne, itt se lennék.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
qpakcovboy
őstag
És mennyire egészséges így használni a motort? Csak mert ezzel mennék beszerezni az alkatrészt.
Találtam 20 000 Ft- ért is, de van gyári 30 000 Ft-ért. Nem olcsó mulatság...
-
Something_
őstag
En multheten lattam egy rendszamos libertyszeruseget, 2en ultek rajta, triko, rovidgatya, szandal es 2 ugyanolyan spongyabobos tokfedo plexi nelkul
Szinten multheten mentem 80al este a kerepesin a meki es a templom kozott es egy rendszam nelkuli supermotoszeruseg kb 90nel hang nelkul (erolkodes nelkul) elhuzott mellettem a kulso savban o mondom de kemenyek egyesek
-
-
ludsimon
veterán
Figyelj, sokan el voltak ájulva mikor tuningoltam a Libertyt, hogy hát az nem úgy van, nem olyan egyszerű, közben jól utánaolvastam és mégis alátámasztották az írások amiket én kerestem és rácáfoltak arra amit Ti.
Illetve Den és dzso22 is hozzájárult nagymértékben, hogy sikerüljön mindent megcsinálnom!
Amit nagyon köszönök nekik, örök hálám!(Igen, Ők azok akiktől elfogadom a tanácsot, mert értenek hozzá!)
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Egy kis feszültségoldó mindenkinek!
Csatornáján a többi.Akinek nem inge... Csak azok az ércelődések jutnak mindig eszembe, hogy megnézem azt, hogy 4L alatt fog fogyasztani, majd megjön a 4,5L-es fogyasztás, stb..
A második bekezdést teljesen elfogadom és próbálok ezen hozzáállásomon változtatni, hogy 0 tapasztalattal ne próbáljak valamit leszarozni, pl. automataváltós autó stb..
Sajnálom, hogy fáj, hogy én kizárólag pár embernek fogadom el a szavát, mert ők értenek hozzá abban amibe mások csak rosszindulatúan beleszólnak, lásd a fenti példát, de lehetne sorolni..
Nem firtatom, hogy motorozás terén van élettapasztalatod bőven én ennek az ellenkezőjét nem állítottam!
Leginkább azért nem fogadtam el most sem a sisakos oktatást a többiektől, mert tudom, hogy sokan nagyon rosszindulatúan válaszolnak és én már nem tudom megkülönböztetni (leszámítva azon emberek gondolatait, akikben hiszek ezen a fórumon és tanítottak sokat) kik segítő szándékkal és kik csak cukkolni írnak be nekem.Ennyi, ez nem az irányodba történt bántás volt, nem kell megsértődni!
Én mindenkinek megadom és megadtam a tiszteletet azt hiszem soha nem személyeskedtem senkivel se itt.
Van ez a szokásom, hogy kijelentek dolgokat 0 tapasztalattal, amin változtatni szeretnék csak sokszor nehéz, mert én sem a saját fejemből találom azokat ki hanem más tapasztalatait olvasva adom tovább más tapasztalatait.Lényegében ennyi, ezen nem kell senkinek felkapni a vizet!
Ez egy vélemény, ok, tovább kell menni és figyelmen kívül hagyni.Huh, először pár sort akartam csak írni, erre lett egy egész regény.
undefined
-
Den
veterán
A félrértések elkerülése véget
Nem azt mondom, hogy
- az olcsó de szabványos sisakok maximális védelmet nyújtanak
- nem éri meg drágábbat venni mert a drágább nem jobb tartósabb,vagy nem biztonságosabb
- ha van rá pénz akkor sem éri meg robogóra is drágább sisakot venni.Csak annyit, hogy ha valakinek szűk a keret és az összes motorra szánható pénzből is csak egy 100k körüli vas jön ki, akkor nem tragédia ha nem nyes le a keretből 30k-t sisakra és vesz inkább egy 70-ezres romot, mert már a 100k is necces egy robeszért, innen már nem nagyon kell lefele menni. Akkor jó lesz az olcsó sisak, egy szezon alatt úgyis szétmegy, utána meg biztos jobbat vesz, de addig sem kell az életéért rettegni, mert az _elegséges_minimum védelem megvan.
www.simson4t.hu
-
#68036352
törölt tag
Majd csak lesz valami. Igazából(tudom ez nem blog, de ki kívánkozik) nagy dilemmában vagyok, hogy mi legyen a sorsa, tetszik szeretem, de van baja, nem tudom megéri-e költeni rá, rendbe rakni(főleg hogy szinte nincs hozzá alkatrész se) vagy inkább használni csőgázon amíg megy, aztán túl adni rajta és venni valami mást. Az a baj, abszolút nem értek a robogókhoz és szörnyű érzés. Minden autómat magam szereltem mindig, de ez teljesen új nekem. Ilyen dolgok pl, hogy ha jól látom, akkor a tompított világítás nem megy akksiról, meg ilyen dolgok, nekem ez mind új.
Illetve, télen szokott robogózni innen valaki? -
titán
Nezek majd egy ilyen tipusut akkor. Viszont arra gondoltam nem dobom ki amig mukodik, elobb-utobb kifollya magat. Kerdes, hogy okozhat-e valami kart a motor elektromos berendezeseiben? En ugy tippelem, hogy nem, max elobb-utobb nem tudja tarolni az energiat es kesz.
(#61048) mumtaz Robogokat nem tudom, szerintem ezekben nincsen hutoventi, tesom suzuki sv650-es motorjan van, szerintem bele lehetne epiteni egy ilysemit a robogoba is. Kb ekkora lehet az is, a pali kezerol nagyjabol latszik a merete: [link], 400-as burgmane pl: [link] , aprilia leonardo venti 2500-ert [link], nem penz erte, kymco dink [link], nezelodj korbe. [link] [link] [link]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- ÚJ, bontatlan Ubiquiti Unify Protect IP kamera (G3 Pro, G4 Pro, G3 Flex)
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
- Xiaomi Mi Pro 2 + ajándék Xiaomi elektromos pumpa
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen